invictus Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 De hidegen is okozhat gondot az AGR, például ha megszorul és középállásban vagy teljesen nyitva marad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Tegnap amikor a problémát produkálta, akkor teljesen hideg volt... Nem kellett bemelegednie, tegnap még kevesebbet mentem, mire feladta, s leállt, s produkálta a jelenséget. Sztem meg kéne próbálni lezárni egy lemezzel, ha visszaolvasol ebben a topikban, megtalálod a mikéntjét. Ha ezután is csinálja, akkor lehet még AC-relé, vagy AC-pumpa, vagy gyújtásmodul (DIS) hiba is sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Csöpögött az olaj a piroson. Semmi probléma megcsináljuk. Főtengelyszimmering csere. 5 anyag + 15 munkadíj. Nem baj legalább jó lesz. 3 napot elvolt. Mára 30 lett, mert a stabrúdnál eltört a bekötés, és csak úgy lehetett leengedni a bölcsőt. :lol: Nem baj lehet amúgy is eltört volna előbb-utóbb. Jövök haza. Nem kattan vissza az index. :lol: Egyik irányba sem. :) Mi a franc ment tönkre? Miért pont náluk ment tönkre? Napi számláló kinullázva. :P Mi a ....-t kell ott turkálni? :P Qrvára nem tudom most mennyit fogyasztott, ez lett volna a második telitankos mérés, és már a végén járt, és rohadt kíváncsi lettem volna. Már hazafelé, kapcsolom a ventit. Jé de érdekes 3-ból 2-be egy pillanatra megáll a venti. ;) Nézem megint, 2-ben már nem mozdul. :D 1-ben sem. :lol: Gondolom előtétellenállás. Létezik hogy fokozatosan adta meg magát, mert az első kettő jóval gyengébb volt eddig is mint a fehéren? Persze van jó hír is. Kaptam árajánlatot a rugótányér áthegesztésére. 15/db :P Köszönöm nem kérem. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Csöpögött az olaj a piroson. Semmi probléma megcsináljuk. Főtengelyszimmering csere. 5 anyag + 15 munkadíj. Nem baj legalább jó lesz. 3 napot elvolt. Mára 30 lett, mert a stabrúdnál eltört a bekötés, és csak úgy lehetett leengedni a bölcsőt. :lol: Nem baj lehet amúgy is eltört volna előbb-utóbb. Jövök haza. Nem kattan vissza az index. :lol: Egyik irányba sem. :) Mi a franc ment tönkre? Miért pont náluk ment tönkre? Napi számláló kinullázva. :P Mi a ....-t kell ott turkálni? :P Qrvára nem tudom most mennyit fogyasztott, ez lett volna a második telitankos mérés, és már a végén járt, és rohadt kíváncsi lettem volna. Már hazafelé, kapcsolom a ventit. Jé de érdekes 3-ból 2-be egy pillanatra megáll a venti. ;) Nézem megint, 2-ben már nem mozdul. :D 1-ben sem. :lol: Gondolom előtétellenállás. Létezik hogy fokozatosan adta meg magát, mert az első kettő jóval gyengébb volt eddig is mint a fehéren? Persze van jó hír is. Kaptam árajánlatot a rugótányér áthegesztésére. 15/db :P Köszönöm nem kérem. :o Nincs jobb szerelőd a közelben? Hány stabrúd bekötés csere van a 10 ezerben? 1 vagy 2? 2-3 ezer darabja, a szerelés meg hamár egyéb munka is volt (tehát emelőn a gép) akkor szinte semmi. A rugótányér sem semmi. Nem tudom mit kell hegeszteni, de nekem a hátsók rendesen el voltak rohadva, lukasak voltak. Fel kellett tölteni hegesztéssel, de nem került ennyibe ha az egész lakatos munkához viszonyítom ami 110 volt. Én a részaránya alapján 10-re saccolom a kettőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pat Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Sztem meg kéne próbálni lezárni egy lemezzel, ha visszaolvasol ebben a topikban, megtalálod a mikéntjét. Ha ezután is csinálja, akkor lehet még AC-relé, vagy AC-pumpa, vagy gyújtásmodul (DIS) hiba is sztem. Akkor lenne mit kipróbálnom:-))) Most nem produkálta, de ha még egyszer csinálja, akkor ezeket próbálgatom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Hali! Teljes kuplung csere után mi mindent kell állítani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Hali! Teljes kuplung csere után mi mindent kell állítani? A pedált kell beállítani a bowdennel. Ha kell. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 A pedált kell beállítani a bowdennel. Ha kell. :lol: Köszi! Olvastam, hogy a kuplung-pedál a 2 testvérénel kintebb kell lenni-e...vki vmit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Csöpögött az olaj a piroson. Semmi probléma megcsináljuk. Főtengelyszimmering csere. 5 anyag + 15 munkadíj. Nem baj legalább jó lesz. 3 napot elvolt. Mára 30 lett, mert a stabrúdnál eltört a bekötés, és csak úgy lehetett leengedni a bölcsőt. :lol: Nem baj lehet amúgy is eltört volna előbb-utóbb. Jövök haza. Nem kattan vissza az index. :lol: Egyik irányba sem. :) Mi a franc ment tönkre? Miért pont náluk ment tönkre? Napi számláló kinullázva. :P Mi a ....-t kell ott turkálni? :P Qrvára nem tudom most mennyit fogyasztott, ez lett volna a második telitankos mérés, és már a végén járt, és rohadt kíváncsi lettem volna. Már hazafelé, kapcsolom a ventit. Jé de érdekes 3-ból 2-be egy pillanatra megáll a venti. ;) Nézem megint, 2-ben már nem mozdul. :D 1-ben sem. :lol: Gondolom előtétellenállás. Létezik hogy fokozatosan adta meg magát, mert az első kettő jóval gyengébb volt eddig is mint a fehéren? Persze van jó hír is. Kaptam árajánlatot a rugótányér áthegesztésére. 15/db :P Köszönöm nem kérem. :o Na ezért rettegek én attól hogy egyszer olyan baja lesz a kocsimnak, amit Hening Mester nem tud megcsinálni, és szerelőhöz kell vinnem. Köszi! Olvastam, hogy a kuplung-pedál a 2 testvérénel kintebb kell lenni-e...vki vmit? Nekem is kintebb van , úgy tudom akkor jó. De ahogy kopik a kuplung amúgy is felfelé vándorol a pedál, ha lól emlékszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Köszi! Olvastam, hogy a kuplung-pedál a 2 testvérénel kintebb kell lenni-e...vki vmit? Így van, kintebb kell lennie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
biviel Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Sziasztok! új vagyok a forumon, nem vagyok biztos benne, hogy a megfelelő helyre írok. Gondban vagyok, kicsit mérges is. Opel Astra F-em van, 1.6 16v (x16xel), szeretem, elegedett vagyok vele minden szempontbol, visoznt osszefoglalnam az eddigi gondjaimat, annak elozmenyeit, hatha tudott valaki segiteni, tanacsot adni. 1. Vasarlaskor eszrevettem mar hogy a benzintank be volt horpadva, nem tulajdonitottam kneki nagy jelentoseget, csak par literrel kevessebb fert bele. 2. Az auto jol ment, nem volt erezheto hibaja egy ideig (1-2 honap) 3. Egyszer kezdett a motorhiba vilagitani, rovidebb idore csupan, ez neha elojott, fordulatszam kezdett ingadozni, neha volt hogy elaludt az auto menet kozben is, ill. felporgott magatol a fordulat. 4. Elofordult egyszer ketszer hogy nem akart begyulladni az auto, csak hoszabb inditozas utan, gazpedalt nyomva, neha traktorhangon ment ezutan 1-2 percig, talan egyik henger nem mukodhetett valamiert? Igen nagy fustfelhot kopott ki egy ilyen vegul "sikeres" inditas utan... Ez neha, igen ritkan jelnetkezett havonta talan egyszer kb. normalis hasznalat mellett. 5. Mivel az autó benzintankja be volt horpadva, az kidorzsolodott a pantnal, szivarogni kezdett, a tankot ujra csereltem egy muhelyben. Csere utan azt vettem eszre, hogy tankolaskor csak lassan tudok bele tankolni, max az 1. pocokbe tudtam beleakasztani a toltot. Kulonosebb jelentoseget nem tulajdonitottam neki. A benzinszintmero sem mutatott jol a csere ota, azelott jol mutatott... (na igen, ezt a munkat igy nem kellett volna elfogadnom, ez HIBA VOLT!) 6. A 3. pontban jelzett hibara vezetve vissza vegul a lambda szonda es homersekletjelzo csereje utan megszunt a hibajelzes, a fordulatszam nem ingadozott tobbe, ugy tunt minden rendben van 1 honapig kb. 7. Egyik este elmentunk bevasarolni, 1.5 orat allt az auto a parkoloban kb. Inditas sikerult, begyulladt, lassan elkezdtem tolatni (4-5) masodperccel inditas utan, majd a motor magatol elaludt, nem lefulladt, elaludt es parom szerint meggyulladt az AKKU lampa is egy rovid idore. Utana ismetelten probaltam gyujtani, nem siekrult, ismet, ismet semmi. Amikor vartam par percet es ismet probaltam, akkor mitha egy tizedmasodpercre berobbant volna valami, de nem siekrult begyujtani. Probaltam 10x legalabb a gyutjast, majd kicsavartam a gyertyakat megneztem, azok mintha szarazok lettek volna, benzint mintha nem kaptak volna... Nem volt messze lakasunktol, otthagytuk az autot, amsnap reggel mentem vissza, megneztem az uzemanyagszivattyu biztositekat, ki volt egve. kicsereltem es az atuo rogton gyujtott! 8. Egy hettel kesobb reggel eszrevettem, hogy nem gyujt olyan konnyen az auto mint szokott, altalaban elsore indul max 1 masodperc inditozassal. Most viszont 2-3 masodpercig kellett inditozni mire begyulladt. Begyulladas utan volt olyan is hogy rogton ismet elaludt a motor, masodszor kellett probalni, akkor sikeresen begyulladt mar. Ez a jelenseg csak hideg inditasnal fordutl elo! Akar 1-2 perc mukodes utan, ha eloltottam az autot utana az mar normalisan tokeletesen gyujtott! 9. Masnap vittem az autot vezermuszijcserere, vizpumpa, hosszbordas szij...itt volt az ideje. Szepen kicsereltek ezeket, ott voltam, az auto jol mukodott gyujtott, stb. Emlitettem nekik problemamat a benzintankkal, hogy lassan tudok tankolni, ill. a tegnapi nehezebb gyutjast, de akkor meg nem tulajdonitottam neki tul nagy figyelmet. Befejeztek a munkat, jol ment a gep, hazahajtottam vele tettem 1 rovid probautat es kesz. Ez tegnap tortent! 10. Ma delelott autoba ulok, probalok inditani, kis robbanas volt, utana viszont nagy semmi. Tobbszor probaltam es semmi! Haosnloan reagalt mint a 8. pontnal, visoznt egyaltalan nem sikerult ezuttal begyutjanom. megneztem a gyertyakat, azok nedvesek-benzinesek voltak, tehat nem az uzemanyagellatas lehetett mint korabban. Mi okozhatja ez? Gondoltam arra, hogy a szelepek zartak vagy valami bibi van veluk, gondolok itt a rossz nyomasra is a tankban, talan visszavezetheto ez arra hogy nem tudok rendes sebesseggel tankolni az autoba? Osszefugghet ez a vezermuszijcserevel? Vagy esetleg szereles kozben valami tortenhetett, ezt kevesbe tartom valoszinunek, foleg hogy vezermuszijcsere elott is volt hasonlo problema, vagy az ams lehetett a 8. pontban amit irtam? Ma elaztam mikozben a motort nezegettem, gyertyakat szereltem, uzemanyagszivattyu biztositek rendben. Lehet hogy a fojtoszelep kornyeken van gond, hogyan tudok segiteni az auton? Lehet hogy a kartergazon keresztul visszajott az olaj es a hengerbe jutott, szelepekre egett, ez mit jelent, de miert benzinesek a gyertyak? Vagy az nem benzin? Kerek szepen valakit segitsen otleteivel, persze majd elviszem egy szervizbe, de jo lenne ha felkeszulnek addigra es itthon is kiprobalnek par dolgot, hatha sikerul rajonno mi okozza ezt. Koszonom elore is a segitseget! Udv. Laci Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Nincs jobb szerelőd a közelben? Hány stabrúd bekötés csere van a 10 ezerben? 