Laci4 Elküldve December16, 2004 Megoszt Elküldve December16, 2004 a pill sebesség csak 53 km/h- ig mutat, felett csak +53-at mutat Lehet hülyeséget mondok, de lehet hogy nem.. bár lehet hogy ti a "kisebb" bc-röl beszéltetek. Viszont a kétsorosnál van átlag seb. nah ha az nullázod, akkor igy kiderül h mennyi a pil. sebed.. ha jól okoskodom. És ha az nem csal, (R15 195/50) akkor nekem kb. óra szerint 105km/h-nál van meg a 100. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December16, 2004 Megoszt Elküldve December16, 2004 Szi Gyurka! Hol vetted a bowdwnedet,mert Pécsen van egy király Opel alk.bolt Uránvárosban Jakab Gyuláé.Én Mohácsról járok fel hozzá,akármilyen apróság kell,mert mindent tud és korrekt árai vannak. Igaz jó lenne vmilyen hivatalos engedményt kialkudni nála :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December16, 2004 Megoszt Elküldve December16, 2004 Esetleírás: Nem tom, hogy más rendelkezik-e hasonló motorral, mint én (ill. egyvalakirôl tudok), de tanulságos lehet. Nemrég kikönyökölt a verdában a kilométeróra-spirál. Vettem egy újat (gyárit, természetesen, 7860 Ft) az alváz- és motorszám alapján, de 10-12 cm-rel rövidebb volt, mint kellett volna (szépen körbevezetve arra, amerre a régi is ment). Kicseréltettem egy hosszabbra, ami ugyancsak rövid volt, "légvonalban" is 4-5 centi hiány mutatkozott. A katalógusban nem volt Astra-hoz hosszabb, ezért egy másik katalógusból sikerült kiválasztani egy megfelelô hosszúságút, ami eredetileg Omega-hoz való. Ez egy egyrészes kivitel, szemben az eredeti és a két beszerzett példánnyal, amelyek két részbôl álltak... De e legutóbbi végre-végre passzol, a BC és Gyurka nagy-nagy örömére. Szal figyeljetek, nehogy ingázó legyen Belôletek (is).... Nekem is volt nem túl régen cserélve ez az alkatrész, szintén kétrészes, és az opelboltos ismerős nekem ideadta az utolsót hatezerpárszázért. A többi boltban, meg a márkakereskedőnél is csak ígérték, hogy majd hoznak, 8000 körül. Mi csak az alsó részt cseréltük ki de ott nem volt gond a mérettel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December16, 2004 Megoszt Elküldve December16, 2004 Kori! A rácvárosi út elején levő boltra gondolsz? Az tényleg jó, Én is vettem ott néhány cuccot. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December16, 2004 Megoszt Elküldve December16, 2004 A címet nem tom,de sztem nem egyre gondolunk.Ez egy opel-ford alk.üzlet az olimpiától délre.A gazda nagyon jó fej,nekem már 10-15%-os kedvezményem van :) . Amugy van egy 911-es és egy 928-as porschéja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve December17, 2004 Megoszt Elküldve December17, 2004 Én kuplungbovdennel jártam ugy, elszakadt a kicsike, mire rendeltem egyet!Mondta az eladó, hogy csak 1 fajta van az Astrakhoz, jó mondom kérem. Másnapra meg is jött, de rövid is volt meg a pedálhoz csatlakozo vege is mas forma volt.Visszaviszem modnom Neki nem jo, azt mondja pedig a program csak egy fajtat hozott neki.Mondom azért nézzük meg katalógusban.Na ott már 2 fajtát írt, mire az jó is lett. Happy End! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December17, 2004 Megoszt Elküldve December17, 2004 Asszem tudom melyik. Ott a környékén van egy csomó garázs is, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December17, 2004 Megoszt Elküldve December17, 2004 Igen,a boltal szemben van egy garázssor.A címe páfrány u 32.(ez a reklám helye?) :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December17, 2004 Megoszt Elküldve December17, 2004 Nekem Ő nem mindent tudott megszerválni anno, de tényleg rendes srác. Nézd meg a rácvárosi út elején is, azok foglalkoznak azzal is, hogy bármilyen bontott alkatrészt beszerezzenek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December17, 2004 Megoszt Elküldve December17, 2004 Mikor voltál te ott utoljára?Mert sztem ők költöztek ki a szigeti tanyára.Egy elég nagy "fiatal autók bontóját" csináltak ott.Én egy müa burkolatért fél évig jártam a nyakukra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December17, 2004 Megoszt Elküldve December17, 2004 Két éve voltam ott. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyurka Elküldve December18, 2004 Megoszt Elküldve December18, 2004 A Szigeti tanyások nagy kóklerek, ha lehet kerülöm ôket... Gólyalábat kellett cserélnem, mert még az elôzô tulaj elgörbítette. Megkérdeztem Jakab Gyuszit (Pécs, Páfrány u.), mennyi lenne a gyári -> 96 eFt, utángyárott -> 63 eFt... Mivel a szigeti-tanyásokat akkor még dícsérte valaki, megkérdeztem ôket is -> 35 eFt... Aztán hozattam a haverommal Pestrôl egyet 11 eFt-ért... Szal a szigetisek is Pestrôl hozzák... :? Link to comment Megosztás: More sharing options...
krizsanati Elküldve December24, 2004 Megoszt Elküldve December24, 2004 Sziasztok Kb 1 hónapja vettem egy astrát,és olyan problémám lenne,hogy a fűtéskonzolnál lévő izzók közül egy sem működik,próbáltam szétszedni,de nem igazán sikerült leszednem. Ha valaki igy neten keresztül tudna segíteni,hogy hogy tudom leszedni a fütésgombok körüli burkolatot,aznnak örülnék.. Köszi Attila Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December29, 2004 Megoszt Elküldve December29, 2004 Tudna nekem segíteni valaki hogy F Astrához milyen Torx kulcsok kellenek a leggyakrabban?? Pl. 5 ajtós kaszni 5. ajtóborításának leszedésére (hátsó ablaktörlő gyógyítás), meg ilyen hasonló helyekre, ahol olyan dolgok vannak, amiknek a javítása otthon is, kis szakértelemmel (vagy anélkül :) ), elvégezhető. Azért egy 100 darabos készeletet nem vennék emiatt... Obiban, Praktikerben vannak ilyen cuccok, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December29, 2004 Megoszt Elküldve December29, 2004 Sziasztok Kb 1 hónapja vettem egy astrát,és olyan problémám lenne,hogy a fűtéskonzolnál lévő izzók közül egy sem működik,próbáltam szétszedni,de nem igazán sikerült leszednem. Ha valaki igy neten keresztül tudna segíteni,hogy hogy tudom leszedni a fütésgombok körüli burkolatot,aznnak örülnék.. Köszi Attila Először is le kell venned a három gombot! Ha már esetleg el volt törve, akkor könnyen lejön, ha nem akkor kicsit nehezebben! Az alsó két sarkában két csavar fogja! Felül ki kell pattintani a két középső szellőzőt, (csavarhúzóval óvatosan, mert elég hamar nyomot hagy a feszegetés... :idea: ) ezt leszedve már látni fogod a csavarokat a felső íven is... A konzold még 2 db pici csillagcsavar fogja hozzá a fűtéskapcsolós konzolhoz... Remélem így érthető... Ha nem, szólj... :wink: Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Addamsky Elküldve December29, 2004 Megoszt Elküldve December29, 2004 Tudna nekem segíteni valaki hogy F Astrához milyen Torx kulcsok kellenek a leggyakrabban?? Pl. 5 ajtós kaszni 5. ajtóborításának leszedésére (hátsó ablaktörlő gyógyítás), meg ilyen hasonló helyekre, ahol olyan dolgok vannak, amiknek a javítása otthon is, kis szakértelemmel (vagy anélkül :) ), elvégezhető. Azért egy 100 darabos készeletet nem vennék emiatt... Obiban, Praktikerben vannak ilyen cuccok, nem? Ajánlom a 12 darabos készletet erre a célra, a fenti helyek bármelyikén beszerezhető és nem is túl drága. Abban tuti megtalálod ami kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December29, 2004 Megoszt Elküldve December29, 2004 Köszi! Akkor beruházok egy ilyenbe! Illetve még annyi hogy merrefelé keresgéljek? Inkább nagyobbak, vagy kisebbek, vagy közepesek szoktak kelleni? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December29, 2004 Megoszt Elküldve December29, 2004 3mm környéki a hátsó ajtón levő torx Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December29, 2004 Megoszt Elküldve December29, 2004 Köszi! Közben rájöttem hogy jól lemérem tolómérővel és akkor az lesz a tuti!! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December29, 2004 Megoszt Elküldve December29, 2004 Tudna nekem segíteni valaki hogy F Astrához milyen Torx kulcsok kellenek a leggyakrabban?? Pl. 5 ajtós kaszni 5. ajtóborításának leszedésére (hátsó ablaktörlő gyógyítás), meg ilyen hasonló helyekre, ahol olyan dolgok vannak, amiknek a javítása otthon is, kis szakértelemmel (vagy anélkül :) ), elvégezhető. Azért egy 100 darabos készeletet nem vennék emiatt... Obiban, Praktikerben vannak ilyen cuccok, nem? A hátsóajtóhoz T25-ös kell. Én vettem egy ilyen fejet 500-ért, ami szerintem jobban bírja mint a 6 darabos készlet (600-ért). :wink: Én azt hiszem Baumax-ban vettem, de mindenhol megtalálható. Amúgy vészhelyzetben használható a T20-as is. Ha nem túl erősen van becsavarva akkor kihozza, de hosszútávon nem ajánlott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December29, 2004 Megoszt Elküldve December29, 2004 Tudna nekem segíteni valaki hogy F Astrához milyen Torx kulcsok kellenek a leggyakrabban?? Pl. 5 ajtós kaszni 5. ajtóborításának leszedésére (hátsó ablaktörlő gyógyítás), meg ilyen hasonló helyekre, ahol olyan dolgok vannak, amiknek a javítása otthon is, kis szakértelemmel (vagy anélkül :) ), elvégezhető. Azért egy 100 darabos készeletet nem vennék emiatt... Obiban, Praktikerben vannak ilyen cuccok, nem? És a tescoban vettem egy narancssárga blekkendekker készletet 3000 körül abban van 6 torx kulcs is, és szerintem teljesen megfelel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December29, 2004 Megoszt Elküldve December29, 2004 Köszönöm a sok-sok választ, már megvettem az Obiban! 2500volt a 8 darabos LUX készlet. Volt egy darab is 1500ért, de mégis inkább a 8as csomagot választottam. Holnap nekiállok az operációnak, az már mókásabb lesz! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December29, 2004 Megoszt Elküldve December29, 2004 Először is le kell venned a három gombot! Ha már esetleg el volt törve, akkor könnyen lejön, ha nem akkor kicsit nehezebben! Az alsó két sarkában két csavar fogja! Felül ki kell pattintani a két középső szellőzőt, (csavarhúzóval óvatosan, mert elég hamar nyomot hagy a feszegetés... :idea: ) ezt leszedve már látni fogod a csavarokat a felső íven is... A konzold még 2 db pici csillagcsavar fogja hozzá a fűtéskapcsolós konzolhoz... Remélem így érthető... Ha nem, szólj... :wink: Üdv.: Atommanó Meg ki kell szedni szinte mindent, a kardánboxot (1-1 csavar a jobb és a bal oldali lábtérnél, 1 csavar a kézifék alatti kis tároló alatt (a bal oldalról kezdve könnyen kijön), kettő a hátsó hamutartó alatt) is hogy hozzáférj az alsó részhez és ki tudd venni a fűtésszabályzó részt. (ügyelni kell a szivargyújtó csatlakozóira, ki kell húzni) A kézifék és a váltószoknya alsó része szintén könnyen kipattintható. Utána leszeded a a kormány burkolatát (3 csavar alul, 1-1 a kormány jobb és baloldalán egy fekete kis takaró műanyag alatt, hogy ehhez hozzáférj el kell tekerned a kormányt az egyenes állásból 90 fokkal).Ezután kiveszed a csavarokat a műszerfal burkolatának felső (1-1)és alsó(1-1) részéből (addig nehezen megy amíg a bajuszkapcsolókat ki nem szeded egy egy pöcköt kell benyomni alul és felül akkor ki lehet húzni őket) A szellőzők alatti 2 csavart ahogy Anti is mondta. Aztán kiveszed a TID előtti kis műanyag lapot oldalról alá lehet nyúlni ( könnyen kijön) alatta kicsavarsz két csavart, kijön a TID, még két csavart és meglazult a felső rész. A TID kivétele könnyebb ha kiveszed a kesztűtartót két csavar alul, kettő belül a felső részen, amikor kijön itt is le kell venni a csatlakozót a világításról. ki kell vennyi a rádiót, ha gyári akkor nem muszáj alul kicsavarsz két csavart (látszik a helye) Leveszed a kapcsolókat a középsőt kihúzod, mint amikor a hátsóablakfűtést bekepcsolod és a fehér csíkkal ellentétes oldalon benyúlva egy kis csavarhúzóval benyomsz egy kis pöcköt közben húzod lefelé a kapcsolót. A két szélső nálam könyenn lejött csak húzni kell hátra.A két szélső levétele után látsz még két csavart ezek kivétele után elvileg kijön a cucc. A magnónál egy kicsit buzerálni kell de kijön. Nem árt ha van segítség főleg ennél a résznél a burkolat kijön és alatta látható lesz a fehér bazár amit kerestél ha ezt is ki akarod venni akkor a bowdeneket le kell pattintani a helyükről, kis műanyag bizbaszok tartják ezek kipattintása után le kell húzni a drótot a tengelyéről, ezekután már kijön az egész fűtésszabályzó és lehet játszani vele. De előbb még a belső levegő keringetés kapcsoló hátuljáról le kell húzni a két kis csövet is. Egésznapos munka, én ma kékítettem be, még nem tökéletes, de alakul. Kicsit igazgatni kell még a ledeket utána jó lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December29, 2004 Megoszt Elküldve December29, 2004 Pofonegyszerű! :) :) :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December30, 2004 Megoszt Elküldve December30, 2004 Nem értem mit szereltek ti a váltószoknya és a kézifék környékén, :roll: de lehetne akár a hátsó üléssort is rakosgatni egy fűtéskonzolszétszedéshez... :wink: :) :) :D :D Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts