Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Akkor most összedugjam? Vagy ennek a katalizátornak már mindegy? :lol:

Annak már teljesen :) Amúgy valszeg nem véletlenül húzták szét, mert amikor

kezd megmurdálni ez a pumpa, akkor elég hülye porszívóhangja kezd lenni hidegindítás után :lol:

Elküldve

Tegnap este megfújtam a pedált, csavarlazítóval. Végre elhalgatott :lol:

Elég hideg volt . Bár nem tartott sokáig. Szerencsére, mer oda fagytam volna.

Elküldve
Annak már teljesen :) Amúgy valszeg nem véletlenül húzták szét, mert amikor

kezd megmurdálni ez a pumpa, akkor elég hülye porszívóhangja kezd lenni hidegindítás után :lol:

Hehe!A nagy környezetvédő! :lol:

A corsából az első héten kivettem az egészet,mert csak foglalta a helyet.

Elküldve
Annak már teljesen :) Amúgy valszeg nem véletlenül húzták szét, mert amikor

kezd megmurdálni ez a pumpa, akkor elég hülye porszívóhangja kezd lenni hidegindítás után :lol:

Azért kiváncsiságból összedugom egyszer. :lol:

Elküldve

Amúgy meg felesleges próbálkozás volt annó ez a porszívó, rá kellett jönniük a szörnyű

tényre, hogy hiába higítják a kipuffgázt hideg motornál, a hideg katalizátorra így is - úgy is

rárakódik a szmötyi :lol: Ezért inkább megoldották az eredeti problémát, felhozták a katalizátort

a leömlőbe, így hamar felmelegszik :lol:

Elküldve
Ezért inkább megoldották az eredeti problémát, felhozták a katalizátort

a leömlőbe, így hamar felmelegszik :lol:

...és ha cserélni kell,murva drága móka!

Elküldve
A corsából az első héten kivettem az egészet,mert csak foglalta a helyet.

Mit tettél a helyére?

tényleg annyira kicsi a corsa hogy ez a hely kellett a második tescos szatyornak? :lol:

Elküldve
Tudja valaki mikor kell levegőszűrőt és utastér polenszűrőt cserélni? 2000-es évj. Astra F

Levegőszűrő ajánlott az olajcserével együtt.

Pollen saját belátás, én azt is szoktam ezekkel együtt, mert addigra az is tiszta dzsuva.

Elküldve
Tudja valaki mikor kell levegőszűrőt és utastér polenszűrőt cserélni? 2000-es évj. Astra F

Én 10000-ként cserélem mindkettőt és leginkább a pollenszűrőn látszik a kosz. Pedig én aránylag keveset használom a budapesti büdös levegőben.....

Az öcsém Toyotájában a híres márkaszervízben az olajcsere alkalmával (30000 km) csak "kifújták" a légszűrő betétet, mondván jó az úgy!

Most meg már csukladozott a szegény motor a gázadásra. Aztán vett egy új betétet és mintha seggberúgták volna úgy megy!

Érdemes tisztán tartani őket.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok,

kérdésem lenne egy jelenséggel kapcsolatosan.

Kb. egy hetet állt az autó (Opel Astra F Caravan, 1,6, 75 LE), mentem vele kb. 800 m-t, de már egy kicsit úgy rángatott, mikor levettem a gázról a lábamat, alapjáraton pedig még jobban, s leállt a forgalomban. Nem indult, ki kellett tolni a forgalombó. Pár óra mulva visszamentem, beindult, haza tudtam vele jönni, jól megtúráztattam, de alapjáraton kicsit megint elkezdett úgy rángatni, s olyan furcsa habgzást is adott. Volt vkinek hasonló problémája, vagy van ötlet mi lehet a gond?

Pat

Elküldve
Mit tettél a helyére?

tényleg annyira kicsi a corsa hogy ez a hely kellett a második tescos szatyornak? :lol:

Semmit!

Kiszedtem belőle,mert felesleges marhaság.Kb mint az AGR! :lol:

Elküldve
Sziasztok,

kérdésem lenne egy jelenséggel kapcsolatosan.

Kb. egy hetet állt az autó (Opel Astra F Caravan, 1,6, 75 LE), mentem vele kb. 800 m-t, de már egy kicsit úgy rángatott, mikor levettem a gázról a lábamat, alapjáraton pedig még jobban, s leállt a forgalomban. Nem indult, ki kellett tolni a forgalombó. Pár óra mulva visszamentem, beindult, haza tudtam vele jönni, jól megtúráztattam, de alapjáraton kicsit megint elkezdett úgy rángatni, s olyan furcsa habgzást is adott. Volt vkinek hasonló problémája, vagy van ötlet mi lehet a gond?

Pat

Nekem AGR szelepnek tűnik. Mikori az autó? Sztem neked még vákumos vezérlésű az AGR-ed. Az még hibajelet sem dob.

Elküldve
Nekem AGR szelepnek tűnik. Mikori az autó? Sztem neked még vákumos vezérlésű az AGR-ed. Az még hibajelet sem dob.

2002-es az autó, gyakorlatilah 6 éves, s 84000 km van benne.

Nyáron a melegtől állt le (a jobb oldalon lévő Relé (bimetálos) nem emlékszem a pontos nevére, de az lett kicserélve.

Amúgy a rángatásnál olyan kopogó hangot adott.

Elküldve
Milyen villámgyorsan reagálsz mostanában, Dzsoni :P

Biztos kapott egy "software update"-t! :lol: :lol: :)

Elküldve
2002-es az autó, gyakorlatilah 6 éves, s 84000 km van benne.

Nyáron a melegtől állt le (a jobb oldalon lévő Relé (bimetálos) nem emlékszem a pontos nevére, de az lett kicserélve.

Amúgy a rángatásnál olyan kopogó hangot adott.

Biztos, hogy C16NZ? 2002-ben már inkább X16SZ, vagy SZR kéne hogy legyen. Annak viszont már az ECU vezérli az AGR-t. Szal, attól még lehet az a baj. Hibát nem jelez a lámpa?

A jobb oldali relé az üza szivattyú reléje.

Elküldve
Biztos, hogy C16NZ? 2002-ben már inkább X16SZ, vagy SZR kéne hogy legyen. Annak viszont már az ECU vezérli az AGR-t. Szal, attól még lehet az a baj. Hibát nem jelez a lámpa?

A jobb oldali relé az üza szivattyú reléje.

X16SZR az autó...

Hibajelzést nem vettem észre, igaz nem figyeltem, de megnézem. Nem láttam a műszerfalon piros jelzést...

Igen, a jobb oldali relé az a meleg hatására nem adott üzemanyagot, akkor ez volt a baj. Akkor AGR gyanús a dolog? Utánanézek, mi is ez poontosan:-)

Elküldve
X16SZR az autó...

Hibajelzést nem vettem észre, igaz nem figyeltem, de megnézem. Nem láttam a műszerfalon piros jelzést...

Igen, a jobb oldali relé az a meleg hatására nem adott üzemanyagot, akkor ez volt a baj. Akkor AGR gyanús a dolog? Utánanézek, mi is ez poontosan:-)

Visszaengedi a kipufgáz egy részét "újrahasznosításra a szívótorokba.

A hibajelző a műszerfal bal oldalán látható narncssárga lampicsek. Amikor ráadod a gyujtást folyamatosan világít. Amikor beindul a motor elalszik. Ha vmi hiba van általában villog. De létezik olyan hiba is amit nem jelez.

Elküldve
Ha vmi hiba van általában villog.

Mármint ki lehet vele villogtatni.

Amúgy meg hiba esetén simán világít :lol:

Meg gyújtásráadásra is (ami lényeges, mert így lehet ellenőrizni, hogy jó-e az égő benne)

Elküldve
Mármint ki lehet vele villogtatni.

Amúgy meg hiba esetén simán világít :)

Meg gyújtásráadásra is (ami lényeges, mert így lehet ellenőrizni, hogy jó-e az égő benne)

Azt is írtam.....vagy nem??? :lol:

Nah mindegy , úgyvan ahogy írod. :lol:

Elküldve

Most beindítottam, nem csinált semmi idegen zajt, mentem vele egy km-es kört, semmi szokatlant nem csinált... Akkor nem értem, tegnap miért szívatott meg. Érdekes. De azért zavaró, mert nem ez nem bizalomgerjesztő.

Elküldve
Most beindítottam, nem csinált semmi idegen zajt, mentem vele egy km-es kört, semmi szokatlant nem csinált... Akkor nem értem, tegnap miért szívatott meg. Érdekes. De azért zavaró, mert nem ez nem bizalomgerjesztő.

Ezek a szelepek tudtommal csak üzemmeleg motornál nyitnak, úgyhogy ha hideg motornál csináltál vele egy kört, az nem jelent semmit (max annyit, hogy nincs állandóan nyitva).

Elküldve
Ezek a szelepek tudtommal csak üzemmeleg motornál nyitnak, úgyhogy ha hideg motornál csináltál vele egy kört, az nem jelent semmit (max annyit, hogy nincs állandóan nyitva).

Tegnap amikor a problémát produkálta, akkor teljesen hideg volt... Nem kellett bemelegednie, tegnap még kevesebbet mentem, mire feladta, s leállt, s produkálta a jelenséget.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.