Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Itt legtöbben a protec nevű csodaszert használjuk. piros konzervdoboz, és nagyon erős hatása van.

Én személyszerint használom a Meta Megalene adalékot a benyához (amikor éppen nem sietek vagy felejtem el :D ),

ez inkább az állagmegóvásra és folyamatos tisztántartásra jó.

A Protecet februárban töltöttem először a gépbe, utána kicseréltem a benzinszűrőt, ahogy korábban javasoltátok. (A Megalene-t majd nyáron fogom kipróbálni.) A Protecet egyébként milyen gyakran használjátok? Nekem azt mondták, hogy szervízintervallumonként érdemes beletölteni a tankba.

Tápi, melyik volt az a cég, amelyiket korábban javasoltátok az ultrahangos tisztítás kapcsán? Emlékszem, hogy a honlap címét itt a fórumon olvastam...

Egyébként nincs semmi problémám, csak tájékozódom.

Elküldve

Én 30-40ezrenként szoktam használni. Mostanság kéne omegában is, de visszatart még egy kicsit a

benyaszűrő csere, mert nagyon anyázós művelet ennél a típusnál sajna.

Elküldve

Üdv!

kb két éve vettünk faternak egy x16SZR motorkódú F Astrát (rendőr volt a kicsike). Mostanában olyat csinál, hogy melegen nagyon nehezen indúl. Néha percekig, néha csak 2-3 indítózás után elindúl, de elsőre soha. Első körben kipucoltam az alapjárati mocit, gyertyát cseréltünk, meg benyaszűrőt. De ez nem segített...

Valakinek ötlete?

Elküldve
Üdv!

kb két éve vettünk faternak egy x16SZR motorkódú F Astrát (rendőr volt a kicsike). Mostanában olyat csinál, hogy melegen nagyon nehezen indúl. Néha percekig, néha csak 2-3 indítózás után elindúl, de elsőre soha. Első körben kipucoltam az alapjárati mocit, gyertyát cseréltünk, meg benyaszűrőt. De ez nem segített...

Valakinek ötlete?

Sztem meg kellene próbálkozni egy motorhőmérséklet-érzékelő cseréjével. A motor hátsó részén található (legalábbis azt hiszem), 2 vezeték megy bele! (az egyvezetékes hőgomba a műszerfalé!).

Elküldve

Kimértük a hőmérséklet jeladót úgy nézki, hogy az jó. (megmértük ohmmérővel kül. hőmérsékleteknél, és a megfelelő értékeket produkálta)

Elküldve
Kimértük a hőmérséklet jeladót úgy nézki, hogy az jó. (megmértük ohmmérővel kül. hőmérsékleteknél, és a megfelelő értékeket produkálta)

Meg kéne nézni, hogy amikor nem indul, mi nincs? Benzin, szikra..? Valamint ki kéne próbálni, hogy ilyenkor tolásra be indul-e?

Elküldve
Meg kéne nézni, hogy amikor nem indul, mi nincs? Benzin, szikra..? Valamint ki kéne próbálni, hogy ilyenkor tolásra be indul-e?

A tologatás a katalizátornak nem igazán tesz jót! :D

Elküldve
A tologatás a katalizátornak nem igazán tesz jót! :D

Ő azt írja, hogy néha percekig indítoznak. Na az nem tesz jót. Feltéve, ha egyáltalán olyankor kap benzint.

Elküldve

Ha kihúzatjátok az autót 1-ben és hagyod motorfékkel lelassulni nektek, leáll, vagy lefullad az autó, mert nekem nem, hanem motorfékből lelassulva megy szépen lassan.

Csak kérdem, hogy ez probléma?

Elküldve
Ha kihúzatjátok az autót 1-ben és hagyod motorfékkel lelassulni nektek, leáll, vagy lefullad az autó, mert nekem nem, hanem motorfékből lelassulva megy szépen lassan.

Csak kérdem, hogy ez probléma?

Ez csak a benzinseseknek újdonság! :D

Mi dízelesek nyomatékból autózunk és nem ritka,hogy én pl dugóban 3.-ban araszolok alapjáratból.

Elküldve
Ez csak a benzinseseknek újdonság! :D

Mi dízelesek nyomatékból autózunk és nem ritka,hogy én pl dugóban 3.-ban araszolok alapjáratból.

Nem mindenkinek új dolog. :D

Nyomatékosabb mocik képesek erre.

Elküldve
Nem mindenkinek új dolog. :D

Nyomatékosabb mocik képesek erre.

Nekem furcsa volt eleinte...az ezres unó, ha kicsúsztattam a kuplungot lefulladt...az astra meg megy tovább :D

Elküldve

IDÉZET(J0hnny @ 2008-04-01 - 00:42) *

Ez csak a benzinseseknek újdonság! biggrin.gif

Mi dízelesek nyomatékból autózunk és nem ritka,hogy én pl dugóban 3.-ban araszolok alapjáratból.

Nem mindenkinek új dolog. :D

Nyomatékosabb mocik képesek erre.

Az 1,4-es 60 lovas, az 1,4-es ekóóótek és a mostani kocsim is tud alapjáraton menni haladni. Sőt a jelenlegi még kettesben is enyhe hegynek fel.

Elküldve
Az 1,4-es 60 lovas, az 1,4-es ekóóótek és a mostani kocsim is tud alapjáraton menni haladni. Sőt a jelenlegi még kettesben is enyhe hegynek fel.

Próbáld meg egy új 1.7CDTi astrával...én próbáltam,lefulladt.

Elküldve
ezen nem kell csodálkozni, hisz ott alapjáraton nem sok a nyomaték, mivel turbicsekes moci.

Köze nincs a turbóhoz,csak az elektromos pedál/elektromos adagoló vezérlés miatt elég furán reagál.

Elküldve
Köze nincs a turbóhoz,csak az elektromos pedál/elektromos adagoló vezérlés miatt elég furán reagál.

Csak megerősíteni tudom az elhangzottakat. Bár én csak az 1,3 CDTI-t próbáltam C combo kasznival, de kb. 50 méter megtétele után elkezdtem a szűrő tisztaságától, az út egyenetlenségéig mindenféle hibára gondolni. Pedig egyszerüen nincsen alapjáraton nyomatéka. Ugyanakkor az 1,7 Di az verhetetlen volt, ugyanebben a kaszniban. Kettes, alapjárat, felüljárón felfele. Andássy út dugó, csak kuplung és váltó, egészen 5.-ig. Ekkor már kb. 40-45 Km/h -val döcögött. Na olyan negatív előjelű fogyasztást nem fog produkálni az én csacsim, az biztos.

Tudtommal a turbó mindkét típusnál 1750-2200 ford./perc körül indul be.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.