Atommanó Elküldve November10, 2004 Megoszt Elküldve November10, 2004 :) Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve November15, 2004 Megoszt Elküldve November15, 2004 Ilyet találtam Elég érdekes az f astra hibáinak sora. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November16, 2004 Megoszt Elküldve November16, 2004 Megnéztem, és a legtöbb hiba elég jól le van írva. Viszont van egy-kettő, ami elég röhejes, és nem típushiba listára való (pl. a kipufogó minden katalizátoros autónál pár év alatt szétrohad, ez fizika és kémia... :) ). Viszont kiemelnék párat, amivel nem értek egyet: >Az 1.6 16V motor vezérműszíj vezető görgői tönkremennek Na ja, ha valami gagyi utángyártottal pótolják nagyszervíznél... >A korai ECOTEC motorok vezérműszíj feszítőjének csapágya beáll Ugyanaz vonatkozik rá, mint a fentebb levő állításra. >Erősen csavarodó karosszéria Mihez képest? Egy KAMAZ-hoz viszonyítva tényleg... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve November16, 2004 Megoszt Elküldve November16, 2004 Ennek az oldalnak már volt vagy 20 elődje azokon sokkal korrektebben le volt írva és láss csodát még pontos is volt. Mikor még shima astrás voltam :) akkor nézegettem és emléxem, hogy lemerevedtem a gép előtt, mert amit fél év alatt kicseréltem/megcsinált(att)am rajta azott volt a leírásban :idea: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sámli Elküldve November27, 2004 Megoszt Elküldve November27, 2004 Jobb napokat Ferltettem ezt a kérdésemet a csevegéses rovatban, de ott nem értek rá a szaktársak. Most megpróbálom itt is. Tehát: Csöpörög a hűtőmből a fagyálló. A tetejénél, illetve, ha szemben állunk a kocsival, bal kéz felé, az élénél. Lehelt ezzel vmit csinálni, vagy kuka, és új? Egy szerelő azt mondta erégebben, hogy nem lehet javítani, mert műanyag, vagy mivan. Astra, 1993, de a hűtő cseréve volt, mert az elejét törték. Kábé 96-os lehet ez most. Megnyugtató hozzászólásokat előre is köszönök. S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November27, 2004 Megoszt Elküldve November27, 2004 Csöpörög a hűtőmből a fagyálló. Ha nem túl nagy a lyuk, akkor próbálkozhatsz hűtőtömítővel. De gondold meg kétszer is. Lehet hogy nekem amiatt ment tönkre a termosztát. Ha bele is öntesz akkor is csak nagyon keveset. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve November27, 2004 Megoszt Elküldve November27, 2004 Csöpörög a hűtőmből a fagyálló. Ha később nem akarsz szívni miatta akkor új hűtő, a hűtőtömítőt nem ajánlom, nekem is negatív élményeket okozott, meg a napokban az egyik imserősnek is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve December9, 2004 Megoszt Elküldve December9, 2004 Nekem a következő problémám van, a kuplungpedál "zörög" menet közben és álló helyzetben is! Ha kicsit ráteszem a lábamat, vagy felhúzom picit a pedált abbahagyja.Mitől lehet? :? A másik meg kissé balra áll a kormányom, de a kocsi nem húz el semerre. Vajon elég lenne a kormányösszekötőn állítani ? :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve December9, 2004 Megoszt Elküldve December9, 2004 Nekem a következő problémám van, a kuplungpedál "zörög" menet közben és álló helyzetben is! Ha kicsit ráteszem a lábamat, vagy felhúzom picit a pedált abbahagyja.Mitől lehet? :? Mármint maga a pedál zörög ? Nem inkább maga a kuplung ? Ha ez utóbbi akkor az akár csúnya dolgokat is jelenthet: pl. kinyomócsapágy. Szerintem mutasd meg egy hozzáértőnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve December9, 2004 Megoszt Elküldve December9, 2004 A pedál szerintem, ha megfogom lehet a rázkódását érezni. Ha picit lenyomom vagy lefogom vagy felhuzom abbahagyja. Most cseréltem kuplungbovdent mert a gyári hmm ... megadta magát(elszakadt). Egy kinyomócsapágy csere kb mibe fájhat ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve December9, 2004 Megoszt Elküldve December9, 2004 A pedál szerintem, ha megfogom lehet a rázkódását érezni. Ha picit lenyomom vagy lefogom vagy felhuzom abbahagyja. Most cseréltem kuplungbovdent mert a gyári hmm ... megadta magát(elszakadt). Egy kinyomócsapágy csere kb mibe fájhat ? Akkor nyugodj meg nem hinném, hogy a kinyomócsapágyad a rossz :) :) :D Az elég kegyetlen hangot ad... amúgy nagyon sokba fáj ám... :roll: :roll: Viszont akkor szerintem nem jól lett beállítva az a kuplung, mármint a bovdencsere után... szerintem azt ellenőriztesd, mert a rosszul beállított kuplung nem biztos hogy rendesen kiemel, vagy megcsúszik... szal nem egészséges... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December10, 2004 Megoszt Elküldve December10, 2004 A másik meg kissé balra áll a kormányom, de a kocsi nem húz el semerre. Vajon elég lenne a kormányösszekötőn állítani ? :?: Vidd el egy futóműveshez, ők be tudják állítani. Persze az is lehet, és szerintem inkább az a probléma, hogy rosszul áll a futómű. Nekem 3500-ért állították be a nyáron, most a téli gumik felrakása után szintén nézettem, és 2500 volt mert nem kellett hozzányúlni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December10, 2004 Megoszt Elküldve December10, 2004 A kuplungpedál rázása attól is lehet, hogy a kinyomószerkezeten eltört 1-2 lamella. Érdemes megnézetni, mielőtt tönkrevágja a kinyomócsapágyat és a nyelestengely-csapágyat. A ferde kormányt az összekötőnél kell beállítani, bízd futóművesre. Itt Budaörsön pl. van egy nagyon jó, ha kell pü-ben adom az elérhetőségét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fehérgsi Elküldve December10, 2004 Megoszt Elküldve December10, 2004 A kuplungpedál rázása attól is lehet, hogy a kinyomószerkezeten eltört 1-2 lamella. Érdemes megnézetni, mielőtt tönkrevágja a kinyomócsapágyat és a nyelestengely-csapágyat. A ferde kormányt az összekötőnél kell beállítani, bízd futóművesre. Itt Budaörsön pl. van egy nagyon jó, ha kell pü-ben adom az elérhetőségét. Én most cseréltem komplett F20-as váltót 1 hete. És 5000 Eft vettem bele új kinyomócsapágyat. A régi már nagyon rosz volt.Azóta 8) :) A munkadíj a drága!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :evil: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve December10, 2004 Megoszt Elküldve December10, 2004 Mibe Fájt a munka? Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve December10, 2004 Megoszt Elküldve December10, 2004 fehérgsi - mennyiért jutottál hozzá az F20-hoz ha nem titok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve December10, 2004 Megoszt Elküldve December10, 2004 Köszi mindenkinek a helpeket! :) De az az erdekes ha benyomom a kuplungot, ha kiengedem a motor felol a valtonak semmi hangja nincs! Meg menet kozben kb 2000-es fordulatnal mar semmi zorges .... A kuplungpedalnal nem kene lenni valami rugonak egyebkent ? :?: A másik kérdés! Ha kiiratom a kijelzore a pillanatnyi sebesseget meg lehet csinalni, hogy ne tunjon el 1mp-n belul ? És mielott a pillanatnyi sebesseget mutatja a F betuvel kezdodo szam micsoda F 95,F 12 ??? Köszi!!!!! :smt023 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December11, 2004 Megoszt Elküldve December11, 2004 "Ha kiiratom a kijelzore a pillanatnyi sebesseget meg lehet csinalni, hogy ne tunjon el 1mp-n belul ?" Sajnos nem lehet... :roll: Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve December11, 2004 Megoszt Elküldve December11, 2004 A kuplungpedalnal nem kene lenni valami rugonak egyebkent ? :?: De van, és kell is zsírozni néha mert tud is nyikorogni, de az elég magas frekvenciájú súrlódó, nyikorgó hang, amit a műszerfal felől hallasz... DE csak akkor amikor benyomod, vagy kiengeded... tehát a pedál mozgása közben... A bovden beállítását amúgy úgy tudod ellenőrzni, hogy fogsz egy mérőszalagot és megméred a távolságot a kormány alsó pereme és a kupungpedál közepe között felengedett és lenyomott állapotban is. A két érték közti különbségnek 125 és 132mm között kell lennie... ha nem így van akkor a bovden rosszul van beállítva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December11, 2004 Megoszt Elküldve December11, 2004 " "Ha kiiratom a kijelzore a pillanatnyi sebesseget meg lehet csinalni, hogy ne tunjon el 1mp-n belul ?" Sajnos nem lehet... " Ezen azért vitatkoznék. Csak bele kell tenned az alábbi komputert: http://www.opel16v.hu/CDL_hasznalati.doc :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December11, 2004 Megoszt Elküldve December11, 2004 Gabi! Esetleg írhattál volna árat is... Alapcsomag ill. opciók esetén is... :wink: Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve December11, 2004 Megoszt Elküldve December11, 2004 " "Ha kiiratom a kijelzore a pillanatnyi sebesseget meg lehet csinalni, hogy ne tunjon el 1mp-n belul ?" Sajnos nem lehet... " Ezen azért vitatkoznék. Csak bele kell tenned az alábbi komputert: http://www.opel16v.hu/CDL_hasznalati.doc :) Gábor és mibe fáj egy ilyen? nem tudod véletlenűl? G-be is beszerlhető? :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December11, 2004 Megoszt Elküldve December11, 2004 Véletlenül biztos tudja... :wink: Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December11, 2004 Megoszt Elküldve December11, 2004 Véletlenül tudom. :) 12000 az alapcsomag, és egyenlőre csak az van. Opciók kicsit később, de tavasszal már bizti. G-be 10 karakteres kijelző van, úgyhogy ott valszeg azzal a programmal tudna menni, mint a GSi-k board komputerénél. Viszont mivel Anti már régóta ígérgeti a BC-t, még nem tudtam arra is ráfejleszteni. :D De ami késik, nem múlik... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December11, 2004 Megoszt Elküldve December11, 2004 Antinak is régóta ígérgetnek egy BC-t, de még nem kapta meg ő sem... :wink: :roll: Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts