Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Belevaló az amit beletettél? Motorral együtt cserélted?

Van egy "programtárcsa" a szerkezetben, ami addig ad neki

áramot, amíg végig nem ér... az van neked valamiért rosszul,

vagy más típushoz igazítva.

Elküldve
Belevaló az amit beletettél? Motorral együtt cserélted?

Van egy "programtárcsa" a szerkezetben, ami addig ad neki

áramot, amíg végig nem ér... az van neked valamiért rosszul,

vagy más típushoz igazítva.

Motort nem cseréltem,csak rudazatot.(annyit tudok,hogy f astra :) )

Azon a programtárcsán lehet állítani,vagy fix?

Elküldve
ezt én sem tudom most fejből, régen volt már, hogy a kezemben volt :)

Tényleg Gabi!

Ezen hogy van megoldva a végállás kapcsoló?

Ezt a részét még nem szedtem szét az astrának! :)

Lassan már nekem sincs olyan rész,amibe ne túrtam volna bele! :)

Elküldve

Mint mondtam, egy programtárcsa jellegű kapcsoló van benne, ami egy pozíció után automatikusan adja a delejt

a motornak, amíg vissza nem tér alap pozícióba. :)

Elküldve
Motort nem cseréltem,csak rudazatot.(annyit tudok,hogy f astra :) )

Azon a programtárcsán lehet állítani,vagy fix?

Sztem csak el van rakva egy foggal az a lemez, ami a motor tengelyére megy. Én is bohóckodtam vele egy kicsit, mire a Caravanon megcsináltam.

Elküldve

Mielőtt nekiállsz hűtőt cserélni, érdemes lenne kizárni a hengerfej vagy tömítés hibát,

Na ez az! Pont ezt nem tudom hogyan lehet egy hengerfej tömitést megállapítani, gondolom szét kellene szedni!

Elküldve

különben az újat is szétnyomhatja.

Ez meg a másik, mitöl tud egy hűtő szétmenni? csak nem attól hogy átszakad a tömítés a hengerfelyben és a vízrendszerben nagyobb nyomás lesz? mert mostanában már azt veszem észre hogy amikor nyitom ki a kupakot sokáig jön ki a "levegő" és bugyogva jön a viz!

Elküldve
Sztem csak el van rakva egy foggal az a lemez, ami a motor tengelyére megy. Én is bohóckodtam vele egy kicsit, mire a Caravanon megcsináltam.

Nektek hány centis a micsodátok? :) (ablaktörlőlapát)

Nekem kicsit rövidnek tünik az enyém.

A rövidebb jobban töröl?

Milyen tipust használtok?

Elküldve
Nektek hány centis a micsodátok? :) (ablaktörlőlapát)

Nekem kicsit rövidnek tünik az enyém.

A rövidebb jobban töröl?

Milyen tipust használtok?

Hali.

Nekem elöl (vezetö, utas oldali) 53cm, 45cm.

Hátul 53cm.

Nekem sajna csak Oson-os van fenn de csak akkor töröl jól ha sok vizet kap.

Elküldve
különben az újat is szétnyomhatja.

Ez meg a másik, mitöl tud egy hűtő szétmenni? csak nem attól hogy átszakad a tömítés a hengerfelyben és a vízrendszerben nagyobb nyomás lesz? mert mostanában már azt veszem észre hogy amikor nyitom ki a kupakot sokáig jön ki a "levegő" és bugyogva jön a viz!

Elvileg a tágulási tartály kupakja elengedi a felesleges nyomást. De ha már levett kupaknál járó motor mellett is jön fel buborék, akkor sztem is hengerfejes.

Elküldve
Nektek hány centis a micsodátok? :) (ablaktörlőlapát)

Nekem kicsit rövidnek tünik az enyém.

A rövidebb jobban töröl?

Milyen tipust használtok?

45 centi a gyári méret.Nekem mindhárom akkora!

Elküldve
Ez meg a másik, mitöl tud egy hűtő szétmenni? csak nem attól hogy átszakad a tömítés a hengerfelyben és a vízrendszerben nagyobb nyomás lesz? mert mostanában már azt veszem észre hogy amikor nyitom ki a kupakot sokáig jön ki a "levegő" és bugyogva jön a viz!

Óvatosabban írnék, mert egyesek itt ugranak a "hengerfeLYre"!

Elküldve

Sziasztok,

van egy 2002-es opel astra F 1,6-os kombim. Egy két napja figyeltem fel arra, hogy ha belemegyek egy gödörbe (főleg a jobb kerékkel) akkor olyan porcelános hangzás van, vagy mintha lenne egy kulcskészlet a kocsiban és a gödörbe való belemenés esetén elmozdulnának és "csörögnének", tehát olyan fémes hangzás. Volt már ilyenetek? Mi lehet az oka?

P.

Elküldve
van egy 2002-es opel astra F 1,6-os kombim. Egy két napja figyeltem fel arra, hogy ha belemegyek egy gödörbe (főleg a jobb kerékkel) akkor olyan porcelános hangzás van, vagy mintha lenne egy kulcskészlet a kocsiban és a gödörbe való belemenés esetén elmozdulnának és "csörögnének", tehát olyan fémes hangzás. Volt már ilyenetek? Mi lehet az oka?

Elég sok dolog lehet, mindenképpen nézesd át, milyen állapotban vannak a szilentek, gömcsuklók!

Legnagyobb esélye egyébként a stabrúd bekötő csukló törésének van szerintem. :)

Elküldve
Na ez az! Pont ezt nem tudom hogyan lehet egy hengerfej tömitést megállapítani, gondolom szét kellene szedni!

Igen, ilyen jelek mellett nem ártana. viszont ha már le van szedve, érdemes felújítani a hf-et, nem túl drága móka.

És új tömítések, hf csavarok kellenek. Ha nem újíttatod fel, akkor is minimum síkba kell húzatni.

Elküldve

Sziasztok!

Műszerfalat(kmóra) mennyire bonyolult kivenni? Honnan kell kezdeni a lebontást? Csak mert nem akarok törni zúzni. Köszi! C16NZ még mindig :) Ja, és fordulatszámmérős órát berakni egy az egyben belehet?

Elküldve

Köszi! Akkor még ahmar lenne egy olyan kérdésem is, hogy igazából nem akarnám cserélni a műszert, hanem csak próbaképpen rádugni egy másikra vízhőfok és benzinszintjelző-t akarom leellenőrizni, hogy másik műszeregységen is ugyan azt mutatja e mint ami most a kocsimba van. Ehhez ki kell vennem az egész műszert, vagy valahogy hozzá lehet férni ennek a két műszeregységnek a csatlakozójához az egység komplett kibontása nélkül?

http://www.bcweb.hu

Itt találsz F Astrához beszerelési utasítást, amiben benne van fényképekkel a műszeregység kibontása :)

Elküldve
Köszi! Akkor még ahmar lenne egy olyan kérdésem is, hogy igazából nem akarnám cserélni a műszert, hanem csak próbaképpen rádugni egy másikra vízhőfok és benzinszintjelző-t akarom leellenőrizni, hogy másik műszeregységen is ugyan azt mutatja e mint ami most a kocsimba van. Ehhez ki kell vennem az egész műszert, vagy valahogy hozzá lehet férni ennek a két műszeregységnek a csatlakozójához az egység komplett kibontása nélkül?

Ki kell venni, annyira nem hosszúak a kábelek, hogy kiérjen mögüle. Két csatlakozó + a kmóra spirálja amit hátul le kell akasztani.

Elküldve

Sziasztok!

Ti mire gondolnátok a következő esetben?

98-as 16 szelepes 1.4-es motorról van szó!

Hidegen rendesen azonnal indul.

Amint kicsit melegebb a motor, vagy a kinti hőkérséklet akár 2-3 másodpercig is kell indítózni.

Az indítómotor azonnal pörget, gyertyák rendben, vízhőfok jeladó kicserélve.

Injektor tísztítás vagy valami más a megoldás?

köszi

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.