Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Belevaló az amit beletettél? Motorral együtt cserélted?

Van egy "programtárcsa" a szerkezetben, ami addig ad neki

áramot, amíg végig nem ér... az van neked valamiért rosszul,

vagy más típushoz igazítva.

Motort nem cseréltem,csak rudazatot.(annyit tudok,hogy f astra :) )

Azon a programtárcsán lehet állítani,vagy fix?

Link to comment
Megosztás:

Motort nem cseréltem,csak rudazatot.(annyit tudok,hogy f astra :) )

Azon a programtárcsán lehet állítani,vagy fix?

Sztem csak el van rakva egy foggal az a lemez, ami a motor tengelyére megy. Én is bohóckodtam vele egy kicsit, mire a Caravanon megcsináltam.

Link to comment
Megosztás:

különben az újat is szétnyomhatja.

Ez meg a másik, mitöl tud egy hűtő szétmenni? csak nem attól hogy átszakad a tömítés a hengerfelyben és a vízrendszerben nagyobb nyomás lesz? mert mostanában már azt veszem észre hogy amikor nyitom ki a kupakot sokáig jön ki a "levegő" és bugyogva jön a viz!

Link to comment
Megosztás:

Sztem csak el van rakva egy foggal az a lemez, ami a motor tengelyére megy. Én is bohóckodtam vele egy kicsit, mire a Caravanon megcsináltam.

Nektek hány centis a micsodátok? :) (ablaktörlőlapát)

Nekem kicsit rövidnek tünik az enyém.

A rövidebb jobban töröl?

Milyen tipust használtok?

Link to comment
Megosztás:

Nektek hány centis a micsodátok? :) (ablaktörlőlapát)

Nekem kicsit rövidnek tünik az enyém.

A rövidebb jobban töröl?

Milyen tipust használtok?

Hali.

Nekem elöl (vezetö, utas oldali) 53cm, 45cm.

Hátul 53cm.

Nekem sajna csak Oson-os van fenn de csak akkor töröl jól ha sok vizet kap.

Link to comment
Megosztás:

különben az újat is szétnyomhatja.

Ez meg a másik, mitöl tud egy hűtő szétmenni? csak nem attól hogy átszakad a tömítés a hengerfelyben és a vízrendszerben nagyobb nyomás lesz? mert mostanában már azt veszem észre hogy amikor nyitom ki a kupakot sokáig jön ki a "levegő" és bugyogva jön a viz!

Elvileg a tágulási tartály kupakja elengedi a felesleges nyomást. De ha már levett kupaknál járó motor mellett is jön fel buborék, akkor sztem is hengerfejes.

Link to comment
Megosztás:

Ez meg a másik, mitöl tud egy hűtő szétmenni? csak nem attól hogy átszakad a tömítés a hengerfelyben és a vízrendszerben nagyobb nyomás lesz? mert mostanában már azt veszem észre hogy amikor nyitom ki a kupakot sokáig jön ki a "levegő" és bugyogva jön a viz!

Óvatosabban írnék, mert egyesek itt ugranak a "hengerfeLYre"!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

van egy 2002-es opel astra F 1,6-os kombim. Egy két napja figyeltem fel arra, hogy ha belemegyek egy gödörbe (főleg a jobb kerékkel) akkor olyan porcelános hangzás van, vagy mintha lenne egy kulcskészlet a kocsiban és a gödörbe való belemenés esetén elmozdulnának és "csörögnének", tehát olyan fémes hangzás. Volt már ilyenetek? Mi lehet az oka?

P.

Link to comment
Megosztás:

van egy 2002-es opel astra F 1,6-os kombim. Egy két napja figyeltem fel arra, hogy ha belemegyek egy gödörbe (főleg a jobb kerékkel) akkor olyan porcelános hangzás van, vagy mintha lenne egy kulcskészlet a kocsiban és a gödörbe való belemenés esetén elmozdulnának és "csörögnének", tehát olyan fémes hangzás. Volt már ilyenetek? Mi lehet az oka?

Elég sok dolog lehet, mindenképpen nézesd át, milyen állapotban vannak a szilentek, gömcsuklók!

Legnagyobb esélye egyébként a stabrúd bekötő csukló törésének van szerintem. :)

Link to comment
Megosztás:

Na ez az! Pont ezt nem tudom hogyan lehet egy hengerfej tömitést megállapítani, gondolom szét kellene szedni!

Igen, ilyen jelek mellett nem ártana. viszont ha már le van szedve, érdemes felújítani a hf-et, nem túl drága móka.

És új tömítések, hf csavarok kellenek. Ha nem újíttatod fel, akkor is minimum síkba kell húzatni.

Link to comment
Megosztás:

Köszi! Akkor még ahmar lenne egy olyan kérdésem is, hogy igazából nem akarnám cserélni a műszert, hanem csak próbaképpen rádugni egy másikra vízhőfok és benzinszintjelző-t akarom leellenőrizni, hogy másik műszeregységen is ugyan azt mutatja e mint ami most a kocsimba van. Ehhez ki kell vennem az egész műszert, vagy valahogy hozzá lehet férni ennek a két műszeregységnek a csatlakozójához az egység komplett kibontása nélkül?

http://www.bcweb.hu

Itt találsz F Astrához beszerelési utasítást, amiben benne van fényképekkel a műszeregység kibontása :)

Link to comment
Megosztás:

Köszi! Akkor még ahmar lenne egy olyan kérdésem is, hogy igazából nem akarnám cserélni a műszert, hanem csak próbaképpen rádugni egy másikra vízhőfok és benzinszintjelző-t akarom leellenőrizni, hogy másik műszeregységen is ugyan azt mutatja e mint ami most a kocsimba van. Ehhez ki kell vennem az egész műszert, vagy valahogy hozzá lehet férni ennek a két műszeregységnek a csatlakozójához az egység komplett kibontása nélkül?

Ki kell venni, annyira nem hosszúak a kábelek, hogy kiérjen mögüle. Két csatlakozó + a kmóra spirálja amit hátul le kell akasztani.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ti mire gondolnátok a következő esetben?

98-as 16 szelepes 1.4-es motorról van szó!

Hidegen rendesen azonnal indul.

Amint kicsit melegebb a motor, vagy a kinti hőkérséklet akár 2-3 másodpercig is kell indítózni.

Az indítómotor azonnal pörget, gyertyák rendben, vízhőfok jeladó kicserélve.

Injektor tísztítás vagy valami más a megoldás?

köszi

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.