szobikari Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Nem egészen, mert az ECU leállítja a pumpát, ha nincs gyujtásimpulzus. :lol: Biztonsági előírás, baleset esetére. ÉS ha lefullad az autó, akkor miért marad rajta a gyújtás? a kifogyna a benzin, miért lenne különböző a két eset? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Nem egészen, mert az ECU leállítja a pumpát, ha nincs gyujtásimpulzus. :lol: Biztonsági előírás, baleset esetére. Oké de akkor most már teljesen elbizonytalanodtam! Tehát adott a szitu, hogy elfogy a benzinem. Inditózok, a pumpa forog az űres tartályban, amiben benzingöz van, meg lehet hogy levegő is. a szénkefék-kommutátor között bizonyára van szikra. Miért nem robban fel? Más.: megint elszállt a kp.-záram, és kerreg a belső vil. kapcsoló. Mit is mindtál mi szarakodik? Vmi modul, vagy relé? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 ÉS ha lefullad az autó, akkor miért marad rajta a gyújtás? a kifogyna a benzin, miért lenne különböző a két eset? Nem a gyujtást veszi le. Az rajta marad, de mivel a motor nem forog, nem ad szikrát a gyertya. Ezért az ECU elveszi az áramot a pumpától. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Oké de akkor most már teljesen elbizonytalanodtam! Tehát adott a szitu, hogy elfogy a benzinem. Inditózok, a pumpa forog az űres tartályban, amiben benzingöz van, meg lehet hogy levegő is. a szénkefék-kommutátor között bizonyára van szikra. Miért nem robban fel? Más.: megint elszállt a kp.-záram, és kerreg a belső vil. kapcsoló. Mit is mindtál mi szarakodik? Vmi modul, vagy relé? Az. De van egy készlet kp záram, ha érdekel. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Nem a gyujtást veszi le. Az rajta marad, de mivel a motor nem forog, nem ad szikrát a gyertya. Ezért az ECU elveszi az áramot a pumpától. De ha ezt jobban megnézzük, ha beülök az autóba, bedugom a gyújtáskulcsot a gyújtáskapcsolóba, ráadom a gyújtást ( nem forog a motor, nem adnak szikrát a gyertyák ) és mégis kap áramot az AC. Szituáció ugyanaz, nem? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Nem a gyujtást veszi le. Az rajta marad, de mivel a motor nem forog, nem ad szikrát a gyertya. Ezért az ECU elveszi az áramot a pumpától. De ha ezt jobban megnézzük, ha beülök az autóba, bedugom a gyújtáskulcsot a gyújtáskapcsolóba, ráadom a gyújtást ( nem forog a motor, nem adnak szikrát a gyertyák ) és mégis kap áramot az AC. Szituáció ugyanaz, nem? :lol: Nyílik lassan a pofonzsák? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Az. De van egy készlet kp záram, ha érdekel. :lol: Délután kibontom, megnézem mi berreg. De ha ezt jobban megnézzük, ha beülök az autóba, bedugom a gyújtáskulcsot a gyújtáskapcsolóba, ráadom a gyújtást ( nem forog a motor, nem adnak szikrát a gyertyák ) és mégis kap áramot az AC. Szituáció ugyanaz, nem? :lol: Nyílik lassan a pofonzsák? :P Kap áramot, de aztán megáll ha nem indítasz, a nyomáskapcsoló megszakítja a tápot. Amúgy nem zsák, láda, és jó nagy! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Kap áramot, de aztán megáll ha nem indítasz, a nyomáskapcsoló megszakítja a tápot. Amúgy nem zsák, láda, és jó nagy! :lol: Rendes autóknál igen, a suzukinál pl. kb 3 mp után elhallgat. Más autótípusoknál én úgy tudom, nem... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Rendes autóknál igen, a suzukinál pl. kb 3 mp után elhallgat. Más autótípusoknál én úgy tudom, nem... :lol: Hát nekem rendes autóm van, ez is elhallgat, sőt jártam úgy hogy olyan rendes volt, hogy meg se szóllalt! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 De ha ezt jobban megnézzük, ha beülök az autóba, bedugom a gyújtáskulcsot a gyújtáskapcsolóba, ráadom a gyújtást ( nem forog a motor, nem adnak szikrát a gyertyák ) és mégis kap áramot az AC. Szituáció ugyanaz, nem? :lol: Nyílik lassan a pofonzsák? :P Aztán majd jól beleduglak. :lol: :) Igazad van, vannak ilyan autók. De ha pl lefullad, akkor mind leállítja a pumpát. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Köszi. Egyelőre szerintem berakom a fehér volt fordulatszámmérő nélkülijét. Aztán meg veszek egy másikat. Az a baj, hogy az időszakos hibát nem tudom elmulasztja-e vagy sem. Van egy olyan érzésem, hogy az útjeladó nélkül azért még be kellett volna indulnia álló helyzetben. :lol: Szerintem független hiba. Pl AGR fennakadás, AC relé, ilyesmi... :) Ha leáll a motor, akkor a gyújtás marad, ergo a pumpa is marad :P :lol: Ha nem érzékel fordulatszámjelet az ecu, lekapcsolja az AC relét. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 sziasztok! kicseréltem a termosztátomat, mostmár rendbe van. De egyúttal kicseréltem a vizhőfokjeladót is mert nem mért rendesen, mert ahogy a mutató elhagyta az első vonalat, "a 90 fok előttit" a venti már kapcsolt is. Most a csere után épphogy eléri a 90 fokos jelölést, és a venti kapcsol. tehát valamivel jobb, de nem az igazi, Mi lehet még rossz? netán az óra?? Mert gondolom bőven a 90 fok felett kéne a ventinek kapcsolni, és óra szerint a termosztát is 90 fok előtt nyit ki, és az 92 fokos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 sziasztok! kicseréltem a termosztátomat, mostmár rendbe van. De egyúttal kicseréltem a vizhőfokjeladót is mert nem mért rendesen, mert ahogy a mutató elhagyta az első vonalat, "a 90 fok előttit" a venti már kapcsolt is. Most a csere után épphogy eléri a 90 fokos jelölést, és a venti kapcsol. tehát valamivel jobb, de nem az igazi, Mi lehet még rossz? netán az óra?? Mert gondolom bőven a 90 fok felett kéne a ventinek kapcsolni, és óra szerint a termosztát is 90 fok előtt nyit ki, és az 92 fokos. Az óra is lehet rossz, meg a vezetékkötegben is lehet mondjuk rosszabb kontaktok, oxid miatt nagyobb ellenállás. Illetve jeladóból is asszem kétfajta van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 sziasztok! kicseréltem a termosztátomat, mostmár rendbe van. De egyúttal kicseréltem a vizhőfokjeladót is mert nem mért rendesen, mert ahogy a mutató elhagyta az első vonalat, "a 90 fok előttit" a venti már kapcsolt is. Most a csere után épphogy eléri a 90 fokos jelölést, és a venti kapcsol. tehát valamivel jobb, de nem az igazi, Mi lehet még rossz? netán az óra?? Mert gondolom bőven a 90 fok felett kéne a ventinek kapcsolni, és óra szerint a termosztát is 90 fok előtt nyit ki, és az 92 fokos. Nekem is 90-fok körül nyit az óra szerint, nem hiszem, hogy ez probléma, az a lényeg, hogy időben nyisson, az óra csak téged tájékoztat. Szerintem ne foglalkozz vele, de ha téged nagyon zavar tegyél egy próbát kölcsön órával. Más.: megnéztem mi berreg a jobb lábtérben he nem műkszik a pk-zár.Ez itt!És széttszedve. Nem hiszem hogy ez a hibás, mert kézzel mozgatva a relé érintkezőket sem műkszik. Ha visszont cibállom a drótókat akkor néha életre kel. Próbálltam egyenként húzkodni őket, hogy megtudjam melyikkel van a gond, de elég sok drót van ott, egyik húzza a másikat. Csavartam egyet az egészen és visszaraktam, most jó, majd ha nagyon sok időm lesz nyáron megnézem melyik hova megy, és kimérem őket. :lol: Arra is gondoltam, hogy burkolaton kívül hagyom, és ha megint bekrepáll csak rántok rajta egyet, de nem hiszem hogy akkor sokáig működne. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 sziasztok! kicseréltem a termosztátomat, mostmár rendbe van. De egyúttal kicseréltem a vizhőfokjeladót is mert nem mért rendesen, mert ahogy a mutató elhagyta az első vonalat, "a 90 fok előttit" a venti már kapcsolt is. Most a csere után épphogy eléri a 90 fokos jelölést, és a venti kapcsol. tehát valamivel jobb, de nem az igazi, Mi lehet még rossz? netán az óra?? Mert gondolom bőven a 90 fok felett kéne a ventinek kapcsolni, és óra szerint a termosztát is 90 fok előtt nyit ki, és az 92 fokos. Szia atis! Szerintem probálj meg keresni egy hőgombát ami a te km órádhoz valló, mert ebből két féle létezik, van olyan tip aminél a 90 elött is van egy csík és van olyan aminél nincsen csík, és ez miatt nem mindegy melyiké van az adott órához passzintva! Szerintem ebből lehet még a hibád, és ezért látod a mindenféle fals hőfokot a mutatónál. Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 ....Arra is gondoltam, hogy burkolaton kívül hagyom, és ha megint bekrepáll csak rántok rajta egyet, de nem hiszem hogy akkor sokáig működne. :lol: Ez már a 18+ kategória. :lol: Elképzelhető, hogy valamelyik érintkező saru forrasztása engedte el magát. Azt látom, hogy ez a cucc nem gyári, a kérdés hogyan van az ajtóba átvezetve a zsinórja? mert lehet ott van megszakadva valamelyik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Más.: megnéztem mi berreg a jobb lábtérben he nem műkszik a pk-zár.Ez itt!És széttszedve. Nem hiszem hogy ez a hibás, mert kézzel mozgatva a relé érintkezőket sem műkszik. Ha visszont cibállom a drótókat akkor néha életre kel. Próbálltam egyenként húzkodni őket, hogy megtudjam melyikkel van a gond, de elég sok drót van ott, egyik húzza a másikat. Csavartam egyet az egészen és visszaraktam, most jó, majd ha nagyon sok időm lesz nyáron megnézem melyik hova megy, és kimérem őket. :lol: Arra is gondoltam, hogy burkolaton kívül hagyom, és ha megint bekrepáll csak rántok rajta egyet, de nem hiszem hogy akkor sokáig működne. :lol: Szerintem a panelen lévő forrasztások közül tört el valamelyik,ezért müxik a csavargatás után. Forrasztd át a panelen lévő forrszemeket egy kis forrasztóón hozzáadásával és ok lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Ez már a 18+ kategória. :lol: Elképzelhető, hogy valamelyik érintkező saru forrasztása engedte el magát. Azt látom, hogy ez a cucc nem gyári, a kérdés hogyan van az ajtóba átvezetve a zsinórja? mert lehet ott van megszakadva valamelyik. Az a baj, hogy nincs kiterítve az asztalra az egész, hogy lássam melyik merre megy. Takarja a biztidoboz, műszerfal stb. Az ajtón is van átvezetve egy része. De megy a mocitér felé, meg a jobb oldalra is. Szerintem a panelen lévő forrasztások közül tört el valamelyik,ezért müxik a csavargatás után. Forrasztd át a panelen lévő forrszemeket egy kis forrasztóón hozzáadásával és ok lesz. Nézegettem a forrasztásokat, át nem forrasztottam őket, szemre jól néztek ki. Igazából nem a dobozt mozgattam hanem a kábelokat, szerintem vmelyik szakadt. Ha tudnám melyik hova megy, ki lehetne mérni amikor épp nem műkszik. Egyenlőre működik, addig örülök magamnak. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjoc Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 sziasztok! kicseréltem a termosztátomat, mostmár rendbe van. De egyúttal kicseréltem a vizhőfokjeladót is mert nem mért rendesen, mert ahogy a mutató elhagyta az első vonalat, "a 90 fok előttit" a venti már kapcsolt is. Most a csere után épphogy eléri a 90 fokos jelölést, és a venti kapcsol. tehát valamivel jobb, de nem az igazi, Mi lehet még rossz? netán az óra?? Mert gondolom bőven a 90 fok felett kéne a ventinek kapcsolni, és óra szerint a termosztát is 90 fok előtt nyit ki, és az 92 fokos. Ha esetleg cserés volt a km óra és a 90 helyett 110 fokos skálázású vízhőfokmérő műszer van benne, akkor annak másik jeladó kell. Ez is okozhatja, hogy 90 et mutat csak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Szerintem független hiba. Pl AGR fennakadás, AC relé, ilyesmi... :P Megfogtál. Nem találtam meg az AGR-t. :) Ki tudja hol van C18XEL-n? Kicseréltem a műszert a régi fordszámmérő nélkülire. Ebben már van légzsák visszajelző. Az jó, ha gyújtásra megjelenik aztán pár másodperc múlva elalszik? Vettem Coupe-tól gyári rádiót. Berakom, semmi kép. Hát nem el volt vágva a RotGrau... :lol: Nem volt már kedvem forrasztgatni 9kor. De előbb utóbb úgyis jó lesz. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve December3, 2008 Megoszt Elküldve December3, 2008 Ebben már van légzsák visszajelző. Az jó, ha gyújtásra megjelenik aztán pár másodperc múlva elalszik? Gyújtás ráadása után 4 másodpercen belül ki kell aludnia egyébként vagy sikertelen teszt vagy hiba -tehát jó (ha működik). Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve December3, 2008 Megoszt Elküldve December3, 2008 Szia atis! Szerintem probálj meg keresni egy hőgombát ami a te km órádhoz valló, mert ebből két féle létezik, van olyan tip aminél a 90 elött is van egy csík és van olyan aminél nincsen csík, és ez miatt nem mindegy melyiké van az adott órához passzintva! Szerintem ebből lehet még a hibád, és ezért látod a mindenféle fals hőfokot a mutatónál. Üdv:BB Igen nekem olyan órám van aminél a 90 előtt is van egy vonás. A boltba nem kérdezték meg hogy milyen órám van. Csak kérdezte az autó adatait, meg a motorkódot és adta is a hőgombát. Mi alapján kérjem a hőgombát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve December3, 2008 Megoszt Elküldve December3, 2008 Na! A fórumon olvasott dolgokat átültettem a gyakorlati síkba :lol: Meló után beleülök az autóba, beindítottam, kuplung egyes, fék, kuplung fel. Lefullad szerencsétlen, fülelek, AC megy, majd 3mp múlva kikapcsol :lol: Szóval most már meg vagyok győzve :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December3, 2008 Megoszt Elküldve December3, 2008 Gyújtás ráadása után 4 másodpercen belül ki kell aludnia egyébként vagy sikertelen teszt vagy hiba -tehát jó (ha működik). Köszi. Azt néztem addig világít, amíg az AC nyomja. Végre valami jó hír. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve December3, 2008 Megoszt Elküldve December3, 2008 Köszi. Azt néztem addig világít, amíg az AC nyomja. Végre valami jó hír. Az AC-nak köze van a légzsákhoz? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts