opel16v Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 Akkor most összedugjam? Vagy ennek a katalizátornak már mindegy? :lol: Annak már teljesen :) Amúgy valszeg nem véletlenül húzták szét, mert amikor kezd megmurdálni ez a pumpa, akkor elég hülye porszívóhangja kezd lenni hidegindítás után :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
farkas Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Tegnap este megfújtam a pedált, csavarlazítóval. Végre elhalgatott :lol: Elég hideg volt . Bár nem tartott sokáig. Szerencsére, mer oda fagytam volna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Annak már teljesen :) Amúgy valszeg nem véletlenül húzták szét, mert amikor kezd megmurdálni ez a pumpa, akkor elég hülye porszívóhangja kezd lenni hidegindítás után :lol: Hehe!A nagy környezetvédő! :lol: A corsából az első héten kivettem az egészet,mert csak foglalta a helyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Annak már teljesen :) Amúgy valszeg nem véletlenül húzták szét, mert amikor kezd megmurdálni ez a pumpa, akkor elég hülye porszívóhangja kezd lenni hidegindítás után :lol: Azért kiváncsiságból összedugom egyszer. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Amúgy meg felesleges próbálkozás volt annó ez a porszívó, rá kellett jönniük a szörnyű tényre, hogy hiába higítják a kipuffgázt hideg motornál, a hideg katalizátorra így is - úgy is rárakódik a szmötyi :lol: Ezért inkább megoldották az eredeti problémát, felhozták a katalizátort a leömlőbe, így hamar felmelegszik :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Ezért inkább megoldották az eredeti problémát, felhozták a katalizátort a leömlőbe, így hamar felmelegszik :lol: ...és ha cserélni kell,murva drága móka! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 A corsából az első héten kivettem az egészet,mert csak foglalta a helyet. Mit tettél a helyére? tényleg annyira kicsi a corsa hogy ez a hely kellett a második tescos szatyornak? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November19, 2008 Megoszt Elküldve November19, 2008 Tudja valaki mikor kell levegőszűrőt és utastér polenszűrőt cserélni? 2000-es évj. Astra F Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November19, 2008 Megoszt Elküldve November19, 2008 Tudja valaki mikor kell levegőszűrőt és utastér polenszűrőt cserélni? 2000-es évj. Astra F Levegőszűrő ajánlott az olajcserével együtt. Pollen saját belátás, én azt is szoktam ezekkel együtt, mert addigra az is tiszta dzsuva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November19, 2008 Megoszt Elküldve November19, 2008 Tudja valaki mikor kell levegőszűrőt és utastér polenszűrőt cserélni? 2000-es évj. Astra F Én 10000-ként cserélem mindkettőt és leginkább a pollenszűrőn látszik a kosz. Pedig én aránylag keveset használom a budapesti büdös levegőben..... Az öcsém Toyotájában a híres márkaszervízben az olajcsere alkalmával (30000 km) csak "kifújták" a légszűrő betétet, mondván jó az úgy! Most meg már csukladozott a szegény motor a gázadásra. Aztán vett egy új betétet és mintha seggberúgták volna úgy megy! Érdemes tisztán tartani őket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pat Elküldve November27, 2008 Megoszt Elküldve November27, 2008 Sziasztok, kérdésem lenne egy jelenséggel kapcsolatosan. Kb. egy hetet állt az autó (Opel Astra F Caravan, 1,6, 75 LE), mentem vele kb. 800 m-t, de már egy kicsit úgy rángatott, mikor levettem a gázról a lábamat, alapjáraton pedig még jobban, s leállt a forgalomban. Nem indult, ki kellett tolni a forgalombó. Pár óra mulva visszamentem, beindult, haza tudtam vele jönni, jól megtúráztattam, de alapjáraton kicsit megint elkezdett úgy rángatni, s olyan furcsa habgzást is adott. Volt vkinek hasonló problémája, vagy van ötlet mi lehet a gond? Pat Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November27, 2008 Megoszt Elküldve November27, 2008 Mit tettél a helyére? tényleg annyira kicsi a corsa hogy ez a hely kellett a második tescos szatyornak? :lol: Semmit! Kiszedtem belőle,mert felesleges marhaság.Kb mint az AGR! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Sziasztok, kérdésem lenne egy jelenséggel kapcsolatosan. Kb. egy hetet állt az autó (Opel Astra F Caravan, 1,6, 75 LE), mentem vele kb. 800 m-t, de már egy kicsit úgy rángatott, mikor levettem a gázról a lábamat, alapjáraton pedig még jobban, s leállt a forgalomban. Nem indult, ki kellett tolni a forgalombó. Pár óra mulva visszamentem, beindult, haza tudtam vele jönni, jól megtúráztattam, de alapjáraton kicsit megint elkezdett úgy rángatni, s olyan furcsa habgzást is adott. Volt vkinek hasonló problémája, vagy van ötlet mi lehet a gond? Pat Nekem AGR szelepnek tűnik. Mikori az autó? Sztem neked még vákumos vezérlésű az AGR-ed. Az még hibajelet sem dob. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pat Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Nekem AGR szelepnek tűnik. Mikori az autó? Sztem neked még vákumos vezérlésű az AGR-ed. Az még hibajelet sem dob. 2002-es az autó, gyakorlatilah 6 éves, s 84000 km van benne. Nyáron a melegtől állt le (a jobb oldalon lévő Relé (bimetálos) nem emlékszem a pontos nevére, de az lett kicserélve. Amúgy a rángatásnál olyan kopogó hangot adott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Semmit! Kiszedtem belőle,mert felesleges marhaság.Kb mint az AGR! :lol: Milyen villámgyorsan reagálsz mostanában, Dzsoni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Milyen villámgyorsan reagálsz mostanában, Dzsoni :P Biztos kapott egy "software update"-t! :lol: :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 2002-es az autó, gyakorlatilah 6 éves, s 84000 km van benne. Nyáron a melegtől állt le (a jobb oldalon lévő Relé (bimetálos) nem emlékszem a pontos nevére, de az lett kicserélve. Amúgy a rángatásnál olyan kopogó hangot adott. Biztos, hogy C16NZ? 2002-ben már inkább X16SZ, vagy SZR kéne hogy legyen. Annak viszont már az ECU vezérli az AGR-t. Szal, attól még lehet az a baj. Hibát nem jelez a lámpa? A jobb oldali relé az üza szivattyú reléje. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pat Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Biztos, hogy C16NZ? 2002-ben már inkább X16SZ, vagy SZR kéne hogy legyen. Annak viszont már az ECU vezérli az AGR-t. Szal, attól még lehet az a baj. Hibát nem jelez a lámpa? A jobb oldali relé az üza szivattyú reléje. X16SZR az autó... Hibajelzést nem vettem észre, igaz nem figyeltem, de megnézem. Nem láttam a műszerfalon piros jelzést... Igen, a jobb oldali relé az a meleg hatására nem adott üzemanyagot, akkor ez volt a baj. Akkor AGR gyanús a dolog? Utánanézek, mi is ez poontosan:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Sárga jelzés a kontrol lámpa. A relé pedig nem bimetálos, csak szimplán szar volt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 X16SZR az autó... Hibajelzést nem vettem észre, igaz nem figyeltem, de megnézem. Nem láttam a műszerfalon piros jelzést... Igen, a jobb oldali relé az a meleg hatására nem adott üzemanyagot, akkor ez volt a baj. Akkor AGR gyanús a dolog? Utánanézek, mi is ez poontosan:-) Visszaengedi a kipufgáz egy részét "újrahasznosításra a szívótorokba. A hibajelző a műszerfal bal oldalán látható narncssárga lampicsek. Amikor ráadod a gyujtást folyamatosan világít. Amikor beindul a motor elalszik. Ha vmi hiba van általában villog. De létezik olyan hiba is amit nem jelez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Ha vmi hiba van általában villog. Mármint ki lehet vele villogtatni. Amúgy meg hiba esetén simán világít :lol: Meg gyújtásráadásra is (ami lényeges, mert így lehet ellenőrizni, hogy jó-e az égő benne) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Mármint ki lehet vele villogtatni. Amúgy meg hiba esetén simán világít :) Meg gyújtásráadásra is (ami lényeges, mert így lehet ellenőrizni, hogy jó-e az égő benne) Azt is írtam.....vagy nem??? :lol: Nah mindegy , úgyvan ahogy írod. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pat Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Most beindítottam, nem csinált semmi idegen zajt, mentem vele egy km-es kört, semmi szokatlant nem csinált... Akkor nem értem, tegnap miért szívatott meg. Érdekes. De azért zavaró, mert nem ez nem bizalomgerjesztő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Most beindítottam, nem csinált semmi idegen zajt, mentem vele egy km-es kört, semmi szokatlant nem csinált... Akkor nem értem, tegnap miért szívatott meg. Érdekes. De azért zavaró, mert nem ez nem bizalomgerjesztő. Ezek a szelepek tudtommal csak üzemmeleg motornál nyitnak, úgyhogy ha hideg motornál csináltál vele egy kört, az nem jelent semmit (max annyit, hogy nincs állandóan nyitva). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pat Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Ezek a szelepek tudtommal csak üzemmeleg motornál nyitnak, úgyhogy ha hideg motornál csináltál vele egy kört, az nem jelent semmit (max annyit, hogy nincs állandóan nyitva). Tegnap amikor a problémát produkálta, akkor teljesen hideg volt... Nem kellett bemelegednie, tegnap még kevesebbet mentem, mire feladta, s leállt, s produkálta a jelenséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts