Atommanó Elküldve Január30, 2005 Elküldve Január30, 2005 A lökösök síimán felmennek ugyanazok a felfogatási pontok... A légzsákot meg sajna nem tudom.. :roll: Üdv.: Atommanó
Szabyka Elküldve Január30, 2005 Elküldve Január30, 2005 A lökösök síimán felmennek ugyanazok a felfogatási pontok... A légzsákot meg sajna nem tudom.. :roll: Üdv.: Atommanó Köcce ! :) :D
mörfi Elküldve Január30, 2005 Elküldve Január30, 2005 Most lehet hogy baromságot kérdezek de GSI-böl van Caravan is :?: Csak me láttam valamit csak nem tom mit :?: :oops:
Atommanó Elküldve Január30, 2005 Elküldve Január30, 2005 Igen van! 2.0 16V 150 pacis karaván... :wink: Csak ritka mint a fehér holló... Üdv.: Atommanó
mörfi Elküldve Január30, 2005 Elküldve Január30, 2005 Igen van! 2.0 16V 150 pacis karaván... :wink: Csak ritka mint a fehér holló... Üdv.: Atommanó Vaó :)
Szabyka Elküldve Január30, 2005 Elküldve Január30, 2005 Most lehet hogy baromságot kérdezek de GSI-böl van Caravan is :?: Csak me láttam valamit csak nem tom mit :?: :oops: Bizony-bizony cimbimnek is olyan volt!94.12-i Most adta el 900 ba azt fullos volt(2 lufi,abs,klima,stb ... )
opel16v Elküldve Január30, 2005 Elküldve Január30, 2005 Szabyka! Felmegy a lökös. Csak egyfajta GSi lökös van sztem, mert a későbbi évjáratokra már a sima lököst rakták. Légzsák érzékelője a kéziféknél van.
Szabyka Elküldve Január30, 2005 Elküldve Január30, 2005 Szabyka! Felmegy a lökös. Csak egyfajta GSi lökös van sztem, mert a későbbi évjáratokra már a sima lököst rakták. Légzsák érzékelője a kéziféknél van. Köszönöm! Egy bontott jó állapotú gsi lökös, ködlámpával mennyi lehet vajon ?
opel16v Elküldve Január30, 2005 Elküldve Január30, 2005 Ritka mint a fehér holló... Ha van, akkor sem olcsó, főleg nem ködlámpával! Szerintem 40-50-et simán elkérnek érte kompletten. 50-ért egyébként újat kapsz, lámpa nélkül.
Szabyka Elküldve Január30, 2005 Elküldve Január30, 2005 Ritka mint a fehér holló... Ha van, akkor sem olcsó, főleg nem ködlámpával! Szerintem 40-50-et simán elkérnek érte kompletten. 50-ért egyébként újat kapsz, lámpa nélkül. Köszi, a végén lehet megérné bontásra hozni egy GSi-t kintről ...
Gepard Elküldve Január30, 2005 Elküldve Január30, 2005 Köszi, a végén lehet megérné bontásra hozni egy GSi-t kintről ... Az egyik bontóssal beszélgettem tegnap, szerinte a gsi-ket a lengyelek kamionszám viszik. Lehet, hogy ott is érdemes lenne szétnézni.
opel16v Elküldve Január30, 2005 Elküldve Január30, 2005 Én már bontottam. Nem éri meg. Nem tudod eladni a többi cuccot belőle, mert csak annak van értéke, ami Neked is kellene belőle. :)
warwolf Elküldve Január30, 2005 Elküldve Január30, 2005 Ilyesmin már gondolkodtam én is!Behozni egy GSÍ-t, aztán bele diffundáltatni a járgányba!A többi meg kuka! :)
Szabyka Elküldve Január30, 2005 Elküldve Január30, 2005 Vagy többen behozni egyet, azt' a végén mindenkinek ugyanaz kéne belőle :) Nekem első-hátsó lökös, meg a hátsó tárcsa-abs kellene :D
warwolf Elküldve Január30, 2005 Elküldve Január30, 2005 Abs.Na itt már gáz lenne! :) Nem is beszélve a futóműről! A lökösöket viheted! :wink: :twisted:
Szabyka Elküldve Január30, 2005 Elküldve Január30, 2005 Abs.Na itt már gáz lenne! :lol: Nem is beszélve a futóműről! A lökösöket viheted! :wink: :twisted: Mármint Nekem csak a hátsó tárcsa és annak az abs-e kellene :) legalább lenne 4 tárcsafékem :D
warwolf Elküldve Január30, 2005 Elküldve Január30, 2005 Szvsz. inkább hozzunk kettőt!Akkor nincs vita! :) :D off
mélykék76 Elküldve Január30, 2005 Elküldve Január30, 2005 Jóóó, az autóbehozatal kitárgyalását légyszi most fejezzétek be az "Általános műszaki problémák"-ban. Kösziiiii :)
kosatibi Elküldve Január31, 2005 Elküldve Január31, 2005 Tibi! Bizti kicseréltél az alapjárati mocit, és biztos hogy új került bele? Ha alapjárati mocit ír a komputer, akkor az nagy valószínűséggel az! Még esetleg a kábelköteget lehetne átnézni... Köszi a tippet. Az alapjárati motort én vettem a Csergoe-ben, és én is szereltem be. A kábelköteget nem ellenőriztem, de a gyertyák jó állapotban vannak, viágos szürke színüek. Most azt hallottam, hogy előfordulhat az is, hogy az injektor koszolódott el. Próbáltam tisztítőfolyadékkal javítani, de nem segített. Lehet, hogy szét kellene szedni?
Tápiószecső Elküldve Január31, 2005 Elküldve Január31, 2005 Köszi a tippet. Az alapjárati motort én vettem a Csergoe-ben, és én is szereltem be. A kábelköteget nem ellenőriztem, de a gyertyák jó állapotban vannak, viágos szürke színüek. Most azt hallottam, hogy előfordulhat az is, hogy az injektor koszolódott el. Próbáltam tisztítőfolyadékkal javítani, de nem segített. Lehet, hogy szét kellene szedni? Az alapjárati motorba csatlakozó vezetékeket nézd meg nincs-e valahol szakadás vagy valami kontakthiba.
kosatibi Elküldve Január31, 2005 Elküldve Január31, 2005 Az alapjárati motorba csatlakozó vezetékeket nézd meg nincs-e valahol szakadás vagy valami kontakthiba. Erre én is gondoltam már, de abban az esetben, ha ott lenne a hiba, akkor a fordulatszám máskor is ingadozna, nem? De nekem csak akkor jelez hibát, ha megállok, a motor alapjáraton megy, és eltelik egy fél perc. Ekkor hirtelen ugrik egyet az alapjárat (csökken) és kigyullad a lámpa. Egyébként meg sokáig tartja magasan a fordulatszámot, legalábbis többet, mint régebben. Szal nem tudom, mi legyen...
knight Elküldve Január31, 2005 Elküldve Január31, 2005 De nekem csak akkor jelez hibát, ha megállok, a motor alapjáraton megy, és eltelik egy fél perc. Ekkor hirtelen ugrik egyet az alapjárat (csökken) és kigyullad a lámpa. Ettől még lehet valami kontakthiba... ami például melegedés (hőtágulás) hatására jön elő... mivel ha állsz egy darabig akkor a menetszél nem hűti ugyebár...
kosatibi Elküldve Január31, 2005 Elküldve Január31, 2005 Ettől még lehet valami kontakthiba... ami például melegedés (hőtágulás) hatására jön elő... mivel ha állsz egy darabig akkor a menetszél nem hűti ugyebár... Valóban, ez is lehet egy ok, talán. De ezt nem tudom, hogyan lehetne megfigyelni :?: Én azonban arra gondolok, hogy ha állok, akkor az alapjárat csökken le annyira, hogy előidéz valami hibajelenséget, ami összefüggésben lehet a melegedéssel is. Ráadásul az alapjárat így is megáll 1000RPM-nél, ami sztem magas. Menet közben viszont nem csökken le.
Tápiószecső Elküldve Január31, 2005 Elküldve Január31, 2005 Valóban, ez is lehet egy ok, talán. De ezt nem tudom, hogyan lehetne megfigyelni :?: Én azonban arra gondolok, hogy ha állok, akkor az alapjárat csökken le annyira, hogy előidéz valami hibajelenséget, ami összefüggésben lehet a melegedéssel is. Ráadásul az alapjárat így is megáll 1000RPM-nél, ami sztem magas. Menet közben viszont nem csökken le. Minden vákuumcső a helyén van/ép? Amúgy az alapjárat 900RPM nekem is úgyhogy az 1000 nem annyira hűde magas. A végső megoldás lehet hogy a szétszedés lenne.
Tom Elküldve Január31, 2005 Elküldve Január31, 2005 Ráadásul az alapjárat így is megáll 1000RPM-nél, ami sztem magas. Menet közben viszont nem csökken le. Nem olyan nagy gáz az az 1000, szerintem. Nekem papiron 920, de csak egy leheletnyivel van az 1000es alatt a mutató (elég pontatlan). Vákumcsövek rendben?
Recommended Posts