Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nem, olyankor be fog indulni a ventillátor, és visszahűti, már persze ha jó.

Azt tudom hogy visszahüti de az előző astramnál (igaz az g astra volt) nem nagyon kellett bekapcsolnia mert az a normál höfoknál nem volt melegebb.

Elküldve

Lehet hogy nem ide tartozik de valaki nem tudna segíteni hogy autodata-t vagy opel TIS-t honnan tudok letölteni.

Lehetőleg magyar nyelvü.

Már töltöttem egy párat de nem lehet őket megnyitni.

Elküldve
Érdeklödni szeretnék afelől,hogy 2 napja volt hengerfej tömités és olajteknő tömités cserélve de az olajbentönél még mindig észlelhető az a sárga habszerüség. A szerelő azt mondta hogy a páralecsapodás miatt. Igaz ez?????????

A stab. rud okozhat olyan hibát hogy erősebb fékezéskor rázza a kormányt?????????

Hengerfej volt síkolva? Mert ha nem, és még ráadásul a hf csavarok sem lettek újak, akkor figyeld a vized, fogy-e :)

Szinte biztos hogy a kopott féktárcsák rázzák fékezéskor a kormányt.

Elküldve
Mikor már meleg a motor és a városban lámpáknál sokszor kell lassitani megálni vagy csak araszolgatni a viz hőfok elkezd felfelé menni 90-100 fok közé nyáron akkor álandóan főzni fogja a vizet?????????? :)

96 foknál kapcsol a ventillátor, ez természetes dolog.

Elküldve
... az nem jó +oldás, hogy ha az elektromos csatit leszedi az ember, mert azzal csak több hibát hoz ki a computer.

Milyen elektromos csati? :) EGR-en? Nekem csak egy cső megy rá. Vagy másról van szó?

Elküldve
Attól még meg lehet szorulva. És mivel pozícióérzékelős, ezt az ECU is rögtön látja.

Ha nagyon rossz állapotban van, akkor azzal már nem nagyon tudsz mit kezdeni.

De próbáld meg első körben WD40-el befújni, és úgy visszarakni lefalazva.

:) Szóval rossz állapotban van. :D

A WD40 fürdő nem segített neki, pedig nyomogattam és olyan könnyen járt, de fél óra fürdetés sem hozott neki javulást :D

Visszatettem és ua.

A francért rakják ezt úgy össze, hogy nem lehet szétszedni csak roncsolással ! 3 fúrás lenne, de mé'rnem csavarral rakják össze?

Gondolom a tengely van kikopva és nem tud lezárni, mert megakad a perem szélében. Meteorban 25e a felújított :D

Ezzel még gondolom lehet járni nem fog nekem +állni az úton?

Elküldve

Üdv mindenkinek!

Pár kisebb kérdésem lenne hozzátok, hátha tudnátok segíteni...

1. Az első ajtókban a tükör állító kar mellett ugye kellene lennie kis piezzó hangszórónak? Igazából láttam ott a hangszóró kivezetést, csatlakozót, inkább arra irányul a kérdés, hogy mennyire sűrűn tették is be ezt a piezzót oda, mert a gép '96-os, elég jól felszerelt, és mégsincs benne.

2. Bal oldali osztott visszapillantót mennyire nehéz találni (mondjuk bontókban)? Ami a holtteret hívatott megmutatni.

3. Hátulra ablaktekerők helyett mennyire nehéz elektromosat beépíteni, és mennyire népszerű ez kombikban? Kábelcsatik ott vannak-e vajon, vagy kábelköteget is kell cserélni az ajtó tövében?

4. Elektromos ablakemelővel támadt egy kis gondom, engedtem le, és szépen félrebillent. :) Ideiglenesen vissza lett téve a sínre, de most nem tudom leengedni. Az ablakemelő szerkezetre van rátéve két téglalap alakú műanyag, ezek vannak beakasztva az üveg emelő sínbe. Ez szegecselt. Az egyik kiugrott, ezért nem tudjuk ezt a téglalap alakú műanyagot visszapattintani a helyére (bal oldali). Vagy ha visszacsúsztatjuk, akkor az üveget nem tudjuk az emelősínbe berakni. Vettünk új műanyagot, mi lehet a technikája, hogy a helyére tegyük őket? Tud erre vk vm megoldást?

Esetleg a bontott cuccok esetében bont vk autót, amikben ez fellelhető? (5.) Szükségem lenne a mellmagasságban lévő légterelő nyílások közül a jobb oldali légterelőre is, a légterelő lapka adta meg magát, nem tudom az mennyire azonos a többivel (?).

Elküldve

1. Sztem nem tettek minden autóba gyári hangszórókat, csak ha a megrendelő kérte...ha mondjuk gyári blau rádió van benne akkor érdekes, hogy miért hiányzik...

Elküldve
1. Sztem nem tettek minden autóba gyári hangszórókat, csak ha a megrendelő kérte...ha mondjuk gyári blau rádió van benne akkor érdekes, hogy miért hiányzik...

Jelenleg egy a gyári sima kazettás Blaunál többet tudó Philips van benne. Igazából nem tudom, hogy ez mennyire volt a gyári felszereltség része, de egyértelműen ide gyártották. Viszont a hátsó csomagtér ajtóban sem volt hangszóró, oda is be kellett szereznem. Hogy azt az előző tulaj vette-e ki onnan, azt sem tudom...

Elküldve
Nem fog megállni, mert le van zárva, így nem tud beavatkozni.

Lötyög a tengelye?

Háát franc tudja:(

Kiszerelt állapotban +ráztam akkor koppant, mármint hallottam, hogy vmi kotyog benne, de mondom olyan könnyen jár.

Elküldve
Háát franc tudja:(

Kiszerelt állapotban +ráztam akkor koppant, mármint hallottam, hogy vmi kotyog benne, de mondom olyan könnyen jár.

Próba cseresznye alapon bele kéne tenni egy kölcsönAGRt, aztán megnézni mizu azzal :)

Elküldve
Próba cseresznye alapon bele kéne tenni egy kölcsönAGRt, aztán megnézni mizu azzal :D

Okcs ! :)

Az omiban mienvon? Csak x14, x16 F astra jöhet szóba?

Elküldve
Okcs ! :)

Az omiban mienvon? Csak x14, x16 F astra jöhet szóba?

Igen, olyat kéne keresni. Bár szerintem az X20XEV-n is ugyanaz van, meg talán még a MV6 motoron is, ha jól emlékszem :D

X20SE-n pl vákumos van, az nem jó neked.

Elküldve
Igen, olyat kéne keresni. Bár szerintem az X20XEV-n is ugyanaz van, meg talán még a MV6 motoron is, ha jól emlékszem :D

X20SE-n pl vákumos van, az nem jó neked.

:D

No akkor a cél az MV6 !! Úgy szét kapom majd, mint kutya a lábtörlőt :) :P :D

Elküldve
Attól még meg lehet szorulva. És mivel pozícióérzékelős, ezt az ECU is rögtön látja.

Ha nagyon rossz állapotban van, akkor azzal már nem nagyon tudsz mit kezdeni.

De próbáld meg első körben WD40-el befújni, és úgy visszarakni lefalazva.

Ha pozicióérzékelős, akkor nem lehetne valamit a helyébe akasztani, hogy válaszoljon ha vezérlést kap.... pl. egy relét, ha szimplán csak kontaktokról van szó?????????

Elküldve
Sziasztok.

Dízelen hol van az AGR.?

33611512.jpg

A képen felül az a fényes cső a kipuffgáz visszavezető, az AGR ott van abban az öntvény házban, ahová csatlakozik. Az a tárcsaszerű membrán, amire a zöldes színű vákuumcső csatlakozik, az működteti.

Elküldve
Ha pozicióérzékelős, akkor nem lehetne valamit a helyébe akasztani, hogy válaszoljon ha vezérlést kap.... pl. egy relét, ha szimplán csak kontaktokról van szó?????????

nem, mert potival nézi a pozíciót, ugyanis nem csak 0-1 variáció van :)

Elküldve
A képen felül az a fényes cső a kipuffgáz visszavezető, az AGR ott van abban az öntvény házban, ahová csatlakozik. Az a tárcsaszerű membrán, amire a zöldes színű vákuumcső csatlakozik, az működteti.

Köszi.

És ezt hogy a fenébe zárom le? Johnny segíts !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elküldve
ha jól emlékszem arra amikről beszéltek, egy fémlemezzel kell

de pontosat nem tudok, nekem nincs :)

Na igen. A benyás X16XEL nél azzal zártam le. De ez más.

Elküldve
Na igen. A benyás X16XEL nél azzal zártam le. De ez más.

Sztem itt egyszerűbb, lekötöd róla a vákuumcsövet (vagy éppen fixen a rendszerre kötöd, nem tudom melyik irányban műxik a szelep), és máris nem műxik.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.