takarp Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 Hali! Említettétek azt a Hynes kézikönyvet, tud valaki linket ahonnan esetleg le lehet tölteni? Torrentben nem találtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dzsiferi Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 Köszi szépen! Szerintem a rádiót nem kell kivenni, én legalábbi amikor évekkel ezelőtt cseréltem izzókat nem nyúltam a rádióhoz. Pláne ha gyári, akkor nem is egyszerű. Itt egy leírás. http://www.opel-magazin.hu/index.php?optio...&Itemid=105 Itt is írják ugyan a rádió kiszerelését, de szerintem azzal ne bajlódj. Valahol emlékszem még egy részletesebb leírásra is, de azt nem találom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dzsiferi Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 Hali! Említettétek azt a Hynes kézikönyvet, tud valaki linket ahonnan esetleg le lehet tölteni? Torrentben nem találtam. Letöltést nem találtam. www.maroti.net Én náluk vettem meg 5000 HUF körüli összegért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 használtam már sd4 hide-os cuccot párszor, de ez nem akar működni ... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 Erről lehetne valami bővebbet? Honnan, nekem mért nins még? :huh: Nem csak neked, NEKÜNK. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PottR Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 Hello! Először is ki kell venned a rádiót és a beépítő keretét de előtte győződj meg hogy ha gyári meg van hozzá minden kód mert különben nagyobb kárt csinálsz anyagilag! Régen csináltam de de rádió és a beépítőkeret etávolítása után már látod a megoldást!! Sziasztok! Nekem sem müködik a világitás a középkonzolon.Elolvastam a bevágott linkett, de én -egyelőre- nem szeretnék mást, csak visszaállítani a világítást a középkonzolra és km/h mutatójára. Este elég zavaró, hogy nem látom mit állítok. +első ránézésre a azt sem tudom mennyivel megyek. SZóval a kérdésem az lenne, hogy középkonzolon hány izzó van és mivel semmi sem világít nem lehet-e hogy nem is az izzókkal van baj, hanem valahol valamilyen vezetékszakadás vagy biztiolvadás? És a km/h mutató izzójának kicserélésének :huh: menetét ha valaki mellékeli, azt megköszönöm. Sőt... előre is köszi! Üdv: Pott R Link to comment Megosztás: More sharing options...
PottR Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 Tudom, hogy sok a bajom, de na... :huh: Még az is az előzőeken kívül, hogy rettenetesen párásodik az autó belülről. Tudtok valami jó megoldást a párásodás elkerülése érdekében? (Nehogy azt mondjátok, hogy húzzam le az ablakot :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 Tudom, hogy sok a bajom, de na... :huh: Még az is az előzőeken kívül, hogy rettenetesen párásodik az autó belülről. Tudtok valami jó megoldást a párásodás elkerülése érdekében? (Nehogy azt mondjátok, hogy húzzam le az ablakot :lol: ) Pollenszűrőcsere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 Pont ezt akartam írni:Pollenszűrőcsere az tuti kell! Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 középkonzolban 4 izzó van, műszerfalban szintén kk: t5-ös foglalat, mf: b8,5d típus a szokásos rizsszemizzók hamar kiégnek, ezért javallott ledes cuccot berakni helyette vagy ha van kedved, akkor forrasztgathatsz is, ezzel el lehet kerülni a foltos megvilágítást Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 Pont ezt akartam írni:Pollenszűrőcsere az tuti kell! Plusz meg kell nézni, hogy hol folyik rá a víz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 Tudom, hogy sok a bajom, de na... :huh: Még az is az előzőeken kívül, hogy rettenetesen párásodik az autó belülről. Tudtok valami jó megoldást a párásodás elkerülése érdekében? (Nehogy azt mondjátok, hogy húzzam le az ablakot :D ) Esetleg még :Afrikába költözés? :D :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balfék Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 SZóval a kérdésem az lenne, hogy középkonzolon hány izzó van és mivel semmi sem világít nem lehet-e hogy nem is az izzókkal van baj, hanem valahol valamilyen vezetékszakadás vagy biztiolvadás? És a km/h mutató izzójának kicserélésének :huh: menetét ha valaki mellékeli, azt megköszönöm. Sőt... előre is köszi! Üdv: Pott R 2db izzó van benne a boltban "foglalatos"-t kérjél, mert ha nem foglalatost veszel, akkor még forrasztanod is kell bele a régi foglalatába. Vezetékszakadás kizárt, mert erősen kötegelt, bandázsolt kábelköteg megy hozzá valószínűbb az égő elhalálozása. Nekem is az volt. Hát nem 1szerű !!! Le kell szedned a kormány burkolatot elsőként alul 3db csavar, majd inditókulcs a helyére kormány elfordít 90fokkal jobbra és a kormányküllők közt, ahol találkozik az alsó-felső műanyag ott van kis műanyag takarókkal elrejtett csavar takarók lapos hegyű csavarhúzóval aláfeszítve kiugranak, másik kezedet tedd oda, nehogy az "elugrott takarókat kelljen keresni :D Ugyanez balra is ! Kulcs ki, ekkor a kormány burkolat tetejét is le tudod venni magadfelé+felfelé mozgatva. Mos már az alsó is elengedi magát, de azt meg át kell fűzni a kulcs foglalatának gumi harangján. Következő lépés lehet a műszerfal napellenző alá benézel ott 2 csavar vár lazításra, majd a kezedbe esik. most már csak 3db csavar, de ezek máár a műszerfalat fogják !! Fönt 1db és a 2db a műszerfal felszabadult részénél alul. Mocitető nyit, kilométer óra spirál kinyomoz, ha 2 részes akkor szerencsés vagy mert szét tudod csavarni, ennyi elég is vissza a kormány mögé műszerfal mozgat, óvatosan magadfelé lazul annyit, hogy mögé tudsz nyúlni 2db elektromos csati megy hozzá ezeket leszeded, majd még kintebb húzva a műszerfalat már el tudod annyira fordítani, hogy lásd az izzókat kb 90fokot kell rajtuk csavarni és ki tudod venni őket. Ha nem megy akkor vedd le a kilométer óra spirált a műszerfalról (1 rugós fémlap fogja csak meg kell nyomnod és érzed, hogy lazul) és tiéd a műszerfal. Lehet barkácsolni :D a 2db izzó kb a km óra 2 oldalán van Szóval kb ennyiiii !! Tudom így elsőre qva bonyolultnak tűűnik, de hamar belejön az ambéér :lol: Harmadjára már sötétben is menni fog :D Bár vezetés közben nem javaslom főőleg elsőőre ! :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 Már én is kétszer megcsináltam az izzócserét.:-( Gondolkodom az Afrikába költözésen :huh: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 javaslom mind a 4 égő cseréjét a műszeregységben, mert a másik kettő is várhatóan elhalálozik hamar... Link to comment Megosztás: More sharing options...
totya-23 Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 Szerintem a rádiót nem kell kivenni, én legalábbi amikor évekkel ezelőtt cseréltem izzókat nem nyúltam a rádióhoz. Pláne ha gyári, akkor nem is egyszerű. Itt egy leírás. http://www.opel-magazin.hu/index.php?optio...&Itemid=105 Itt is írják ugyan a rádió kiszerelését, de szerintem azzal ne bajlódj. Valahol emlékszem még egy részletesebb leírásra is, de azt nem találom. Még nem rég vagyok fórumos ezért érdeklődök ilyen apróságok felől. Köszi a segítségeteket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PottR Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 Plusz meg kell nézni, hogy hol folyik rá a víz. Szóval szerinted valahol víz folyt a pollenszűrőre és ezt felmelegítve páradús levegő kering az autóban, amikor feltekerem a fűtést? Hol van a pollenszűrő? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 Szóval szerinted valahol víz folyt a pollenszűrőre és ezt felmelegítve páradús levegő kering az autóban, amikor feltekerem a fűtést? Hol van a pollenszűrő? :huh: Igen, álltalában a szélvédő rossz tömítésénél szokott aláfolyni a víz. A fűtőventi pedig kiszívja a megázott papírszűrőből. Ha jó a tömítés a szélvédőnél, akkor az is lehet, hogy a szűrő feletti két műanyag rosszul van összeillesztve. Én is így jártam egy pollenszűrő csere után. :lol: A pollenszűrő a szélvédő előtti műanyag takarólemez alatt van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PottR Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 2db izzó van benne a boltban "foglalatos"-t kérjél, mert ha nem foglalatost veszel, akkor még forrasztanod is kell bele a régi foglalatába. Vezetékszakadás kizárt, mert erősen kötegelt, bandázsolt kábelköteg megy hozzá valószínűbb az égő elhalálozása. Nekem is az volt. Hát nem 1szerű !!! Le kell szedned a kormány burkolatot elsőként alul 3db csavar, majd inditókulcs a helyére kormány elfordít 90fokkal jobbra és a kormányküllők közt, ahol találkozik az alsó-felső műanyag ott van kis műanyag takarókkal elrejtett csavar takarók lapos hegyű csavarhúzóval aláfeszítve kiugranak, másik kezedet tedd oda, nehogy az "elugrott takarókat kelljen keresni :D Ugyanez balra is ! Kulcs ki, ekkor a kormány burkolat tetejét is le tudod venni magadfelé+felfelé mozgatva. Mos már az alsó is elengedi magát, de azt meg át kell fűzni a kulcs foglalatának gumi harangján. Következő lépés lehet a műszerfal napellenző alá benézel ott 2 csavar vár lazításra, majd a kezedbe esik. most már csak 3db csavar, de ezek máár a műszerfalat fogják !! Fönt 1db és a 2db a műszerfal felszabadult részénél alul. Mocitető nyit, kilométer óra spirál kinyomoz, ha 2 részes akkor szerencsés vagy mert szét tudod csavarni, ennyi elég is vissza a kormány mögé műszerfal mozgat, óvatosan magadfelé lazul annyit, hogy mögé tudsz nyúlni 2db elektromos csati megy hozzá ezeket leszeded, majd még kintebb húzva a műszerfalat már el tudod annyira fordítani, hogy lásd az izzókat kb 90fokot kell rajtuk csavarni és ki tudod venni őket. Ha nem megy akkor vedd le a kilométer óra spirált a műszerfalról (1 rugós fémlap fogja csak meg kell nyomnod és érzed, hogy lazul) és tiéd a műszerfal. Lehet barkácsolni :P a 2db izzó kb a km óra 2 oldalán van Szóval kb ennyiiii !! Tudom így elsőre qva bonyolultnak tűűnik, de hamar belejön az ambéér :lol: Harmadjára már sötétben is menni fog :D Bár vezetés közben nem javaslom főőleg elsőőre ! :P :P köszönöm a választ Azt hiszem teljesen kimeríti az izzócsere helyes menetét Én adnék rá egy ötöst. :P Ami azt illeti Kadettemben már szedtem szét a műszerfalat -nem is egyszer- de ez a 13 éves astra nekem még új technika :huh: és félek, hogy valami törik-reped, akkor több kárt csinálok, mint hasznot. De a választ mégegyszer köszi és lehet hogy amikor lesz szabad 3-4 órám és az izzadságom nem rámfagy, hanem lefolyik akkor nekiállok. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 köszönöm a választ Azt hiszem teljesen kimeríti az izzócsere helyes menetét Én adnék rá egy ötöst. :D Ami azt illeti Kadettemben már szedtem szét a műszerfalat -nem is egyszer- de ez a 13 éves astra nekem még új technika :huh: és félek, hogy valami törik-reped, akkor több kárt csinálok, mint hasznot. De a választ mégegyszer köszi és lehet hogy amikor lesz szabad 3-4 órám és az izzadságom nem rámfagy, hanem lefolyik akkor nekiállok. :lol: Írdd már be légyszi, hogy honnan írsz, meg az aláírásba a motorkódodat, hátha úgy könnyebb segíteni más esetekben is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
totya-23 Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 Tudom, hogy sok a bajom, de na... :huh: Még az is az előzőeken kívül, hogy rettenetesen párásodik az autó belülről. Tudtok valami jó megoldást a párásodás elkerülése érdekében? (Nehogy azt mondjátok, hogy húzzam le az ablakot :lol: ) Ha kicserélted a pollenszürőt és mégsem jó próbáld ki amit én. Igaz egy kicsit hoszadalmas meló. Kiszedtem mindent a kocsibol(ülések, padlókárpit)és az alatta lévő szivacsréteg. Az alvázba vannak tömitő dugók amin belső mosáskor kifolyik a víz. Ezeket kiszedve kitakarítottam a belsejét, majd tömitő szilikonnal körbenyomtam és igy tettem vissza őket. Lesz majd amire valami gyári lapocska van ragasztva de alulról megnézed pontosan látszik a helye. A szivacsra 1 napot vártam mig kiszárad,de szerintem bevált. Mielőtt még összeraktam volna a szélvédőre nagy mennyíségü vizet öntöttem ami enyhén csepegett az utastérbe. végül kiderült hogy ahol a pollenszürő van alatta van egy müanyag keret, elvileg van rajta gyári tömitő gumi de már nem az igazi. Ezalá is nyomtam azt a tömitő szilikont és igy raktam vissza a müanyag keretet. Ott elvileg van alatta egy kis lemez perem de a nagy menyiségü vizet már nem birta olyan gyorsan elvezetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balfék Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 köszönöm a választ Azt hiszem teljesen kimeríti az izzócsere helyes menetét Én adnék rá egy ötöst. :D Ami azt illeti Kadettemben már szedtem szét a műszerfalat -nem is egyszer- de ez a 13 éves astra nekem még új technika :huh: és félek, hogy valami törik-reped, akkor több kárt csinálok, mint hasznot. De a választ mégegyszer köszi és lehet hogy amikor lesz szabad 3-4 órám és az izzadságom nem rámfagy, hanem lefolyik akkor nekiállok. :D Hát több időőbe tellt ide beirni, mint +csinálni!! Xeerinteem nekd is csúcs 40' !! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
totya-23 Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 Jah olvasgass vissza az elektromos topikban ott ki lett belezve a tema. EPC-t skacok le lehet tolteni torrent utjan a mullerauto honlapjan talaltok hozza elerest.(pl.) na ehun e: Muller utana daemon tools mert bevan "dobozolva" A letöltés sikeres volt megvan a program csak a deamon tools om lehet hogy régi. Neked milyennel sikerült a telepítés. Előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 Nekem is lejött, műxik is. A Daemon Toolsom 4.10-es. Van egy kis progi is az imagek mellett, miután a Daemonba betöltöd az imaget, azt indítsd el, és nyomj neki egy Hide gombot, aztán mehet a telepítés. A Daemon Toolsban ne legyen bekapcsolva semmi amuláció (piros az ikonja). Ha kéri a másik lemezt, a kis progin Restore gomb, aztán Daemonból image kivesz, másik betölt, kis progiban Hide, és mehet tovább. Első telepítésnél nekem is elszállt valami hibával, és szépen uninstallálta magát :huh: De másodikra simán felment. Link to comment Megosztás: More sharing options...
totya-23 Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 Nekem is lejött, műxik is. A Daemon Toolsom 4.10-es. Van egy kis progi is az imagek mellett, miután a Daemonba betöltöd az imaget, azt indítsd el, és nyomj neki egy Hide gombot, aztán mehet a telepítés. A Daemon Toolsban ne legyen bekapcsolva semmi amuláció (piros az ikonja). Ha kéri a másik lemezt, a kis progin Unhide gomb, aztán Daemonból image kivesz, másik betölt, kis progiban Hide, és mehet tovább. Első telepítésnél nekem is elszállt valami hibával, és szépen uninstallálta magát :huh: De másodikra simán felment. Mikor megnyomom a HIDE gombot akkor átvált a RESTORE gombra Rákatintok és visszavált a hide gombra. Igaz az én daemonom 3.45. Lehet hogy ez a probléma Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts