Tiv. Elküldve November5, 2007 Megoszt Elküldve November5, 2007 Vagy bármi más. A csillagok állása, ufo hatás, kontakt zavarok. Bocs, de asszem tul sok volt Black Velvet.:( Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November5, 2007 Megoszt Elküldve November5, 2007 Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogyha a tolatólámpa hol világít, hol nem, akkor annak mi lehet az oka? Váltóban kellene kicserélni a kapcsolót? Tolató kapcsolónál a csati lehúz,valamivel rövidrezárod gyujtás alatt és ha villágít hátul,akkor a kapcsoló kuka! Egyébként a kapcsoló belső gumigyűrűje szokott tönkremenni,tele megy váltóolajjal és azért döglik be! Nekem már kellett cserélni! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
murx Elküldve November5, 2007 Megoszt Elküldve November5, 2007 Köszönöm a hozzászólásokat, valószínüleg csere lesz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daciakombi Elküldve November5, 2007 Megoszt Elküldve November5, 2007 A FŰTÉS-SZELLŐZÉS ÖSSZES MEGVILÁGÍTÓ IZZÓJA KIÉGETT MÁR. AZ ABLAKFŰTÉSÉT ÉS A BELSŐ LEVEGŐCIRKULÁCIÓÉT KI TUDTAM CSERÉLNI, DE A VENTILLÁTOR ÉS A FŰTÉSKAPCSOLÓ VILÁGÍTÁSÁHOZ NEM FÉREK HOZZÁ, PEDIG A FÉL KOCSIT LEBONTOTTAM. HOGY CSINÁLJAM? LEHET RÖHÖGNI IS, CSAK SEGÍTSETEK! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve November5, 2007 Megoszt Elküldve November5, 2007 Keine panik ! Caps lockot kapcsold ki és menj az F astra fűtés topicba vagy az elektromosba és lapozz vissza, találsz képeket is talán de hasznos leírást is. A FŰTÉS-SZELLŐZÉS ÖSSZES MEGVILÁGÍTÓ IZZÓJA KIÉGETT MÁR. AZ ABLAKFŰTÉSÉT ÉS A BELSŐ LEVEGŐCIRKULÁCIÓÉT KI TUDTAM CSERÉLNI, DE A VENTILLÁTOR ÉS A FŰTÉSKAPCSOLÓ VILÁGÍTÁSÁHOZ NEM FÉREK HOZZÁ, PEDIG A FÉL KOCSIT LEBONTOTTAM. HOGY CSINÁLJAM? LEHET RÖHÖGNI IS, CSAK SEGÍTSETEK! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November5, 2007 Megoszt Elküldve November5, 2007 A FŰTÉS-SZELLŐZÉS ÖSSZES MEGVILÁGÍTÓ IZZÓJA KIÉGETT MÁR. AZ ABLAKFŰTÉSÉT ÉS A BELSŐ LEVEGŐCIRKULÁCIÓÉT KI TUDTAM CSERÉLNI, DE A VENTILLÁTOR ÉS A FŰTÉSKAPCSOLÓ VILÁGÍTÁSÁHOZ NEM FÉREK HOZZÁ, PEDIG A FÉL KOCSIT LEBONTOTTAM. HOGY CSINÁLJAM? LEHET RÖHÖGNI IS, CSAK SEGÍTSETEK! Ha kiszeded teljesen a magnót, akkor ott alatta látni fogsz egy csatit.Azt le kell húzni egy amolyan hídszerű dologról, amit óvatiba ki lehet pattintani, és abban vannak benne a rizsizzók.Nem egyszerű mutatvány, de megoldható.Ha nem jön össze, akkor szét kell borítani hozzá középkonzolt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve November5, 2007 Megoszt Elküldve November5, 2007 én a híd kiszedése nélkül is meg tudtam csinálni, szóval nem nagy ördöngősség Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 én a híd kiszedése nélkül is meg tudtam csinálni, szóval nem nagy ördöngősség Hát nem tudom.Mondjuk én mikor csináltam a ledesítést, szétborítottam a középkonzolt hozzá.Néztem az álltalam felvázolt lehetőséget is, de nem volt 1Xű.Mondjuk nincsenek nőgyógyász újjaim! :( De ha nem szeded ki a hidat amiben az izzók vannak, nem is férsz hozzá a hőfokállító bakfüttyök háza miatt......Sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andrew26 Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy mennyire költséges illetve mennyire macerás utólag klímát rakni az autómba! Az autó egy 94-es F Astra 1.4-es 60 lóeró! Válaszokat előre is köszönöm! Andrew Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Sztem a 60Le 1 kicsit kevés ehhez.Nagyon visszafogná a klíma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andrew26 Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Sztem a 60Le 1 kicsit kevés ehhez.Nagyon visszafogná a klíma. Annyira nagy súly a klíma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Nem a súlya miatt(az minimális a kocsihoz képest). :( Hanem a működése miatt fogja vissza a 60le-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 CW: a felső kettő egyszerű a ventiszabályzónál hátul le kell húzni a csatit, a tekerőt meg kiszedni a belsőlevegő-keringetőt pedig alulról felnyúlva ki tudtam szedni (jó, ehehz ki kell szedni a borítást de semmi több, 4 csavar) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andrew26 Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Nem a súlya miatt(az minimális a kocsihoz képest). :( Hanem a működése miatt fogja vissza a 60le-t. Értem! De csak ha bevan kapcsolva! Ugye nem mindig kapcsolnám be! Csak nyáron, amikor nagyon elviselhetetlen a meleg és csak hoszabb utakon! Vátrosban amúgy is pazarlás lenne! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy mennyire költséges illetve mennyire macerás utólag klímát rakni az autómba! Az autó egy 94-es F Astra 1.4-es 60 lóeró! Válaszokat előre is köszönöm! Andrew Nem éri meg, mert közel 140-160e.ft mire benne van, iszonyat meló.Inkább célszerű olyat keresni amiben gyárilag benne van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Persze, csak ha be van kapcsolva. De akkor eléggé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy mennyire költséges illetve mennyire macerás utólag klímát rakni az autómba! Az autó egy 94-es F Astra 1.4-es 60 lóeró! Válaszokat előre is köszönöm! Andrew Egy debreceni cég 140-ért rakja anyaggal együtt, ha hosszbordás szíjas, szervós a gép. Ha szervó nincs benne, akkor az is kell bele, úgy 210, és ekkor is benne van az összes anyag. Szervó szivattyú, kormánymű, tartókonzolok, klímakompresszor, párologtató, hűtők, középkonzol, vezetékek, csövek, csatlakzók stb. Egyszóval odaviszed, és kb. 2-3 nap múlva viheted is a működésképes, szakszarűen beszerelt klímás gépet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andrew26 Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Köszi! De kicsit húzós az ár! Így már tényleg nem éri meg! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
daciakombi Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Ha kiszeded teljesen a magnót, akkor ott alatta látni fogsz egy csatit.Azt le kell húzni egy amolyan hídszerű dologról, amit óvatiba ki lehet pattintani, és abban vannak benne a rizsizzók.Nem egyszerű mutatvány, de megoldható.Ha nem jön össze, akkor szét kell borítani hozzá középkonzolt. Ezt még megpróbálom, szervízbe biztos nem megyek vele, bizisten nem vagyok fakezű, de ez megakasztott rendesen. Kösz mindenkinek! Caps Lock kikapcsolva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Köszi! De kicsit húzós az ár! Így már tényleg nem éri meg! :( Nem is tudom... Én nem akartam kondis autót venni, de mikor mégis az lett, hát... keveset van nyáron kikapcsolva! Belvárosban meg főleg, amikor még a menetszél sem segítene be az ablakon. Jelentem a 82LE-s autót is igen jelentősen visszafogja a klíma (főleg az alsó fordulatszám-tartományban persze). Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Elektromos klímakompresszor létezik autóba? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Elektromos klímakompresszor létezik autóba? :( Akkor már jobban járnál szünetmentes táppal, és ráakasztva egy hálózati klíma :P Teherautóba hallottam már, hogy pakoltak be ilyet, de nagy kabin mögé elfért a split ;) Gondolkozz: asszem 7-8 LE teljesítményt vesz el a kondi. Mondjuk ha elektromosan akarod meghajtani, akkor az ugye 5-6 kW... Ami 12 V-on minimum 400 Amper! :cry: Hát, egy kis generátor-tuning kellene hozzá. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Akkor már jobban járnál szünetmentes táppal, és ráakasztva egy hálózati klíma :P Teherautóba hallottam már, hogy pakoltak be ilyet, de nagy kabin mögé elfért a split ;) Gondolkozz: asszem 7-8 LE teljesítményt vesz el a kondi. Mondjuk ha elektromosan akarod meghajtani, akkor az ugye 5-6 kW... Ami 12 V-on minimum 400 Amper! :cry: Hát, egy kis generátor-tuning kellene hozzá. :D muszáj ahhoz ekkora teljesítmény? Egy hűtőláda ennek a 10-ed részét se :( fogyasztja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Egy hűtőládában nem is férnél így el.:( Amugy a hűtőládád teljesen zárt, tökéletes hőszigeteléssel. Hol tudja ezt az autód? Csak az üvegfelületeken mennyi forró napsugár jut be az autóba. Ja, és a hűtőládádat nem süti a nap, és nem áll a 70 fokos parkoloban.:P Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November6, 2007 Megoszt Elküldve November6, 2007 Egy hűtőládában nem is férnél így el.:cry: Amugy a hűtőládád teljesen zárt, tökéletes hőszigeteléssel. Hol tudja ezt az autód? Csak az üvegfelületeken mennyi forró napsugár jut be az autóba. Ja, és a hűtőládádat nem süti a nap, és nem áll a 70 fokos parkoloban.:D Hűtőládában autózni? :( Zsíír! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts