opel16v Elküldve Május8, 2008 Megoszt Elküldve Május8, 2008 Ne hagyd hosszú motorféken, és nem lesz sárga lámpa B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
phoboss Elküldve Május11, 2008 Megoszt Elküldve Május11, 2008 Sziasztok Opel Astra 1.4 1996os 108ezer km-el Hengerfej tömités csere utáni elsö észrevételeim az Astrán. Elsö inditásnál füst jön ki a kipufogon ami késöbb gyengül. Szine halvány. a szürke és a kék között mozog. Nem vagyok szakértö de gyanus hogy a szelepszár szimmering a probléma. Szal csak szeretném a gyanumat igazolni. Gáz adásra is jön füst de már nem annyi amennyi inditásnál. ha elveszem a gázt akkor ez minimalizálodik. Jani Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május11, 2008 Megoszt Elküldve Május11, 2008 Sziasztok Opel Astra 1.4 1996os 108ezer km-el Hengerfej tömités csere utáni elsö észrevételeim az Astrán. Elsö inditásnál füst jön ki a kipufogon ami késöbb gyengül. Szine halvány. a szürke és a kék között mozog. Nem vagyok szakértö de gyanus hogy a szelepszár szimmering a probléma. Szal csak szeretném a gyanumat igazolni. Gáz adásra is jön füst de már nem annyi amennyi inditásnál. ha elveszem a gázt akkor ez minimalizálodik. Jani Szerintem is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Május11, 2008 Megoszt Elküldve Május11, 2008 Sziasztok Opel Astra 1.4 1996os 108ezer km-el Hengerfej tömités csere utáni elsö észrevételeim az Astrán. Elsö inditásnál füst jön ki a kipufogon ami késöbb gyengül. Szine halvány. a szürke és a kék között mozog. Nem vagyok szakértö de gyanus hogy a szelepszár szimmering a probléma. Szal csak szeretném a gyanumat igazolni. Gáz adásra is jön füst de már nem annyi amennyi inditásnál. ha elveszem a gázt akkor ez minimalizálodik. Jani Ha valóban szelepszárt akkor pl motorféken fog a legjobban olajpamacs jönni a kipuffon de ez nem 100% A hondámon anno ígynéztem meg mikor visszaengedtem motorfékre akkor jött a kék füst igazán! Link to comment Megosztás: More sharing options...
phoboss Elküldve Május11, 2008 Megoszt Elküldve Május11, 2008 Miután kicseréltük a hengerfej tömitést elsö inditásnál az egyik hidrotöke kopogott ami abba hagyta késöbb. Most rendben van és nincs hangja. A füst is szünni látszott viszonylag. Vizet fuj ki a kipufogobol (nem sugárba csak csöpög gondolom ez természetes valamilyen szinten, viz nem fogy a tartályból) Viszont csinál olyanokat a kocsi hogy gondol egyet és hiába inditom nem indul. Néztük a szikrát. Egyet ad aztán semmi. A srác akivel csináltam mondta hogy huzzam le a kábelt az elosztorol ami az alján van (3ér van benne) majd vissza tette. Ezután beindult. Fogalmam nincs mi okozhatta a gondot. A kulcs nem jeladós csak egy izzó van benne de az sem müködik mert az elem meghalt. Nem elöször csinálta ezt a problémát. Ötlet valakinek??? ui: Ha cserélem a szelepszár szimeringet vegyek uj hengerfej tömitést és hengerfej csavarokat? (ma lett cserélve és nem mentem vele még csak be lett inditva) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Május12, 2008 Megoszt Elküldve Május12, 2008 ui: Ha cserélem a szelepszár szimeringet vegyek uj hengerfej tömitést és hengerfej csavarokat? (ma lett cserélve és nem mentem vele még csak be lett inditva) Ha a hengerfej tömítést 1* is lehúztad és megbontod ismét,,,, kötelező cserélni ha meg használt volt akkor még inkább! Sőtt aHF-et lehúzó csavarokat is illene kicserélni a 2. lehúzás után,,, ugyan is azok nyúláshatárig vannak húzva! Hamár szétszedtétek és megcsináltok pár dolgot ezen nemúljon! Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Május12, 2008 Megoszt Elküldve Május12, 2008 Ma lenyomtam 430 km-et a családdal, sümegi kirándulás, meg Balatonparti séta stb.. Pár vasúti átjárón átmenve, ami nem is látszott olyan szarnak, akkorát szólt az első futómű, hogy még a feleség is sokkot kapott. B) Mintha fölütött volna a lengéscsillapító.. Lehetséges ez ? Vagy gyengék a rugók ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május12, 2008 Megoszt Elküldve Május12, 2008 nézd meg nincs-e eltörve a stabrúd bekötő csukló, vagy lelazulva a gátlócsavar a gólyalábban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Május13, 2008 Megoszt Elküldve Május13, 2008 Elvittem szerelőzöz az autót. Ő is gátlócsavarral kezdte, meg átnézte az összes szilentet, felfüggesztést. Jónak tünt minden, csak a gátlók szarok.. Persze, csak olyan módon diagnosztizálva, hogy lenyomva az autó orrát, leng, mint a fene.. Csere mindkettő. Ez a javaslat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Május13, 2008 Megoszt Elküldve Május13, 2008 nekem meg folyik a jobb első, szóval nekem is cserés lesz lassan Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Május13, 2008 Megoszt Elküldve Május13, 2008 nekem meg folyik a jobb első, szóval nekem is cserés lesz lassan Már az.... Egyszer én jobban pórul jártam, még a motoros időszakomban, nekem ráfolyt a fékre és dobhattam ki a betéteket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Május13, 2008 Megoszt Elküldve Május13, 2008 lassú víz partot meg lábgombát mos B) ezért nem is cserélem a nyergeket meg a tárcsákat, amíg a csillapító nincs kicserélve Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laca Elküldve Május15, 2008 Megoszt Elküldve Május15, 2008 Sziasztok! Klímámmal van egy kis gondom,mégpedig az hogy nem látom h. jönne ki a víz aminek ki kéne jönnie ha működik:) El lenne dugulva a kivezető cső? Ja és még az van hogy nem találtam meg a csövet. Valaki ha tud segitsem már ebben! Előre is köszi!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Május15, 2008 Megoszt Elküldve Május15, 2008 Ma bedöglött a kormányzáram. (214000 km után.) Szóval ha kihúzom a kulcsot nem zár be. A szerelőm tanácsára befújtam WD40-el a kulcsnyíláson keresztül, meg egy kis lukat is találtam az öntvényen, azon át is, meg találtam még két nyílást a kormányoszlopon is, azokon át is. Nem javult meg. Tud-e valaki javaslatot, vagy csere? Nem örülnék a cserének, már csak a kulcsok miatt sem. Esetleg specialista? (Nem az autós maffiára gondoltam! B) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laca Elküldve Május15, 2008 Megoszt Elküldve Május15, 2008 Ma bedöglött a kormányzáram. (214000 km után.) Szóval ha kihúzom a kulcsot nem zár be. A szerelőm tanácsára befújtam WD40-el a kulcsnyíláson keresztül, meg egy kis lukat is találtam az öntvényen, azon át is, meg találtam még két nyílást a kormányoszlopon is, azokon át is. Nem javult meg. Tud-e valaki javaslatot, vagy csere? Nem örülnék a cserének, már csak a kulcsok miatt sem. Esetleg specialista? (Nem az autós maffiára gondoltam! B) ) Sajna megoldást nemtok,csak tapasztalatból tudok beszélni:egyik havernak ugyanez volt csak ő már azt is megcsinálta hogy beinditotta a kocsit,és simán kihúzta a kulcsot és ugy járt a kocsival:)) Ő is járt utána egy ideig hogy mit lehetne de végül csere volt...viszont van olyan emberke aki meg tudja csinálni azt hogy a kulcshoz állítja a gyújtáskapcsolót,csak drága ha nem ismerősöd az illető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május15, 2008 Megoszt Elküldve Május15, 2008 Ti nem egy dologról beszéltek. A kormányzár hibája és a gyújtáskapcsoló hibája két különböző hiba. A kormányzárra nem tudok mit mondani,azt még nem szedtem szét,de a gyújtáskapcsoló végén lévő kapcsolót simán lehet cserélni,nem nagy kunszt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május15, 2008 Megoszt Elküldve Május15, 2008 ...a gyújtáskapcsoló végén lévő kapcsolót simán lehet cserélni,nem nagy kunszt. Meg letörni is. B) B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május15, 2008 Megoszt Elküldve Május15, 2008 Meg letörni is. B) B) Te vadállat! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Május15, 2008 Megoszt Elküldve Május15, 2008 Sziasztok! Klímámmal van egy kis gondom,mégpedig az hogy nem látom h. jönne ki a víz aminek ki kéne jönnie ha működik:) El lenne dugulva a kivezető cső? Ja és még az van hogy nem találtam meg a csövet. Valaki ha tud segitsem már ebben! Előre is köszi!!! Nekem ugyan nem sedan.. de ha jól rémlik, a tüzfal vonalában, lent, középen van.. azon a tájékon,ahol bemegy a radiátorokhoz is a cső... Nah.. találtam is egy képet.. [Katt a képre, nagyobban... Ezen a képen talán pont (az) látszik. A kipufogó fölött, ott megy be két cső a radiátorhoz, és jön ki egy vastagabb lefelé "konyúlva" én úgy tudom, az az.. B) A gyújtáskapcsoló mostanában nekem is nehezen mozog néha.. asszem én is adok neki egy kis WD40-et.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Május15, 2008 Megoszt Elküldve Május15, 2008 Ti nem egy dologról beszéltek. A kormányzár hibája és a gyújtáskapcsoló hibája két különböző hiba. A kormányzárra nem tudok mit mondani,azt még nem szedtem szét,de a gyújtáskapcsoló végén lévő kapcsolót simán lehet cserélni,nem nagy kunszt. Én meg peches vagyok mert a kormányzáram döglött be és a gyújtáskapcsolóm az jó. Ahogy elnézem az öntvényt, úgy tűnik van egy a kormányoszlopra ferde irányban csatlakozó öntvényrész, ami látszólag egy rugós előfeszítésű pöcök háza is lehetne, de nincs rajta semmi nyílás ahová befújhatnám a csodasz@rt. Attól tartok, hogy eltörhetett az a rugó ami a pöcköt mozgatja, így aztán nincs ami záró helyzetbe nyomná a záró reteszt. No ebben a hónapban szépen kiköltekezek, úgy látom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Május15, 2008 Megoszt Elküldve Május15, 2008 legalább annak örülj, hogy ha tényleg eltört a rugó, nem akadt be a pöcök Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gravedigger Elküldve Május16, 2008 Megoszt Elküldve Május16, 2008 Sziasztok. Az almult par napban mikor hidegen inditom az autot reggel az alapjarat elegge ugral.Volt olyan, hogy le is allt az auto. Ha megyek vele mig be nem melegszik neha berangat. Mitol lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Május16, 2008 Megoszt Elküldve Május16, 2008 Sziasztok. Az almult par napban mikor hidegen inditom az autot reggel az alapjarat elegge ugral.Volt olyan, hogy le is allt az auto. Ha megyek vele mig be nem melegszik neha berangat. Mitol lehet? szvsz: lambda, alapjárati, és nem utolsósorban víz hő jeladó(ECU felé) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gravedigger Elküldve Május16, 2008 Megoszt Elküldve Május16, 2008 szvsz: lambda, alapjárati, és nem utolsósorban víz hő jeladó(ECU felé) Koszike. Es ezekkel en tudok esertleg valamit kezdeni?vagy vigyem szerelohoz. Korbe tudod irni merre talalom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Május16, 2008 Megoszt Elküldve Május16, 2008 alapjárati motort meg tudod takarítani te is, nem vészes művelet csak ne fújkáld pl. wd40-el, mert attól csak jobban ragad rajta a dzsuva vízhőjeladót szintén egyszerű kimérni és cserélni ha ezeket leellenőrzöd és rendben vannak, akkor menj szereleőhöz a lambda végett szerk.: jogos, javítva nem voltam netközelben fél napig a vihar miatt, függő vagyok B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts