Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Így látatlanban a kilométeróra útjeladóját gyanítanám, mutat rendesen a kmóra?

De villogtasd ki, ahogy előttem írták :lol:

Szia "FPepe" ! Köszi a segítséget!!!! Kérdésedre válaszolván a kmóra rendesen mutat semmi változást nem tapasztaltam. Bár mostanában a hőfokjelző csak üzemmeleg hőmérséklet után mutat valós adatokat. Vagyis hideg motorinditásnál is egyből 90fokon van a víz. Szerinted???

Válaszodat előre is köszönöm!!!

Üdv. krokodil14

Elküldve

Üdv mindenkinek! Az a kérdésem hogy a hütőviz szintjének szabad csökkennie? Olyan 3 hét alatt 2-3 decit. Ez nem zárt rendszer? Ha kinyitom a kupakot általában szisszen. Ha nem találok más hibát pl. csöpögés kell aggodnom? Kösz a válaszokat! :lol:

Elküldve
Üdv mindenkinek! Az a kérdésem hogy a hütőviz szintjének szabad csökkennie? Olyan 3 hét alatt 2-3 decit. Ez nem zárt rendszer? Ha kinyitom a kupakot általában szisszen. Ha nem találok más hibát pl. csöpögés kell aggodnom? Kösz a válaszokat! :lol:

Anyum ugyanilyen mocis astráján ugyanez volt (sziszenés. vízfogyás) -> hengerfejtömítés csere kellett neki

Elküldve
Üdv Mindenkinek!

A műszerfalon lévő motor diagnosztika (narancssárga) motorfék használata közben tartósan világít és csak jóval később vagy el sem alszik amíg újra nem indítom a verdát.

u.i.: C14NZ motoros astra f (1991) combi

Krokodil14 :lol:

Nekem egy évig nem volt km óra meghajtásom. Akkor ugyanezt csinálta, erősebb motorféknél bejelzett a hibalámpa. Nálam ez egyértelmű volt, szerintem nálad is valami ezzel kapcsolatos hiba lesz.

Elküldve
...hideg motorinditásnál is egyből 90fokon van a víz. Szerinted???

Vagy a műszer döglődik, vagy a hőgomba halt meg (az egyvezetékes!, ez a valószínűbb), vagy valahol zárlat van a kábelkötegben.

Elküldve
Anyum ugyanilyen mocis astráján ugyanez volt (sziszenés. vízfogyás) -> hengerfejtömítés csere kellett neki

És ezt nem lehet valahogy kideriteni, nem kéne csöpögnie, vagy vizesednie az olajnak?

Elküldve
És ezt nem lehet valahogy kideriteni, nem kéne csöpögnie, vagy vizesednie az olajnak?

Egyik sem volt, cska fogyott a víz és melegedett......bár ezekenek a c14nz motoroknak egyébként is egy vödör sz@r a hűtése imho....

Elküldve
Egyik sem volt, cska fogyott a víz és melegedett......bár ezekenek a c14nz motoroknak egyébként is egy vödör sz@r a hűtése imho....

Na faxa most végeztem az ac-pumpa cserével most meg állhatok neki ennek! Biztos hogy nem normális az a 3 hetente 2-3 deci fogyás? Végül is kánikula van ez nem párolog? A müszer szerint még nem ment a hőfok 90-fölé már ha jó az óra. De azt csak észrevettem volna ha forr a víz.

Elküldve
Na faxa most végeztem az ac-pumpa cserével most meg állhatok neki ennek! Biztos hogy nem normális az a 3 hetente 2-3 deci fogyás? Végül is kánikula van ez nem párolog? A müszer szerint még nem ment a hőfok 90-fölé már ha jó az óra. De azt csak észrevettem volna ha forr a víz.

Ennek a kánikula nemsokat számít. Ha nem nyitogatod sűrűn a tágulásit és tutira nem szivárog sehol, akkor nincs hová párolognia. Nézd át alaposan a hűtőt nincs-e valahol megfolyás, mert az el tud párologni úgy hogy nem veszed észre, de ha tócsa lenne az autó alatt, akkor ott nem ennyi fogyna.

Elküldve
Ennek a kánikula nemsokat számít. Ha nem nyitogatod sűrűn a tágulásit és tutira nem szivárog sehol, akkor nincs hová párolognia. Nézd át alaposan a hűtőt nincs-e valahol megfolyás, mert az el tud párologni úgy hogy nem veszed észre, de ha tócsa lenne az autó alatt, akkor ott nem ennyi fogyna.

Kösz holnap megkukkantom!

Elküldve
Kösz holnap megkukkantom!

Nekünk a Caravan csinálta azt, hogy CSAK üzemmelegen engedett a (szemből nézve) bal alsó sarkánál a hűtő, olyankor alatta a keresztmerevítő nedves volt, de leállítás után pár perccel már nem volt látható, ezért nem találtam sokáig.

Elküldve
Nekünk a Caravan csinálta azt, hogy CSAK üzemmelegen engedett a (szemből nézve) bal alsó sarkánál a hűtő, olyankor alatta a keresztmerevítő nedves volt, de leállítás után pár perccel már nem volt látható, ezért nem találtam sokáig.

Most igy visszaemlékezve egyszer volt tócsa a kocsi alatt a kipufogobol csöpögött vmi a bilincsnél. Gondolom viz legalábbis annak néztem. Hf tömités szakadásnál van ilyen?

Elküldve
Most igy visszaemlékezve egyszer volt tócsa a kocsi alatt a kipufogobol csöpögött vmi a bilincsnél. Gondolom viz legalábbis annak néztem. Hf tömités szakadásnál van ilyen?

A kipufból kondezvíz jön, ez nem az amit te keresel. :lol:

Elküldve

Helló! Lenne egy kérdésem, nekem egy G Astra Classik II-öm van! Kicsit sűrűn bekapcsol a hűtőventillátor, ha megy a klíma, ha nem akkor is. Nézegettem a kocsit, meg az alkatrészeket hozzá és feltűnt, hogy elöl nincs vinti a klíma hűtő elött, csak hátul van egy darab. Ez normális? Elöl ki van alakítva a hely, de nincs venti, se pedíg kábelt nem találtam? Érdekelne a véleményetek! Köszi: Zoli

Elküldve
A kipufból kondezvíz jön, ez nem az amit te keresel. :lol:

Kösz ez jólesett. Amúgy hogy teljes legyen az örömöm reggel amikor körbepucoltam az ablakokat észrevettem hogy a jobb első törlőlapát végén elszakadt a gumi és végigkarcolta a vadi új szélvédőmet. Az a kis köröm ami fogja a gumit az ért hozzá. Most igy hirtelen hátraraktam csak ne felejtsem el NE használni. Majd kicserélem. A tecsoban láttam Bosch.

Elküldve
Helló! Lenne egy kérdésem, nekem egy G Astra Classik II-öm van! Kicsit sűrűn bekapcsol a hűtőventillátor, ha megy a klíma, ha nem akkor is. Nézegettem a kocsit, meg az alkatrészeket hozzá és feltűnt, hogy elöl nincs vinti a klíma hűtő elött, csak hátul van egy darab. Ez normális? Elöl ki van alakítva a hely, de nincs venti, se pedíg kábelt nem találtam? Érdekelne a véleményetek! Köszi: Zoli

Sajnos én nem tudom, de talán a G astra topikban többen láttak már ilyet. :lol:

Elküldve
Néztem a tecsóban szélvédő törlölapátot volt gagyitron 1000ft/pár, 1000ft/db , meg Bosch 3500ft/pár. Gondolom az utóbbit vegyem meg igaz? :lol:

Naná. Nekem 1,5 évig volt benne, és nem azért cseréltem le mert rosz lett volna, vagy elkopott/szakadt volna. :lol:

Most valeo van, 3 hónapos, de már csíkoz. :lol:

Elküldve
Mert cseréltem mindent, olaj, szűrő, stb. És ebbe beleesett az ablaktörlő is, de már megbántam. :lol:

Értem. Más.: előbb nyekeregtem a motor fórumban hogy rángat a kocsi ennél van lehetőség porlasztó takaritásra? Babettás tapasztalatom van és ot akkor szokott igy rángatni gázadáskor amikor felszivott vmi kóbor szemetet. Most cseréltem ac pumpát előfordulhat hogy került vmi a csőbe. Egyáltalán van itt olyan hogy úszó tüszelep meg hasonlók? Mindig csak egy pillanatra hagyott ki a motor mintha nem kapna benyát.

Elküldve
Értem. Más.: előbb nyekeregtem a motor fórumban hogy rángat a kocsi ennél van lehetőség porlasztó takaritásra? Babettás tapasztalatom van és ot akkor szokott igy rángatni gázadáskor amikor felszivott vmi kóbor szemetet. Most cseréltem ac pumpát előfordulhat hogy került vmi a csőbe. Egyáltalán van itt olyan hogy úszó tüszelep meg hasonlók? Mindig csak egy pillanatra hagyott ki a motor mintha nem kapna benyát.

Na ezeket biztos nem találod meg benne. :lol:

Nekem inkább gyujtás problémának tűnik, de egy folytószelepház takarítás biztosan nem árt neki. az alapjárati motort, meg a fészkét is ajánlom kitakarítani.

Elküldve
Most valeo van, 3 hónapos, de már csíkoz. :lol:

Nekem is csak én 3 havonta megfordítom és a jelenség eltűnik. Ja, 2 évesek -ha nem több.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.