Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Hening! Amióta összeraktuk az outót pár alkalommal csinál olyat, hogy nem akar elindulni, csak 30-40másodperces indítózás után, ha elindul meg olyan mintha nem lenne alapjárat, kicsit pörgetni kell, hogy le ne álljon. Nem gyakori, mittudomén minden 10. inditás. Máskor simán indul pöcre, gond nélkül. Ötletek? Takaritsam ki mégegyszer, vagy alapjárati motor csere? :lol:

Várj, most néztem meg az árát, ugyhogy a cserét már ne írd! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

92-es gyártású, C14NZ motoros Astrám van.

Az lenne a problémám, hogy üzemmeleg motornál az autó hátsó része (csom.tartó, tankbetöltő nyílás környéke) elviselhetetlen módon bűzlik a benzinszagtól, ami menet közben átjárja az utasteret is.

Többször átnéztem már az üzemanyagrendszert, de szivárgást sehol nem tapasztalok.

Segítsetek légyszi, amennyiben tudtok.

Köszönöm előre is!

Nándi

Link to comment
Megosztás:

92-es gyártású, C14NZ motoros Astrám van.

Az lenne a problémám, hogy üzemmeleg motornál az autó hátsó része (csom.tartó, tankbetöltő nyílás környéke) elviselhetetlen módon bűzlik a benzinszagtól, ami menet közben átjárja az utasteret is.

Többször átnéztem már az üzemanyagrendszert, de szivárgást sehol nem tapasztalok.

Mióta? Kiváltó ok? Nem ömlött valamelyik kárpitra mondjuk egy kannából? Esetleg csak egy alapos szellőztetés nem lenne elég?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

92-es gyártású, C14NZ motoros Astrám van.

Az lenne a problémám, hogy üzemmeleg motornál az autó hátsó része (csom.tartó, tankbetöltő nyílás környéke) elviselhetetlen módon bűzlik a benzinszagtól, ami menet közben átjárja az utasteret is.

Többször átnéztem már az üzemanyagrendszert, de szivárgást sehol nem tapasztalok.

Segítsetek légyszi, amennyiben tudtok.

Köszönöm előre is!

Nándi

Nézd át a csöveket,lehet a szellöző cső van eldugulva.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

92-es gyártású, C14NZ motoros Astrám van...

Én azért megnézetném egy szerelővel is, hátha az jobban meg tudja nézni. Lehet olyan helyen van elrepedve a cső, ahol te nem férsz hozzá.

Haver is rég mondogatta, hogy benzinszag van a kocsijában (Vectra), meg múltkor már csöpögést is látott a motornál valahol. Mondom akkor nyisd fel a tetőt. És tényleg, vékony sugárban spriccelt a visszafolyó ágból a benya :lol: , csak alig lehetett megtalálni a lyukat, mert takarásban volt :lol: . Rohadt nagy mákja volt azért, mert a kipuffra is jutott belőle.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Olyan gondom lenne hogy van egy opel corsám és ki kellett cserélni az aksit benne ,ezzel azt értem el h elszállt a rádióm a kód meg nem jó ami meg van adva hozzá.A rádió tipusa:PHILIPS SC 201 C NO.: S0 381 124

Ha valaki tud nekem segíteni kérem segítsen mert nem akarnék másikat venni nekem csak az a lényeg h szoljon valami benne.

Erre az e-mail címre legyen szíves elküldeni nekem a kódot:tymoti@freemail.hu

Elöre is köszönöm a segítséget!

Üdvözlettel Tim

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Olyan gondom lenne hogy van egy opel corsám és ki kellett cserélni az aksit benne ,ezzel azt értem el h elszállt a rádióm a kód meg nem jó ami meg van adva hozzá.A rádió tipusa:PHILIPS SC 201 C NO.: S0 381 124

Ha valaki tud nekem segíteni kérem segítsen mert nem akarnék másikat venni nekem csak az a lényeg h szoljon valami benne.

Erre az e-mail címre legyen szíves elküldeni nekem a kódot:tymoti@freemail.hu

Elöre is köszönöm a segítséget!

Üdvözlettel Tim

Ha a gyári rádió van benne,akkor opel márkaszervízben is megmondják.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

92-es gyártású, C14NZ motoros Astrám van.

Az lenne a problémám, hogy üzemmeleg motornál az autó hátsó része (csom.tartó, tankbetöltő nyílás környéke) elviselhetetlen módon bűzlik a benzinszagtól, ami menet közben átjárja az utasteret is.

Többször átnéztem már az üzemanyagrendszert, de szivárgást sehol nem tapasztalok.

Segítsetek légyszi, amennyiben tudtok.

Köszönöm előre is!

Nándi

Cimborám csacsiján is ugyanilyen tünetek jelentkeztek. A megoldás az volt, hogy leszedtük a szellőztető csövet és kimostuk brigéciollal, majd észrevettük, hogy a tank szélénél, a vissza fordított szakasz megtört, és nem enged át semmit. Kivágtuk a problémás részt, összetoldottuk a csövet, és megszűnt a jelenség.

Bővebben az üzemanyag topikban.

Link to comment
Megosztás:

Ha a gyári rádió van benne,akkor opel márkaszervízben is megmondják.

Köszike ezt én is tudom csak nem akartam volna érte kb 5000-8000 ezer forintot kiadni ha nem muszáj :lol: de ha ez az egy lehetöség van akkor ez van így jártam.Azért ha valaki van még esetleg aki tud más megoldást kérem jelezzen.

köszcsi!Tim

Link to comment
Megosztás:

Köszike ezt én is tudom csak nem akartam volna érte kb 5000-8000 ezer forintot kiadni ha nem muszáj :lol: de ha ez az egy lehetöség van akkor ez van így jártam.Azért ha valaki van még esetleg aki tud más megoldást kérem jelezzen.

köszcsi!Tim

Szerintem egy kódért nem kérnek pénzt. Ennyit megér a szervíznek, hogy odacsábítson. Mindenesetre kérdezd meg telefonon a feltételeket.

Másik megoldás: végig próbálgatsz vagy 10 millió kódot :lol: , vagy megtalálod az eredeti szervízkártyát, vagy kikódoltatod egy hozzáértővel. Az enyémben sincs kód. Valószínűleg az előző tulaj kódoltatta ki amikor behozta Németországból, és pofáraesett egy akkucsere alkalmával....

Link to comment
Megosztás:

Szerintem egy kódért nem kérnek pénzt. Ennyit megér a szervíznek, hogy odacsábítson. Mindenesetre kérdezd meg telefonon a feltételeket.

Másik megoldás: végig próbálgatsz vagy 10 millió kódot :lol: , vagy megtalálod az eredeti szervízkártyát, vagy kikódoltatod egy hozzáértővel. Az enyémben sincs kód. Valószínűleg az előző tulaj kódoltatta ki amikor behozta Németországból, és pofáraesett egy akkucsere alkalmával....

Ha megvan a működő kódja, be lehet állítani neki, hogy ne kérjen kódot áramtalanítás alkalmával.

Link to comment
Megosztás:

Ha megvan a működő kódja, be lehet állítani neki, hogy ne kérjen kódot áramtalanítás alkalmával.

Háááát ha megvan! Ez a bökkenő Tiv-nél.

Az enyém biztosan nem ilyen, mert a rádióm már eltöltött két napot kézben amikor a műszerész kicserélte benne az összes "lámpát" (1000-ért). No, akkor se kért kódot.

Link to comment
Megosztás:

Háááát ha megvan! Ez a bökkenő Tiv-nél.

Az enyém biztosan nem ilyen, mert a rádióm már eltöltött két napot kézben amikor a műszerész kicserélte benne az összes "lámpát" (1000-ért). No, akkor se kért kódot.

Jaja, csak arra akartam ezzel utalni, hogy a Tiédnél nem biztos, hogy hekkerkedés történt, lehet, hogy még az eredeti tulaj kapcsolta ki, mikor még tudta a kódját. Nekünk érdekes módon eddig egyetlen autórádiónk se kért kódot áramtalanítás után.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még új vagyok itt a fórumon.

Nemrég vásároltam egy 1993-as évjáratú Astra-t (c14nz). A vásárlás után komplett nagyszervizt csináltunk az autón (vezérlés csere, fék, lengéscsillapító, szűrők,olajok).

Tegnap kb. 80 km/h -s sebességnél éreztem, hogy kezdd lassulni az autó, majd szépen annyira lelassult, hogy megállt. Próbáltam indítani de nem indult (az önindító megforgott), kb. 5-6 próbálkozás után sikerült beindítani de rövidesen le is állt.

Egyértelműnek tűnt, hogy valahol az üzemanyag-ellátással lehet probléma, nem kap benzint a rendszer... Arra gondoltunk, hogy lehet nincs is benzin és az óra rosszul mutat (óra szerint félig volt a tank), szereztünk bele 2 liter benzint, amit beleöntöttünk, hogy kiérjünk a kb 5 kilométerre lévő benzinkútig. A kijutás kalandos volt, mert kb 100 métereket tudtunk megtenni az autóval, aztán megállt, aztán indítóztunk 5-6 szor mire beindult, és vagy leállt, vagy tudtunk vele menni megint 100-200 métert... A kúton tankoltunk bele, meg vettem bele "spuri" nevű injektortisztító adalékot és utána haza tudtunk a kocsival érni gond nélkül, illetve ma is mentem vele kb 10 kilométert eddig probléma nélkül.

A segítségeteket kérném hogy mi lehet az autó baja, másnak volt-e ilyen problémája, mert jövő héten egy hosszabb útra indulnék az autóval és félek így elindulni.

Még az AC pumpára gondoltam, hogy esetleg problémás lehet, de volt régen 4-5 éve egy céges astra f-m (1.6 -os ), annak egyszer tönkrement az AC-ja, cserélni kellett, de amikor az tönkrement, azzal már nem lehetett menni 100 métert sem....

Köszönöm előre is...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.