Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Tudja valaki, hogy milyen is az a rézalapu kenőanyag, amelyiket a féknyereg kenéséhez használnak?... Esetleg ha valami elnevezést vagy linket is szerválnátok... :)

Pl. ez jó lenne?

  • 3 weeks later...
Elküldve

Sziasztok! Van egy kis gondom. F Astra 92-s 1,4es. Hidegen remekül indul. Majd amikor elkezd melegedni élkezd köhögni és leáll. Utána meg nem nagyon akar beindulni. Elektromos terhelésre valamennyire reagál. Elkezdtem kicserélni az ilyen alapvető dolgokat (levegőszűrő, benzinszűrő, lambda szonda, generátor), de semmi eredmény. Ha valaki tud valami okosat, kérem segítsen.

Elküldve
Sziasztok! Van egy kis gondom. F Astra 92-s 1,4es. Hidegen remekül indul. Majd amikor elkezd melegedni élkezd köhögni és leáll. Utána meg nem nagyon akar beindulni. Elektromos terhelésre valamennyire reagál. Elkezdtem kicserélni az ilyen alapvető dolgokat (levegőszűrő, benzinszűrő, lambda szonda, generátor), de semmi eredmény. Ha valaki tud valami okosat, kérem segítsen.

Talán kontakthiba, vagy valami jeladó haldoklik. Az mit jelent, hogy elektromos terhelésre reagál? Milyen jelenséget produkál amikor nem akar beindulni, csak tekeri?

Elküldve
Talán kontakthiba, vagy valami jeladó haldoklik. Az mit jelent, hogy elektromos terhelésre reagál? Milyen jelenséget produkál amikor nem akar beindulni, csak tekeri?

Azt jelenti, hogy pl ha rányomom 0rol 3asra a fűtőventillátort mintha meg akarna fulladni, aztán nyomat rá egy gázt és visszaáll az alapjárat. Tekeri és néha-néha rákap, olyan mintha szikrát nem kapna, pedig azt kap.

Elküldve
Azt jelenti, hogy pl ha rányomom 0rol 3asra a fűtőventillátort mintha meg akarna fulladni, aztán nyomat rá egy gázt és visszaáll az alapjárat. Tekeri és néha-néha rákap, olyan mintha szikrát nem kapna, pedig azt kap.

Hibakód kivillogtatás ez alapján, másik akku belepróbálása, alapjárati motor takarítás, vákuumcsövek ellenőrzése, motorhőfok-jeladó csere (a kétvezetékes!), folytószeleppoti csere. Ebben a sorrendben.

Elküldve
Hibakód kivillogtatás ez alapján, másik akku belepróbálása, alapjárati motor takarítás, vákuumcsövek ellenőrzése, motorhőfok-jeladó csere (a kétvezetékes!), folytószeleppoti csere.

Uh! :)hibakod nincsen, másik akku már volt, akkor jön a többi! :D köszönöm gyors válaszod!!! Az még esetleg mond vanamit, hogy hirtelen gázadásra először fullad aztán pörög föl? És menet közben alacsony ford számon és kettesben döglődik?

Elküldve
Uh! :)hibakod nincsen, másik akku már volt, akkor jön a többi! :D köszönöm gyors válaszod!!! Az még esetleg mond vanamit, hogy hirtelen gázadásra először fullad aztán pörög föl? És menet közben alacsony ford számon és kettesben döglődik?

Ha hidegen csinálja, akkor hőmérséklet-jeladó lehet (a kétvezetékes!) pl., ha meleg motornál (90C körül), akkor lambda-szonda is lehet.

Elküldve
Ha hidegen csinálja, akkor hőmérséklet-jeladó lehet (a kétvezetékes!) pl., ha meleg motornál (90C körül), akkor lambda-szonda is lehet.

Ha csak beinditom és egyhelyben jájatom épphogy kijön a kékből már csinálja, viszont ha megyek vele menet közben kicsit döglődik, eléri az üzemi hőmérsékletet menet közben nem áll le. Viszont ha mondjuk félreállok akkor pár perc után beadja a kulcsot! Lambdát már cseréltem. Hogy a rák egye ki a mejjét! :D

Elküldve
Ha csak beinditom és egyhelyben jájatom épphogy kijön a kékből már csinálja, viszont ha megyek vele menet közben kicsit döglődik, eléri az üzemi hőmérsékletet menet közben nem áll le. Viszont ha mondjuk félreállok akkor pár perc után beadja a kulcsot! Lambdát már cseréltem. Hogy a rák egye ki a mejjét! :D

Milyenre cserélted? Az egy olyan ritka alkatrésze ennek a tipusnak, amiből mindenképpen jobb a gyárit venni.

Még annyit megtehetsz, hogy alapjáraton ketyegő motornál megmozgatod a kábeleket, csatlakozásokat a motortérben (a gyertyakábelekhez ne nyúlj!) különös tekintettel a gyújtáselosztó alján levő csatira. Amelyiknél leáll, ott a probléma.

Ha tudsz valahonnan kölcsönbe szerezni egy gyújtásmodult (a trafó alatt van rögzítve a fémlemezére, fekete). Az még tud szivatni.

Elküldve
Milyenre cserélted? Az egy olyan ritka alkatrésze ennek a tipusnak, amiből mindenképpen jobb a gyárit venni.

Még annyit megtehetsz, hogy alapjáraton ketyegő motornál megmozgatod a kábeleket, csatlakozásokat a motortérben (a gyertyakábelekhez ne nyúlj!) különös tekintettel a gyújtáselosztó alján levő csatira. Amelyiknél leáll, ott a probléma.

Ha tudsz valahonnan kölcsönbe szerezni egy gyújtásmodult (a trafó alatt van rögzítve a fémlemezére, fekete). Az még tud szivatni.

Bosch volt benne, arra cseréltem. Probáltam már mozgatni a kábeleket is, de nem reagált! :D Arra gondoltam még én eccerű fejemmel, hogy lehet valami kosz került az üzemanyag ellátó rendszerbe és az okozza? vagy ez hülyeség?

Elküldve
Bosch volt benne, arra cseréltem. Probáltam már mozgatni a kábeleket is, de nem reagált! :D Arra gondoltam még én eccerű fejemmel, hogy lehet valami kosz került az üzemanyag ellátó rendszerbe és az okozza? vagy ez hülyeség?

Nem hülyeség, de nem hiszem, hogy ez a gond, az pont nem alapjáraton okozna gondokat sztem.

Amit írtam gyújtásmodult, meg esetleg az elosztó alatt levő Hall-jeladót (aminek alul van a csatija) kéne próbára szerezni.

Elküldve
Bosch volt benne, arra cseréltem. Probáltam már mozgatni a kábeleket is, de nem reagált! :D Arra gondoltam még én eccerű fejemmel, hogy lehet valami kosz került az üzemanyag ellátó rendszerbe és az okozza? vagy ez hülyeség?

Aláírásba írj motorkódot. Ha központi befecsis, akkor meg tudod nézni könnyedén,hogy az injektorból jön-e rendesen a cucc.

Egyébként nagyon sokminden okozhat ilyet, tehát lépésről lépésre kell haladni és kizárni minél több dolgot. Esetleg közben orvosolhatsz egyéb talán nem is feltűnő problémákat.

Elküldve
Bosch volt benne, arra cseréltem. Probáltam már mozgatni a kábeleket is, de nem reagált! :D Arra gondoltam még én eccerű fejemmel, hogy lehet valami kosz került az üzemanyag ellátó rendszerbe és az okozza? vagy ez hülyeség?

De gyári GM-es zacsiban volt? Mert nem mindegy... van bosch univerzális, ami nem igazán jó ezekhez.

Elküldve
Aláírásba írj motorkódot. Ha központi befecsis, akkor meg tudod nézni könnyedén,hogy az injektorból jön-e rendesen a cucc.

Egyébként nagyon sokminden okozhat ilyet, tehát lépésről lépésre kell haladni és kizárni minél több dolgot. Esetleg közben orvosolhatsz egyéb talán nem is feltűnő problémákat.

a motorkod c14nz, remélem ugy értetted, hogy irjam ide.

Elküldve
a motorkod c14nz, remélem ugy értetted, hogy irjam ide.

Nem úgy értette. A vezérlőpultban (jobbra fenn), az aláírásban tudod szerkeszteni. :D

Elküldve
Igen. Saját dolgod könnyíted vele a jövőben. Képtelenség megjegyezni mindenkiről milyen motort hajt, még akkor is ha csak 1-2 napja írta be. :D

okay! Tudomásul vettem, értettem tábornok urak! :D

Elküldve

Sziasztok!

A következő problémában kérem a segítségeteket:

Astra F C14NZ motoros erős gázadásra előbb megindul ,majd megtorpan és nem igazán gyorsul (ami ennél a típusnál eleve relatív).Van valakinek ötlete ,hogy mitől lehet?

Bár lehet ,hogy csak szokatlan,mert már fél éve csak a feleségem hajtja...

Üdv. Tata

Elküldve
Sziasztok!

A következő problémában kérem a segítségeteket:

Astra F C14NZ motoros erős gázadásra előbb megindul ,majd megtorpan és nem igazán gyorsul (ami ennél a típusnál eleve relatív).Van valakinek ötlete ,hogy mitől lehet?

Bár lehet ,hogy csak szokatlan,mert már fél éve csak a feleségem hajtja...

Üdv. Tata

Sztem is meg kell kergetni kicsit. Benzinszűrő volt cserélve mostanában?

Elküldve

Üdv, mindenki!

Valaki le tudja irni nekem azt, hogy hogyan működik az ABS?

Lényegében az érdekelne hogy az ABS motornak szüksége van-e elektronikára, vagy teljesen mechanikus az egész? bekötöm a rendszerbe és lőn vala ABS?Vagy fék fő munkahengert is kell cserélni?

választ, választ...

köszike.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.