yooccoo Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 így van, csak az időt mutatja és 1 van benne :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Kösz skacok, én nem állok neki máskor sem a hátsó ablaktörlő szétszedésének, rábízom hozzáértőre majd ha kell. Most egyelőre fickós nagyon a "javított" :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Szét kell szedni,szegecseket lefúrni,lemezcsavarral helyetesíteni,tengely ki,felpolíroz,zsírban összerakni. Miután kész a berakott motor szárára,ott ahol kibújik a kasztniból egy megfelelő méretű O gyűrűt kell a tengelyre húzni. Így sokkal kevesebb kosz jut a tengelyhez. Néha időnként zsírsprayvel meg kell fújni és hibátlan lesz. Ezt csináltam én is annó, kb 3 hónapig tartott utána még a cucc :huh: Aztán megint beállt a tengely. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 így van, csak az időt mutatja és 1 van benne :huh: A DID-nél egyszerűbbet még nem is láttam. Létezett ilyen? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 A DID-nél egyszerűbbet még nem is láttam. Létezett ilyen? :huh: Ahham, ilyen, mint ebben. Erre szerkessz BC-t! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Ezt csináltam én is annó, kb 3 hónapig tartott utána még a cucc :huh: Aztán megint beállt a tengely. Akkor vagy elbénáztad vagy neked már megégett a motor! Nekem tavaly volt meg,azóta is tökéletes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Akkor vagy elbénáztad vagy neked már megégett a motor! Nekem tavaly volt meg,azóta is tökéletes. Semmi baja nem volt a motornak, a tengely kezdett el ismét rozsdásodni, és beleállt a szárba. Hiába volt zsír az összerakásnál a tengelynél, akkor is szivárgott be valamennyi nedvesség, és a kikezdett tengely hamar kivirágzott újra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Én kb. 2 éve csináltam meg azóta is tökéletesen működik remélem még sokáig. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Én kb. 2 éve csináltam meg azóta is tökéletesen működik remélem még sokáig. :lol: Szerencsések :huh: Mondjuk lehet nálam az is szerepet játszott, hogy mire megcsináltam, már régóta állt, és nagyon szét volt rohadva a tengely. Hiába is csiszoltam meg, akkor is maradt mély rozsda rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Hali! Megmértem GPS-szel mennyit csal a km óra. Elég elszomorító: 60ig kb 5 km/ó 80nál már 10km/ó 110nél 15km/ó 140nél 20km/ó 0-100ra 25 mp volt a gyorsulás (valós) Lehet vmit kezdeni az órával ilyenkor, hogy valós értéket mutasson? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Hali! Megmértem GPS-szel mennyit csal a km óra. Elég elszomorító: 60ig kb 5 km/ó 80nál már 10km/ó 110nél 15km/ó 140nél 20km/ó 0-100ra 25 mp volt a gyorsulás (valós) Lehet vmit kezdeni az órával ilyenkor, hogy valós értéket mutasson? Milyen a W-száma, ami a kmóra számlap alsó részén található? Az enyém 1111-es, ami a leggyakoribb, de múltkor néztem, EPC szerint az enyémhez 1102-es kéne. Egyébként az enyém is kb. ennyit csal, csak hogyha én pontosabban tudni szeretném, mennyivel megyek, ott a BC :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Veres Jana Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Hali! Megmértem GPS-szel mennyit csal a km óra. Elég elszomorító: 60ig kb 5 km/ó 80nál már 10km/ó 110nél 15km/ó 140nél 20km/ó 0-100ra 25 mp volt a gyorsulás (valós) Lehet vmit kezdeni az órával ilyenkor, hogy valós értéket mutasson? 140-nél 20 km/h?? Melyik irányba?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 140-nél 20 km/h?? Melyik irányba?? Felfele :huh: Mindegyik óra csal felfele, de általában 6-10% között szoktak az astrák. szal szerintem abban már nem a gyári óra van, mert az ennél is többet csal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Veres Jana Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Jól van, na! :huh: Én nem értek hozzá... Link to comment Megosztás: More sharing options...
PottR Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Hali! Megmértem GPS-szel mennyit csal a km óra. Elég elszomorító: 60ig kb 5 km/ó 80nál már 10km/ó 110nél 15km/ó 140nél 20km/ó 0-100ra 25 mp volt a gyorsulás (valós) Lehet vmit kezdeni az órával ilyenkor, hogy valós értéket mutasson? Szia Takarp! Szerintem ne aggódj! Úgy is most szigorítják a rendőri büntetést a gyorshajtásért. Ha 60-at mutat az órád, akkor még integethetsz a rendőröknek! :huh: Egyébként az enyém is ugyanígy csal. Teljesen büszke voltam a kocsira és mindenkinek újságoltam, hogy " Úgy sem fogjátok elhinni, de az én autóm 140-nél eszik kb. 6-6,5 litert!!!" Persze aztán nekem is kiderült, hogy a Budapest-Nyíregy autópálya 240km-e , miért pont 2 óráig tart... Az óra szerinti 140, a valóságban csak 120. De még szerintem 120-nál sem szégyen a 6 liter átlag, különösen 5 emberrel és csomagjaikkal. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 1111-es az óra, szinte biztos nem az eredeti, mert a vízhő mutatója se jól mutatott, az első osztás nem a 90 volt, és akkor még a km számlálóról ne is beszéljünk :huh: Szervízben mondták biztos sokkal több van benne :lol: na, mind1 most már tudom mennyivel kell korrigálni legalább, csak eddig olyan kafa volt 140-150-nel repeszteni. És a max sebivel mi van amit a könyv ír? az műszer szerinti vagy valós? mert nekem műszer szerint megy 175 körül max. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 1111-es az óra, szinte biztos nem az eredeti, mert a vízhő mutatója se jól mutatott, az első osztás nem a 90 volt, és akkor még a km számlálóról ne is beszéljünk :huh: Szervízben mondták biztos sokkal több van benne :lol: na, mind1 most már tudom mennyivel kell korrigálni legalább, csak eddig olyan kafa volt 140-150-nel repeszteni. És a max sebivel mi van amit a könyv ír? az műszer szerinti vagy valós? mert nekem műszer szerint megy 175 körül max. Mondjátok, hogy nem csal az órám (W=1102) max tempó 180 km/óránál! :) Ugye? Ugye? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Mondjátok, hogy nem csal az órám (W=1102) max tempó 180 km/óránál! :) Ugye? Ugye? :) Minden óra gyárilag csal, max a kerékcserélgetéssel tudsz közelíteni a valós értékhez :lol: imho, egy se-nek óra szerint többet kellene mennie 180-nál :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
C16SE Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Szét kell szedni,szegecseket lefúrni,lemezcsavarral helyetesíteni,tengely ki,felpolíroz,zsírban összerakni. Miután kész a berakott motor szárára,ott ahol kibújik a kasztniból egy megfelelő méretű O gyűrűt kell a tengelyre húzni. Így sokkal kevesebb kosz jut a tengelyhez. Néha időnként zsírsprayvel meg kell fújni és hibátlan lesz. Csőváz! Nálam egyszerűbb volt a javítás. Ablaktörlő kar le, anya-kontraanya a tengelyre, WD 40-el jól beáztattam a tengelyt, majd bekapcsoltam az ablaktörlőt és egy 10-es kulccsal segítettem a motornak. Azóta évente többször befújom a tengelyt, még az elsőket is. A fent leír akció kb 4 éve volt, azóta tökéletesen működik minden. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 megtámadott valami betegség és nem tudom kinyitni a hátsó ajtót :huh: szerintem kezd kopni a kulcs új zárhoz minden zárat kell cserélni gondolom hol lehet/érdemes zárat venni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 megtámadott valami betegség és nem tudom kinyitni a hátsó ajtót :huh: szerintem kezd kopni a kulcs új zárhoz minden zárat kell cserélni gondolom hol lehet/érdemes zárat venni? Nem csak a kulcsod kopott? A pótkulccsal is nehezen nyílik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Hali! Megmértem GPS-szel mennyit csal a km óra. Elég elszomorító: 60ig kb 5 km/ó 80nál már 10km/ó 110nél 15km/ó 140nél 20km/ó 0-100ra 25 mp volt a gyorsulás (valós) Lehet vmit kezdeni az órával ilyenkor, hogy valós értéket mutasson? Nekem is pont ennyit csal GPS szerint, viszont a kilométer számláló hajszálpontos. 150 km.-en nem volt egy km. eltérés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szepi-Caravan Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Nekem is pont ennyit csal GPS szerint, viszont a kilométer számláló hajszálpontos. 150 km.-en nem volt egy km. eltérés. Sziasztok! Ezekhez a mérési adatokhoz én is csatlakozok! Nem lehet,hogy a 195/50R15 miatt van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Ezekhez a mérési adatokhoz én is csatlakozok! Nem lehet,hogy a 195/50R15 miatt van? nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 megtámadott valami betegség és nem tudom kinyitni a hátsó ajtót :huh: szerintem kezd kopni a kulcs új zárhoz minden zárat kell cserélni gondolom hol lehet/érdemes zárat venni? inkább a hátsó ajtó zárja lesz a ludas. szedd le a belső borítást, majd pucold ki a zárat, és fújd be WD40-el. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts