Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Most lehet hogy baromságot kérdezek de GSI-böl van Caravan is :?: Csak me láttam valamit csak nem tom mit :?: :oops:

Bizony-bizony cimbimnek is olyan volt!94.12-i

Most adta el 900 ba azt fullos volt(2 lufi,abs,klima,stb ... )

Elküldve

Szabyka!

Felmegy a lökös.

Csak egyfajta GSi lökös van sztem, mert a későbbi évjáratokra már

a sima lököst rakták.

Légzsák érzékelője a kéziféknél van.

Elküldve
Szabyka!

Felmegy a lökös.

Csak egyfajta GSi lökös van sztem, mert a későbbi évjáratokra már

a sima lököst rakták.

Légzsák érzékelője a kéziféknél van.

Köszönöm! Egy bontott jó állapotú gsi lökös, ködlámpával mennyi lehet vajon ?

Elküldve

Ritka mint a fehér holló... Ha van, akkor sem olcsó, főleg nem ködlámpával! Szerintem 40-50-et simán elkérnek érte kompletten.

50-ért egyébként újat kapsz, lámpa nélkül.

Elküldve
Ritka mint a fehér holló... Ha van, akkor sem olcsó, főleg nem ködlámpával! Szerintem 40-50-et simán elkérnek érte kompletten.

50-ért egyébként újat kapsz, lámpa nélkül.

Köszi, a végén lehet megérné bontásra hozni egy GSi-t kintről ...

Elküldve

Köszi, a végén lehet megérné bontásra hozni egy GSi-t kintről ...

Az egyik bontóssal beszélgettem tegnap, szerinte a gsi-ket a lengyelek kamionszám viszik.

Lehet, hogy ott is érdemes lenne szétnézni.

Elküldve
Abs.Na itt már gáz lenne! :lol: Nem is beszélve a futóműről!

A lökösöket viheted! :wink: :twisted:

Mármint Nekem csak a hátsó tárcsa és annak az abs-e kellene :)

legalább lenne 4 tárcsafékem :D

Elküldve
Tibi!

Bizti kicseréltél az alapjárati mocit, és biztos hogy új került bele?

Ha alapjárati mocit ír a komputer, akkor az nagy valószínűséggel az!

Még esetleg a kábelköteget lehetne átnézni...

Köszi a tippet.

Az alapjárati motort én vettem a Csergoe-ben, és én is szereltem be. A kábelköteget nem ellenőriztem, de a gyertyák jó állapotban vannak, viágos szürke színüek.

Most azt hallottam, hogy előfordulhat az is, hogy az injektor koszolódott el. Próbáltam tisztítőfolyadékkal javítani, de nem segített. Lehet, hogy szét kellene szedni?

Elküldve
Köszi a tippet.

Az alapjárati motort én vettem a Csergoe-ben, és én is szereltem be. A kábelköteget nem ellenőriztem, de a gyertyák jó állapotban vannak, viágos szürke színüek.

Most azt hallottam, hogy előfordulhat az is, hogy az injektor koszolódott el. Próbáltam tisztítőfolyadékkal javítani, de nem segített. Lehet, hogy szét kellene szedni?

Az alapjárati motorba csatlakozó vezetékeket nézd meg nincs-e valahol szakadás vagy valami kontakthiba.

Elküldve

Az alapjárati motorba csatlakozó vezetékeket nézd meg nincs-e valahol szakadás vagy valami kontakthiba.

Erre én is gondoltam már, de abban az esetben, ha ott lenne a hiba, akkor a fordulatszám máskor is ingadozna, nem? De nekem csak akkor jelez hibát, ha megállok, a motor alapjáraton megy, és eltelik egy fél perc. Ekkor hirtelen ugrik egyet az alapjárat (csökken) és kigyullad a lámpa. Egyébként meg sokáig tartja magasan a fordulatszámot, legalábbis többet, mint régebben. Szal nem tudom, mi legyen...

Elküldve
De nekem csak akkor jelez hibát, ha megállok, a motor alapjáraton megy, és eltelik egy fél perc. Ekkor hirtelen ugrik egyet az alapjárat (csökken) és kigyullad a lámpa.

Ettől még lehet valami kontakthiba... ami például melegedés (hőtágulás) hatására jön elő... mivel ha állsz egy darabig akkor a menetszél nem hűti ugyebár...

Elküldve

Ettől még lehet valami kontakthiba... ami például melegedés (hőtágulás) hatására jön elő... mivel ha állsz egy darabig akkor a menetszél nem hűti ugyebár...

Valóban, ez is lehet egy ok, talán. De ezt nem tudom, hogyan lehetne megfigyelni :?:

Én azonban arra gondolok, hogy ha állok, akkor az alapjárat csökken le annyira, hogy előidéz valami hibajelenséget, ami összefüggésben lehet a melegedéssel is. Ráadásul az alapjárat így is megáll 1000RPM-nél, ami sztem magas. Menet közben viszont nem csökken le.

Elküldve
Valóban, ez is lehet egy ok, talán. De ezt nem tudom, hogyan lehetne megfigyelni :?:

Én azonban arra gondolok, hogy ha állok, akkor az alapjárat csökken le annyira, hogy előidéz valami hibajelenséget, ami összefüggésben lehet a melegedéssel is. Ráadásul az alapjárat így is megáll 1000RPM-nél, ami sztem magas. Menet közben viszont nem csökken le.

Minden vákuumcső a helyén van/ép? Amúgy az alapjárat 900RPM nekem is úgyhogy az 1000 nem annyira hűde magas.

A végső megoldás lehet hogy a szétszedés lenne.

Elküldve
Ráadásul az alapjárat így is megáll 1000RPM-nél, ami sztem magas. Menet közben viszont nem csökken le.

Nem olyan nagy gáz az az 1000, szerintem. Nekem papiron 920, de csak egy leheletnyivel van az 1000es alatt a mutató (elég pontatlan). Vákumcsövek rendben?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.