Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Vajh mitől képződhet gőzbuborék a vizes benzinből az injektornál? Talán felforr a víz? (100 Celsius fok!)

Nekem csak ócsó benya megy a kocsimba, mégse jelentkezik semmi motorhiba..... Nem ott kellene keresgélni! Ha arra gyanakszol, hogy vizes a benzined (ami lehet a tankban keletkező páralecsapódásból) akkor tölts be 1-2 deci spirituszt a tankba és a hiba megszűnik!

Nem tudom, a leirásban olvastam a gőzbuborékról. De hát hogyan keressem a hiba okát, ha az kb. 2-3 hetente ismétlődik egy -egy rángatás-fulladás erejéig? Az asszony szerint paranoiás vagyok, mert ő nem vett észre semmit. :lol: De hiába vagyok kezdő autós, ha nyomod a gázt, és fuldoklik a motor az elég egyértelmű nem? De mindíg csak egy pillanatra, nem ugrálok vele utcahosszat. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, a leirásban olvastam a gőzbuborékról. De hát hogyan keressem a hiba okát, ha az kb. 2-3 hetente ismétlődik egy -egy rángatás-fulladás erejéig? Az asszony szerint paranoiás vagyok, mert ő nem vett észre semmit. :lol: De hiába vagyok kezdő autós, ha nyomod a gázt, és fuldoklik a motor az elég egyértelmű nem? De mindíg csak egy pillanatra, nem ugrálok vele utcahosszat. :lol:

Ilyen is volt. Nem fulladt le mindig.. Próbáltad a csatikat megmozgatni járó motornál? Nekem alapjáraton is berángatott amikor a modul csatiját cincáltam.

Link to comment
Megosztás:

Ilyen is volt. Nem fulladt le mindig.. Próbáltad a csatikat megmozgatni járó motornál? Nekem alapjáraton is berángatott amikor a modul csatiját cincáltam.

Már próbáltam, igaz akkor nem ezt a hibát akartam kiszűrni, de hát ezt ők nem tudták! :lol: Asszem nekem is muszáj lesz megvárnom a hiba sűrüsödését, már ha lesz ilyen, mert így 2-3 heti alkalomnál elég nehéz okot találni! A gyujtásmodult elrakom a " lehetséges okok" című mappába, ha még egyszer előjön a bibi, megpróbálok cserélni egyet. :lol: Mindenkinek kösz a segítséget! :)

Link to comment
Megosztás:

Ha már nem megy a venti a pirosban gondoltam megnézem az előtétellenállatot.

Cefetül néz ki annyi szent. Lehet ezen mérni valamit, hogy tuti legyen ez-e a gond?

Az érintkezőket megtisztítottam valamennyire, de sajnos az nem segített. :lol:

Persze ha már ott voltam takarítottam "kicsit". Előtte-Utána

Az ellenállás felső részén látható barna hengeres dolog egy hőbizti, arra mérj rá, nincs-e elszállva, elektronikai boltokban filléres cucc :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én is a multkor dzsuváztam ki.

A szélvédő alatti burkolattal coptam a legtöbbet.

Alig akarta az igazságot. :lol:

Igazából csak a pollenszűrő keretét szerettem volna kiszedni. De még jó hogy a hátsó féket nem kell ehhez leszedni. :lol:

Az ablaktörlő alatti keresztben végigfutó műanyagra gondolsz? Na azt én sikeresen megrepesztettem. :)

Link to comment
Megosztás:

Ésszel kell leszedni, annyi szent! :lol:

Az még ment. A visszarakással voltak gondok. A baj az volt a motorháztetővel kell közben zsonglőrködni, és nincs 3 kezem. Aztán rájöttem, hogy talán az ablaktörlőt utána kellett volna visszarakni. De most már úgyis mindegy. Amúgy is nagyon szürke, majd veszek ezt is másikat. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Háát :lol: , az ablaktörlő karjait kellene előbb leszedni, aztán a lefogató csavarjait és szépen feljön az egész műanyag kócmóc.

Amúgy a szilikonzsír ideig-óráig csodákat tud művelni vele. :lol: a nyár elején lemázoltam a nem színre fújt részeket és mintha vadiúj lenne. Jobb lenne gyöngyház-feketére lefújatni, akkor lenne az igazi. :)

Link to comment
Megosztás:

Háát :lol: , az ablaktörlő karjait kellene előbb leszedni, aztán a lefogató csavarjait és szépen feljön az egész műanyag kócmóc.

Amúgy a szilikonzsír ideig-óráig csodákat tud művelni vele. :lol: a nyár elején lemázoltam a nem színre fújt részeket és mintha vadiúj lenne. Jobb lenne gyöngyház-feketére lefújatni, akkor lenne az igazi. :)

A karokat természetesen leszedtem. :P

De a csonkok kiállnak utána is. Valószínű jobb lett volna ha a motort és az egész szerkezetet is előbb szedem ki utóbb rakom be.

Link to comment
Megosztás:

Azokon a csonkokon még van 1 műanyag csavar és egy alátét, plusz asszem még 3 csavar fogja le ami kis bolhákkal vagy mikkel van lefedve. Na miután azokat kitekergetted lejön a cucc. Onnantól hozzáférsz mindenhez kényelmesen és nem kell a mocitetővel trükközni! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Azokon a csonkokon még van 1 műanyag csavar és egy alátét, plusz asszem még 3 csavar fogja le ami kis bolhákkal vagy mikkel van lefedve. Na miután azokat kitekergetted lejön a cucc. Onnantól hozzáférsz mindenhez kényelmesen és nem kell a mocitetővel trükközni! :lol:

Nem kell bemutatni tegnap szedtem le. Máshogy nem is jött volna. :lol:

Viszont ha ki van nyitva a tető, akkor a két szélét nem lehet kiemelni, ha le van csukva akkor meg a közepe akad be.

Link to comment
Megosztás:

Én miután leszedtem a műanyag vackot akkor nyitottam a tetőt de nem ért bele -igaz kissé szarul is állt, valamennyit állítottam rajta de még így is lóg előre kicsit a bal oldalon. Zotya helyett most én szaggattam szét 2 csavart.

Link to comment
Megosztás:

Opel Astra F-em van, 1.6 16v (x16xel), szeretem, elegedett vagyok vele minden szempontbol, visoznt osszefoglalnam az eddigi gondjaimat, annak elozmenyeit, hatha tudott valaki segiteni, tanacsot adni.

Indítási problémákat ezek tudnak okozni leginkább:

- Motor hűtővíz hőmérséklet jeladó (kétvezetékes)

- AC pumpa, AC relé

- Főtengely jeladó

- AGR szelep fennakadása

- immo (indítózáskor villogó sárga lámpa)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, egy rövid kérdés, ha nem zavarok.

Tegnap leszedtem a hűtővíz tartály sapkáját, ill. kiszedtem a hozzá tartozó kis úszót a tartályból, és láttam hogy valami sárszerű trutyi képződött/akadt fenn az úszón, ami gondolom arra hivatott, hogy érzékelje a tartályban a vízszintet. Nem nagy mennyiségről van szó. Ez jelenthet valami problémát, vagy ne foglalkozzak vele?

Link to comment
Megosztás:

Elindultunk a családdal bevásárolni, megint elkezdődött a berángatok -kettesben-gyorsításkor szindróma. Egyre gyakrabban csinálta, bármilyen finoman kezeltem a gázt. Kizárólag egyesben ill. kettesben. A végén már le is állt szinte minden induláskor. Kuplung ki, ráíndít, tojásgáz tovább. :lol: Belábújhegyeztem vele a kútra, 33Liter fért bele. És csiribá-csiribú a hiba megszünt! Repülőrajt vagy ötször, a család üvölt mellettem, és gond egy szál se! Összefoglalva ha 15-20 liter alá csökken a szint a tankban akkor szar, ha fölötte van semmi gond! Lehetséges, hogy a gagyitron AC-pumpa ha nem merül teljesen a benyába ilyen hibát generál?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.