hening Elküldve November15, 2008 Elküldve November15, 2008 Így, ahogy Tomi írta, csak le kell húzni. Nekem is nehezen jött, kalapácsot is be kellett vetnem hozzá, ezért darabokban jött le, mert a tengellyel érintkező fémrugó belül összegyógyult a tengellyel. Arra figyelj a vásárlásnál, hogy a patentos rögzítésű narancssárga Bosch vagy a csavaros fekete Lucas elosztód van-e, és ehhez való rotort is vegyél. Az van neki. :lol:
zotya975 Elküldve November15, 2008 Elküldve November15, 2008 Kivettem azt a nyomorult nyikorgó kuplungpedált, kibontottam a tűzfalból a bowdent, és bezsíroztam mindenhol ahol mozog, meg ott is ahol nem.Katt. Viszont nem bírtam visszarakni a lábfűtés csövét, de sikeresen letörtem vele a féklámpa kapcsolót. :lol: Majd széttvetett az ideg!!! Próbáltam visszagányolni kábelkötegelővel, de akkor meg vagy mindíg világított, vagy sosem. Karcsi ha lesz féklámpám holnap zavarhatok 2 percre? Csak amíg visszarakod a lábfőtés csövet. :lol: Vagy van vmi trükkje?
hening Elküldve November15, 2008 Elküldve November15, 2008 Kivettem azt a nyomorult nyikorgó kuplungpedált, kibontottam a tűzfalból a bowdent, és bezsíroztam mindenhol ahol mozog, meg ott is ahol nem.Katt. Viszont nem bírtam visszarakni a lábfűtés csövét, de sikeresen letörtem vele a féklámpa kapcsolót. :lol: Majd széttvetett az ideg!!! Próbáltam visszagányolni kábelkötegelővel, de akkor meg vagy mindíg világított, vagy sosem. Karcsi ha lesz féklámpám holnap zavarhatok 2 percre? Csak amíg visszarakod a lábfőtés csövet. :lol: Vagy van vmi trükkje? Gyere.
daykiller Elküldve November16, 2008 Elküldve November16, 2008 A héten érdekes jelenségre figyeltem fel. Ügye tökhideg van reggel negyed 6kor. Kocsi beindít, kimegyek, letörlöm a párát (ha van) körbe a verdán, és a motortérből érdekes sziszegő hangot hallok, néha megszűnik egy pillanatra. Amikor meg már üzemi hőmérsékletű a kocsi olyankor már nem "sziszeg". Szervó lehet?
rtomi Elküldve November16, 2008 Elküldve November16, 2008 A héten érdekes jelenségre figyeltem fel. Ügye tökhideg van reggel negyed 6kor. Kocsi beindít, kimegyek, letörlöm a párát (ha van) körbe a verdán, és a motortérből érdekes sziszegő hangot hallok, néha megszűnik egy pillanatra. Amikor meg már üzemi hőmérsékletű a kocsi olyankor már nem "sziszeg". Szervó lehet? A bal első lámpa alól hallod?
daykiller Elküldve November16, 2008 Elküldve November16, 2008 A bal első lámpa alól hallod? Inkább jobb oldalról.
rtomi Elküldve November16, 2008 Elküldve November16, 2008 Inkább jobb oldalról. A baloldalon van ilyen reduktor szerű izé ami a hidegben indításkor ki-be szokott kapcsolni.
daykiller Elküldve November16, 2008 Elküldve November16, 2008 A baloldalon van ilyen reduktor szerű izé ami a hidegben indításkor ki-be szokott kapcsolni. De ez nem indításkor, hanem már jár a motor szívatóval emelt alapjáraton, ami úgy 1200 rpm körül van.
FPepe Elküldve November16, 2008 Elküldve November16, 2008 A baloldalon van ilyen reduktor szerű izé ami a hidegben indításkor ki-be szokott kapcsolni. A Tiédben... sztem az a szekunderlevegő-kompresszor, de Neki olyan nincs. Lehet a szervószivattyú, de akár a generátor csapágya is.
rtomi Elküldve November16, 2008 Elküldve November16, 2008 A Tiédben... sztem az a szekunderlevegő-kompresszor, de Neki olyan nincs. Lehet a szervószivattyú, de akár a generátor csapágya is. Naa azt kérdeztem tegnap az elektromos topicban,hogy szét van húzva a csatija. Jó az nekem,ha összedugom vagy maradjon úgy?
hening Elküldve November16, 2008 Elküldve November16, 2008 Naa azt kérdeztem tegnap az elektromos topicban,hogy szét van húzva a csatija. Jó az nekem,ha összedugom vagy maradjon úgy? Dugd, aztán ha nagyon füstöl vmi vezeték, akkor húzd szét gyorsan. :lol: :lol: Inkább mégse, ha jól emlékszem az ECU-ról kapja a jelet, nehogy szétb@cc@ azt is.
zotya975 Elküldve November16, 2008 Elküldve November16, 2008 Dugd, aztán ha nagyon füstöl vmi vezeték, akkor húzd szét gyorsan. :lol: :P Inkább mégse, ha jól emlékszem az ECU-ról kapja a jelet, nehogy szétb@cc@ azt is. Ez aztán a hibakeresés!!! :lol: Most akkor a piros drótót vágjam?! :)
hening Elküldve November16, 2008 Elküldve November16, 2008 Ez aztán a hibakeresés!!! :lol: Most akkor a piros drótót vágjam?! :) Nem tudok jobbat, nincs itthon a könyvem, odaadtam Thubynak. Így nem emlékszem pontosan, hogy honnan mehet a delej. :lol:
zotya975 Elküldve November16, 2008 Elküldve November16, 2008 Nem tudok jobbat, nincs itthon a könyvem, odaadtam Thubynak. Így nem emlékszem pontosan, hogy honnan mehet a delej. :lol: Nem is azért mondtam. :lol:
opel16v Elküldve November17, 2008 Elküldve November17, 2008 Dugd, aztán ha nagyon füstöl vmi vezeték, akkor húzd szét gyorsan. :lol: :) Inkább mégse, ha jól emlékszem az ECU-ról kapja a jelet, nehogy szétb@cc@ azt is. Nem kell az, csak fölös súly :lol: Amúgy relézve van :P
rtomi Elküldve November17, 2008 Elküldve November17, 2008 Nem kell az, csak fölös súly :lol: Amúgy relézve van :lol: Amúgy mi a feladata? Használ-e vagy sem,ha összedugom?
FPepe Elküldve November17, 2008 Elküldve November17, 2008 Amúgy mi a feladata? Használ-e vagy sem,ha összedugom? Ha jól tévedek, a katalizátor védelmét szolgálná, hidegen plusz levegőt fújna a katalizátor felé, gondolom, hogy ne dúsuljon túl az el nem égett benzingőz a katalizátorban, de lehet, hogy hülyeséget írok :lol:
farkas Elküldve November17, 2008 Elküldve November17, 2008 Neki állt nyikorogni a kuplung pedálom. :) Nem mondom elég idegesítő tud lenni :lol: Nincsen kedvem szétszedni :lol: Szerintetek valami olajzó spray-vel megoldható? pl.:WD-40
FPepe Elküldve November17, 2008 Elküldve November17, 2008 Neki állt nyikorogni a kuplung pedálom. :) Nem mondom elég idegesítő tud lenni :lol: Nincsen kedvem szétszedni :lol: Szerintetek valami olajzó spray-vel megoldható? pl.:WD-40 Befekszel a kormány alá ("a padlóla" :P ) és a rugónál megfújod a WD-40-nel, nekem majd' egy évig csendben volt ezután.
zotya975 Elküldve November17, 2008 Elküldve November17, 2008 Neki állt nyikorogni a kuplung pedálom. :) Nem mondom elég idegesítő tud lenni :lol: Nincsen kedvem szétszedni :lol: Szerintetek valami olajzó spray-vel megoldható? pl.:WD-40 Nem nagy ügy szétszedni, kiakasztod a rugót, kihúzod a sasszeget, kitekered az anyát, és kihúzod a tengelyt. Először én is fujogattam, de a tengelyre nem jutott semmi, nekem meg ott nyikorgott. Kifűztem a bowdent, és amennyire lehet azt is bezsíroztam. Most csönd van. :P
Tápiószecső Elküldve November17, 2008 Elküldve November17, 2008 Nem nagy ügy szétszedni, kiakasztod a rugót, kihúzod a sasszeget, kitekered az anyát, és kihúzod a tengelyt. Először én is fujogattam, de a tengelyre nem jutott semmi, nekem meg ott nyikorgott. Kifűztem a bowdent, és amennyire lehet azt is bezsíroztam. Most csönd van. :lol: Mégsem nyikorog az összes astra kuplungja? :lol:
zotya975 Elküldve November17, 2008 Elküldve November17, 2008 Mégsem nyikorog az összes astra kuplungja? :lol: Lehet hogy a nyikorgás gyári tartozék, én meg most tuningoltam. :lol:
farkas Elküldve November17, 2008 Elküldve November17, 2008 mindjárt megyek meg fujom. :lol: Aztán remélem elhalgat
opel16v Elküldve November17, 2008 Elküldve November17, 2008 Amúgy mi a feladata? Használ-e vagy sem,ha összedugom? Ha jól tévedek, a katalizátor védelmét szolgálná, hidegen plusz levegőt fújna a katalizátor felé, gondolom, hogy ne dúsuljon túl az el nem égett benzingőz a katalizátorban, de lehet, hogy hülyeséget írok :lol: ott a pont! :lol:
rtomi Elküldve November17, 2008 Elküldve November17, 2008 ott a pont! :lol: Akkor most összedugjam? Vagy ennek a katalizátornak már mindegy? :lol:
Recommended Posts