rtomi Elküldve December12, 2008 Megoszt Elküldve December12, 2008 Megnézem melyik a legolcsobb és ezzel kezdek. Köszi. Gy. Már el is rontottad. :rolleyes: Van egy örökbecsű mondás: " Nem vagyok annyira gazdag,hogy mindenből a legolcsóbbat vegyem." Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December12, 2008 Megoszt Elküldve December12, 2008 Már el is rontottad. :) Van egy örökbecsű mondás: " Nem vagyok annyira gazdag,hogy mindenből a legolcsóbbat vegyem." Nem azt írta, hogy a legolcsóbbat veszi, hanem hogy azzal kezdi a hiba keresést. :) Gondolom te sem a legdrágább alkatrészt kezded kicserélni, ha vmi nem működik, és többminden lehet a hiba oka. Vagy igen? :rolleyes: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve December12, 2008 Megoszt Elküldve December12, 2008 Izgalmasabb, az tény :rolleyes: Hát aki a Loctite-próbáját egy tüzelő kutyával próbálta megejteni... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve December12, 2008 Megoszt Elküldve December12, 2008 Üdv! Egy rövid kérdés: 1.4i ecotec motoros caravan (x14xe) milyen műszerfallal rendelkezik eredetileg? Fordszámmérős vagy sima? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December12, 2008 Megoszt Elküldve December12, 2008 Üdv! Egy rövid kérdés: 1.4i ecotec motoros caravan (x14xe) milyen műszerfallal rendelkezik eredetileg? Fordszámmérős vagy sima? Sztem ez nem motortól, hanem felszereltségi szinttől függ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December12, 2008 Megoszt Elküldve December12, 2008 Nem azt írta, hogy a legolcsóbbat veszi, hanem hogy azzal kezdi a hiba keresést. :) Gondolom te sem a legdrágább alkatrészt kezded kicserélni, ha vmi nem működik, és többminden lehet a hiba oka. Vagy igen? :rolleyes: :) Ha lehet akkor gyárit veszek. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve December12, 2008 Megoszt Elküldve December12, 2008 Üdv! Egy rövid kérdés: 1.4i ecotec motoros caravan (x14xe) milyen műszerfallal rendelkezik eredetileg? Fordszámmérős vagy sima? Az enyém fordulatszámmérős. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 Most meg a csomitajtó zárja szórakozik velem, ha bezárom a kp-zárral akkor is be lehet nyomni a gombot, és nyitni az ajtót, igaz nehezebben, és bentmarad a gomb. A kp-zár motor rendesen kattan. Egyszer már szétszedtem, egy műanyag gomba alakú ketyere van rajta, a kalapja nem teljes, az fordul a nyomógomb pöcök elé ha zárom. Namost nekem a kalap meg van kopva, és ha erősen nyomom átugrik rajta a pöcök, és az ajtó nyitható. Egyenlőre zárom kulcsal, majd vmit kezdek vele. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 Én mindig kulccsal dilizek, a centrál amúgy sem zárja le a hátulját csak ha a zárbetét el van fordítva. (nem tudom miért így találták ki, semmi értelme oda a centrál zár motor így) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 Én mindig kulccsal dilizek, a centrál amúgy sem zárja le a hátulját csak ha a zárbetét el van fordítva. (nem tudom miért így találták ki, semmi értelme oda a centrál zár motor így) Nem tudom, egyszer szétszedtem, mert elakadt, és úgy emlékszem, hogy előtte nem így működött. Nekem az rémlik, hogyha becsuktam a kp-zárral, akkor be lehetett nyomni a gombot ütközésig, ellenállás nélkül, mint amikor kulcsal zárom. Most meg nem megy be a gomb, illetve ahogy írtam erősen nyomva bemegy, de bent is marad, az ajtót meg ki lehet nyitni. Szóval nem tudom, meg kéne nézni vkiét akinek még jó. Csak úgy vagyok vele ha már kp-záras, akkor had ne kelljen külön zárogatni a csomiteret. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 Pedig kell. A centrál motor egy kis lemezt húz el vagy tol vissza állásától függően és a nyithatóságért felelős, hasonló a hátsó ülés gyerekzárjaihoz -hogy a kölkök ne tudják kinyitni az ajtót menet közben. Az elv hasonló csak magam sem értem miért így alkották meg ugyanis a raktérben nincs ajtó nyitó kilincs meg gyerkőcöket sem szoktak benne tartani -általában. :rolleyes: :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 Nem ilyen van benne?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 Nem ilyen van benne?? Valami hasonló, szét is szedtem olajozni, a motor tökéletesen működik, nekem a zár mechanikai része van szétkopva. Lehet holnap szétkapom, dobok fel képet. Amúgy sejtem mi a baja a Zolinál biztos találnánk bontottat, de most le vagyok tiltva a kocsiról. Nincs píz. :rolleyes: Eddig a tükröket hajtottam, vki dobott is fel képet eladóról de nem jött össze a dolog. Pedig akárhányszor szemerkélt az eső, vagy párásodot végigmorogtam az utat. De úgy létszik kevés volt. Gondolkodtam rajta hogy kiszállok és földhözverem magam, de az új pulcsim volt rajtam. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 Az enyém fordulatszámmérős. Könnyebb volt a tulajnak órát cserélni, mint vissza tekerni (190000Km). Ezért akadozott, hiányos volt, illetve leállt. Beszerzek egy ilyen műszert. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 Könnyebb volt a tulajnak órát cserélni, mint vissza tekerni (190000Km). Ezért akadozott, hiányos volt, illetve leállt. Beszerzek egy ilyen műszert. Figyelj a km-óra alsó részén látható W= számra, hogy ugyanolyan legyen (mármint ha most nem csalt túl sokat), ill. fordszámmérősnél 7000-ig legyen skálázva a fordszámmérő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 Figyelj a km-óra alsó részén látható W= számra, hogy ugyanolyan legyen (mármint ha most nem csalt túl sokat), ill. fordszámmérősnél 7000-ig legyen skálázva a fordszámmérő. Mostani órám nem tudom, hogy egyértelműen eredeti vagy "akármilyen" típushoz való. Mi az eredeti óra W száma szerinted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 Most meg a csomitajtó zárja szórakozik velem, ha bezárom a kp-zárral akkor is be lehet nyomni a gombot, és nyitni az ajtót, igaz nehezebben, és bentmarad a gomb. A kp-zár motor rendesen kattan. Egyszer már szétszedtem, egy műanyag gomba alakú ketyere van rajta, a kalapja nem teljes, az fordul a nyomógomb pöcök elé ha zárom. Namost nekem a kalap meg van kopva, és ha erősen nyomom átugrik rajta a pöcök, és az ajtó nyitható. Egyenlőre zárom kulcsal, majd vmit kezdek vele. :rolleyes: hát hallod, akinek ilyen luxusizék vannak a kocsijában, az szívjon is vele :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 hát hallod, akinek ilyen luxusizék vannak a kocsijában, az szívjon is vele :) Alig vmi, kp-zár de csak kulcsos, nem távirányítós, el. ablakemelő elöl, harmadik féklámpa. Látnád a Karcsiét! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 hát hallod, akinek ilyen luxusizék vannak a kocsijában, az szívjon is vele :rolleyes: Az enyém CD kivitel, de a csomi ajtó mégis kézi zárású! Nem is romlik el! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 Az enyém CD kivitel, de a csomi ajtó mégis kézi zárású! Nem is romlik el! :rolleyes: Kézzel zárni, az olyan uncsi! Annyira tetszett, amikor megvettem a kocsit, kulcs elfordít.:KATT, azt már mehetek is. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 Kézzel zárni, az olyan uncsi! Annyira tetszett, amikor megvettem a kocsit, kulcs elfordít.:KATT, azt már mehetek is. :) Csúcsforgalomban araszolsz, meg-megállsz és valaki kikapja a csomagtartódból a laptopodat! :) Én, ha egyedül utazom, a vezető oldali ajtó kivételével mindíg lenyomom körbe az ajtózárakat. Nekem senki ne kapkodjon ki semmit a kocsiból! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 Csúcsforgalomban araszolsz, meg-megállsz és valaki kikapja a csomagtartódból a laptopodat! :) Én, ha egyedül utazom, a vezető oldali ajtó kivételével mindíg lenyomom körbe az ajtózárakat. Nekem senki ne kapkodjon ki semmit a kocsiból! :rolleyes: Nincs laptop a csomagtartómban, meg máshol sem. Vagy tele van kajával a tecsóból jövet, vagy üres, csak olaj, deszt víz, ablakmosó, jégkaparó, hókefe, hólánc, rongy, kesztyű van benne. De különben a tanács erősen megfontolandó. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 Nekem meg mindent zár a kp (kulcsos). Ajtók körbe, csomiajtó és benzintank ajtót is. Általában lezárás után körbe is megyek a kocsin, hogy bezárt-e mindent. Valamint nem kell elforgatnom a csomiajtóban a kulcsot, hogy bezárja azt is a kp zár. Viszont ha lezárva elforgatom, akkor nem nyitja ki. Jameg tartalékkulccsal nem is nyitható a csomiajtó, ha az eredeti (világítós) kulccsal elforgatva lezártam. Ha csak kp-zár zárta be, akkor nyitható azzal is. Érdekes dolog ez... :rolleyes: Amúgy mániám, hogy akármennyien vannak az autóban, indulás után lezárom a kocsit kp-zárral. Lenyomom a "főnökoldali" gombot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 Nincs laptop a csomagtartómban, meg máshol sem. Vagy tele van kajával a tecsóból jövet, vagy üres, csak olaj, deszt víz, ablakmosó, jégkaparó, hókefe, hólánc, rongy, kesztyű van benne. De különben a tanács erősen megfontolandó. :) Gondolj bele: "Csúcsforgalomban araszolsz, meg-megállsz és valaki kikapja a csomagtartódból a májkrémet! " :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstraF1998 Elküldve December13, 2008 Megoszt Elküldve December13, 2008 Abban szeretném a segítségeteket kérni hogy a pollenszűrűt akarom kivenni -mivel nagyon párásodik a kocsim- és ahogy olvastam ennek oka a vizes pollenszűrű. (Ahogy azt egyes forumokban olvastam ez akár egy eső vagy autómosás után is előforduló tipushiba) Kérdésem hogy tényleg lehet-e avagy érdemes-e télire szögre akasztani a polllenszűrűt, illetve hogy hol tudom azt kivenni. Sajna teljesen laikus vagyok. Így ha tudnátok segíteni részletes leirást kérnék! :rolleyes: A másik kérdésem. Mivel nem régen vettem a "vasam" és nem nagyon értek hozzá, azt kérdezném hogy mennyire normális az hogy városban, télen, rövidtávon ráadásul forgalmas uton (dugóban) 11-12 liter körül is szürcsöl? Avagy ez valamilyen műszaki probléma lehet? Segítséget előre is köszönöm!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts