Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Omega B 2.5TD-nél már van AC-pumpa, ugyanolyan, mint a benyásoknál (X25TD).

Na igen de az BMW konzorcium.

Elküldve
...mikor nekem volt AC-relé problémám, először gázadásra se gyorsult, hanem lassult, aztán rángatni kezdett, eközben dobott hibakódot a lambda "túl szegény keverék" vagy ilyesmi formában...

Lehet nekem is meg kéne nézni az AC relét, ugyanis néha rángat az autó, mintha nem kapna rendesen üzemanyagot. Egyszer menet közben úgy megtorpant a kocsi, hogy a mögöttem jövő azt hitte szórakozok vele. Ekkor még a sárga lámpa is kivillant és ugyanezt a "túl szegény keveréket"-et dobta.

Elküldve
A relével kapcsolatban meg annyit hogy tényleg könnyen hozzáférhető-néhány torx csavar ki a küszöbböl és ott is van-és tényleg lila, de azt is teljesen rendben véltem találni.(habár elég meleg volt-ez normális?) Tiszták a lábai. Mindezek ellenére kapott az is a "csoda-spray-ből".. :lol:

Szóval, igy jártam. :lol:

Nem a relé lábának tisztasága a kérdés, hanem belül a kontaktjai... azok lehetnek megégve, ezt mutatja az is, hogy melegszik.

Szal az lehet gondod a továbbiakban is.

Elküldve
Nem a relé lábának tisztasága a kérdés, hanem belül a kontaktjai... azok lehetnek megégve, ezt mutatja az is, hogy melegszik.

Szal az lehet gondod a továbbiakban is.

Annak le lehet venni a burkolatát úgy hogy nem sérül benne semmi?

Elküldve
Általában igen :lol:

Tehát akár javitható is, ezekszerint!? -habár az új sem nagy pénz..

A többihez, amit irtam, mit szólsz? Mitől lett jobb a kocsi? vagy csak bebeszélem magamnak? .igaz, az majd kiderül ha ismét lefullad :lol:

Elküldve

Visszaolvasván láttam szóbakerült a motoros antenna. Nekem is az van csak kikötöttem mert meg volt hajolva az antenna és a motor kínlódott meg pattogott a fogasléc s nem tudta teljesen kinyomni. Picit orvosoltam volt de akkor sem lett tökéletes....most annyi a zavaró, hogy amint elhagyom a város végét jelzô táblát egybôl elkezd recsegni....van megoldás arra, hogy kicseréljem az antennát magát?

Elküldve
Visszaolvasván láttam szóbakerült a motoros antenna. Nekem is az van csak kikötöttem mert meg volt hajolva az antenna és a motor kínlódott meg pattogott a fogasléc s nem tudta teljesen kinyomni. Picit orvosoltam volt de akkor sem lett tökéletes....most annyi a zavaró, hogy amint elhagyom a város végét jelzô táblát egybôl elkezd recsegni....van megoldás arra, hogy kicseréljem az antennát magát?

Van, de sztem ennek a szárát is lehet cserélni. A gyári új komplett motoros antenna 35e Ft, az utángyártottak 5e körül vannak, de nem mindegyik passzol a kocsiba, némelyiket máshogy kell rögzíteni. Az egyszerű manuális antenna 2-4e Ft körül szokott lenni, utóbbi a gyári Ident ára.

Elküldve

Emberek! Behalt az aksim! Nem birta meghajtani sem az öninditót. Rátettem töltőre és kb. 2 óra töltés után megnéztem a kamrákat...az egyikben nem pezsgett a lötty-pedig, tudtommal kellene-úgyhogy azt hiszem zárlatos. Lehet ennek köze az eddigi problémáimhoz(lefulladás)?

Arra gondoltam hogy az már régebbtől is vacakolhatott csak most "halt" meg végleg és az ilyen alkalmankénti áramingadozások(vagy mittomén minek nevezzem) miatt fuldokolt? ..de viszont inditózásnál nem mutatkoztak gondok vele..nemtom, na, de azért mindenképp furcsa véletlen..

Visszatettem egy régi aksit(amelyik benne volt amikor hozzám került, csak lecseréltem az előző kocsiméra, amit kijelentettem, mert úgy gondoltam hogy jön a tél és az erősebb aksi majd jobban birja) és azzal meg pöcre indult úgy hogy egy éve volt utoljára töltőn...

Elküldve
Emberek! Behalt az aksim! Nem birta meghajtani sem az öninditót. Rátettem töltőre és kb. 2 óra töltés után megnéztem a kamrákat...az egyikben nem pezsgett a lötty-pedig, tudtommal kellene-úgyhogy azt hiszem zárlatos. Lehet ennek köze az eddigi problémáimhoz(lefulladás)?

Arra gondoltam hogy az már régebbtől is vacakolhatott csak most "halt" meg végleg és az ilyen alkalmankénti áramingadozások(vagy mittomén minek nevezzem) miatt fuldokolt? ..de viszont inditózásnál nem mutatkoztak gondok vele..nemtom, na, de azért mindenképp furcsa véletlen..

Visszatettem egy régi aksit(amelyik benne volt amikor hozzám került, csak lecseréltem az előző kocsiméra, amit kijelentettem, mert úgy gondoltam hogy jön a tél és az erősebb aksi majd jobban birja) és azzal meg pöcre indult úgy hogy egy éve volt utoljára töltőn...

Nem hiszem hogy belejátszik a lefulladáshoz, úgy tudom ha jár a motor a generátorról megy a gyujtás. Ezért van az, ha nincs töltés akkor az akksi erejéig még el lehet vergödni a kocsival. Én legalábbis igy tudom. :lol:

Elküldve
Nem hiszem hogy belejátszik a lefulladáshoz, úgy tudom ha jár a motor a generátorról megy a gyujtás. Ezért van az, ha nincs töltés akkor az akksi erejéig még el lehet vergödni a kocsival. Én legalábbis igy tudom. :lol:

A generátor visszatölti az aksiba azt amit elhasznál a kocsi, nem? Vagyis ténylegesen a gyújtás is az aksiról megy, én úgy tudom/sejtem, de lehet hogy tévedek. Nem sokat konyitok a dolgokhoz :lol: :lol:

Elküldve
A generátor visszatölti az aksiba azt amit elhasznál a kocsi, nem? Vagyis ténylegesen a gyújtás is az aksiról megy...

Igen. Lehet, hogy a sok önindítózással csináltad ki.

Ha 1 éve nem volt rajta miért nem tetted rá egy kicsit?

Elküldve
Igen. Lehet, hogy a sok önindítózással csináltad ki.

Ha 1 éve nem volt rajta miért nem tetted rá egy kicsit?

Kellett volna? Igazság szerint kiváncsi voltam hogy jó-e még. Azt, amelyik most halt meg, ha feltöltöttem pontosabban ha töltőre tettem akkor 1-2perc töltés után bepörgette a mocit..

De!-most jut eszembe-Ha rossz az aksi akkor nyilván nem is töltődik rendesen menet közben..

Ilyenkor nem kéne a műszerfalon világitania a kontrol-égőnek?

Elküldve
...Ha rossz az aksi akkor nyilván nem is töltődik rendesen menet közben..

Ilyenkor nem kéne a műszerfalon világitania a kontrol-égőnek?

Nekem úgy halt meg hogy hazaértem, semmi gond nem volt ugye. Reggel mentem le, indítanék, fordult 1-et az önindító azt csókolom... :lol: Szóval semmi előjele nem volt :lol: .

Elküldve
Kellett volna? Igazság szerint kiváncsi voltam hogy jó-e még. Azt, amelyik most halt meg, ha feltöltöttem pontosabban ha töltőre tettem akkor 1-2perc töltés után bepörgette a mocit..

De!-most jut eszembe-Ha rossz az aksi akkor nyilván nem is töltődik rendesen menet közben..

Ilyenkor nem kéne a műszerfalon világitania a kontrol-égőnek?

Egy akksira nagyon rossz hatással van a mélykisütés. Amikor gyenge töltöttség mellett egy nagy terhelést raksz rá, akkor szerintem érzékelhetően visszaveszel az élettartamából.

Műszerfalon akkor ég az izzó, ha nincs töltés.

Elküldve
Nekem úgy halt meg hogy hazaértem, semmi gond nem volt ugye. Reggel mentem le, indítanék, fordult 1-et az önindító azt csókolom... :lol: Szóval semmi előjele nem volt :lol: .

Nekem is, dettó!

Elküldve
Nekem is, dettó!

De az durvább volt, amikor eladás előtt át lett téve az 1 éves Exide akku rokon Caravánjába, az övé meg (több éves GM akksi volt) ment az eladandóba. Másnap éppen alakítgattam vissza a kocsit gyárira, szólt a CD, aztán egy nagyobb basszusnál újraindult a fejegység :lol: . De rohadt pipa voltam... Új akksival lett eladva a kocsi :lol: :lol: .

Elküldve
De az durvább volt, amikor eladás előtt át lett téve az 1 éves Exide akku rokon Caravánjába, az övé meg (több éves GM akksi volt) ment az eladandóba. Másnap éppen alakítgattam vissza a kocsit gyárira, szólt a CD, aztán egy nagyobb basszusnál újraindult a fejegység :lol: . De rohadt pipa voltam... Új akksival lett eladva a kocsi :D :lol: .

végülis én nem panaszkodhatok...ez az aksi már kb.4 éves volt mikor kipurcant és a felét egy 120-as Skodában élte le :D majd leadom a MÉH-be és hozzáteszem egy új árához :lol:

Elküldve

Sziasztok.Ujdonsult Astra tulaj vagyok,nem problemaval hanem kerdessel fordulok hozzatok.1997 es 1,4 8v motor Euro3 vagy euro 2 kornyezetszennyezesi normaba sorolhato?A nemet papirokban ir valami D3 t,ez mit jelent? koszi

Elküldve
Sziasztok.Ujdonsult Astra tulaj vagyok,nem problemaval hanem kerdessel fordulok hozzatok.1997 es 1,4 8v motor Euro3 vagy euro 2 kornyezetszennyezesi normaba sorolhato?A nemet papirokban ir valami D3 t,ez mit jelent? koszi

Hi!

Azt nem tudom, mi a D3, de EURO2-es a kocsid, gondolom a motorszám X14NZ-vel kezdődik.

Elküldve
Vagy a szűrő nincs rendesen meghúzva.

Esetleg kartertömítés.

A kartertömítés most volt pasztával visszatéve kb 200km-e. Most volt minden szürô meg olajcsere...úgynéztem, hogy a tárcsa amin a generátor + a szervópumpa szíja van annak a tövéig olajas....

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.