1 vagy 2? 2-3 ezer darabja, a szerelés meg hamár egyéb munka is volt (tehát emelőn a gép) akkor szinte semmi. A rugótányér sem semmi. Nem tudom mit kell hegeszteni, de nekem a hátsók rendesen el voltak rohadva, lukasak voltak. Fel kellett tölteni hegesztéssel, de nem került ennyibe ha az egész lakatos munkához viszonyítom ami 110 volt. Én a részaránya alapján 10-re saccolom a kettőt. A saját szerelőm foglalt volt, ő ajánlotta a másikat. Nem tudom mennyibe volt, de már úgyis mindegy. Engem igazából az érdekelt volna mivan, ha azt mondom nincs több 20nál? :lol: Nem adja vissza a kocsit? Na mindegy a másik kettő jobban idegesít. Gólyaláb tuning célokra ment volna, de én is úgy 10-ért gondoltam a kettőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 ... Opel Astra F-em van, 1.6 16v (x16xel), szeretem, elegedett vagyok vele minden szempontbol, visoznt osszefoglalnam az eddigi gondjaimat, annak elozmenyeit, hatha tudott valaki segiteni, tanacsot adni. ... A továbbiakban csak egy topikba írd be. :lol: Nem írtad hogy üzemanyagszűrő cserét. Ha nem volt akkor sürgősen. Rögtön utána a tankszellőztetést kellene megvizsgálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
biviel Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 A továbbiakban csak egy topikba írd be. :lol: Nem írtad hogy üzemanyagszűrő cserét. Ha nem volt akkor sürgősen. Rögtön utána a tankszellőztetést kellene megvizsgálni. Melyik topikra gondolsz, hova írjam be még? :) Nem tudtam melyikbe kellene kivalasztottam azt a kettőt amelyik leginkább beillett szerintem. Megtörtént a benzinszűrő csere is persze! Kihagytam... Ami azt illeti, már begyulladt az autó. Kevés benzin volt benne, srégen parkoltam vele a benzinszintmérő pedig nem működik jól a tankcsere óta... Szóval nem volt benzin, kellett kis idő mire rájöjjek, pedi gmozgattam az autót és hallottam benne lötyögni, az lehet kevés volt, ill. a srégség miatt lehet nem érte el a cső vége. Nem tudom ott belül lehet valamit nem egészen jól szereltek fel tankcserekor? :lol: Koszi! Udv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Melyik topikra gondolsz, hova írjam be még? :lol: Nem tudtam melyikbe kellene kivalasztottam azt a kettőt amelyik leginkább beillett szerintem. Megtörtént a benzinszűrő csere is persze! Kihagytam... Ami azt illeti, már begyulladt az autó. Kevés benzin volt benne, srégen parkoltam vele a benzinszintmérő pedig nem működik jól a tankcsere óta... Szóval nem volt benzin, kellett kis idő mire rájöjjek, pedi gmozgattam az autót és hallottam benne lötyögni, az lehet kevés volt, ill. a srégség miatt lehet nem érte el a cső vége. Nem tudom ott belül lehet valamit nem egészen jól szereltek fel tankcserekor? :lol: Sehova. Legközelebb csak 1 topikot válassz. :) Ha a tankcsere után nem mér a műszer akkor elég valószínű, hogy ott nem csináltak valamit jól. Keresd meg a vezetékét, érintkezik-e rendesen, vagy nem szakadt-e el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Sehova. Legközelebb csak 1 topikot válassz. :lol: Ha a tankcsere után nem mér a műszer akkor elég valószínű, hogy ott nem csináltak valamit jól. Keresd meg a vezetékét, érintkezik-e rendesen, vagy nem szakadt-e el. Meg az a kérdés, hogy a tankkal együtt cserélték-e a jeladót is, mert ha igen, kérd vissza bele a régit, lehet ami az új tankon van, az hibás. Egyébként a sok nem indulás, leállás probléma, erősen üzemanyagrendszeri hibára utal. pláne, hogy kicsapta az AC a biztit is. Vagy maga az AC-pumpa szivat, vagy valahol a vezetékezése hibás. Autóvillanyásszal át kéne nézetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Ma hazafele megint berángatott kettesben gyorsításkor, marha kellemetlen, mert dugó volt és jó magyar szokás szerint egymás nyakára mennek a kocsik, előbb-utóbb megtolnak emiatt hátulról. :lol: Kb fél tanknál járhatok, úgyhogy közel sem fogyott el a benya. Átmentem a falun, és lakott területen kívül nulla forgalomnál csináltam egy állóhelyzetből padlógázas indulást 1-2-3-ba tiltáshatárig, majd megfordultam és visszafele dettó. Most persze nem volt semmi gond. A javítási kézikönyv szerint a szennyezett üzemanyag is okozhat ilyen hibát, ha víz van a benyában az injektornál gőzbuborék képződhet, vagy vmi ilyesmit írtak. Jó kis tecsós M*t*O-s benyák! Viszont azt tapasztaltam ilyen nagy fordulatszámnál, vmi vízcsobogás félét hallok a motortérből. Ha van vkinél központí főtés, hasonló a hangja a levegős radiátornak amikor megindítja a vizet a keringető szivattyú. Arra gondoltam, hogy a hirtelen meginduló víznek van hangja amikor átmegy a viszonylag szűk átmérőjű termosztáton. De ha vkinek van ötlete ne kíméljen! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 (edited) Ma hazafele megint berángatott kettesben gyorsításkor, marha kellemetlen, mert dugó volt és jó magyar szokás szerint egymás nyakára mennek a kocsik, előbb-utóbb megtolnak emiatt hátulról. :lol: Kb fél tanknál járhatok, úgyhogy közel sem fogyott el a benya. Átmentem a falun, és lakott területen kívül nulla forgalomnál csináltam egy állóhelyzetből padlógázas indulást 1-2-3-ba tiltáshatárig, majd megfordultam és visszafele dettó. Most persze nem volt semmi gond. A javítási kézikönyv szerint a szennyezett üzemanyag is okozhat ilyen hibát, ha víz van a benyában az injektornál gőzbuborék képződhet, vagy vmi ilyesmit írtak. Jó kis tecsós M*t*O-s benyák! Viszont azt tapasztaltam ilyen nagy fordulatszámnál, vmi vízcsobogás félét hallok a motortérből. Ha van vkinél központí főtés, hasonló a hangja a levegős radiátornak amikor megindítja a vizet a keringető szivattyú. Arra gondoltam, hogy a hirtelen meginduló víznek van hangja amikor átmegy a viszonylag szűk átmérőjű termosztáton. De ha vkinek van ötlete ne kíméljen! :) Bocs, vmiért dupláztam! :lol: Módosítva November30, 2008 : zotya975 Link to comment Megosztás: More sharing options...
PottR Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Sziasztok! Szerintetek mennyire okos dolog a nagyáruházakban olcsón kapható fagyálló hűtőfolyadék használata? Nem okoz gondot a rendszerben? Vagy megéri? Tapasztalatok? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Sziasztok! Szerintetek mennyire okos dolog a nagyáruházakban olcsón kapható fagyálló hűtőfolyadék használata? Nem okoz gondot a rendszerben? Vagy megéri? Tapasztalatok? Előre is köszi! Szerintem simán bele lehet tölteni. Vhol hallottam, hogy színre-színt, tehát amilyen színű volt a rendszerben olyannal kell utántölteni. Ha az egészet cseréled, akkor gondolom ez nem gond. Amugy nem egy nagy összeg, szóval ha kételyeid vannak a nagyáruházas cuccal kapcsolatban, akkor vegyél autósboltban, nem hiszem hogy sokkal drágább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 A Prelix egy jó márka. Én azt használtam évekig. Csak arra számíts, a névleges értéke kevesebb 3-4 foknál a névlegesnél. De szinte mindegyik előre bekevertnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Ma hazafele megint berángatott kettesben gyorsításkor, marha kellemetlen, mert dugó volt és jó magyar szokás szerint egymás nyakára mennek a kocsik, előbb-utóbb megtolnak emiatt hátulról. :lol: Kb fél tanknál járhatok, úgyhogy közel sem fogyott el a benya. Átmentem a falun, és lakott területen kívül nulla forgalomnál csináltam egy állóhelyzetből padlógázas indulást 1-2-3-ba tiltáshatárig, majd megfordultam és visszafele dettó. Most persze nem volt semmi gond. A javítási kézikönyv szerint a szennyezett üzemanyag is okozhat ilyen hibát, ha víz van a benyában az injektornál gőzbuborék képződhet, vagy vmi ilyesmit írtak. Jó kis tecsós M*t*O-s benyák! Viszont azt tapasztaltam ilyen nagy fordulatszámnál, vmi vízcsobogás félét hallok a motortérből. Ha van vkinél központí főtés, hasonló a hangja a levegős radiátornak amikor megindítja a vizet a keringető szivattyú. Arra gondoltam, hogy a hirtelen meginduló víznek van hangja amikor átmegy a viszonylag szűk átmérőjű termosztáton. De ha vkinek van ötlete ne kíméljen! :P Bocs, vmiért dupláztam! :lol: Én a, saját ilyen terű szenvedésemből/tapasztalatomból kiindulva, megpróbálnám a gyújtásmodul cseréjét...vagy már javasoltam volna? :o :) Hening barátoddal biztos tudtok szerezni kölcsönbe egyet a bontóból is akár. Habár az sem garancia hogy az jó. :P Annak, hogy utána tiltásig forgatva sem jelentkezett a tünet, semmi köze hozzá, szerintem. Én is szoktam ilyenek után taposni...méregből :lol: A vizcsobobogás miatt talán nem ártana egy légtelenités. Ha cseréltél hűtőfolyadékot lehet hogy nem légtelenedett ki a rendszer teljesen...szerintem. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Én a, saját ilyen terű szenvedésemből/tapasztalatomból kiindulva, megpróbálnám a gyújtásmodul cseréjét...vagy már javasoltam volna? :P :lol: Hening barátoddal biztos tudtok szerezni kölcsönbe egyet a bontóból is akár. Habár az sem garancia hogy az jó. :P Annak, hogy utána tiltásig forgatva sem jelentkezett a tünet, semmi köze hozzá, szerintem. Én is szoktam ilyenek után taposni...méregből :lol: A vizcsobobogás miatt talán nem ártana egy légtelenités. Ha cseréltél hűtőfolyadékot lehet hogy nem légtelenedett ki a rendszer teljesen...szerintem. :) Én is gondoltam már efféléket, csak az a "gond" hogy olyan ritkán produkálja a hibát, hogy lehet 3hétig kéne várnom , hogy megtudjam jó ill. rossz alkatrészt cseréltem-e ki. Legutóbb Mindenszentekkor volt ilyen amikor nyaggatalak titeket mi van ha keveréket tankolok. Akkor is berángatott, irány a kút azt hittem elfogyott a benya, azt belement vagy 35 liter. Viszont jó hír, hogy a rejtéjes nem-indulások megszüntek, mióta Heningel átforrasztottuk az AC-tápját. :lol: Le is kopogom. A légtelenítést holnap megnézem, kösz. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Ma hazafele megint berángatott kettesben gyorsításkor, marha kellemetlen, mert dugó volt és jó magyar szokás szerint egymás nyakára mennek a kocsik, előbb-utóbb megtolnak emiatt hátulról. :lol: Kb fél tanknál járhatok, úgyhogy közel sem fogyott el a benya. Átmentem a falun, és lakott területen kívül nulla forgalomnál csináltam egy állóhelyzetből padlógázas indulást 1-2-3-ba tiltáshatárig, majd megfordultam és visszafele dettó. Most persze nem volt semmi gond. A javítási kézikönyv szerint a szennyezett üzemanyag is okozhat ilyen hibát, ha víz van a benyában az injektornál gőzbuborék képződhet, vagy vmi ilyesmit írtak. Jó kis tecsós M*t*O-s benyák! Viszont azt tapasztaltam ilyen nagy fordulatszámnál, vmi vízcsobogás félét hallok a motortérből. Ha van vkinél központí főtés, hasonló a hangja a levegős radiátornak amikor megindítja a vizet a keringető szivattyú. Arra gondoltam, hogy a hirtelen meginduló víznek van hangja amikor átmegy a viszonylag szűk átmérőjű termosztáton. De ha vkinek van ötlete ne kíméljen! :lol: Vajh mitől képződhet gőzbuborék a vizes benzinből az injektornál? Talán felforr a víz? (100 Celsius fok!) Nekem csak ócsó benya megy a kocsimba, mégse jelentkezik semmi motorhiba..... Nem ott kellene keresgélni! Ha arra gyanakszol, hogy vizes a benzined (ami lehet a tankban keletkező páralecsapódásból) akkor tölts be 1-2 deci spirituszt a tankba és a hiba megszűnik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Én is gondoltam már efféléket, csak az a "gond" hogy olyan ritkán produkálja a hibát, hogy lehet 3hétig kéne várnom , hogy megtudjam jó ill. rossz alkatrészt cseréltem-e ki. Legutóbb Mindenszentekkor volt ilyen amikor nyaggatalak titeket mi van ha keveréket tankolok. Akkor is berángatott, irány a kút azt hittem elfogyott a benya, azt belement vagy 35 liter. Viszont jó hír, hogy a rejtéjes nem-indulások megszüntek, mióta Heningel átforrasztottuk az AC-tápját. :) Le is kopogom. A légtelenítést holnap megnézem, kösz. :P Először nekem is ritkán jelentkezett, már kezdtem azt hinni hogy nekem is csak valami kosz került a rendszerbe és majd kitisztul. Cseréltem is benzinszűrőt, sokáig nem is jött elő, azt gondoltam minden okés... Aztán még néha-néha újra produkálta, úgy 1000km/1 lefulladás átlagban. Igyekeztem kerülni a "rosszhirű" kutakat. Aztán jött a tavasz(ennek talán semmi köze hozzá) és egyre töbször lefulladt. Keresgéltem(itt is), érdeklődtem, szervizek sem tudtak semmit sem mondani illetve mondtak minden félét, de semmi konkrétum, nagyon el voltam keseredve :lol: ...de ezt már irkodtam annak idején, mert végül bejelenkteztem ide is hogy tapasztalt cartársaktól érdeklődjek a tapasztalatokról. Most már mentem legalább 1000km-t a modulcsere óta mindenféle fulladás nélül - ne kiabáljam el! - ez mindenképp biztató. Főleg azt figyelembe véve hogy volt rá példa,mint ahogy már ezt is irtam anno, hogy 1km-en belül többször is lefulladt majd 200-300km-t ment gond nélkül majd újra le-lefulladt és volt hogy nem is tudtam egyből újrainditani. Természetesen ezzel nem akarom azt állitani hogy nálad is ugyanez van hiszen a szerelők sem véletlenül mondtak többféle indokot is a probléma okozójaként. Nekem, remélem, szerencsém volt hogy a csatik ellenőrzgetésével mondhatni véletlenül találtam rá a modul hibára. Próbáltam hogy melyik csati kiiktatása, lekötése alkalmával csinálja ugyanazt amit menet közben(bár volt hogy álló helyzetben is lefulladt) ugyanis olyankor volt rá példa hogy újrainditáskor "rakoncátlankodott" még a motor, mintha összekeveredett volna a gyújtási sorrend. Na, de tényleg nem akarom már tovább ragozni, de mindenképp tanácsolom a cseréjét akár csak próbaképp is ha nyilik rá lehetőséged. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts