autastra Elküldve Július25, 2008 Megoszt Elküldve Július25, 2008 Szerintem az ő esetében nem olajdologról van szó. Olajproblémánál váltási gondjai lennének. Nekem akkor volt hasonló gondom, mikor még volt benzines autóm.. Szóval, amikor egy műkedvelő egy foggal elrakta a vezérműszíjat.. márkaszervizben cseréltek vezérmű szíjat + vízpumpát januárban + egy maszek szerelő is ellenőrizte a vezérlést , és a helyén van a szíj Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Július25, 2008 Megoszt Elküldve Július25, 2008 Én már a multkor is kérdeztem, de felteszem újból a kérdést: a váltóban van elég olaj? Jah, járó motornál kell ellenőrizni. járó motornál ellenőrzöm :lol: max jelnél van a szint meleg motornál ( hot ) illetve reggel hideg motornál is ( cold ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július25, 2008 Megoszt Elküldve Július25, 2008 ok ,de ha sokkal több benne a km , és kopott a motor , akkor hogy tud 0% CO-t produkálni ? A CO attól még lehet jó, ha kopott a motor. Amúgy a lambda értéked kicsit szegényebb mint kéne, az vagy a lambda szondától van, vagy az injektorokat kéne ultrahangos puceválásra vinni. Lehet hogy az már hozna érezhető változást (úgy emlékszem lambdából is egy régi gyári és egy új utángyári a választási lehetőséged, ami még lehet a gond okozója). Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Július25, 2008 Megoszt Elküldve Július25, 2008 A CO attól még lehet jó, ha kopott a motor. Amúgy a lambda értéked kicsit szegényebb mint kéne, az vagy a lambda szondától van, vagy az injektorokat kéne ultrahangos puceválásra vinni. Lehet hogy az már hozna érezhető változást (úgy emlékszem lambdából is egy régi gyári és egy új utángyári a választási lehetőséged, ami még lehet a gond okozója). mennyiért csinálnak egy ultrahangos tisztítást ? lehet , hogy itt van a kutya elásva .. kis fordulaton csak pisil ,ezért torpanna ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július25, 2008 Megoszt Elküldve Július25, 2008 Tápiószecső kartárs tud pontosabb adatokkal szolgálni, ő már vitte az injektorait ilyen műveletre. De nem túl drága, azt tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Július25, 2008 Megoszt Elküldve Július25, 2008 Tápiószecső kartárs tud pontosabb adatokkal szolgálni, ő már vitte az injektorait ilyen műveletre. De nem túl drága, azt tudom. most volt itt nálam a proteces csávó ajánlotta , hogy proteces gépi injektortisztítóval nyomassuk át a befecskendezőket kb .15.000 ft pesten két opelen is megcsinálta és használt azokkal ugyanaz volt a baj , erőtlenek voltak és sokat fogyasztottak Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július25, 2008 Megoszt Elküldve Július25, 2008 most volt itt nálam a proteces csávó ajánlotta , hogy proteces gépi injektortisztítóval nyomassuk át a befecskendezőket kb .15.000 ft pesten két opelen is megcsinálta és használt azokkal ugyanaz volt a baj , erőtlenek voltak és sokat fogyasztottak Nekem 4ezerért csinálták. www.gats.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Július25, 2008 Megoszt Elküldve Július25, 2008 Nekem 4ezerért csinálták. www.gats.hu de ott a kiszedett injektorokat tisztítják itt nem kell megbontani a rendszert , egy kompresszor nyomja be kb . 1 órán át a cuccost , kiiktatva a tankot Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július25, 2008 Megoszt Elküldve Július25, 2008 de ott a kiszedett injektorokat tisztítják itt nem kell megbontani a rendszert , egy kompresszor nyomja be kb . 1 órán át a cuccost , kiiktatva a tankot Akkor erről ugyanaz a véleményem, mint a tanba töltött csodaszerekről. Csak ez drágább, igaz valószínű hatásosabb is. Viszont megcsinálják és ugyanúgy nem tudod, hogy mi lett vele. Milyen volt és most hogy áll. Tehát foglamad sem lesz, hogy volt-e ott hiba és megjavult-e, csak ha tényleg minden úgy megy ahogy reméled. Ez a rendszer megbontás meg annyira misztikusan hangzik mintha a fél autót szét kellene szedni. A rendszer egyébként meg lesz bontva, mert leválasztod a benzincsöveket. De ha neked így jobb csináld így. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július25, 2008 Megoszt Elküldve Július25, 2008 most volt itt nálam a proteces csávó ajánlotta , hogy proteces gépi injektortisztítóval nyomassuk át a befecskendezőket kb .15.000 ft pesten két opelen is megcsinálta és használt azokkal ugyanaz volt a baj , erőtlenek voltak és sokat fogyasztottak Nem rossz az sem, de a közelébe sem érhet egy ilyen ultrahangos tisztításnak. És ahogy Tsz mondja, utána jegyzőkönybe kapod, milyen lett az injektor, nem zsákbamacska. A protec inkább rendszeres kezelésre jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Július25, 2008 Megoszt Elküldve Július25, 2008 Nem rossz az sem, de a közelébe sem érhet egy ilyen ultrahangos tisztításnak. És ahogy Tsz mondja, utána jegyzőkönybe kapod, milyen lett az injektor, nem zsákbamacska. A protec inkább rendszeres kezelésre jó. mennyire bonyolult kiszerelni az injektorokat ? mert jövő héten mennem kell pestre , akkor felvinném ultrahangra a GATS céghez Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július25, 2008 Megoszt Elküldve Július25, 2008 mennyire bonyolult kiszerelni az injektorokat ? mert jövő héten mennem kell pestre , akkor felvinném ultrahangra a GATS céghez Nem annyira, mint elsőre látszik :lol: Motorfedél le, ha kacskaringós szívósorod van, annak a felső része is le, alatta mát ott az injektorhíd. Azt is leszeded, asszem két csavar tartja összevissza, és az injektorfejek a tartólemezke kihúzása után lejönnek. Érdemes a szívósor két része közé és az injektorfejekre venni előtte új tömítéseket (párszáz ft). Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Július25, 2008 Megoszt Elküldve Július25, 2008 Nem annyira, mint elsőre látszik :lol: Motorfedél le, ha kacskaringós szívósorod van, annak a felső része is le, alatta mát ott az injektorhíd. Azt is leszeded, asszem két csavar tartja összevissza, és az injektorfejek a tartólemezke kihúzása után lejönnek. Érdemes a szívósor két része közé és az injektorfejekre venni előtte új tömítéseket (párszáz ft). köszi hátha új erőre kapna a motor.. lehet .hogy ez a hiba ,nem ? ez a kocsi főleg városban jár , és szerintem kint is bevásárló kocsikánt üzemelt ez a fulladás , kicsit egyenetlen alapjárat pedig a régi , karbis autóimra emélkeztet ,amikor eldugult a fúvóka Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július25, 2008 Megoszt Elküldve Július25, 2008 viszont ebből a városi autózásból jön a kipuffszelepek beégése, amit a veszteségmérés mutatna ki. azt is érdemes megcsináltatni, sokatmondó lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Július25, 2008 Megoszt Elküldve Július25, 2008 viszont ebből a városi autózásból jön a kipuffszelepek beégése, amit a veszteségmérés mutatna ki. azt is érdemes megcsináltatni, sokatmondó lenne. ezt a hengeregyenlőtlenség mérést csinálják a tech műszerrel , ugye ? jövő hét elején az meglesz a sűrített levegős eljárásra még nem találtam szervizt ( Debrecenben ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Július26, 2008 Megoszt Elküldve Július26, 2008 Szólj ha találsz valmi jól felszerelt műhelyet, mert nekem is kellene ilyesmiket méretnem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július26, 2008 Megoszt Elküldve Július26, 2008 Halihó c14nz caraván tulajok! Cserélt már vki üzemanyag szivattyút? Ugy látszik megadta magát. Áramot kap, csak nem pumpál. Hogyan férek hozzá? Hiába billegettem fel az üléseket, meg a takaró filcet nyilást nem láttam lefele. Vagy csak alólról lehet? Előre is kösz a segitséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július26, 2008 Megoszt Elküldve Július26, 2008 Halihó c14nz caraván tulajok! Cserélt már vki üzemanyag szivattyút? Ugy látszik megadta magát. Áramot kap, csak nem pumpál. Hogyan férek hozzá? Hiába billegettem fel az üléseket, meg a takaró filcet nyilást nem láttam lefele. Vagy csak alólról lehet? Előre is kösz a segitséget! A caravan tartálya a csomagtartó alatt van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július26, 2008 Megoszt Elküldve Július26, 2008 A caravan tartálya a csomagtartó alatt van. Az rendben van, de a szivattyút honnan tudom cserélni, csak lentröl a kocsi alól? Hozzáférés tárgytalan, közben kiszedtem a kocsi alól. Aksira direktben rákötöttem nem pörög, csak mintha "remegne". Gondolom ennek sanyi. Hétfőn benézek az Opel boltba mennyi. Érdemes ennél bontottban gondolkodi? Vagy ha már kiszedtem csek újat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Július26, 2008 Megoszt Elküldve Július26, 2008 Az rendben van, de a szivattyút honnan tudom cserélni, csak lentröl a kocsi alól? Hozzáférés tárgytalan, közben kiszedtem a kocsi alól. Aksira direktben rákötöttem nem pörög, csak mintha "remegne". Gondolom ennek sanyi. Hétfőn benézek az Opel boltba mennyi. Érdemes ennél bontottban gondolkodi? Vagy ha már kiszedtem csek újat? Megoszlanak a vélemények, de olyan helyről ahol legalább kipróbálási gari van szerintem mindenképpen. Én már évek óta bontottal járok. Az ára újonnan szerintem kicsit sokkoló lesz. Bontóban 10 körül van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Július26, 2008 Megoszt Elküldve Július26, 2008 Sziasztok , régóta küzdök egy problémával , az autóm torpan , nehezen reagál a gázadásra , a klíma bekapcsolása után szinte alig tud elindulni , úgy megfogja ; a gázpedált pár mm-re benyomva mintha nem történne semmi , utána kezd emelkedni a fordulatszám , a kocsi X16XEL 1-6 16 V mit nézessek meg a kocsin ? Nekem lenne 2 ötletem is: 1. Benzinszűrő. Pár éve haverom vett egy C16NZ motoros Astrát és nagyon nem akart menni, hasonló hibákat produkált. Néztek mindent: vezérlés, gyertya, kábel, ac, folytószelep, aztán egy hirtelen gondolattól vezérelve kicserélte a benzinszűrőt. Már beindításkor máshogy muzsikált a motor, nagyon megelégedve jött vissza próbakörről. Kíváncsiságból ellentétes irányból megfújatták kompresszorral a szűrőt, nem semmi mennyiségű mocsok jött ki belőle. 2. Hátsó kipufogó dob. Régebben írtam itt, hogy le akartuk venni a kocsimról a hátsó dobot, ami kívülről makulátlan állapotban volt. Nem csúszott szét a bilincsnél a cső, inkább tőből kiszakadt a dobból. A belseje nagyon szét volt kusnyadva. Szerelő lekoppantotta függőlegesen tarta a dobot a földre és az egész belseje összeszakadt. Kérdezte, hogy jól ment-e ez a kocsi. Elugrottam új dobért, felraktuk, hát én is megelégedetten tértem vissza próbakörről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július28, 2008 Megoszt Elküldve Július28, 2008 ezt a hengeregyenlőtlenség mérést csinálják a tech műszerrel , ugye ? jövő hét elején az meglesz a sűrített levegős eljárásra még nem találtam szervizt ( Debrecenben ) nem. a veszteségmérés a kompressziós megoldás, időegységben nézik a kompresszióvesztést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Július28, 2008 Megoszt Elküldve Július28, 2008 nem. a veszteségmérés a kompressziós megoldás, időegységben nézik a kompresszióvesztést. úgy néz ki , hogy muszáj lesz lecserélni az automata váltóban a szűrőt és az olajat ,mert csúszik ,felbőgeti a motort , és emiatt is lehet rossz a fogyasztás csak ez az egyik hibaforrás , ettől még lehet motorikus gond is ráadásul ez a csere lesz vagy 50e. ft :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július28, 2008 Megoszt Elküldve Július28, 2008 ráadásul ez a csere lesz vagy 50e. ft :lol: mi kerül annyiba??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Július28, 2008 Megoszt Elküldve Július28, 2008 mi kerül annyiba??? a szűrő állítólag 30 rongy + 8 liter váltóolaj 15 e ft + munkadíj , most kértem árajánlatot a Csergőtől Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts