RobesPierre Elküldve Április28, 2008 Elküldve Április28, 2008 Na az enyémek is hasonló állapotban voltak én is cseréltem őket azóta nem nyikorog a szervóm teljes kormánykitérésnél :lol: :sowwy: Nekem pedig pont fordítva: eddig sosem hallottam a laposszíjat, most az új szíjjal egyik teljes kitekerésnél megnyikkant. Mondjuk az gyári szíj volt, ez pedig Meyle.
pimpala Elküldve Április28, 2008 Elküldve Április28, 2008 Sziasztok! Egy 2hete vettem egy opel astrat 1.6 `96 . (friss vizsgaval, 130.000 km) A motor gyonyoru szep hanggal , szinte duruzsolt. Na nem vagyok egy szakerto..., de jonak tunt. Nagyon jol ment... 300 km utan ,egeszen tegnapig.. Elkezdett rangatni , alig volt ereje, pufogott. Elvittem a szervizbe megpucoltak a gyertyakat, 3L !! friss olajat tettek bele, mert nem volt benne semmi. Sajnos mivel nem vagyok szakerto nem tudom, hogy ez komoly problema , vagy nem ? Lehetseges, hogy ilyen sok olajat eszik???
Tápiószecső Elküldve Április28, 2008 Elküldve Április28, 2008 Sziasztok! Egy 2hete vettem egy opel astrat 1.6 `96 . (friss vizsgaval, 130.000 km) A motor gyonyoru szep hanggal , szinte duruzsolt. Na nem vagyok egy szakerto..., de jonak tunt. Nagyon jol ment... 300 km utan ,egeszen tegnapig.. Elkezdett rangatni , alig volt ereje, pufogott. Elvittem a szervizbe megpucoltak a gyertyakat, 3L !! friss olajat tettek bele, mert nem volt benne semmi. Sajnos mivel nem vagyok szakerto nem tudom, hogy ez komoly problema , vagy nem ? Lehetseges, hogy ilyen sok olajat eszik??? Amikor megvetted rendben volt a szint?
Tiv. Elküldve Április28, 2008 Elküldve Április28, 2008 Amikor megvetted rendben volt a szint? Na ez az. Előtte megnézted az olajszintet? Milyenek voltak a gyertyák? Azota normálisan megy?
opel16v Elküldve Április28, 2008 Elküldve Április28, 2008 (friss vizsgaval, 130.000 km) :sowwy: :lol: Elkezdett rangatni , alig volt ereje, pufogott. Elvittem a szervizbe megpucoltak a gyertyakat, 3L !! friss olajat tettek bele, mert nem volt benne semmi. Sajnos mivel nem vagyok szakerto nem tudom, hogy ez komoly problema , vagy nem ? Lehetseges, hogy ilyen sok olajat eszik??? Ilyenkor alapvető egy vezérléscsere (szíj+vezető+feszítő+vízpumpa), és az olaj+szűrők cseréje. Eredeti gyári alkatrészek + jó 10W40-es olaj (Metabond, Castrol Magnatec, Mobil1 pl). Ezzel együtt fel lehetne méretni a motor állapotát, kompresszióméréssel (lehetőleg még a szervíz előtt, hogy ne egy kaka motorra költs vezérléscserét meg olajcserét). Ennek a motornak a normális olajfogyasztása idősebb korában is benne kell legyen max 1,5-2L/10000km-ben. Ha ennél több, akkor generál előtti az állapota...
Minoalovag Elküldve Május1, 2008 Elküldve Május1, 2008 Akkor hidegen is nehezen indulna. Én a hőmérséklet jeladót nézném meg első körben, és a lambdát. Meg a fals levegőt. (szerintem nem hall jeladó lesz az) Ezt a választ kaptam arra, hogy kissé melegebb időben sokáig kell indítózni, hogy a motor beinduljon. Gyertya OK, Lamda szonda értéke 0,4 volt, ha jól láttam. Ez jó, vagy nem.Szerelő szerint igen. X14XE esetén hova vannak a hőfokjeladók elrejtve?A vizhőfokot tudom, meg van egy a levegőszűrő után is, vagy az mást mér? Falsot honnan kaphat? A Kartelgáz csövek ki lettek cserélve. Van azokon szűrő, ami rakoncátlankodhat?
epk947 Elküldve Május3, 2008 Elküldve Május3, 2008 A Kartelgáz csövek ki lettek cserélve. Van azokon szűrő, ami rakoncátlankodhat?
Zoli999 Elküldve Május3, 2008 Elküldve Május3, 2008 Sziasztok! Hőmérő problémája van az autónak! A belső LCD kijelzőn csak vízszintes vonások jelennek meg. A hőmérő szenzor jó, a kábelezés is jó (eljut a kijezlő panel csatlakozására a jel). Gyanítom egy IC megsülhetett az elektronikában. Mi ilyenkor a teendő? Bontó? Lehet ilyen kijelző elektronikát magában szerezni valahonnét? Köszönöm! Zoli
Veres Jana Elküldve Május3, 2008 Elküldve Május3, 2008 Sziasztok! Hőmérő problémája van az autónak! A belső LCD kijelzőn csak vízszintes vonások jelennek meg. A hőmérő szenzor jó, a kábelezés is jó (eljut a kijezlő panel csatlakozására a jel). Gyanítom egy IC megsülhetett az elektronikában. Mi ilyenkor a teendő? Bontó? Lehet ilyen kijelző elektronikát magában szerezni valahonnét? Köszönöm! Zoli Mivel én sokat cseszegettem azt a kis kijelzőt, megtörtek a forrasztások a csatlakozásánál, és ha éppen olyan kedve volt, és pont úgy nem érintkezett, nekem sem írta a hőfokot! Én bontóban 4 rongyért vettem egy másikat...
hening Elküldve Május4, 2008 Elküldve Május4, 2008 Sziasztok! Hőmérő problémája van az autónak! A belső LCD kijelzőn csak vízszintes vonások jelennek meg. A hőmérő szenzor jó, a kábelezés is jó (eljut a kijezlő panel csatlakozására a jel). Gyanítom egy IC megsülhetett az elektronikában. Mi ilyenkor a teendő? Bontó? Lehet ilyen kijelző elektronikát magában szerezni valahonnét? Köszönöm! Zoli Tartsd benyomva egyszerre mindkét gombot a kijelzőn, és ki fogja dobni a hibakódot. Azonkívül tényleg megszoktak repedni a forrasztások a csati lábainál, ha szétszeded és újraforrasztod, megjavulhat. :sowwy:
Johnny82 Elküldve Május5, 2008 Elküldve Május5, 2008 Sziasztok. Be lehet szerelni egy Caraván AC pumpáját egy 5 ajtós Astrába? Mert úgy halottam, hogy másmilyen a tankja a Caravánnak. Köszi
opel16v Elküldve Május5, 2008 Elküldve Május5, 2008 Szerintem igen. Viszont motorfüggő is, hogy milyen AC van benne.
Johnny82 Elküldve Május5, 2008 Elküldve Május5, 2008 Szerintem igen. Viszont motorfüggő is, hogy milyen AC van benne. Most egy 0,75 bar-os van benne, de átalakítottuk C14NZ-ről C14SE-re és ott már 3 bar-os kell.
Laci4 Elküldve Május5, 2008 Elküldve Május5, 2008 sziasztok! segítene nekem vki...mennyi hűtő folyadéknak kell lenni az autóba...mármint arra gondolok h a kiegyenlítő tartályban meddig kell lenni a szintnek?? előre is köszi Neked nem tudom milyen kiegyenlítód van, de nekem rajta van a jelzés.(Kalt - Cold asszem) Hidegen kell addig lennie
yooccoo Elküldve Május5, 2008 Elküldve Május5, 2008 nekem belül van egy pálca, azon a max jelzés van 3-4 centi simán legyen a víz benne
opel16v Elküldve Május5, 2008 Elküldve Május5, 2008 mert nekem lent van a tartály legalján a víz...akkor az gond nem? Igen, tölts utána. nyílnál kell lennie a hideg szintnek.
hening Elküldve Május5, 2008 Elküldve Május5, 2008 és csak simán desztillált vizet öntsek? és aztán gondolom indítsam be, hogy elkeveredjen a víz...bocs h ilyen tudatlan vok srácok az előző autóm kispolszki volt.... Tölthetsz azt is, de a tél előtt mindenféleképp ellnőriztetni kell a fagyáspontját. Amúgy meg 4 évente illik is cserélni. :sowwy:
hening Elküldve Május5, 2008 Elküldve Május5, 2008 köszönöm a segítséget! a víz tavaly nyáron lett cserélve benne de azert után kell tölteni.. Ugye fagyálló hűtőfolyadékra gondolsz, nem "víz"-re. :sowwy:
PottR Elküldve Május7, 2008 Elküldve Május7, 2008 Sziasztok Car-társak! Az egyik barátomnak (akinek 2000-es évjáratú F sedanja van) szüksége lenne egy bal hátsó, gyárilag sötétített (füstös) lámpabúrára! Tudtok segíteni? Előre is köszi!
Gravedigger Elküldve Május7, 2008 Elküldve Május7, 2008 Sziasztok. A szivargyujtót kompletten hogyan tudom kiszedni? Megpróbáltam, de ami van körbe átlátszó muanyag az is jön vele együtt, de nem jön ahogy magam fele huzom mivel van egy elágazó kis műanyag rész is amibe elvileg az égő megy bele. Mert hiába nyomom be nem marad benn a gyujtó és nemis melegszik egyáltalán.
Gabó20 Elküldve Május8, 2008 Elküldve Május8, 2008 Sziasztok! Olyan problémám van,hogy nagy sebességről(170) elég hosszú motorfék után kigyúladt a sárga láma.Nem rég lett lezárva az AGR.Az lehet a probléma?Semmi változás nem vettem észr a motor működésén,rendesen járt , vette a fordulatot.Leálítottam és indítás után elaludt,aztán motorféknél újra kigyúladt.(astra f 1,6 16V '97 7havi)De csak akkor csinálta ha nagyobb sebességgel mentem.
hening Elküldve Május8, 2008 Elküldve Május8, 2008 Sziasztok! Olyan problémám van,hogy nagy sebességről(170) elég hosszú motorfék után kigyúladt a sárga láma.Nem rég lett lezárva az AGR.Az lehet a probléma?Semmi változás nem vettem észr a motor működésén,rendesen járt , vette a fordulatot.Leálítottam és indítás után elaludt,aztán motorféknél újra kigyúladt.(astra f 1,6 16V '97 7havi)De csak akkor csinálta ha nagyobb sebességgel mentem. Ha le van zárva az AGR akkor nem kell vele foglalkozni. Motorféknél szokott ilyenkor dobni egy sárga lámpát.
Gabó20 Elküldve Május8, 2008 Elküldve Május8, 2008 Ha le van zárva az AGR akkor nem kell vele foglalkozni. Motorféknél szokott ilyenkor dobni egy sárga lámpát. nem lesz belőle problémám pl.:vészprogramra kapcsol vagy ilyesmi?
hening Elküldve Május8, 2008 Elküldve Május8, 2008 nem lesz belőle problémám pl.:vészprogramra kapcsol vagy ilyesmi? Nem.
Recommended Posts