istván Elküldve Február27, 2008 Megoszt Elküldve Február27, 2008 Tudja valaki, hogy milyen is az a rézalapu kenőanyag, amelyiket a féknyereg kenéséhez használnak?... Esetleg ha valami elnevezést vagy linket is szerválnátok... :) Pl. ez jó lenne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február29, 2008 Megoszt Elküldve Február29, 2008 rézpaszta, jobb helyeken így lehet kapni (szerszámboltban). Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Február29, 2008 Megoszt Elküldve Február29, 2008 rézpaszta, jobb helyeken így lehet kapni (szerszámboltban). Rendeltem Loctite 8065-öt, azt irja rajta, hogy spéci erre való Link to comment Megosztás: More sharing options...
domce Elküldve Március17, 2008 Megoszt Elküldve Március17, 2008 Sziasztok! Van egy kis gondom. F Astra 92-s 1,4es. Hidegen remekül indul. Majd amikor elkezd melegedni élkezd köhögni és leáll. Utána meg nem nagyon akar beindulni. Elektromos terhelésre valamennyire reagál. Elkezdtem kicserélni az ilyen alapvető dolgokat (levegőszűrő, benzinszűrő, lambda szonda, generátor), de semmi eredmény. Ha valaki tud valami okosat, kérem segítsen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március17, 2008 Megoszt Elküldve Március17, 2008 Sziasztok! Van egy kis gondom. F Astra 92-s 1,4es. Hidegen remekül indul. Majd amikor elkezd melegedni élkezd köhögni és leáll. Utána meg nem nagyon akar beindulni. Elektromos terhelésre valamennyire reagál. Elkezdtem kicserélni az ilyen alapvető dolgokat (levegőszűrő, benzinszűrő, lambda szonda, generátor), de semmi eredmény. Ha valaki tud valami okosat, kérem segítsen. Talán kontakthiba, vagy valami jeladó haldoklik. Az mit jelent, hogy elektromos terhelésre reagál? Milyen jelenséget produkál amikor nem akar beindulni, csak tekeri? Link to comment Megosztás: More sharing options...
domce Elküldve Március17, 2008 Megoszt Elküldve Március17, 2008 Talán kontakthiba, vagy valami jeladó haldoklik. Az mit jelent, hogy elektromos terhelésre reagál? Milyen jelenséget produkál amikor nem akar beindulni, csak tekeri? Azt jelenti, hogy pl ha rányomom 0rol 3asra a fűtőventillátort mintha meg akarna fulladni, aztán nyomat rá egy gázt és visszaáll az alapjárat. Tekeri és néha-néha rákap, olyan mintha szikrát nem kapna, pedig azt kap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március17, 2008 Megoszt Elküldve Március17, 2008 Azt jelenti, hogy pl ha rányomom 0rol 3asra a fűtőventillátort mintha meg akarna fulladni, aztán nyomat rá egy gázt és visszaáll az alapjárat. Tekeri és néha-néha rákap, olyan mintha szikrát nem kapna, pedig azt kap. Hibakód kivillogtatás ez alapján, másik akku belepróbálása, alapjárati motor takarítás, vákuumcsövek ellenőrzése, motorhőfok-jeladó csere (a kétvezetékes!), folytószeleppoti csere. Ebben a sorrendben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
domce Elküldve Március17, 2008 Megoszt Elküldve Március17, 2008 Hibakód kivillogtatás ez alapján, másik akku belepróbálása, alapjárati motor takarítás, vákuumcsövek ellenőrzése, motorhőfok-jeladó csere (a kétvezetékes!), folytószeleppoti csere. Uh! :)hibakod nincsen, másik akku már volt, akkor jön a többi! :D köszönöm gyors válaszod!!! Az még esetleg mond vanamit, hogy hirtelen gázadásra először fullad aztán pörög föl? És menet közben alacsony ford számon és kettesben döglődik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március17, 2008 Megoszt Elküldve Március17, 2008 Uh! :)hibakod nincsen, másik akku már volt, akkor jön a többi! :D köszönöm gyors válaszod!!! Az még esetleg mond vanamit, hogy hirtelen gázadásra először fullad aztán pörög föl? És menet közben alacsony ford számon és kettesben döglődik? Ha hidegen csinálja, akkor hőmérséklet-jeladó lehet (a kétvezetékes!) pl., ha meleg motornál (90C körül), akkor lambda-szonda is lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
domce Elküldve Március17, 2008 Megoszt Elküldve Március17, 2008 Ha hidegen csinálja, akkor hőmérséklet-jeladó lehet (a kétvezetékes!) pl., ha meleg motornál (90C körül), akkor lambda-szonda is lehet. Ha csak beinditom és egyhelyben jájatom épphogy kijön a kékből már csinálja, viszont ha megyek vele menet közben kicsit döglődik, eléri az üzemi hőmérsékletet menet közben nem áll le. Viszont ha mondjuk félreállok akkor pár perc után beadja a kulcsot! Lambdát már cseréltem. Hogy a rák egye ki a mejjét! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március17, 2008 Megoszt Elküldve Március17, 2008 Ha csak beinditom és egyhelyben jájatom épphogy kijön a kékből már csinálja, viszont ha megyek vele menet közben kicsit döglődik, eléri az üzemi hőmérsékletet menet közben nem áll le. Viszont ha mondjuk félreállok akkor pár perc után beadja a kulcsot! Lambdát már cseréltem. Hogy a rák egye ki a mejjét! :D Milyenre cserélted? Az egy olyan ritka alkatrésze ennek a tipusnak, amiből mindenképpen jobb a gyárit venni. Még annyit megtehetsz, hogy alapjáraton ketyegő motornál megmozgatod a kábeleket, csatlakozásokat a motortérben (a gyertyakábelekhez ne nyúlj!) különös tekintettel a gyújtáselosztó alján levő csatira. Amelyiknél leáll, ott a probléma. Ha tudsz valahonnan kölcsönbe szerezni egy gyújtásmodult (a trafó alatt van rögzítve a fémlemezére, fekete). Az még tud szivatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
domce Elküldve Március17, 2008 Megoszt Elküldve Március17, 2008 Milyenre cserélted? Az egy olyan ritka alkatrésze ennek a tipusnak, amiből mindenképpen jobb a gyárit venni. Még annyit megtehetsz, hogy alapjáraton ketyegő motornál megmozgatod a kábeleket, csatlakozásokat a motortérben (a gyertyakábelekhez ne nyúlj!) különös tekintettel a gyújtáselosztó alján levő csatira. Amelyiknél leáll, ott a probléma. Ha tudsz valahonnan kölcsönbe szerezni egy gyújtásmodult (a trafó alatt van rögzítve a fémlemezére, fekete). Az még tud szivatni. Bosch volt benne, arra cseréltem. Probáltam már mozgatni a kábeleket is, de nem reagált! :D Arra gondoltam még én eccerű fejemmel, hogy lehet valami kosz került az üzemanyag ellátó rendszerbe és az okozza? vagy ez hülyeség? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március17, 2008 Megoszt Elküldve Március17, 2008 Bosch volt benne, arra cseréltem. Probáltam már mozgatni a kábeleket is, de nem reagált! :D Arra gondoltam még én eccerű fejemmel, hogy lehet valami kosz került az üzemanyag ellátó rendszerbe és az okozza? vagy ez hülyeség? Nem hülyeség, de nem hiszem, hogy ez a gond, az pont nem alapjáraton okozna gondokat sztem. Amit írtam gyújtásmodult, meg esetleg az elosztó alatt levő Hall-jeladót (aminek alul van a csatija) kéne próbára szerezni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március18, 2008 Megoszt Elküldve Március18, 2008 Bosch volt benne, arra cseréltem. Probáltam már mozgatni a kábeleket is, de nem reagált! :D Arra gondoltam még én eccerű fejemmel, hogy lehet valami kosz került az üzemanyag ellátó rendszerbe és az okozza? vagy ez hülyeség? Aláírásba írj motorkódot. Ha központi befecsis, akkor meg tudod nézni könnyedén,hogy az injektorból jön-e rendesen a cucc. Egyébként nagyon sokminden okozhat ilyet, tehát lépésről lépésre kell haladni és kizárni minél több dolgot. Esetleg közben orvosolhatsz egyéb talán nem is feltűnő problémákat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március18, 2008 Megoszt Elküldve Március18, 2008 Bosch volt benne, arra cseréltem. Probáltam már mozgatni a kábeleket is, de nem reagált! :D Arra gondoltam még én eccerű fejemmel, hogy lehet valami kosz került az üzemanyag ellátó rendszerbe és az okozza? vagy ez hülyeség? De gyári GM-es zacsiban volt? Mert nem mindegy... van bosch univerzális, ami nem igazán jó ezekhez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
domce Elküldve Március18, 2008 Megoszt Elküldve Március18, 2008 Aláírásba írj motorkódot. Ha központi befecsis, akkor meg tudod nézni könnyedén,hogy az injektorból jön-e rendesen a cucc. Egyébként nagyon sokminden okozhat ilyet, tehát lépésről lépésre kell haladni és kizárni minél több dolgot. Esetleg közben orvosolhatsz egyéb talán nem is feltűnő problémákat. a motorkod c14nz, remélem ugy értetted, hogy irjam ide. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március18, 2008 Megoszt Elküldve Március18, 2008 a motorkod c14nz, remélem ugy értetted, hogy irjam ide. Nem úgy értette. A vezérlőpultban (jobbra fenn), az aláírásban tudod szerkeszteni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
domce Elküldve Március18, 2008 Megoszt Elküldve Március18, 2008 Nem úgy értette. A vezérlőpultban (jobbra fenn), az aláírásban tudod szerkeszteni. :D Megfelel? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március18, 2008 Megoszt Elküldve Március18, 2008 Megfelel? :D Ühüm. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március18, 2008 Megoszt Elküldve Március18, 2008 Megfelel? :D Igen. Saját dolgod könnyíted vele a jövőben. Képtelenség megjegyezni mindenkiről milyen motort hajt, még akkor is ha csak 1-2 napja írta be. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
domce Elküldve Március18, 2008 Megoszt Elküldve Március18, 2008 Igen. Saját dolgod könnyíted vele a jövőben. Képtelenség megjegyezni mindenkiről milyen motort hajt, még akkor is ha csak 1-2 napja írta be. :D okay! Tudomásul vettem, értettem tábornok urak! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest TATA01 Elküldve Március18, 2008 Megoszt Elküldve Március18, 2008 Sziasztok! A következő problémában kérem a segítségeteket: Astra F C14NZ motoros erős gázadásra előbb megindul ,majd megtorpan és nem igazán gyorsul (ami ennél a típusnál eleve relatív).Van valakinek ötlete ,hogy mitől lehet? Bár lehet ,hogy csak szokatlan,mert már fél éve csak a feleségem hajtja... Üdv. Tata Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Március18, 2008 Megoszt Elküldve Március18, 2008 Jaja,lehet jó lenne kicsit meghajtani(20-30 km-t 4000-4500 fordulaton)hátha csak meglustult. Esetleg utána egy alapjárati motor takarítás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március19, 2008 Megoszt Elküldve Március19, 2008 Sziasztok! A következő problémában kérem a segítségeteket: Astra F C14NZ motoros erős gázadásra előbb megindul ,majd megtorpan és nem igazán gyorsul (ami ennél a típusnál eleve relatív).Van valakinek ötlete ,hogy mitől lehet? Bár lehet ,hogy csak szokatlan,mert már fél éve csak a feleségem hajtja... Üdv. Tata Sztem is meg kell kergetni kicsit. Benzinszűrő volt cserélve mostanában? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március19, 2008 Megoszt Elküldve Március19, 2008 Üdv, mindenki! Valaki le tudja irni nekem azt, hogy hogyan működik az ABS? Lényegében az érdekelne hogy az ABS motornak szüksége van-e elektronikára, vagy teljesen mechanikus az egész? bekötöm a rendszerbe és lőn vala ABS?Vagy fék fő munkahengert is kell cserélni? választ, választ... köszike. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts