Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Kb: 25.000 Ft + a beszerelés.

Engem ők már két éve hívnak, ha lesz nekik bontva, pedig többször is beszéltem velük.

Nem tom, én csak az oldalukon láttam, hogy van nekik komplett készlet. Ezek szerint csak duma az egész? :lol:

Elküldve
Uhh én is hívtam párszor őket, hogy akkor az oldalon láttam ezt, meg ezt, aztán mondták, hogy nincs. Szóval a honlapon van minden, a valóságban meg sokkal kevesebb.

Az kár, mert megtetszett az az ablakemelő. :lol:

Elküldve

Hellósztok Sose Elkopósok!

Pont a fordulatszámmérővel vacakolok én is. 1,4 16V-be kellene, 97-es évjárat, de amit beletettem egy 6000-ig skálázott dieselé. Hát épp csak megmoccan a mutató. Milyen kell bele pontosan? Szeretném visszavinni a bontóba cserélni. A benzinesé 7000-ig van?

Köszönettel!

Elküldve
Hellósztok Sose Elkopósok!

Pont a fordulatszámmérővel vacakolok én is. 1,4 16V-be kellene, 97-es évjárat, de amit beletettem egy 6000-ig skálázott dieselé. Hát épp csak megmoccan a mutató. Milyen kell bele pontosan? Szeretném visszavinni a bontóba cserélni. A benzinesé 7000-ig van?

Köszönettel!

A benzines "simáé" 7000-ig, a GSI 8000-ig.

Elküldve
Ilyen kell bele, mint az enyém.

A w számra ügyelj, hogy megegyezzen az eredetileg benne levővel.

Ezt a képet ma csináltad? Látom fáztál... :lol:

Úgy látom, a Tiéd az a fajta műszerfal, aminek a hőmérő része az enyémben is pontos lenne, nálam a második osztás a 90-es, de mindig csak az elsőig megy fel a mutató menet közben. Lehet, hogy ez a műszerfal dolog is motorkódfüggő?

Elküldve

Sziasztok.Van 1 Opel G Astrám,most cseréltem rajta hűtőt és azóta nem indul.

Ja és a hűtőtartálynak benzin szaga van. mi lehet a probléma?????

Elküldve
Sziasztok.Van 1 Opel G Astrám,most cseréltem rajta hűtőt és azóta nem indul.

Ja és a hűtőtartálynak benzin szaga van. mi lehet a probléma?????

Ejhha, ezt hogy csináltad? :lol:

Biztos valamit széthúztál, amit elfelejtettél utána összedugni. :lol:

Elküldve
Sziasztok!

Kb 1,5 hónapja vettem egy 95' évjáratú 1,6 ECO 16 V - astrát. 148000km-t futott(végig vezetett szervízkönyvvel) Az elmúlt 6 évben egy hölgy használta egy kisvárosban(tőle vettem) és nem nagyon hajtotta. Az olajcsere után arra lettem figyelmes, hogy eszi az olajat (1000 km/ 4dl), továbbá melegen induláskor és alacsony fordulatszámon nem húz csak 3000ford után és még az is problémám, hogy néha reggel nem akar elindulni csak 3.-4. indítózásra ill. a fogyasztása átlag(több országúti menet) 7,5l (szerintem sok). Kérlek benneteket, ha hasznos tanáccsal tudnátok segíteni ezen problémák elhárítását illetően akkor köszönettel várom javaslataitokat illetve a már megszerzett tapasztalataitokra szívesen támaszkodnék!

A fokozott olajfogyást okozhatja a gyakori hidegindítás, v. nem megfelelő minőségű olaj.(Pl. gyári GM).Amúgy a gyári olajfogyija 0.01L/100km.Az alacsony fordulaton nem húz dolgot meg kell szokni, ez a motor 3000rpm körül éled igazán, alul az ECOTEC funkció miatt, amikor is részterhelésnél kipufogógáz jut a szívótorokba, bizony ott lusta.Olykor meg kell kisit taposni, és nem fogsz ráismerni.Nem állandóan, de olykor nem árt.Pl. tartósabb, nagyobb sebesség.Tapasztalatom szerint 10-12km alatt helyre szokott állni.

Városban max. 8.5L volt az átlagom, hosszútávon pedig a rekord, amikor is csak 70km/h-val mentem óra szerint, akkor 5.8L.De a 6-6.2L volt a nagyátlag.

Tehát úgy gondolom, összeségében egy nagyon jó kis motor.....

Elküldve

Sziasztok!

Meg tudja valaki mondani, hogy az X14XE motor olajteknője miből van?

Valami alu ötvözet, vagy csak annak látszó acél.

A repedés javítható-e ragasztással véleményetek szerint?

Bontóban kapni ilyet?

Minden jót!

Elküldve
alu ötvözet, és kis eséllyel lehet javítani. bontóból ritkán, csak motorral szokták adni általában.

Valami spéci ipari ragasztóval megdolgoztam, most úgy túnik minden OK.

Majd ha a -20 fokot is gond nélkül bírja, akkor azt mondom, hogy minden rendben.

Valamivel csak ehet hegeszteni? AWI.val fordított polarítással.

Csak az anyagminőség kérdéses.

Azét köszi.

Elküldve
A fokozott olajfogyást okozhatja a gyakori hidegindítás, v. nem megfelelő minőségű olaj.(Pl. gyári GM).Amúgy a gyári olajfogyija 0.01L/100km.Az alacsony fordulaton nem húz dolgot meg kell szokni, ez a motor 3000rpm körül éled igazán, alul az ECOTEC funkció miatt, amikor is részterhelésnél kipufogógáz jut a szívótorokba, bizony ott lusta.Olykor meg kell kisit taposni, és nem fogsz ráismerni.Nem állandóan, de olykor nem árt.Pl. tartósabb, nagyobb sebesség.Tapasztalatom szerint 10-12km alatt helyre szokott állni.

Városban max. 8.5L volt az átlagom, hosszútávon pedig a rekord, amikor is csak 70km/h-val mentem óra szerint, akkor 5.8L.De a 6-6.2L volt a nagyátlag.

Tehát úgy gondolom, összeségében egy nagyon jó kis motor.....

Szerintem egy tizedest tévedtél...mert 0,8-1 litert adnak meg 1000 km-re, ami még nem minősül hibának.

Elküldve
Szerintem egy tizedest tévedtél...mert 0,8-1 litert adnak meg 1000 km-re, ami még nem minősül hibának.

1000km-ként 1dl.Ennyi a normál fogyás X16XEL esetén.Lehet több is, de akkor v. forszírozva használtad, v. sokat hidegindítottál, v. xar az olaj, v. kopottak a szelepszárszimeringek v. gatya v.melyik lehúzógyűrű...

Elküldve
1000km-ként 1dl.Ennyi a normál fogyás X16XEL esetén.Lehet több is, de akkor v. forszírozva használtad, v. sokat hidegindítottál, v. xar az olaj, v. kopottak a szelepszárszimeringek v. gatya v.melyik lehúzógyűrű...

...vagy nem csavartad vissza a leeresztőt... :lol: :lol:

Elküldve

Sziasztok. Talán valaki tudna segíteni. Astra F sima 8 szelepes 1,4 olyan dolgot művel,hogy néha berángat a motor és van úgy hogy le is áll.Lett cserélve gyergya,gyújtókábel,elosztófedél,rotor benzinszűrő. Valaki azt mondta hogy a 95 96 évjáratokon a HALL jeladó is el szokott romlani. A gyújtó modul már pár éve lett cserélve eredeti GM angol változatura. Lehet hogy tényleg a Hall jeladó a ludas?

Elküldve
1000km-ként 1dl.Ennyi a normál fogyás X16XEL esetén.Lehet több is, de akkor v. forszírozva használtad, v. sokat hidegindítottál, v. xar az olaj, v. kopottak a szelepszárszimeringek v. gatya v.melyik lehúzógyűrű...

nem. :lol:

tényleg 0,7L az határ 1000km-ként :lol:

Elküldve
Sziasztok. Talán valaki tudna segíteni. Astra F sima 8 szelepes 1,4 olyan dolgot művel,hogy néha berángat a motor és van úgy hogy le is áll.Lett cserélve gyergya,gyújtókábel,elosztófedél,rotor benzinszűrő. Valaki azt mondta hogy a 95 96 évjáratokon a HALL jeladó is el szokott romlani. A gyújtó modul már pár éve lett cserélve eredeti GM angol változatura. Lehet hogy tényleg a Hall jeladó a ludas?

ECU tápcsatija is lehet ludas... az is már előfordult itt embereknél ennél a típusnál.

Ott van az elosztófedél mögött valahol ez a csati.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.