Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Sziasztok

Opel Astra 1.4 1996os

108ezer km-el

Hengerfej tömités csere utáni elsö észrevételeim az Astrán.

Elsö inditásnál füst jön ki a kipufogon ami késöbb gyengül.

Szine halvány. a szürke és a kék között mozog. Nem vagyok szakértö de gyanus hogy a szelepszár szimmering a probléma. Szal csak szeretném a gyanumat igazolni.

Gáz adásra is jön füst de már nem annyi amennyi inditásnál. ha elveszem a gázt akkor ez minimalizálodik.

Jani

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Opel Astra 1.4 1996os

108ezer km-el

Hengerfej tömités csere utáni elsö észrevételeim az Astrán.

Elsö inditásnál füst jön ki a kipufogon ami késöbb gyengül.

Szine halvány. a szürke és a kék között mozog. Nem vagyok szakértö de gyanus hogy a szelepszár szimmering a probléma. Szal csak szeretném a gyanumat igazolni.

Gáz adásra is jön füst de már nem annyi amennyi inditásnál. ha elveszem a gázt akkor ez minimalizálodik.

Jani

Szerintem is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Opel Astra 1.4 1996os

108ezer km-el

Hengerfej tömités csere utáni elsö észrevételeim az Astrán.

Elsö inditásnál füst jön ki a kipufogon ami késöbb gyengül.

Szine halvány. a szürke és a kék között mozog. Nem vagyok szakértö de gyanus hogy a szelepszár szimmering a probléma. Szal csak szeretném a gyanumat igazolni.

Gáz adásra is jön füst de már nem annyi amennyi inditásnál. ha elveszem a gázt akkor ez minimalizálodik.

Jani

Ha valóban szelepszárt akkor pl motorféken fog a legjobban olajpamacs jönni a kipuffon de ez nem 100% A hondámon anno ígynéztem meg mikor visszaengedtem motorfékre akkor jött a kék füst igazán!

Link to comment
Megosztás:

Miután kicseréltük a hengerfej tömitést elsö inditásnál az egyik hidrotöke kopogott ami abba hagyta késöbb. Most rendben van és nincs hangja. A füst is szünni látszott viszonylag. Vizet fuj ki a kipufogobol (nem sugárba csak csöpög gondolom ez természetes valamilyen szinten, viz nem fogy a tartályból) Viszont csinál olyanokat a kocsi hogy gondol egyet és hiába inditom nem indul.

Néztük a szikrát. Egyet ad aztán semmi. A srác akivel csináltam mondta hogy huzzam le a kábelt az elosztorol ami az alján van (3ér van benne) majd vissza tette. Ezután beindult. Fogalmam nincs mi okozhatta a gondot. A kulcs nem jeladós csak egy izzó van benne de az sem müködik mert az elem meghalt. Nem elöször csinálta ezt a problémát. Ötlet valakinek???

ui:

Ha cserélem a szelepszár szimeringet vegyek uj hengerfej tömitést és hengerfej csavarokat? (ma lett cserélve és nem mentem vele még csak be lett inditva)

Link to comment
Megosztás:

ui:

Ha cserélem a szelepszár szimeringet vegyek uj hengerfej tömitést és hengerfej csavarokat? (ma lett cserélve és nem mentem vele még csak be lett inditva)

Ha a hengerfej tömítést 1* is lehúztad és megbontod ismét,,,, kötelező cserélni ha meg használt volt akkor még inkább! Sőtt aHF-et lehúzó csavarokat is illene kicserélni a 2. lehúzás után,,, ugyan is azok nyúláshatárig vannak húzva! Hamár szétszedtétek és megcsináltok pár dolgot ezen nemúljon!

Link to comment
Megosztás:

Ma lenyomtam 430 km-et a családdal, sümegi kirándulás, meg Balatonparti séta stb..

Pár vasúti átjárón átmenve, ami nem is látszott olyan szarnak, akkorát szólt az első futómű, hogy még a feleség is sokkot kapott. B)

Mintha fölütött volna a lengéscsillapító..

Lehetséges ez ?

Vagy gyengék a rugók ?

Link to comment
Megosztás:

Elvittem szerelőzöz az autót.

Ő is gátlócsavarral kezdte, meg átnézte az összes szilentet, felfüggesztést.

Jónak tünt minden, csak a gátlók szarok..

Persze, csak olyan módon diagnosztizálva, hogy lenyomva az autó orrát, leng, mint a fene..

Csere mindkettő. Ez a javaslat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Klímámmal van egy kis gondom,mégpedig az hogy nem látom h. jönne ki a víz aminek ki kéne jönnie ha működik:)

El lenne dugulva a kivezető cső? Ja és még az van hogy nem találtam meg a csövet.

Valaki ha tud segitsem már ebben!

Előre is köszi!!!

Link to comment
Megosztás:

Ma bedöglött a kormányzáram. (214000 km után.) Szóval ha kihúzom a kulcsot nem zár be. A szerelőm tanácsára befújtam WD40-el a kulcsnyíláson keresztül, meg egy kis lukat is találtam az öntvényen, azon át is, meg találtam még két nyílást a kormányoszlopon is, azokon át is. Nem javult meg.

Tud-e valaki javaslatot, vagy csere? Nem örülnék a cserének, már csak a kulcsok miatt sem. Esetleg specialista?

(Nem az autós maffiára gondoltam! B) )

Link to comment
Megosztás:

Ma bedöglött a kormányzáram. (214000 km után.) Szóval ha kihúzom a kulcsot nem zár be. A szerelőm tanácsára befújtam WD40-el a kulcsnyíláson keresztül, meg egy kis lukat is találtam az öntvényen, azon át is, meg találtam még két nyílást a kormányoszlopon is, azokon át is. Nem javult meg.

Tud-e valaki javaslatot, vagy csere? Nem örülnék a cserének, már csak a kulcsok miatt sem. Esetleg specialista?

(Nem az autós maffiára gondoltam! B) )

Sajna megoldást nemtok,csak tapasztalatból tudok beszélni:egyik havernak ugyanez volt csak ő már azt is megcsinálta hogy beinditotta a kocsit,és simán kihúzta a kulcsot és ugy járt a kocsival:))

Ő is járt utána egy ideig hogy mit lehetne de végül csere volt...viszont van olyan emberke aki meg tudja csinálni azt hogy a kulcshoz állítja a gyújtáskapcsolót,csak drága ha nem ismerősöd az illető.

Link to comment
Megosztás:

Ti nem egy dologról beszéltek.

A kormányzár hibája és a gyújtáskapcsoló hibája két különböző hiba.

A kormányzárra nem tudok mit mondani,azt még nem szedtem szét,de a gyújtáskapcsoló végén lévő kapcsolót simán lehet cserélni,nem nagy kunszt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Klímámmal van egy kis gondom,mégpedig az hogy nem látom h. jönne ki a víz aminek ki kéne jönnie ha működik:)

El lenne dugulva a kivezető cső? Ja és még az van hogy nem találtam meg a csövet.

Valaki ha tud segitsem már ebben!

Előre is köszi!!!

Nekem ugyan nem sedan.. de ha jól rémlik, a tüzfal vonalában, lent, középen van.. azon a tájékon,ahol bemegy a radiátorokhoz is a cső...

Nah.. találtam is egy képet..

26854393.jpg

[Katt a képre, nagyobban...

Ezen a képen talán pont (az) látszik. A kipufogó fölött, ott megy be két cső a radiátorhoz, és jön ki egy vastagabb lefelé "konyúlva" én úgy tudom, az az.. B)

A gyújtáskapcsoló mostanában nekem is nehezen mozog néha.. asszem én is adok neki egy kis WD40-et..

Link to comment
Megosztás:

Ti nem egy dologról beszéltek.

A kormányzár hibája és a gyújtáskapcsoló hibája két különböző hiba.

A kormányzárra nem tudok mit mondani,azt még nem szedtem szét,de a gyújtáskapcsoló végén lévő kapcsolót simán lehet cserélni,nem nagy kunszt.

Én meg peches vagyok mert a kormányzáram döglött be és a gyújtáskapcsolóm az jó.

Ahogy elnézem az öntvényt, úgy tűnik van egy a kormányoszlopra ferde irányban csatlakozó öntvényrész, ami látszólag egy rugós előfeszítésű pöcök háza is lehetne, de nincs rajta semmi nyílás ahová befújhatnám a csodasz@rt. Attól tartok, hogy eltörhetett az a rugó ami a pöcköt mozgatja, így aztán nincs ami záró helyzetbe nyomná a záró reteszt.

No ebben a hónapban szépen kiköltekezek, úgy látom!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Az almult par napban mikor hidegen inditom az autot reggel az alapjarat elegge ugral.Volt olyan, hogy le is allt az auto.

Ha megyek vele mig be nem melegszik neha berangat.

Mitol lehet?

szvsz: lambda, alapjárati, és nem utolsósorban víz hő jeladó(ECU felé)

Link to comment
Megosztás:

alapjárati motort meg tudod takarítani te is, nem vészes művelet

csak ne fújkáld pl. wd40-el, mert attól csak jobban ragad rajta a dzsuva

vízhőjeladót szintén egyszerű kimérni és cserélni

ha ezeket leellenőrzöd és rendben vannak, akkor menj szereleőhöz a lambda végett

szerk.: jogos, javítva

nem voltam netközelben fél napig a vihar miatt, függő vagyok B)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.