zocsa Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Ha már az oldalablakokat sem láttad tényleg durva helyzet lehetett. <_< :huh: Az ablakig még elláttam,akkora köd nem volt az autóban. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 <_< Az ablakig még elláttam,akkora köd nem volt az autóban. :huh: Az ex-NDK-sommal én még odáig sem mikor fellökte a hengerfejet a túlnyomás, csak úgy gőzölt az utastér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Nah akkor a párásodáshoz: 1: Egyenlőre csak képekben, lehet majd írok ehez is egy rövid szösszenetet, csak nem nagyon van időm, meg nekem a webes móka kicsit lassan meg még <_< Így csak gyors feldobtam a képeket.. már régen csináztam :huh: Szóval képekben a szélvédő műanyag levétele, szilózása 2: Pollenszűrő csere: ezen belül, amit ki is emelek, hogy pontosan a vájatba kell visszarakni a 2-es számmal jelzett müanyag fedő elemet. Illetve meg lehet azt is nézni, hogy azon a peremen ami a vájatba megy, rajta van-e még a szigetelő gumicsik! (alsó-felső felén kellene lennie) Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Az ex-NDK-sommal én még odáig sem mikor fellökte a hengerfejet a túlnyomás, csak úgy gőzölt az utastér. Szóval feltaláltátok a mozgó gőzkabint... micsoda wellness! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 Ja. Csak nem mínusz 10 fokban. De tudod, a kispolákban elfért a franciaágy is viszont ebben alapfelszereltség volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 Nehéz kiszedni a kesztyűtartót? Mire figyeljek? Csak ki kell szedni a csavarokat és kész (felül van vagy 2-3 darab csavar)? A fűtéscsövet akarom megnézni, nincs e lecsúszva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember20, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2008 Nehéz kiszedni a kesztyűtartót? Mire figyeljek? Csak ki kell szedni a csavarokat és kész (felül van vagy 2-3 darab csavar)? A fűtéscsövet akarom megnézni, nincs e lecsúszva. Felűk 2, alul szintén 2. Arra figyelj, hogy a világítás vezetéket le ne szakítsd. A bal oldalon találod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Szeptember20, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2008 Nehéz kiszedni a kesztyűtartót? Mire figyeljek? Csak ki kell szedni a csavarokat és kész (felül van vagy 2-3 darab csavar)? A fűtéscsövet akarom megnézni, nincs e lecsúszva. Kukk ide: Wordben vagy PDF ben.. ami szimpibb.. Ez ugyan epromcsere, de benne van a kesztyűtartó is <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Szeptember22, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2008 Akkor jól gondoltam. EPC szerint az alkatrészszáma: 90409191, katalógusszáma: 6 56 234. Csergőben a gyári 1567 Ft. A napokban vettem észre, hogy nálam is olajos ez a gumicső. Gondoltam a bilincsek nem jól szorítanak, de azok szorosak, így valószínűleg nekem is elrepedhetett. Az én motoromnál (X16SZ) is ugyanaz az alkatrész száma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember22, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2008 A napokban vettem észre, hogy nálam is olajos ez a gumicső. Gondoltam a bilincsek nem jól szorítanak, de azok szorosak, így valószínűleg nekem is elrepedhetett. Az én motoromnál (X16SZ) is ugyanaz az alkatrész száma? Igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Szeptember22, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2008 Igen. Köszönöm a választ. Ha lesz egy kis ráérő időm megviszgálom alaposabban a dolgot és ha kell megrendelem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grm Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Sziasztok! Tudna vki. segíteni, hol vegyek (Bp.) olyan utángyártott km. spirált ami bírja az igénybevételt? Thx. Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidi Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Tudna vki. segíteni, hol vegyek (Bp.) olyan utángyártott km. spirált ami bírja az igénybevételt? Ez engem is érdekelne, nekem a Csergőben gyárinak vett is zörög, és pár hónap után elkezdett ugrálni a mutató. Előtte volt bent valami utángyártott, ami kibírt egy évet is, de annak meg a csatlakozója, meg a gumátvezetője nem passzolt pontosan, így bővészkedni kellett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 A gyárit érdemes csak venni, semmi u.gy. meg ident cuccos ebből. Ha a gyári is zörög, akkor ott az órával van a gond, ki van kopva a műanyag persely. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 A kopást meg okozhatta egy ramatyabb spirál, ami korábban volt bent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Nekem is hallhatóan cirippel az óra vagy a spirál de pár száz km után elhalkul valamelyest pedig mielőtt betettem az újat (mármint a spirált) belecsepegtettem egy kis műszerolajat és átjárattam akkus fúróval. Pár napja kihúztam a spirált az órából és megint elkezdte, remélem nem sokáig tartja meg ezt a szokását mert idegesít mint a légyzümmögés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Nekem is hallhatóan cirippel az óra vagy a spirál de pár száz km után elhalkul valamelyest pedig mielőtt betettem az újat (mármint a spirált) belecsepegtettem egy kis műszerolajat és átjárattam akkus fúróval. Pár napja kihúztam a spirált az órából és megint elkezdte, remélem nem sokáig tartja meg ezt a szokását mert idegesít mint a légyzümmögés. A hangya egész nyáron gürcölt, a tücsök meg csak muzsikált. Aztán jött a hideg és elbujt egy ződ Opelban. A gazdi meg had bontogassa a műszerfalat , mi a fa@om ciripel a kocsiba?! <_< :huh: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 ...Aztán jött a hideg és elbujt egy ződ Opelban. A gazdi meg had bontogassa a műszerfalat , mi a fa@om ciripel a kocsiba?! <_< :huh: :D 1. Nem kizárt de a takarítógépet tuti nem úszta meg 1-2 hetente - ergo nem valószínű, hogy benne maradt. 2. Valóban lebombáztam az órát a helyéről de csak mert ledeket tettem bele izzók helyett. 3. Kapásból a spirálra tippelek mert amikor beletettem az újat akkor is ugyanaz a hang volt mint most. 4. Ilyen szép színű autóba nem is lenne csoda ha beköltözne, ha nagyobb lenne lehet én is benne (és nem le) laknék. Összefoglalva: :P :D :D :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vectra B Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Sziasztok. Csatlakozom én is a Vectrások táborához,és rögtön lenne egy kérdésem is:) 4 éve van nálam az autó ez egy 2000 évjáratu Vectra B. eddig semmi bajom nem volt vele (most 125000 km van benne) az utobbi 2 hónapban kellett cserélnem a 2 alsó gömbfejet,a 2 "kutyacsontot" fékbetétek,féktárcsa.. kb 1 hónapja cseréltem gyertyákat,olajat szüröket..stb.. most viszont csinál olyat ho reggeli inditáskor kb 1800-2300 fordulaton indul lassan eléri a normál alapjáratot utánna nincs vele gond..(fordulatszámmal) csak pár km megtétele után.(nem mindig észrevehető ,de mostanában gyakrabban teszi, van ho pár perc várakozás után ujra inditva megszünik) akkor kezd kihagyni 1 henger alapjárat érthető módon változik.. a kérdésem az lenne ho trafósort kell-e cserélnem vagy próbáljak meg másik gyertyákat? most NGK-t raktam bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Ugyan ez az Astra F topic, de a gyertyákból biztos belevalót tettél? Illetve sokat segítene a folytószelepház és az alapjárati motor teljes kipucolása <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vectra B Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Ugyan ez az Astra F topic, de a gyertyákból biztos belevalót tettél? Illetve sokat segítene a folytószelepház és az alapjárati motor teljes kipucolása :D Fogalmi alapján adták gondolom nem vertek át vele. nem tudom jól irom-e de a szivócsonk tetején lévő pillangószelepet már kitakaritottam (egyszer szervizben i9s takaritattam 15000-ért gondoltam megoldom ezt házilag)<_< lehet vmi mástól is ez a rángatás? Köszönöm a gyors választ!:huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Ugyan ez az Astra F topic, de a gyertyákból biztos belevalót tettél? Illetve sokat segítene a folytószelepház és az alapjárati motor teljes kipucolása :D a motor nem közös? :huh: <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 a motor nem közös? :huh: <_< Még azt sem tudjuk, milyen motor. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Még azt sem tudjuk, milyen motor. :huh: de a motor nem közös? <_< x16xel pl. volt mindkettőben, szerintem a b vectrak több, mint 50%-át azzal adták el kishazánkban. de az 1.8 ecotecről is elmondható ugyanez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vectra B Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 de a motor nem közös? <_< x16xel pl. volt mindkettőben, szerintem a b vectrak több, mint 50%-át azzal adták el kishazánkban. de az 1.8 ecotecről is elmondható ugyanez. 1.6 GL Z16XE0 most kapott uj gyertyákat eddig tök jó.. de a multok is ezt csinálta egyszer jó egyszer 1 henger kimaradozott:S ja és olvastam a régebbi beirásokat is már.. ott emlitett vki egy Opel szervizkönyvet..300 oldal és gmailban küldhető.. nincs meg az a könyv még vkinek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts