zotya975 Elküldve December3, 2008 Megoszt Elküldve December3, 2008 Na! A fórumon olvasott dolgokat átültettem a gyakorlati síkba :lol: Meló után beleülök az autóba, beindítottam, kuplung egyes, fék, kuplung fel. Lefullad szerencsétlen, fülelek, AC megy, majd 3mp múlva kikapcsol :P Szóval most már meg vagyok győzve ;) Na ugye, nem akarunk mi átbacni! Többnyire! :P Az AC-nak köze van a légzsákhoz? :lol: :o Valszeg az AC-pumpát csak viszonyítási alapnak használta, mert az is kb.3-4 másodpercig megy. Szerintem. :P De ezt te is tudod, csak a káka meg a csomó. :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December3, 2008 Megoszt Elküldve December3, 2008 Na! A fórumon olvasott dolgokat átültettem a gyakorlati síkba :) Meló után beleülök az autóba, beindítottam, kuplung egyes, fék, kuplung fel. Lefullad szerencsétlen, fülelek, AC megy, majd 3mp múlva kikapcsol :lol: Szóval most már meg vagyok győzve :P Ugyehogyugye. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve December3, 2008 Megoszt Elküldve December3, 2008 De ezt te is tudod, csak a káka meg a csomó. :lol: :) ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉN??????? :lol: Assetudom, azt hogy kell :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December3, 2008 Megoszt Elküldve December3, 2008 ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉN??????? :lol: Assetudom, azt hogy kell :P Persze, persze..... :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December3, 2008 Megoszt Elküldve December3, 2008 Az AC-nak köze van a légzsákhoz? :lol: :lol: Hogyne lenne. Mindkettő az autóban van. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December3, 2008 Megoszt Elküldve December3, 2008 Episode x: Megforrasztottam a RotGrau-t, rádió bepasszint (még csak ideiglenesen) öröm és bódottá minden működik. Fordszámnélküli óra benn, akksisaru levesz, akkura rátölt, akkusaru vissza, hibakód kiolvas. Nem törlődtek az eddigiek, de annyi baj legyen. Próbakör. Kiállva a garázsból a sárga világít, de kb. 20 másodperc után el is alszik. Kb. ennyi idő telik el míg rájövök, hogy a műszervilágítás nincs benne az egységben. :P (Egyébként vicces dolog így közlekedni állandóan kapcsolnám fel a világítást. :lol: ) Irány a kút a próbakör keretében. 2 percen belül rájövök, hogy a kilométeróra sem mér. Felvillan, hogy a spirál váltó felőli részén a műanyag borítás el volt szakadva. Lehet óracserélés közben húztam meg picit, talán az a baja. Valami tuti módszer van a spirál vizsgálatára? Megyek 5km-t sárga megjelenik, aztán karácsonyfa fíling. Megálltam 3 méterrel egy vasúti átjáró előtt. Még jó hogy nem gurultam be, mert kb. 1 percen belül elszaggatott egy szerelvény. :) Újraidítás első próbára sikerült, tökéltes minden. Kúton megáll tankol. Irány haza. Indulás után nem sokkal sárga megjelenik, de nem fullad le viszont nem is alszik el. Végig égett hazáig. Ennek ellenére az autó tökéletesen muzsikált. Hátsó gondolattól vezérelve hazaérve hibakódkiolvasás: 12, 24, 52, 73 :lol:, 12 Faja. 73 Mass air flow temperature Voltage low :lol: Értem én hogy légtömeg, de miaz hogy tempricsör? Nem lehetne inkább IAT? ;) A ló voltidzset, hogy kell értelmezni? Vagy az már mindegy hogy háj vagy ló mehet a kukába? :P Ha akksilevételre nem törlődnek a hibák eddig miért nem volt, vagy most azt játssza hogy sorban megy tönkre minden? :P Viszont megjavult az indexvisszakattintóm. :o A kormány mögött van egy tóruszszerű műanyag, na az nagyon lötyögött és próbáltam rajta igazítani, de nem úgy tűnt hogy lesz is valami értelme. Talán mégis. Vagy mástól javult meg, nem tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
biviel Elküldve December3, 2008 Megoszt Elküldve December3, 2008 Sziasztok ismet! Korabban irtam egy hosszu levelet ASTRA F x16xel motorral. Lamdaszonda, homeroszenzor csere emgvolt, csere ota a sarga motorhibalampa nem vilagit. Viszont elmult 1-2 apban a motor fordulata ismet megnott varatlunk 2000-re kb felemekkedett magatol... Motor leallitas majd ujrainditas altalaban segit ezen. Most is segitett, de csak masodszorra. Hogy lehet legegyszerubben biztosra menni hgoy az EGR okozza a gondot? Ha nem az EGR akkor micsoda? alapjaratszbalyozo hol talalhato? Koszonom! Udv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December3, 2008 Megoszt Elküldve December3, 2008 Episode x: Értem én hogy légtömeg, de miaz hogy tempricsör? Nem lehetne inkább IAT? :) A ló voltidzset, hogy kell értelmezni? Vagy az már mindegy hogy háj vagy ló mehet a kukába? :lol: Ha akksilevételre nem törlődnek a hibák eddig miért nem volt, vagy most azt játssza hogy sorban megy tönkre minden? :lol: Szerény véleményem szerint a hájas ló azért nem jó mert kívül esik az észlelt jel az elvárt intervallumon. Hogy az mennyi azt nem tudom, de okosok biztosan tudnak rá válaszolni. Ebből következőleg lehet a szenzor, vagy a csatlakozása, vagy a vezetéke kuka. Ebből én a vezetéket valószínűségi alapon kizárnám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December4, 2008 Megoszt Elküldve December4, 2008 Episode x: Megforrasztottam a RotGrau-t, rádió bepasszint (még csak ideiglenesen) öröm és bódottá minden működik. Fordszámnélküli óra benn, akksisaru levesz, akkura rátölt, akkusaru vissza, hibakód kiolvas. Nem törlődtek az eddigiek, de annyi baj legyen. Próbakör. Kiállva a garázsból a sárga világít, de kb. 20 másodperc után el is alszik. Kb. ennyi idő telik el míg rájövök, hogy a műszervilágítás nincs benne az egységben. ;) (Egyébként vicces dolog így közlekedni állandóan kapcsolnám fel a világítást. :lol: ) Irány a kút a próbakör keretében. 2 percen belül rájövök, hogy a kilométeróra sem mér. Felvillan, hogy a spirál váltó felőli részén a műanyag borítás el volt szakadva. Lehet óracserélés közben húztam meg picit, talán az a baja. Valami tuti módszer van a spirál vizsgálatára? Megyek 5km-t sárga megjelenik, aztán karácsonyfa fíling. Megálltam 3 méterrel egy vasúti átjáró előtt. Még jó hogy nem gurultam be, mert kb. 1 percen belül elszaggatott egy szerelvény. :) Újraidítás első próbára sikerült, tökéltes minden. Kúton megáll tankol. Irány haza. Indulás után nem sokkal sárga megjelenik, de nem fullad le viszont nem is alszik el. Végig égett hazáig. Ennek ellenére az autó tökéletesen muzsikált. Hátsó gondolattól vezérelve hazaérve hibakódkiolvasás: 12, 24, 52, 73 :lol:, 12 Faja. 73 Mass air flow temperature Voltage low :lol: Értem én hogy légtömeg, de miaz hogy tempricsör? Nem lehetne inkább IAT? :D A ló voltidzset, hogy kell értelmezni? Vagy az már mindegy hogy háj vagy ló mehet a kukába? :P Ha akksilevételre nem törlődnek a hibák eddig miért nem volt, vagy most azt játssza hogy sorban megy tönkre minden? :P Viszont megjavult az indexvisszakattintóm. :P A kormány mögött van egy tóruszszerű műanyag, na az nagyon lötyögött és próbáltam rajta igazítani, de nem úgy tűnt hogy lesz is valami értelme. Talán mégis. Vagy mástól javult meg, nem tudom. Hát te sem unatkozol mostanában. Mi is volt az eredeti probléma? Vagy az már tárgytalan? :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December4, 2008 Megoszt Elküldve December4, 2008 Hát te sem unatkozol mostanában. Mi is volt az eredeti probléma? Vagy az már tárgytalan? :lol: Az olajcsöpögés, de az már nem is zavar. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December4, 2008 Megoszt Elküldve December4, 2008 Az olajcsöpögés, de az már nem is zavar. :lol: Amennyi kicsöpög annyit kell visszaönteni. :lol: Egy cseppel se többet. :) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December4, 2008 Megoszt Elküldve December4, 2008 Az olajcsöpögés, de az már nem is zavar. :lol: Jé tényleg, nekem is van! De már engem se érdekel. Most próbálom magam rábeszélni a középkonzol kiszedésére. :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December4, 2008 Megoszt Elküldve December4, 2008 Hátsó gondolattól vezérelve hazaérve hibakódkiolvasás: 12, 24, 52, 73 :lol:, 12 Faja. 73 Mass air flow temperature Voltage low :lol: Értem én hogy légtömeg, de miaz hogy tempricsör? Nem lehetne inkább IAT? :P A ló voltidzset, hogy kell értelmezni? Vagy az már mindegy hogy háj vagy ló mehet a kukába? :) Szerintem a légtömegmérőben is fűtött kütyü lehet és annak a tápfeszvezetéke szarakodik,azért mondja,hogy kevés a fesz ott.Nézd meg a csatiját vagy féktisztítóval óvatosan fújd át a légtömegmérőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December4, 2008 Megoszt Elküldve December4, 2008 Szerintem a légtömegmérőben is fűtött kütyü lehet és annak a tápfeszvezetéke szarakodik,azért mondja,hogy kevés a fesz ott.Nézd meg a csatiját vagy féktisztítóval óvatosan fújd át a légtömegmérőt. Jobban belegondolva ha alacsony a feszültség, akkor nagy az ellenállás. Ez pedig lehet rossz kontakt miatt is talán. Legközelebb sajnos csak vasárnap tudok majd vele foglalkozni, de még akkor sem biztos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve December5, 2008 Megoszt Elküldve December5, 2008 Jobban belegondolva ha alacsony a feszültség, akkor nagy az ellenállás. Ez pedig lehet rossz kontakt miatt is talán. Legközelebb sajnos csak vasárnap tudok majd vele foglalkozni, de még akkor sem biztos. Jobban belegondolva a levegő kevésbé vezeti az áramot, mint a rézdrót :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December5, 2008 Megoszt Elküldve December5, 2008 73 Mass air flow temperature Voltage low :lol: Értem én hogy légtömeg, de miaz hogy tempricsör? Nem lehetne inkább IAT? :P Van ahol a légtömegmérőben van az IAT szenzor is. Nemtom nálad így van-e :lol: Korabban irtam egy hosszu levelet ASTRA F x16xel motorral. Lamdaszonda, homeroszenzor csere emgvolt, csere ota a sarga motorhibalampa nem vilagit. Viszont elmult 1-2 apban a motor fordulata ismet megnott varatlunk 2000-re kb felemekkedett magatol... Hogy lehet legegyszerubben biztosra menni hgoy az EGR okozza a gondot? Ha nem az EGR akkor micsoda? alapjaratszbalyozo hol talalhato? Lambda gyári? :) Fals levegőd nincs valahol a vákumrendszerben? Át kéne nézni... AGR-t le kéne zárni egy lemezzel, akkor biztos kizárod mint hibaforrás :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December5, 2008 Megoszt Elküldve December5, 2008 Van ahol a légtömegmérőben van az IAT szenzor is. Nemtom nálad így van-e :lol: Sajnos nem. Nálam az előtte lévő gumicsőben van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve December5, 2008 Megoszt Elküldve December5, 2008 AGR-t le kéne zárni egy lemezzel, akkor biztos kizárod mint hibaforrás :lol: Lezárás előtt azért nem árt kipucolni és megkenni. Mert ha csak lezárod akkor ugyan nem rángat meg nem maradsz ott az út szélén, de ha szorul a tengelye akkor a hibakódokat továbbra is dobálni fogja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December9, 2008 Megoszt Elküldve December9, 2008 Tudjátok min tűnődtem? Igazából egy munkatársam adta az ötletet, hogy lehet azért van a berángatok, lefulladok induláskor negyedtanknál problémám, mert nem ér le az AC a tank aljáig. Amikor beszereltem tuti hogy jól volt, mert figyeletem rá, csak most így utólag azon a fém száron amin van a pumpa egy gumitartóval felrakva volt egy zégergyűrű, vagy talán bilincs. Ezt kihagytam, mert rozsdás volt, és mert úgy gondoltam elég szorosan áll a tüskén a pumpa. Namost ugye a pumpa forog, rezeg órákon átt. Lehet hogy feljebb"ugrált" a száron és ezért nem szíja ki az összes benyát. Vagy hülyeség? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve December9, 2008 Megoszt Elküldve December9, 2008 Bár nem ismerem a felépítését de nem kizárt a dolog, hogy falsot kap úgyhogy nyugodtan rögzítsd meg értelmesen. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December9, 2008 Megoszt Elküldve December9, 2008 Bár nem ismerem a felépítését de nem kizárt a dolog, hogy falsot kap úgyhogy nyugodtan rögzítsd meg értelmesen. :rolleyes: Egyenlőre megelégszem az elmélettel, mármint hogy sejtem mi lehet a baja. A rosseb :) fog 3 fokban a kocsi a alatt feküdni, ráadésul tele a tank, leszívni ...stb.stb. Majd igyekszem, hogy mindíg féltankanknál több legyen, oszt tavasszal megcsinálom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve December10, 2008 Megoszt Elküldve December10, 2008 Indulás után nem sokkal sárga megjelenik, de nem fullad le viszont nem is alszik el. Végig égett hazáig. Ennek ellenére az autó tökéletesen muzsikált. Hátsó gondolattól vezérelve hazaérve hibakódkiolvasás: 12, 24, 52, 73 :), 12 Faja. 73 Mass air flow temperature Voltage low :rolleyes: Üdvözlöm a fórumozókat! Csak érdeklődnék, hogy az idézett hibakódokat nem lett volna szerencsés menetközben kiolvasni, mint otthon, ami esetleg azzal jár, hogy esetleg addig törlődik (okafogyott)? Vagy milyen módszerrel olvassátok ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December10, 2008 Megoszt Elküldve December10, 2008 Üdvözlöm a fórumozókat! Csak érdeklődnék, hogy az idézett hibakódokat nem lett volna szerencsés menetközben kiolvasni, mint otthon, ami esetleg azzal jár, hogy esetleg addig törlődik (okafogyott)? Vagy milyen módszerrel olvassátok ki? Elvileg amelyikből törlődik egyáltalán, abból kb. 20-30 indítás után törlődik, úgyhogy nincs elkésve, aki otthon olvassa ki. A mikéntje itt olvasható, röviden: át kell kötni a bitzitáblán a diagnosztikai csati bizonyos lábait, gyújtást ráadni (nem beindítani!) és számolni a sárga motorkontroll lámpa villogásait. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve December11, 2008 Megoszt Elküldve December11, 2008 Elvileg amelyikből törlődik egyáltalán, abból kb. 20-30 indítás után törlődik, úgyhogy nincs elkésve, aki otthon olvassa ki. A mikéntje itt olvasható, röviden: át kell kötni a bitzitáblán a diagnosztikai csati bizonyos lábait, gyújtást ráadni (nem beindítani!) és számolni a sárga motorkontroll lámpa villogásait. Akkor már értem miért otthon "garázsban" olvassátok. Egyszerübb megoldás: ülj be az autóba kényelmesen. A gyújtáskulcs a zsebben. Nyomd meg az óra állító mindkét gombját egyszerre (sötét a kijelző). Kb. 4-5 másodperc múlva bekapcsol. Engedd el, majd nyomd meg mégegyszer. Addig míg nem változik a kijelző állapota. Ha nincs a gépnek gondja akkor pár másodperc múlva km/h jelzést látsz, majd teljes kijelző teszt és vége a kiolvasásnak. Hiba esetén az adott sorrendben F 12-vel kezdve sorolja a hibákat. MInden hiba háromszor ismátlódik. 96-os évjáratú Astrákon is már ment. Nekem 98-as Astra Caravan gépem van Ecpotec motorral, ha ez mond valamit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December11, 2008 Megoszt Elküldve December11, 2008 Akkor már értem miért otthon "garázsban" olvassátok. Egyszerübb megoldás: ülj be az autóba kényelmesen. A gyújtáskulcs a zsebben. Nyomd meg az óra állító mindkét gombját egyszerre (sötét a kijelző). Kb. 4-5 másodperc múlva bekapcsol. Engedd el, majd nyomd meg mégegyszer. Addig míg nem változik a kijelző állapota. Ha nincs a gépnek gondja akkor pár másodperc múlva km/h jelzést látsz, majd teljes kijelző teszt és vége a kiolvasásnak. Hiba esetén az adott sorrendben F 12-vel kezdve sorolja a hibákat. MInden hiba háromszor ismátlódik. 96-os évjáratú Astrákon is már ment. Nekem 98-as Astra Caravan gépem van Ecpotec motorral, ha ez mond valamit. Ez is egy diagnosztikai mód, de közel sem ad annyi információt, mint az említet, biztidobozon lévő csati megfelelő lábainak összekötése. Pölö nekem az órás verzió egyszer jelzett, amikor elszállt a kölső höm. jeladó. De az összes többi hibámat, AC-púmpa, gyujtás elosztó, ....stb nem jelezte ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts