opel16v Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 Kiru ! És ezt a C-t a múltkoór mikor a kannás olaj vétel volt mé'nem moónctaad? :) :) Mennyibe kerül? Kérdezted? :D De amúgy az adalékot friss olajba szokás önteni, szal majd a legközelebbi olajcserénél térjünk vissza rá, és ne felejtsd el jelezni ezen igényed. :) 9250Ft a kisker ára, ebből jöhet le a 10% kedvezmény.
Balfék Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 Kérdezted? :lol: De amúgy az adalékot friss olajba szokás önteni, szal majd a legközelebbi olajcserénél térjünk vissza rá, és ne felejtsd el jelezni ezen igényed. :) 9250Ft a kisker ára, ebből jöhet le a 10% kedvezmény. No ezmáá igeen !! :) :) Máármint szép ára von ! És ez az adalék csak 5liter olajhoz elég? Amúgy a napokban figyeltem fel rá, hogy mintha kissé záptojás szagú lenne a kipuffogott elegy :D Ez lehet a Megalene miatt? Tegnap indítást követően már járó, de még korántsem üzemmeleg mocival tötyögten a lakóházak között, még nem tudtam 40-50km/h-val menni 2 alkalommal is felvillant néhány másodpercre a motor elektronika jelzőlámpa :lol: Lehet, hogy halódik a lambda szondám?
opel16v Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 Ja, lehet hogy a lambda. A szag inkább a katalizátoré lehet :) Első adalékolásnál teljes flakont kell használni, utána viszont már olajcserénként csak a felét :)
Balfék Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 Ja, lehet hogy a lambda. A szag inkább a katalizátoré lehet :lol: Első adalékolásnál teljes flakont kell használni, utána viszont már olajcserénként csak a felét :lol: Köcönöm a gyors választ !! A fene ebbe az üres pénztárcáábaa !! :) :) Hiába csak 10 éves a vas. 1gyre több kis apró vagy majdnem apró dolog adja fel :) Gondolom várjak még bármelyik (lambda-, katalizátor) cseréjével, amíg szinte mindíg stabilan jelentkezik a hiba? Bár egyik sem olcsó ! A bosh lambda 25-30, a katalizátor szintén 30 lehet :D
opel16v Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 Tavaly asszem 22 volt a gyári lambda, te tényleg várjál vele még. Meg nézd meg, mi a hibakód egyáltalán, ha van. :) Kipuffnál érdemes megnézni, nem tört-e össze a katalizátor belseje, mert az tud meglepit okozni. ütögesd meg alulról a katalizátort kicsit, ha csörög benne valami, akkor ki kell venni az egész katot.
loogan23 Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 Most vettem bosch egyvezetékes lambdát x14xe-be 12300 Ft a unixnál :)
opel16v Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 Most vettem bosch egyvezetékes lambdát x14xe-be 12300 Ft a unixnál :) az univerzális lambdák nem szoktak sokáig jók lenni, ezért érdemes a gyárit venni. hiába a márka, nem teljesen úgy működik, mint a gyári, így hamarabb kicsúszik a tartományból. A gyárinak mondjuk nemtom ki a beszállítója, hogy van-e olyan márkájú ident cucc hozzá.
loogan23 Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 muszáj volt vennem valamit... unixnál ez volt..vagy swag de majd sűrűn méregetem :)
Balfék Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 Tavaly asszem 22 volt a gyári lambda, te tényleg várjál vele még. Meg nézd meg, mi a hibakód egyáltalán, ha van. :) Kipuffnál érdemes megnézni, nem tört-e össze a katalizátor belseje, mert az tud meglepit okozni. ütögesd meg alulról a katalizátort kicsit, ha csörög benne valami, akkor ki kell venni az egész katot. Háát 'cce ! Szombaton kopogtatok majd ! :) A TID kijelzőn megjelenő sebesség az hiteles? Értem ez alatt, hogy köztudott a km óra csalása, ami a TID-en megjelenik az korrektebb??
Tiv. Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 Háát 'cce ! A TID kijelzőn megjelenő sebesség az hiteles? Értem ez alatt, hogy köztudott a km óra csalása, ami a TID-en megjelenik az korrektebb?? Közelebb áll a valósághoz.
Veres Jana Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 Valahol már volt szó erről, h mennyit csal az óra... Csakhogy nem találom! Segítsetek légyszi... :)
opel16v Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 Általában a spirálos órák 6-10%, az elektronikusak 4-6% körül felfele. Persze ez csak gyári méretű kerekre érvényes, ha már más típusú gumi van akár az autón, mint a gyári, az is adhat 1-2%-ot :) TID-en sokmindentől függ a pontossága, némelyikben pontosabb mint az óra, némelyikben nem. Lévén a TID-ek nem tudják mi van alattuk, míg az órákat a W számmal lehet variálni a különböző gyári konfighoz.
wessz Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 az univerzális lambdák nem szoktak sokáig jók lenni, ezért érdemes a gyárit venni. hiába a márka, nem teljesen úgy működik, mint a gyári, így hamarabb kicsúszik a tartományból. A gyárinak mondjuk nemtom ki a beszállítója, hogy van-e olyan márkájú ident cucc hozzá. Bosch a beszállító de majdnem mindegyik opelnek más a cikkszáma igy mindegyiket átudjuk váltani Boschra ami persze ugyanugy gyári....
Digger Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 Úgy tudom, hogy szinte minden autótipus órája csal. Szándékosan mutatnak nagyobb sebességet a valóságosnál és úgy tapasztaltam, hogy ez a csalás nem lineáris. Minél nagyobb a sebesség, annál nagyobb a csalás. Egy GPS-el lehet viszonylag pontosan saccolni a sebességet.
epk947 Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 ammegmi? :) "Positive Crankcase Ventillation enhancer" Ámcsi találmány, do it yourself! Megfogja a trutyit amit egyébként a motor visszaszívna a forgattyúsházból a szívócsőbe. :) Ja, és természetesen a vízpárát is. Csak időnként le kell csapolni belőle.
Balfék Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 "Positive Crankcase Ventillation enhancer" Ámcsi találmány, do it yourself! Megfogja a trutyit amit egyébként a motor visszaszívna a forgattyúsházból a szívócsőbe. :) Ja, és természetesen a vízpárát is. Csak időnként le kell csapolni belőle. Ára? Mekkora macera beinstallálni?
Korzika Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 Több helyen is van szó róla,de hogy hol lehet megvenni::??
epk947 Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 Kapható nálunk egyáltalán? Csak ismételni tudom magamat: Csináld magad! Keress rá a gugliban és megtalálod!
Korzika Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 Már módosítottam,és közben keresgettem is! :)
Balfék Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 Csak ismételni tudom magamat: Csináld magad! Keress rá a gugliban és megtalálod! Nnye vze !! :)( A gugli keresés eredménye 1340 találat :) Annyira azé nem vagyok kitartó !
epk947 Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 Nnye vze !! :)( A gugli keresés eredménye 1340 találat :) Annyira azé nem vagyok kitartó ! Nálam 12300 találatot mutat! Úgy tűnik én az vótam.
loogan23 Elküldve Február14, 2008 Elküldve Február14, 2008 Úgy tudom, hogy szinte minden autótipus órája csal. Szándékosan mutatnak nagyobb sebességet a valóságosnál és úgy tapasztaltam, hogy ez a csalás nem lineáris. Minél nagyobb a sebesség, annál nagyobb a csalás. Egy GPS-el lehet viszonylag pontosan saccolni a sebességet. Én egyedül az f astránál vettem eddíg észre... Az únóm sose csinált ilyet...bár azzal nem is volt "nagyobb sebesség" :)
opel16v Elküldve Február14, 2008 Elküldve Február14, 2008 "Positive Crankcase Ventillation enhancer" Ámcsi találmány, do it yourself! Megfogja a trutyit amit egyébként a motor visszaszívna a forgattyúsházból a szívócsőbe. :) Ja, és természetesen a vízpárát is. Csak időnként le kell csapolni belőle. Áhám. Szóval egy lecsapató tartály :) Na ilyenem nekem is van a versenyautón, csak ott egy szűrőben végződik a kartergázcső :)
Balfék Elküldve Február14, 2008 Elküldve Február14, 2008 Áhám. Szóval egy lecsapató tartály :) Na ilyenem nekem is van a versenyautón, csak ott egy szűrőben végződik a kartergázcső :) No azé ez igy már érthetőbb !! :) :D A kartergáz visszavezető gumicsőbe kell beleeszközölni. Sokan, mint tuning eszközt hirdetik
FPepe Elküldve Február14, 2008 Elküldve Február14, 2008 No azé ez igy már érthetőbb !! :) :) A kartergáz visszavezető gumicsőbe kell beleeszközölni. Sokan, mint tuning eszközt hirdetik Pedig nem új találmány, szomszédom '91-es diesel Alfájában gyárilag van.
Recommended Posts