Kontárgyerek Elküldve Augusztus27, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2007 Köszi a kimerítő választ... A teljesítmény csökkenése úgy jelentkezik, hogy beidítás után amíg a motor hideg, jól húz. De ha bemelegszik már nem. Nem rögtön gyullad ki a motordiagnosztika hanem hosszabb motorfékezésnél. A sebességjeladót lehet külön cserélni, vagy az egész órát kell? Hogyan néz az ki? Lehet, hogy akkor már beteszek egy fordulatszámmérőset (annak cseréjét valahol olvastam már régebben). Tud valaki ezekre még megfelelő választ adni? előre is köszi!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Augusztus27, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2007 Vedd le az akusarut hosszabb időre (pár perc) és akkor eltünik a fölösleges hibakód... legalábbis az én C14NZ-m nél eltünt ilyen esetben. Utána villogtasd ki. Ha a lambda és az alapjárati hibakód eltünik akkor marad a sebességjeladó. Szét kell szedni ebben az esetben a műszerfalat és ott kell szétnézni (leirás sok van erröl a müveletről).... első körben a kontakthibát keresd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Augusztus27, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2007 mondjuk ez a hidegen jól megy, melegen szarakszik, ha náluk is ugy van, márpedig mért ne, akkor lehet a lambda,mert ha jól tom, azt csak bemelegedett állapotban nézi.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus27, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2007 mondjuk ez a hidegen jól megy, melegen szarakszik, ha náluk is ugy van, márpedig mért ne, akkor lehet a lambda,mert ha jól tom, azt csak bemelegedett állapotban nézi.. Igen, gyanús, hogy az lambda lesz, ha csak melegen csinálja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve Augusztus27, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2007 Százezer kösz!!!! megrendeltem az új lambdát is. Már csak egy új KM óra kell. Nincs fölibe valakinek?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus27, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2007 Százezer kösz!!!! megrendeltem az új lambdát is. Már csak egy új KM óra kell. Nincs fölibe valakinek?? Új nincs, csak pár db. használt, nem fordszámmérős. Ha fordszámmérős km-órát veszel, pár dologra figyelni kell: - a kilométeróra alsó részén van egy W= szám, az ugyanolyan legyen, mint az eredeti órán - a fordulatszámmérő része 7000-ig legyen skálázva (6000 a dieselé, 8000 a GSi-é) - a sebességmérő 220-ig legyen skálázva (240 a Calié, meg a GSi-é). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve Augusztus27, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2007 Meg a zöld vezeték... :unsure: Ké köszi! ... ezeket már lenéztem régebbről írt oldalakról. Többet megtudtam itt az elmult két napon, mint az elmult két évben a "könyörgő tekintettel és kérdések zuhatagával ellátott autószerelőktől" Nagyon sokat segítettetek a többi forumokban is köszönöm!!!!!!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus27, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2007 Meg a zöld vezeték... :unsure: Ké köszi! ... ezeket már lenéztem régebbről írt oldalakról. Többet megtudtam itt az elmult két napon, mint az elmult két évben a "könyörgő tekintettel és kérdések zuhatagával ellátott autószerelőktől" Nagyon sokat segítettetek a többi forumokban is köszönöm!!!!!!!!!!! Ez egy ilyen hely! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve Augusztus29, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2007 Sziasztok! Na itt aztán Opelből felkészült emberek vannak, úgy látom... Van valakinek tippje 1995-ös C14SE Astrámhoz? Meleg motornál légkondival (Diavia) sokszor nehezen talál magára az alapjárata, 500 ford./p körül köhög ha le nem fullad. Aztán 15mp múlva magára talál és 900 ford./p körül szépen jár. Kikapcsolt légkondival szépen megy. Lambda-szondát cseréltessek először? Motorelektronika lámpa még sosem világított. 150.000 km és még a gyári egy vezetékes lambda van benne. Van más érzékelő, aminek hibásodása így hat még? Nyerő tippet kérek! :unsure: Habár nem én szerelgetem a kocsim, F Astra magyar nyelvű szerelési könyvem megvan, ha érdekel valakit belőle valami - szóljon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus29, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2007 Alapjárati motort és folytószelepházat takarítani kéne. Hátha :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve Augusztus30, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2007 Alapjárati motort és folytószelepházat takarítani kéne. Hátha :unsure: Hűha! Ilyenekről még nem hallottam = sosem volt tisztítva szerintem. Akkor leadom a szerelőnek ilyen javításra. Opeles, csak tudja, mik ezek. Köszi a gyors választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus30, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2007 Ma hirtelen felindulásból kicseréltem a váltókulisszán két stiftet,ami a váltó kivezetésénél van. Iszonyat a változás! :wacko: Még nem japán váltó,de már nem francia! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 Ma hirtelen felindulásból kicseréltem a váltókulisszán két stiftet,ami a váltó kivezetésénél van. Iszonyat a változás! :wacko: Még nem japán váltó,de már nem francia! :unsure: Ezt nekem is kéne mindkét autón, csak ránézésre nem tűnik olyan egyszerűnek. Honnan vettél hozzá stiftet, és hogy jön ki a régi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 Arra gondolsz ami a motortérben van? Ott csak egy pöcök van, mert a másik az fix. Ha cseréled a pöcköt, cseréld ki azt a műanyagot is amibe a pőcők kerül. A fixet ki kell operálni. Legalábbis ha arra gondolsz. Kiszedni úgy kell, hogy a végét benyomod fogóval (nézd meg a képet megnyilaztam), de van olyan változat is aminek kettő kis karmantyuja van. Én már a másodikat nem tudtam rakni olyan kxar volt!! Most 2000Ft-os ráfordításal van egy "új" váltóm!!!!! ---- hihetetlen a változás!!!!! Nem tudom berakni a képet, nézd meg itt: http://kepfeltoltes.hu/view/070831/p_c_k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Ha kel van egy zsír újpöcköm. Ingyen és bérmentve levélben elküldöm. Egyébként 800-1000Ft közöt mozog. ________________________________________ Lambdaszondát kicseréltem zsír újra, Bepróbáltam egy utángyártottat 6700Ft. volt csak valami USA gyártmány. Remélem jó lesz egy darabig. És IGEN az volt a probléma most már normálissan üzemel a moci. - köszi srácok! Vetem egy W1111 - ford:7000-ig km:220ig azt is kicserélem és remélem megszünik ezzel a másik hibakódom is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 Lambdaszondát kicseréltem zsír újra, Bepróbáltam egy utángyártottat 6700Ft. volt csak valami USA gyártmány. Remélem jó lesz egy darabig. És IGEN az volt a probléma most már normálissan üzemel a moci. - köszi srácok! egy darabig. aztán jó eséllyel visszatér a hibakód :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 Olyan nagyon rosszak az utángyártottak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 Olyan nagyon rosszak az utángyártottak? Boltban kapható Bosch 11 eFt-ért (egykábeles) lambda. Kedvezmény nélkül ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 Boltban kapható Bosch 11 eFt-ért (egykábeles) lambda. Kedvezmény nélkül ennyi. Ez azon ritka alkatrésze ennek az autónak, amiből csakis gyárit érdemes venni, pl. a Csergő-ben kapható (www.csergoe.hu). Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 Boltban kapható Bosch 11 eFt-ért (egykábeles) lambda. Kedvezmény nélkül ennyi. Összetehetitek a két kezeteket, a Cali kizárólag a 3300-ás végű Bosch szondát hajlandó hosszú távon elvieselni, de az meg 30e Ft kedvezménnyel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 No mindegy már bentvan. Jól mügxik, majd megírom ha bekrepál.... remélem csak 10 év múlva jön el azaz idő. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 No mindegy már bentvan. Jól mügxik, majd megírom ha bekrepál.... remélem csak 10 év múlva jön el azaz idő. :unsure: az is megeshet :wacko: sajnos a tapasztalat az, hogy ezeknek a szondáknak hamar tűréshatáron kívül kerül a jele, valszeg az univerzitása miatt. eddig úgy néz ki, tök mindegy, milyen gyártótól származik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember1, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2007 Ezt nekem is kéne mindkét autón, csak ránézésre nem tűnik olyan egyszerűnek. Honnan vettél hozzá stiftet, és hogy jön ki a régi? Na szal,hogy mit is cseréltem: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember1, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2007 Na szal,hogy mit is cseréltem: http://img3.tar.hu/j0hnny/img/32452487.jpg http://img3.tar.hu/j0hnny/img/32452488.jpg Jaja, ők azok :unsure: Azt a belső műanyagot is cserélted? Hol lehet ilyen cuccokat beszerezni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember1, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2007 Jaja, ők azok :wacko: Azt a belső műanyagot is cserélted? Hol lehet ilyen cuccokat beszerezni? Igen cseréltem,mert a régi igencsak kopott volt. Én a helyi opel boltban vettem! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Szeptember2, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2007 bazzz... milyen koszos a váltód teteje... tiszta ciki :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts