krokodil14 Elküldve Augusztus6, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2008 ki kell villogtatni a hibakódot. :lol: http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm OKÉ, köszönöm "opel16v" bár még soha nem csináltam de majd megbírkozom vele. Ha elakadnék újabb segítséget kérek! Üdv. krokodil14 Link to comment Megosztás: More sharing options...
krokodil14 Elküldve Augusztus6, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2008 Így látatlanban a kilométeróra útjeladóját gyanítanám, mutat rendesen a kmóra? De villogtasd ki, ahogy előttem írták :lol: Szia "FPepe" ! Köszi a segítséget!!!! Kérdésedre válaszolván a kmóra rendesen mutat semmi változást nem tapasztaltam. Bár mostanában a hőfokjelző csak üzemmeleg hőmérséklet után mutat valós adatokat. Vagyis hideg motorinditásnál is egyből 90fokon van a víz. Szerinted??? Válaszodat előre is köszönöm!!! Üdv. krokodil14 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus6, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2008 Üdv mindenkinek! Az a kérdésem hogy a hütőviz szintjének szabad csökkennie? Olyan 3 hét alatt 2-3 decit. Ez nem zárt rendszer? Ha kinyitom a kupakot általában szisszen. Ha nem találok más hibát pl. csöpögés kell aggodnom? Kösz a válaszokat! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Augusztus6, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2008 Üdv mindenkinek! Az a kérdésem hogy a hütőviz szintjének szabad csökkennie? Olyan 3 hét alatt 2-3 decit. Ez nem zárt rendszer? Ha kinyitom a kupakot általában szisszen. Ha nem találok más hibát pl. csöpögés kell aggodnom? Kösz a válaszokat! :lol: Anyum ugyanilyen mocis astráján ugyanez volt (sziszenés. vízfogyás) -> hengerfejtömítés csere kellett neki Link to comment Megosztás: More sharing options...
dzsiferi Elküldve Augusztus6, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2008 Üdv Mindenkinek! A műszerfalon lévő motor diagnosztika (narancssárga) motorfék használata közben tartósan világít és csak jóval később vagy el sem alszik amíg újra nem indítom a verdát. u.i.: C14NZ motoros astra f (1991) combi Krokodil14 :lol: Nekem egy évig nem volt km óra meghajtásom. Akkor ugyanezt csinálta, erősebb motorféknél bejelzett a hibalámpa. Nálam ez egyértelmű volt, szerintem nálad is valami ezzel kapcsolatos hiba lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus6, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2008 ...hideg motorinditásnál is egyből 90fokon van a víz. Szerinted??? Vagy a műszer döglődik, vagy a hőgomba halt meg (az egyvezetékes!, ez a valószínűbb), vagy valahol zárlat van a kábelkötegben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus6, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2008 Anyum ugyanilyen mocis astráján ugyanez volt (sziszenés. vízfogyás) -> hengerfejtömítés csere kellett neki És ezt nem lehet valahogy kideriteni, nem kéne csöpögnie, vagy vizesednie az olajnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Augusztus6, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2008 És ezt nem lehet valahogy kideriteni, nem kéne csöpögnie, vagy vizesednie az olajnak? Egyik sem volt, cska fogyott a víz és melegedett......bár ezekenek a c14nz motoroknak egyébként is egy vödör sz@r a hűtése imho.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus6, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2008 Egyik sem volt, cska fogyott a víz és melegedett......bár ezekenek a c14nz motoroknak egyébként is egy vödör sz@r a hűtése imho.... Na faxa most végeztem az ac-pumpa cserével most meg állhatok neki ennek! Biztos hogy nem normális az a 3 hetente 2-3 deci fogyás? Végül is kánikula van ez nem párolog? A müszer szerint még nem ment a hőfok 90-fölé már ha jó az óra. De azt csak észrevettem volna ha forr a víz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus6, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2008 Na faxa most végeztem az ac-pumpa cserével most meg állhatok neki ennek! Biztos hogy nem normális az a 3 hetente 2-3 deci fogyás? Végül is kánikula van ez nem párolog? A müszer szerint még nem ment a hőfok 90-fölé már ha jó az óra. De azt csak észrevettem volna ha forr a víz. Ennek a kánikula nemsokat számít. Ha nem nyitogatod sűrűn a tágulásit és tutira nem szivárog sehol, akkor nincs hová párolognia. Nézd át alaposan a hűtőt nincs-e valahol megfolyás, mert az el tud párologni úgy hogy nem veszed észre, de ha tócsa lenne az autó alatt, akkor ott nem ennyi fogyna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus6, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2008 Ennek a kánikula nemsokat számít. Ha nem nyitogatod sűrűn a tágulásit és tutira nem szivárog sehol, akkor nincs hová párolognia. Nézd át alaposan a hűtőt nincs-e valahol megfolyás, mert az el tud párologni úgy hogy nem veszed észre, de ha tócsa lenne az autó alatt, akkor ott nem ennyi fogyna. Kösz holnap megkukkantom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus6, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2008 Kösz holnap megkukkantom! Nekünk a Caravan csinálta azt, hogy CSAK üzemmelegen engedett a (szemből nézve) bal alsó sarkánál a hűtő, olyankor alatta a keresztmerevítő nedves volt, de leállítás után pár perccel már nem volt látható, ezért nem találtam sokáig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus6, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2008 Nekünk a Caravan csinálta azt, hogy CSAK üzemmelegen engedett a (szemből nézve) bal alsó sarkánál a hűtő, olyankor alatta a keresztmerevítő nedves volt, de leállítás után pár perccel már nem volt látható, ezért nem találtam sokáig. Most igy visszaemlékezve egyszer volt tócsa a kocsi alatt a kipufogobol csöpögött vmi a bilincsnél. Gondolom viz legalábbis annak néztem. Hf tömités szakadásnál van ilyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus6, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2008 Most igy visszaemlékezve egyszer volt tócsa a kocsi alatt a kipufogobol csöpögött vmi a bilincsnél. Gondolom viz legalábbis annak néztem. Hf tömités szakadásnál van ilyen? A kipufból kondezvíz jön, ez nem az amit te keresel. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoli951753 Elküldve Augusztus6, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2008 Helló! Lenne egy kérdésem, nekem egy G Astra Classik II-öm van! Kicsit sűrűn bekapcsol a hűtőventillátor, ha megy a klíma, ha nem akkor is. Nézegettem a kocsit, meg az alkatrészeket hozzá és feltűnt, hogy elöl nincs vinti a klíma hűtő elött, csak hátul van egy darab. Ez normális? Elöl ki van alakítva a hely, de nincs venti, se pedíg kábelt nem találtam? Érdekelne a véleményetek! Köszi: Zoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus6, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2008 A kipufból kondezvíz jön, ez nem az amit te keresel. :lol: Kösz ez jólesett. Amúgy hogy teljes legyen az örömöm reggel amikor körbepucoltam az ablakokat észrevettem hogy a jobb első törlőlapát végén elszakadt a gumi és végigkarcolta a vadi új szélvédőmet. Az a kis köröm ami fogja a gumit az ért hozzá. Most igy hirtelen hátraraktam csak ne felejtsem el NE használni. Majd kicserélem. A tecsoban láttam Bosch. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus6, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2008 Helló! Lenne egy kérdésem, nekem egy G Astra Classik II-öm van! Kicsit sűrűn bekapcsol a hűtőventillátor, ha megy a klíma, ha nem akkor is. Nézegettem a kocsit, meg az alkatrészeket hozzá és feltűnt, hogy elöl nincs vinti a klíma hűtő elött, csak hátul van egy darab. Ez normális? Elöl ki van alakítva a hely, de nincs venti, se pedíg kábelt nem találtam? Érdekelne a véleményetek! Köszi: Zoli Sajnos én nem tudom, de talán a G astra topikban többen láttak már ilyet. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus8, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2008 Néztem a tecsóban szélvédő törlölapátot volt gagyitron 1000ft/pár, 1000ft/db , meg Bosch 3500ft/pár. Gondolom az utóbbit vegyem meg igaz? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Augusztus8, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2008 Néztem a tecsóban szélvédő törlölapátot volt gagyitron 1000ft/pár, 1000ft/db , meg Bosch 3500ft/pár. Gondolom az utóbbit vegyem meg igaz? :lol: Naná. Nekem 1,5 évig volt benne, és nem azért cseréltem le mert rosz lett volna, vagy elkopott/szakadt volna. :lol: Most valeo van, 3 hónapos, de már csíkoz. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus8, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2008 Naná. Nekem 1,5 évig volt benne, és nem azért cseréltem le mert rosz lett volna, vagy elkopott/szakadt volna. :lol: Hanem miért? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Augusztus8, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2008 Hanem miért? :lol: Mert cseréltem mindent, olaj, szűrő, stb. És ebbe beleesett az ablaktörlő is, de már megbántam. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus8, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2008 Mert cseréltem mindent, olaj, szűrő, stb. És ebbe beleesett az ablaktörlő is, de már megbántam. :lol: Értem. Más.: előbb nyekeregtem a motor fórumban hogy rángat a kocsi ennél van lehetőség porlasztó takaritásra? Babettás tapasztalatom van és ot akkor szokott igy rángatni gázadáskor amikor felszivott vmi kóbor szemetet. Most cseréltem ac pumpát előfordulhat hogy került vmi a csőbe. Egyáltalán van itt olyan hogy úszó tüszelep meg hasonlók? Mindig csak egy pillanatra hagyott ki a motor mintha nem kapna benyát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus8, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2008 Úszó? Tűszelep? :lol: EZ MÁR A XXI. Század. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Augusztus9, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2008 Értem. Más.: előbb nyekeregtem a motor fórumban hogy rángat a kocsi ennél van lehetőség porlasztó takaritásra? Babettás tapasztalatom van és ot akkor szokott igy rángatni gázadáskor amikor felszivott vmi kóbor szemetet. Most cseréltem ac pumpát előfordulhat hogy került vmi a csőbe. Egyáltalán van itt olyan hogy úszó tüszelep meg hasonlók? Mindig csak egy pillanatra hagyott ki a motor mintha nem kapna benyát. Na ezeket biztos nem találod meg benne. :lol: Nekem inkább gyujtás problémának tűnik, de egy folytószelepház takarítás biztosan nem árt neki. az alapjárati motort, meg a fészkét is ajánlom kitakarítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus9, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2008 Most valeo van, 3 hónapos, de már csíkoz. :lol: Nekem is csak én 3 havonta megfordítom és a jelenség eltűnik. Ja, 2 évesek -ha nem több. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts