Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Injektorokat is lehet tisztítani, de nem az lesz a megoldás.

IAT szenzor (szívócső hőmérséklet), lambda szonda ellenőrzés...

és meg kéne nagyon nézni a vákumrendszert, nem-e kap falsot.

gyertyák gyáriak, nem régiek?

hali!

A gyertyák kb 5000-ret mentek.

A Motor tetején a burkolat alatt találtam két csövet, ami talán a kartelgázt vezeti vissza, azokat kicseréltem nyáron, mert tropára mentek (1500 méter felett így már van fékem!!!).

Ezeken kívül van még valami?

A szonda, és a szenzor vizsgálatát egy számítógép segítségével meglehet nézni, vagy komolyabb háttér szükséges?

Link to comment
Megosztás:

IAT szenzort egyszerű ellenállásmérővel megnézheted. Ha beírod hogy milyen hőmérsékletben mérted, és mennyi

értéket mértél rajta, megmondom hogy jó-e az :)

Lambda szondát szkópos mérésnek kéne alávetni, az zárná ki biztosan a hibáját.

"(1500 méter felett így már van fékem!!!)"

ezt nem igazán értem... hogy jön ide az 1500m? :)

Link to comment
Megosztás:

IAT szenzort egyszerű ellenállásmérővel megnézheted. Ha beírod hogy milyen hőmérsékletben mérted, és mennyi

értéket mértél rajta, megmondom hogy jó-e az :)

Lambda szondát szkópos mérésnek kéne alávetni, az zárná ki biztosan a hibáját.

"(1500 méter felett így már van fékem!!!)"

ezt nem igazán értem... hogy jön ide az 1500m? :)

Úgy jön ide, hogy egy autószerelő ismerősöm azt mondta, hogy azoknak a csöveknek köze lehet a fékhez.

Pár éve Az alpokban kocsikáztam, 2000 méterre mentem fel autóval, nem volt semmi gond.leálltam.

Pár óra múlva indítom, és a fordulatszám kiakadt, ha a kuplungot felengedtem.Ez csak kicsit bosszantott. Elindultam lefele, jó hogy rossz volt az út, mert a gödrök lassítottak,mikor felpörgött a motor, elment a fék, mikor kuplungoltam, akkor volt fék vagy fordítva.

Aztán egyszer csak levettem a motor burkolatát és látom, hogy a gumicsöveket szétette az olaj és a hőmérséket.

Mióta kicseréltem nem volt ilyen gond:)))

Link to comment
Megosztás:

ja értem. Csak azt nem, hogy a kartergázvisszavezető cső a folytószelep elé csatlakozik,

azon keresztül nem tud falsot kapni. Nem egy vákumcsöved volt inkább elszakadva?

Merre és mennyi vákum cső van egy 1.4-es 16 V-as astraban?

A 4 ütemű trabiban pontosan tudtam, de ez az autó már nem az a kategória!

Kettő cső van ott. Egy vékony és egy vastagabb.

Ezeket cseréltem.

Amúgy szeretném tudni pontosan, hogy mi, mi is valójában, minek mihez van köze az autón.

De ehez sok időt kellene tölteni bütyköléssel, tanulással, ami már nem fér be az időbe.

Ezért tisztelet az autókat SZERELŐ, (nem alkatrész egységet csrélő) autószerelőknek!

Link to comment
Megosztás:

Merre és mennyi vákum cső van egy 1.4-es 16 V-as astraban?

A 4 ütemű trabiban pontosan tudtam, de ez az autó már nem az a kategória!

Kettő cső van ott. Egy vékony és egy vastagabb.

Ezeket cseréltem.

Amúgy szeretném tudni pontosan, hogy mi, mi is valójában, minek mihez van köze az autón.

De ehez sok időt kellene tölteni bütyköléssel, tanulással, ami már nem fér be az időbe.

Ezért tisztelet az autókat SZERELŐ, (nem alkatrész egységet csrélő) autószerelőknek!

Lényeg hogy a hf-re nem megy vákumcső, csak a kartergázcső.

Amúgy elég szerteágazó a vákumrendszere az autódnak :)

Link to comment
Megosztás:

Elég sok dolog lehet, mindenképpen nézesd át, milyen állapotban vannak a szilentek, gömcsuklók!

Legnagyobb esélye egyébként a stabrúd bekötő csukló törésének van szerintem. :)

Köszi az infót!

Nem tudsz megbízható, becsületes autószerelőt, akihez elvihetném? Nemrég az egyik műhelyben kompletten ki akarták cserélni a hátsó fékdobot, fékpofát, mert "elégett" a ferrid réteg... Elvitettem egy vidéki szervízbe, ott mondták ennek semmi baja, a fekete por az a fékezéstől van, semmilyen rendelleneség nincs ebben, emiatt nem kell cserélni semmit. Megcsiszolták, lekezelték, jó lesz még 40 ezer kmre...

Link to comment
Megosztás:

Hellótok!

Szerintetek átmenne műszakin az autó ha a szélvédő meg van repedve kavicsfelverődéstől?

Hallottam olyat is, hogy az is számít hogy hol van a repedés!

nekem "nem zavaró tartományban" van.

az annyit tesz hogy a napellenzőt ha lenyitom akkor nem is látni, és csak a külső üveg van megrepedve a belsőnek semmi baja.tehát nem is ázik be.

Vagy Cserés az egész?

Link to comment
Megosztás:

Hellótok!

Szerintetek átmenne műszakin az autó ha a szélvédő meg van repedve kavicsfelverődéstől?

Hallottam olyat is, hogy az is számít hogy hol van a repedés!

nekem "nem zavaró tartományban" van.

az annyit tesz hogy a napellenzőt ha lenyitom akkor nem is látni, és csak a külső üveg van megrepedve a belsőnek semmi baja.tehát nem is ázik be.

Vagy Cserés az egész?

Ha jól tudom max 1 cm átmérőjű felverődés lehet rajta. A kormány középvonalától oldalra 20-20 cm, a korány felső széle és attól 10 cm-rel feljebbi négyszögben nem lehet. A repedés szintén nem lehet.

Link to comment
Megosztás:

Ha jól tudom max 1 cm átmérőjű felverődés lehet rajta. A kormány középvonalától oldalra 20-20 cm, a korány felső széle és attól 10 cm-rel feljebbi négyszögben nem lehet. A repedés szintén nem lehet.

Ezek szerint akkor cserés, mert az én repedésem ha egy vonalba kötnénk akkor kb 100-130cm körül van a hossza.

És milyen árban mozognak a szélvédők?

Link to comment
Megosztás:

azt is hallottam hogy amivel beragasztják, a ragasztó, az 15000 péz. ez igaz?

Annyi biztos nincs.

Igaz nekem kb. 3 éve cseréltek még az előző Astrámban. Gyári, felül szinezett sávos üveget tettek bele, ha jol emlékszem olyan 18-20 körül fizettem érte.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.