gabesz8307 Elküldve December16, 2007 Megoszt Elküldve December16, 2007 Helló mindenkinek! :( a motorkódom c16nz! Bocsi, hogy az alvázszámot írtam... ;) Tehát akkor azzal a relé dologgal át akartak verni?! Hát többet se viszem oda, bár ott csak egyszer voltam a kocsival (hőgombás téma...) Nem tudtok valami megoldást a tetőkárpitra? Mert valami elmeroggyant előző tulajdonos valamivel kilyukaszthatta több helyen, mert most lóg az egész! De csak az a vékony anyag lóg, nem a "szigetelés"!!! Eléggé rossz, mert ha nem süti a nap a kocsi tetejét, akkor majdhogy nem a fejemre lóg rá! Napos időben jól kifeszül, de akkor is csúnya a lyukak miatt! Mennyibe kerülhet a csere? Vagy milyen megoldás lehetne, mert esztétikailag eléggé gáz! Na meg lenne egy olyan bajom is a sok ezer mellett... :) , hogy a belső burkolatok az ajtón kissé zörögnek már! Lehet ezzel csinálni valamit? Köszi a segítséget! Szép napot! Gabi Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December16, 2007 Megoszt Elküldve December16, 2007 Én kiszedtem mind a két műanyagot, és sikerült úgy visszarakni, hogy semmi nem folyik a szűrőre. Úgy emlékszem a szélvédő felőlin mintha lennének olyan rögzítő fülek, azoknak az üveg alá kell bemenniük, az elsőnek meg ennek az elején levő vályatba kéne befeküdni. Ezt egyszer nekem se sikerült rendesen beillesztenem, na akkor nem csak párásodott, hanem szabályosan fújta be a ventillátor a vizet, el is ázott a szőnyegem, de rendesen. Szerencsés ember :( Sajnos ha már eláll a műanyag a szélvédőtől (és ez a jellemző), akkor már nem tudod rendesen visszarakni. És akkor alatta lefolyik az üvegen, egyenesen rá a pollenszűrőre. Tetőkárpit valszeg cserés lesz. Akkor jellemző ez az elengedés, ha sok vizet kapott (pl tisztításkor) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December16, 2007 Megoszt Elküldve December16, 2007 Nekem nem sikerült megoldanom a sajátomon szilikontömítéssel sem. Tehát szerintem a megoldás csak az új műanyag lehet, de brutál drága. Én már jóideje leragasztottam egy vastag szigetelőszalaggal a peremet. (igaz csak a jobb felét mert az ablaktörlő miatt nehéz hozzáférni a másikhoz) Azóta nagyobb párásodást nem észleltem. Mivel a múltkor sem sikerült elmagyaráznom, most sem kísérlem meg a pontosabb kifejtést. :( Valaki meg írta, hogy behajtott egy hajlékony valamit (talán pvc darabot) a pollenszűrő fölé, ami szintén egy jó megoldás szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December16, 2007 Megoszt Elküldve December16, 2007 Én már jóideje leragasztottam egy vastag szigetelőszalaggal a peremet. (igaz csak a jobb felét mert az ablaktörlő miatt nehéz hozzáférni a másikhoz) Azóta nagyobb párásodást nem észleltem. Mivel a múltkor sem sikerült elmagyaráznom, most sem kísérlem meg a pontosabb kifejtést. :( Valaki meg írta, hogy behajtott egy hajlékony valamit (talán pvc darabot) a pollenszűrő fölé, ami szintén egy jó megoldás szerintem. Powerup volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbi1983 Elküldve December16, 2007 Megoszt Elküldve December16, 2007 Nekem nem sikerült megoldanom a sajátomon szilikontömítéssel sem. Tehát szerintem a megoldás csak az új műanyag lehet, de brutál drága. Kb. mennyi lehet az új ? csak hogy tudjam mire számítsak. És esetleg műgyantából csinálni egyet mert ugyis egykarú ablaktörlöt szeretnék... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December16, 2007 Megoszt Elküldve December16, 2007 Kb. mennyi lehet az új ? csak hogy tudjam mire számítsak. És esetleg műgyantából csinálni egyet mert ugyis egykarú ablaktörlöt szeretnék... Úgy emléxem 25e körül láttam, de az utányártott volt sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve December16, 2007 Megoszt Elküldve December16, 2007 Powerup volt. Azóta sincs párásodás! :( Most a haveromét is így csináljuk meg,mert az övével már sokat kínlódtunk,szélvédőcsere után hanyagul rakták vissza a műanyagot.Nem tudtuk megoldani máshogy sajnos,hiába FBS pasztáztuk le,szilóztuk stb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December16, 2007 Megoszt Elküldve December16, 2007 Úgy emléxem 25e körül láttam, de az utányártott volt sztem. 18 asszem és csak gyári van belőle... ha jól emlékszem. műgyantából sem lehet olcsóbban megúszni, mert sablont is kell hozzá faragni :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December16, 2007 Megoszt Elküldve December16, 2007 18 asszem és csak gyári van belőle... ha jól emlékszem. műgyantából sem lehet olcsóbban megúszni, mert sablont is kell hozzá faragni ;) Harmadik variáció: Bárdiéknál utángyártott (Klokkerholm) 15e Ft. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbi1983 Elküldve December16, 2007 Megoszt Elküldve December16, 2007 Azóta sincs párásodás! :( Most a haveromét is így csináljuk meg,mert az övével már sokat kínlódtunk,szélvédőcsere után hanyagul rakták vissza a műanyagot.Nem tudtuk megoldani máshogy sajnos,hiába FBS pasztáztuk le,szilóztuk stb... és pontosabban mit takar a Powerup féle megoldás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December18, 2007 Megoszt Elküldve December18, 2007 Tehát akkor azzal a relé dologgal át akartak verni?! Hát többet se viszem oda, bár ott csak egyszer voltam a kocsival (hőgombás téma...) Ez így nem biztos, hogy fedi a valóságot, de persze nincs kizárva. Lehet, hogy ők sem tudták, hogy azt kell cserélni. Nekem amikor tönkrement, akkor a fórumon olvasottak alapján próbálkoztam (nem saját kútfőből), így megúsztam párszáz forintból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December18, 2007 Megoszt Elküldve December18, 2007 Ez így nem biztos, hogy fedi a valóságot, de persze nincs kizárva. Lehet, hogy ők sem tudták, hogy azt kell cserélni. Nekem amikor tönkrement, akkor a fórumon olvasottak alapján próbálkoztam (nem saját kútfőből), így megúsztam párszáz forintból. A hűtőventinél nincs is relé abban az autóban... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December18, 2007 Megoszt Elküldve December18, 2007 és pontosabban mit takar a Powerup féle megoldás? Az igazat megvallva nem láttam, de a leírásából azt vettem ki, hogy vágott 1 kicsival nagyobb linoleumot (vagy valami hasonlót) mint a pollenszűrő és ívesen beillesztette a szűrő fölé. A két szélét meg a ház peremébe akasztotta. Szerintem. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve December18, 2007 Megoszt Elküldve December18, 2007 Az igazat megvallva nem láttam, de a leírásából azt vettem ki, hogy vágott 1 kicsival nagyobb linoleumot (vagy valami hasonlót) mint a pollenszűrő és ívesen beillesztette a szűrő fölé. A két szélét meg a ház peremébe akasztotta. Szerintem. :( Műpadló darabról van szó,és jóval nagyobb mint a pollenszűrő.Egyszerűen le van fedve vele.A szélvédő felé be kell tűrni ameddig lehet,a motortér felé pedig ívesen kell betűrni a lemezhez,így oldalról két nagy rés képződik,ahonnan tudja szívni a levegőt a fűtőmotor.Oldalra is túlnyúlik,kb. 10 centivel.Így a felülről,a szélvédő felől csepegő víz a műpadlóról lefolyik oldalra,a vízcsatornába,nem jut a pollenszűrőre semmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December18, 2007 Megoszt Elküldve December18, 2007 Műpadló darabról van szó,és jóval nagyobb mint a pollenszűrő.Egyszerűen le van fedve vele.A szélvédő felé be kell tűrni ameddig lehet,a motortér felé pedig ívesen kell betűrni a lemezhez,így oldalról két nagy rés képződik,ahonnan tudja szívni a levegőt a fűtőmotor.Oldalra is túlnyúlik,kb. 10 centivel.Így a felülről,a szélvédő felől csepegő víz a műpadlóról lefolyik oldalra,a vízcsatornába,nem jut a pollenszűrőre semmi. Na tessék, majdnem eltaláltam. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 A hűtőventinél nincs is relé abban az autóban... :( Nem is arról volt szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Nem is arról volt szó. Szerintem meg igen :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Ugyebár a fűtőmotor sem ment... Ezért a radiátort becáltottam egy használt ellenállásra. ... Most frankóul megy a fűtésem, olyan mint a szauna... Biztos nem veszek észre valamit. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Biztos nem veszek észre valamit. :( Volt ott egy hőgombás cserés dolog is, és ott emlegette a relé cserét. Amúgy meg a fűtőmotornál sincs relé ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Volt ott egy hőgombás cserés dolog is, és ott emlegette a relé cserét. Amúgy meg a fűtőmotornál sincs relé :( Az ablaktörlőt is emlegette, ott meg van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Az ablaktörlőt is emlegette, ott meg van. De ott sem az a baja :( Hanem a szerkezetben levő érintkező szar, ha nem megy végig. :) Számomra az jött le abból a leírásból, hogy a szaki egyértelműen le szeretné húzni ezzel a relé cserélősdi dologgal, főleg hogy egyszerre többet is emleget :( Slusszpassz ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 De ott sem az a baja ;) Hanem a szerkezetben levő érintkező szar, ha nem megy végig. :( Számomra az jött le abból a leírásból, hogy a szaki egyértelműen le szeretné húzni ezzel a relé cserélősdi dologgal, főleg hogy egyszerre többet is emleget ;) Slusszpassz :) Én csak azt mondtam, hogy azt is emlegette. :D Egyébként valószínűleg arról lehetett szó. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balfék Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 Na az a henger az aktívszenes szűrő, a tankszellőzés miatt kell. Onnan adja a vákumot a záróretesznek az az elektromos szelep, amire a két vezeték megy. Az pedig nem jó, ha mindig vákumot ad rá, azt csak akkor kéne, ha belső levegőre kapcsolod. Nos végre kimértem a dógot. A kapcsoló oké, kapcsol rendesen, az aktívszenes elektromos szelep csatiján + is jelenik a feszültség, ennek a tetején lévő csövet lehúztam érzem a vákumot. Aztán én kis ügyes (balfék) lehúztam a szelep másik csövét is, persze azt már visszatenni neemtom meeert a konstruktőrök baromi jóó helyre rakták !! Szinte teljesen nekifeszül a kesztyűtartónak :( Mind1 úgy néz ki, hogy ez a szelep adta meg magát, mert, ha bekapcsolom, akkor a lehúzott csőcsonkon is meg kéne jelennie a vákumnak, de batyik. Bezzeg leszedni sem oan eccerűű ;) Olyan xar szerszámajim vannak, hogy mind1gyik "átfordul" rajta !! :) Dícséret a szerelőknek !! :( Dehogy mé'kell 1 qva 5-ös csavart úgy + húzniii !?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 Nem húzták meg annyira, csak összerohadt :( A szelep meg valszeg el van tömődve az aktívszenes szutyokkal, és nem kizárt hogy máshol is van a rendszerben, ami nem használ éppen neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balfék Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 Nem húzták meg annyira, csak összerohadt :) A szelep meg valszeg el van tömődve az aktívszenes szutyokkal, és nem kizárt hogy máshol is van a rendszerben, ami nem használ éppen neki. Szóval csak ki kell vhogy bontanom onnan ! No majd este beindítom a lángvágót :( ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts