Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Nem tudom mennyire idetartozik-e ez a dolog,amit írok,mert még nem nagyon ismerem ki magam a fórumon újoncként.

Szóval!

Ma valahogy kiesett a bal első indexbúrám. :D

Ezt lehet külön is kapni,vagy csak egyben,foglalatostól?

Meteorban 1400ccáz pííz ugyanaaz! tegnap vettem, mert én is elhagytam :huh: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Héé, de ittn semmineksincs + az áára ! :huh: Xál xarrtse éér! :lol:

Én csak azt tom, hogy Szolnokon hol van, de ahogy tudom, van még Cegléden is.

Országszerte sok helyen van. Bár én biztos nem fogok elmenni Pápára. Ez van hozzám a legközelebb.

Vannak árak, sztem amelyik van raktáron, annak ott van az ára.

Árlista ITT.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Hogy kell kérni, mármint mi a neve annak az izzónak ami a központi kijelzőben van, és ugyanolyan kell-e a műszerfalba meg a középkonzolba is ? HA nem akkor azokat is írjátok le!

Ja és hol lehet kapni és milyen áron osztogatják?

Köszi!! :huh:

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Hogy kell kérni, mármint mi a neve annak az izzónak ami a központi kijelzőben van, és ugyanolyan kell-e a műszerfalba meg a középkonzolba is ? HA nem akkor azokat is írjátok le!

Ja és hol lehet kapni és milyen áron osztogatják?

Köszi!! :huh:

Így: Kérnék 2db ilyen izzót :lol: :)

Sztem bármelyik autósboltban kapható. Érdemes olyat venni, ami foglalatos, tehát lehet benne cserélni az izzót, mert a gyári (zöld színű) egyben cserélendő. Esetleg felhasználható LED-esítéshez :)

Link to comment
Megosztás:

Üdv itten!

Némi erőlködve járás után tegnap nem mozgott tovább a hátsó ablaktörlőm :huh:

Pár csavar kikap, megles... Ej, hát sajtolt elem a motor kihajtása, ergo nem állok neki szétmókulni. Fékolajban áztatás hiába.

Bolt, cseredarabért komplett felújított (vagy legalábbis működő...) 12 eFt.

Berak, kapcs, megy.

Fórum keresője gyakorlatilag semmire nem volt jó e témában.

Gyors javításom az első boltban orvoslással nagyon drága volt szerintetek?

Ha nagyon levettek engem legalább kiplakátolom nevükkel a fórumot, hogy más egy garast se vigyen oda :lol:

Ja meg Boldog Opeles Évet mindenkinek :)

Link to comment
Megosztás:

Üdv itten!

Némi erőlködve járás után tegnap nem mozgott tovább a hátsó ablaktörlőm :huh:

Pár csavar kikap, megles... Ej, hát sajtolt elem a motor kihajtása, ergo nem állok neki szétmókulni. Fékolajban áztatás hiába.

Bolt, cseredarabért komplett felújított (vagy legalábbis működő...) 12 eFt.

Berak, kapcs, megy.

Fórum keresője gyakorlatilag semmire nem volt jó e témában.

Gyors javításom az első boltban orvoslással nagyon drága volt szerintetek?

Ha nagyon levettek engem legalább kiplakátolom nevükkel a fórumot, hogy más egy garast se vigyen oda :lol:

Ja meg Boldog Opeles Évet mindenkinek :)

Hi!

Boldog Évet Neked is!

Sztem nem volt sok, ha jól emléxem, olyan 30-40e Ft újonnan a gyári. Ha valóban jó állapotú, akkor megérte. Nekem is volt ilyen gondom, csak az érdekesebb volt, mert nekem zuhogó esőben állt meg a hátsó, de vitte magával a biztosítékot is, úgyhogy megállt az első is. Én szétszedtem, és megcsináltam.

az én kijelzőmben 1 izzó van csak

Az melyik kijelző? Az a kicsi, ami csak az időt mutatja?

Link to comment
Megosztás:

Hi!

Boldog Évet Neked is!

Sztem nem volt sok, ha jól emléxem, olyan 30-40e Ft újonnan a gyári. Ha valóban jó állapotú, akkor megérte. Nekem is volt ilyen gondom, csak az érdekesebb volt, mert nekem zuhogó esőben állt meg a hátsó, de vitte magával a biztosítékot is, úgyhogy megállt az első is. Én szétszedtem, és megcsináltam.

:) Akkor újat úgysem vettem volna bele.

Más: antenna elmaradt valahol. Utángyártott teleszkópos volt motor nélkül (bírt kb. 3 évet). Vegyek újra ilyet, vagy van valami jó ablakra ragasztható csináld magad verziós? Amolyan szálantennára gondolok, ami pár ótóban széria volt.

Más2: a fene a gyenge minőségű oldalsó tükörlapokba... A sótól lazán megszűnnek tükrözni :huh: Először a szélén, aztán kezd az egész fémréteg elhalni. A múltkor lazán ráragasztottam régi lapra újat. Most félek a 3. laptól, lassan már a gravitáció sok lesz annak a gyengusz műanyag-lemez tükörváznak :lol:

Mi a tuti, cartársak?

...hja, rájöttem magamtól: nem kell rádiót hallgatni, és a türöt sem kell nézegetni.

Link to comment
Megosztás:

Üdv itten!

Némi erőlködve járás után tegnap nem mozgott tovább a hátsó ablaktörlőm :huh:

Pár csavar kikap, megles... Ej, hát sajtolt elem a motor kihajtása, ergo nem állok neki szétmókulni. Fékolajban áztatás hiába.

Bolt, cseredarabért komplett felújított (vagy legalábbis működő...) 12 eFt.

Berak, kapcs, megy.

Fórum keresője gyakorlatilag semmire nem volt jó e témában.

Gyors javításom az első boltban orvoslással nagyon drága volt szerintetek?

Ha nagyon levettek engem legalább kiplakátolom nevükkel a fórumot, hogy más egy garast se vigyen oda :)

Annó vállalati 5 ajtós Astrámon ötször kellett cserélni a h. ablaktörlő motort 210000 km alatt, szóval erre számíthatsz. Szakszervízben egy ilyen műtét harmincvalahány ezer Ft volt, tehát a Te árad korrektnek mondható. Az már egy más kérdés, hogy a volt kocsimmal azóta egy kolléganőm jár mert megvásárolta és a legközelebbi aktuális csere helyett elvitte ide a közelben levő autóvillamossági szerelőhöz a kocsit. Ott 3500 forintért megjavították, és mondták, hogy ha legközelebb előfordul hasonló akkor is kb ennyi a tarifa. Szóval ennyit a SZAKSZERVÍZRŐL (Kövesdán) és hogy megéri-e saját magunknak szaladgálni alkatrészért. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sajnos nem javítható tartósan, ezért sokszor kell hozzányúlni, ha valaki home-made akarja

megoldani. A szárába belerohad a tengely, az a baja általában.

Szét kell szedni,szegecseket lefúrni,lemezcsavarral helyetesíteni,tengely ki,felpolíroz,zsírban összerakni.

Miután kész a berakott motor szárára,ott ahol kibújik a kasztniból egy megfelelő méretű O gyűrűt kell a tengelyre húzni.

Így sokkal kevesebb kosz jut a tengelyhez.

Néha időnként zsírsprayvel meg kell fújni és hibátlan lesz.

Link to comment
Megosztás:

szerintem gyárilag kettő volt az :lol:

Abban a legegyszerűbb fajtában, ami csak az időt mutatja, még a DID-nél is egyszerűbb, abban is 2 égő van?

Szét kell szedni,szegecseket lefúrni,lemezcsavarral helyetesíteni,tengely ki,felpolíroz,zsírban összerakni.

Miután kész a berakott motor szárára,ott ahol kibújik a kasztniból egy megfelelő méretű O gyűrűt kell a tengelyre húzni.

Így sokkal kevesebb kosz jut a tengelyhez.

Néha időnként zsírsprayvel meg kell fújni és hibátlan lesz.

Pontosan ezt csináltam én is, csak O-gyűrűt még nem tettem alá. Nem volt épp kéznél :huh:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.