opel16v Elküldve Január31, 2008 Megoszt Elküldve Január31, 2008 Belevaló az amit beletettél? Motorral együtt cserélted? Van egy "programtárcsa" a szerkezetben, ami addig ad neki áramot, amíg végig nem ér... az van neked valamiért rosszul, vagy más típushoz igazítva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Január31, 2008 Megoszt Elküldve Január31, 2008 Belevaló az amit beletettél? Motorral együtt cserélted? Van egy "programtárcsa" a szerkezetben, ami addig ad neki áramot, amíg végig nem ér... az van neked valamiért rosszul, vagy más típushoz igazítva. Motort nem cseréltem,csak rudazatot.(annyit tudok,hogy f astra :) ) Azon a programtárcsán lehet állítani,vagy fix? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január31, 2008 Megoszt Elküldve Január31, 2008 ezt én sem tudom most fejből, régen volt már, hogy a kezemben volt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Január31, 2008 Megoszt Elküldve Január31, 2008 ezt én sem tudom most fejből, régen volt már, hogy a kezemben volt :) Majd hétvégén abba is belekukkantok, köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január31, 2008 Megoszt Elküldve Január31, 2008 ezt én sem tudom most fejből, régen volt már, hogy a kezemben volt :) Tényleg Gabi! Ezen hogy van megoldva a végállás kapcsoló? Ezt a részét még nem szedtem szét az astrának! :) Lassan már nekem sincs olyan rész,amibe ne túrtam volna bele! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január31, 2008 Megoszt Elküldve Január31, 2008 Mint mondtam, egy programtárcsa jellegű kapcsoló van benne, ami egy pozíció után automatikusan adja a delejt a motornak, amíg vissza nem tér alap pozícióba. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január31, 2008 Megoszt Elküldve Január31, 2008 Motort nem cseréltem,csak rudazatot.(annyit tudok,hogy f astra :) ) Azon a programtárcsán lehet állítani,vagy fix? Sztem csak el van rakva egy foggal az a lemez, ami a motor tengelyére megy. Én is bohóckodtam vele egy kicsit, mire a Caravanon megcsináltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január31, 2008 Megoszt Elküldve Január31, 2008 Mielőtt nekiállsz hűtőt cserélni, érdemes lenne kizárni a hengerfej vagy tömítés hibát, Na ez az! Pont ezt nem tudom hogyan lehet egy hengerfej tömitést megállapítani, gondolom szét kellene szedni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január31, 2008 Megoszt Elküldve Január31, 2008 különben az újat is szétnyomhatja. Ez meg a másik, mitöl tud egy hűtő szétmenni? csak nem attól hogy átszakad a tömítés a hengerfelyben és a vízrendszerben nagyobb nyomás lesz? mert mostanában már azt veszem észre hogy amikor nyitom ki a kupakot sokáig jön ki a "levegő" és bugyogva jön a viz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Digger Elküldve Január31, 2008 Megoszt Elküldve Január31, 2008 Sztem csak el van rakva egy foggal az a lemez, ami a motor tengelyére megy. Én is bohóckodtam vele egy kicsit, mire a Caravanon megcsináltam. Nektek hány centis a micsodátok? :) (ablaktörlőlapát) Nekem kicsit rövidnek tünik az enyém. A rövidebb jobban töröl? Milyen tipust használtok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Január31, 2008 Megoszt Elküldve Január31, 2008 Nektek hány centis a micsodátok? :) (ablaktörlőlapát) Nekem kicsit rövidnek tünik az enyém. A rövidebb jobban töröl? Milyen tipust használtok? Hali. Nekem elöl (vezetö, utas oldali) 53cm, 45cm. Hátul 53cm. Nekem sajna csak Oson-os van fenn de csak akkor töröl jól ha sok vizet kap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január31, 2008 Megoszt Elküldve Január31, 2008 különben az újat is szétnyomhatja. Ez meg a másik, mitöl tud egy hűtő szétmenni? csak nem attól hogy átszakad a tömítés a hengerfelyben és a vízrendszerben nagyobb nyomás lesz? mert mostanában már azt veszem észre hogy amikor nyitom ki a kupakot sokáig jön ki a "levegő" és bugyogva jön a viz! Elvileg a tágulási tartály kupakja elengedi a felesleges nyomást. De ha már levett kupaknál járó motor mellett is jön fel buborék, akkor sztem is hengerfejes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január31, 2008 Megoszt Elküldve Január31, 2008 Nektek hány centis a micsodátok? :) (ablaktörlőlapát) Nekem kicsit rövidnek tünik az enyém. A rövidebb jobban töröl? Milyen tipust használtok? 45 centi a gyári méret.Nekem mindhárom akkora! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Január31, 2008 Megoszt Elküldve Január31, 2008 45 centi a gyári méret.Nekem mindhárom akkora! Caravannál csak 40 cm a hátsó. Hogy lehet a vezetőoldali ablaktörlő 53 cm? Nem ér az hozzá a gumiszegélyhez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január31, 2008 Megoszt Elküldve Január31, 2008 Caravannál csak 40 cm a hátsó. Nekem nem hullaszállítóm van! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Január31, 2008 Megoszt Elküldve Január31, 2008 Ez meg a másik, mitöl tud egy hűtő szétmenni? csak nem attól hogy átszakad a tömítés a hengerfelyben és a vízrendszerben nagyobb nyomás lesz? mert mostanában már azt veszem észre hogy amikor nyitom ki a kupakot sokáig jön ki a "levegő" és bugyogva jön a viz! Óvatosabban írnék, mert egyesek itt ugranak a "hengerfeLYre"! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pat Elküldve Január31, 2008 Megoszt Elküldve Január31, 2008 Sziasztok, van egy 2002-es opel astra F 1,6-os kombim. Egy két napja figyeltem fel arra, hogy ha belemegyek egy gödörbe (főleg a jobb kerékkel) akkor olyan porcelános hangzás van, vagy mintha lenne egy kulcskészlet a kocsiban és a gödörbe való belemenés esetén elmozdulnának és "csörögnének", tehát olyan fémes hangzás. Volt már ilyenetek? Mi lehet az oka? P. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Február1, 2008 Megoszt Elküldve Február1, 2008 Nekem nem hullaszállítóm van! :) Senki sem tökéletes... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február1, 2008 Megoszt Elküldve Február1, 2008 van egy 2002-es opel astra F 1,6-os kombim. Egy két napja figyeltem fel arra, hogy ha belemegyek egy gödörbe (főleg a jobb kerékkel) akkor olyan porcelános hangzás van, vagy mintha lenne egy kulcskészlet a kocsiban és a gödörbe való belemenés esetén elmozdulnának és "csörögnének", tehát olyan fémes hangzás. Volt már ilyenetek? Mi lehet az oka? Elég sok dolog lehet, mindenképpen nézesd át, milyen állapotban vannak a szilentek, gömcsuklók! Legnagyobb esélye egyébként a stabrúd bekötő csukló törésének van szerintem. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február1, 2008 Megoszt Elküldve Február1, 2008 Na ez az! Pont ezt nem tudom hogyan lehet egy hengerfej tömitést megállapítani, gondolom szét kellene szedni! Igen, ilyen jelek mellett nem ártana. viszont ha már le van szedve, érdemes felújítani a hf-et, nem túl drága móka. És új tömítések, hf csavarok kellenek. Ha nem újíttatod fel, akkor is minimum síkba kell húzatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Február1, 2008 Megoszt Elküldve Február1, 2008 Sziasztok! Műszerfalat(kmóra) mennyire bonyolult kivenni? Honnan kell kezdeni a lebontást? Csak mert nem akarok törni zúzni. Köszi! C16NZ még mindig :) Ja, és fordulatszámmérős órát berakni egy az egyben belehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február1, 2008 Megoszt Elküldve Február1, 2008 http://www.bcweb.hu Itt találsz F Astrához beszerelési utasítást, amiben benne van fényképekkel a műszeregység kibontása :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petya_1106 Elküldve Február1, 2008 Megoszt Elküldve Február1, 2008 Köszi! Akkor még ahmar lenne egy olyan kérdésem is, hogy igazából nem akarnám cserélni a műszert, hanem csak próbaképpen rádugni egy másikra vízhőfok és benzinszintjelző-t akarom leellenőrizni, hogy másik műszeregységen is ugyan azt mutatja e mint ami most a kocsimba van. Ehhez ki kell vennem az egész műszert, vagy valahogy hozzá lehet férni ennek a két műszeregységnek a csatlakozójához az egység komplett kibontása nélkül? http://www.bcweb.hu Itt találsz F Astrához beszerelési utasítást, amiben benne van fényképekkel a műszeregység kibontása :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február1, 2008 Megoszt Elküldve Február1, 2008 Köszi! Akkor még ahmar lenne egy olyan kérdésem is, hogy igazából nem akarnám cserélni a műszert, hanem csak próbaképpen rádugni egy másikra vízhőfok és benzinszintjelző-t akarom leellenőrizni, hogy másik műszeregységen is ugyan azt mutatja e mint ami most a kocsimba van. Ehhez ki kell vennem az egész műszert, vagy valahogy hozzá lehet férni ennek a két műszeregységnek a csatlakozójához az egység komplett kibontása nélkül? Ki kell venni, annyira nem hosszúak a kábelek, hogy kiérjen mögüle. Két csatlakozó + a kmóra spirálja amit hátul le kell akasztani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Minoalovag Elküldve Február1, 2008 Megoszt Elküldve Február1, 2008 Sziasztok! Ti mire gondolnátok a következő esetben? 98-as 16 szelepes 1.4-es motorról van szó! Hidegen rendesen azonnal indul. Amint kicsit melegebb a motor, vagy a kinti hőkérséklet akár 2-3 másodpercig is kell indítózni. Az indítómotor azonnal pörget, gyertyák rendben, vízhőfok jeladó kicserélve. Injektor tísztítás vagy valami más a megoldás? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts