Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Szia ez a Szuromi hol érhető el?

Valamint egy hülye kérdés automata váltót ki lehet cserélni rendesre? Gondolom nem ,de azért megkérdem :)

Elviekben ki lehet cserélni, de mást is kell akkor cserélni. Pl.:féltengely. És még ki tudja még mit. Lehet hogy még faragni is kell az utastérbe, hogy a váltokart be lehessen építeni.

Elküldve
ami hátul van, az utastér felől

hol van a másik? :)

Valóban két hőfokjeladó van a C14NZ motoron: az egyik 1, a másik 2 vezetékes. A 2 vezetékes a motor hátsó (utastér felőli) részén van, kék és nsárga vezetékek mennek rá. Az 1 vezetékes a szívósoron található, a generátor mellett, és a műszerfal számára adja a hőmérsékletjelet. A kétvezetékes az ECU-é, ezt kellene cserélni, ha nem azt cserélted.

Elküldve

a kétvezetékes lett cserélve

a kijelzéssel nincs gondom, rendesen mér és kapcsol is, ha dugóban állok

szerk.: az egykábeles az, amire egy csúszósaru megy rá?

Elküldve

Sziasztok!

Fékbetét cseréhez nem tudom kiszedni az egyik oldalon a nyerget vezető csavarokat, mert forog bennük a 7-es hex kulcs. Két kérdés: mi a trükk ilyenkor a kiszedéshez, és hol lehet Pesten ilyen csavarokat kapni?

Elküldve

Sziasztok! Oltári nagy problémám van a 92-es 16V C20XE GSi-mel!! Menetközben az autó motorfékez és leáll! Utána nem lehet beindítani és csak pá perc után indul be. Az autót csak szinte 2000 alatt lehet használni, mert ha kicsit oda lépek neki egyböl le áll, mintha nem kapna benzint, néha kicsit rángatja az autót. Valaki pls sűrgősen mondjon rá valamit! Benzin szűrő pár napja lett kicserélve!!

Bocsi ha több helyre is beírtam, de minél elöbb kell nekem segítség!

Elküldve
Sziasztok! Oltári nagy problémám van a 92-es 16V C20XE GSi-mel!! Menetközben az autó motorfékez és leáll! Utána nem lehet beindítani és csak pá perc után indul be. Az autót csak szinte 2000 alatt lehet használni, mert ha kicsit oda lépek neki egyböl le áll, mintha nem kapna benzint, néha kicsit rángatja az autót. Valaki pls sűrgősen mondjon rá valamit! Benzin szűrő pár napja lett kicserélve!!

Bocsi ha több helyre is beírtam, de minél elöbb kell nekem segítség!

A másik topicban válaszoltunk.

Elküldve
Sziasztok!

Fékbetét cseréhez nem tudom kiszedni az egyik oldalon a nyerget vezető csavarokat, mert forog bennük a 7-es hex kulcs. Két kérdés: mi a trükk ilyenkor a kiszedéshez, és hol lehet Pesten ilyen csavarokat kapni?

Emlékeim szerint oda 8-as imbusz kellene... de lehet rosszul emléxem :)

Elküldve
Emlékeim szerint oda 8-as imbusz kellene... de lehet rosszul emléxem :)

Rosszul emléxel,7-es az.

Nekem venni kellett,mert a 7-es nincs a szabvány készletben.

Elküldve
Tarzan erős... jó a 8as is :) :omg: :o

Hát barátom,megnézem mennyire fogsz vörösödni,amíg azt oda betuszkolod! :) és nem Jane tomporára gondoltam! B)

Elküldve
Két kérdés: mi a trükk ilyenkor a kiszedéshez, és hol lehet Pesten ilyen csavarokat kapni?

A másodikra tudok választ, autósbolt, vagy bontó.

Utóbbiban kapsz másik nyerget is olcsón, végső megoldásként.

Mondjuk csavart kiszedni a csavarlazítós, hozzáheggesztős, csőkulccsal letekerős nem megy?

Ez most teljesen hozzáértős hozzászólás volt.

Elküldve

Sziasztok!

Pár hete tettem fel egy kérdést amire kaptam választ is, miszerint az automat meglehetősen sokáig kell indítózni, hogy beinduljon, és utána a farában erős benzinszag van.Új gyertya van benne, az indítómotor egyből forog, aku teljesen rendben.

Akkor az injektornál lévő nyomásszabályzóra gyanakodtatok.

Nem olyan rég jöt egy erőteljes lehülés, amikor is lazán azonnal indult, késlekedés nélkül. Lehet, hogy valamelyik hőmérsékletmérőt sem ártana cserélni?

Van még tippetek?

köszi

Elküldve
Sziasztok!

Pár hete tettem fel egy kérdést amire kaptam választ is, miszerint az automat meglehetősen sokáig kell indítózni, hogy beinduljon, és utána a farában erős benzinszag van.Új gyertya van benne, az indítómotor egyből forog, aku teljesen rendben.

Akkor az injektornál lévő nyomásszabályzóra gyanakodtatok.

Nem olyan rég jöt egy erőteljes lehülés, amikor is lazán azonnal indult, késlekedés nélkül. Lehet, hogy valamelyik hőmérsékletmérőt sem ártana cserélni?

Van még tippetek?

köszi

Én az erős benzinszagból inkább gyújtáshibára gyanakszom. Nem tudom, milyen motor van az autódban (tedd be aláírásba, akkor mindig "kéznél van"), de ha hagyományos elosztós a gyújtás, akkor pl. a gyújtásmodul, ami a trafó alatt van lehet hőérzékeny, ha haldoklik, vagy esetleg a Hall jeladó, valamelyik csatlakozó kontakthibája... A hőmérsékletjeladót kicserélheted (a kétvezetékest!), az nem drága dolog, és nem is bonyolult a csere.

Elküldve
Én az erős benzinszagból inkább gyújtáshibára gyanakszom. Nem tudom, milyen motor van az autódban (tedd be aláírásba, akkor mindig "kéznél van"), de ha hagyományos elosztós a gyújtás, akkor pl. a gyújtásmodul, ami a trafó alatt van lehet hőérzékeny, ha haldoklik, vagy esetleg a Hall jeladó, valamelyik csatlakozó kontakthibája... A hőmérsékletjeladót kicserélheted (a kétvezetékest!), az nem drága dolog, és nem is bonyolult a csere.

X14XE a motor. Ha beindul megy mint a doxa óra, nincs vele semmi baj.Nem fullad, nem rángat.

Elküldve
A másodikra tudok választ, autósbolt, vagy bontó.

Utóbbiban kapsz másik nyerget is olcsón, végső megoldásként.

Mondjuk csavart kiszedni a csavarlazítós, hozzáheggesztős, csőkulccsal letekerős nem megy?

Ez most teljesen hozzáértős hozzászólás volt.

Köszönöm a (helyenként rettentően előremutató :unsure:) válaszokat, eddig a probléma felét oldottam meg: a Unixnál van a két rudat és gumikat tartalmazó készlet, cikkszáma 959889, (a 967164-ben csak a két gumi van). Kiszedés ügyben a hétvégén teszek próbát, most, hogy megvan a tartalék, már merek vandálkodni :wacko:

Elküldve
Köszönöm a (helyenként rettentően előremutató :unsure: ) válaszokat, eddig a probléma felét oldottam meg: a Unixnál van a két rudat és gumikat tartalmazó készlet, cikkszáma 959889, (a 967164-ben csak a két gumi van). Kiszedés ügyben a hétvégén teszek próbát, most, hogy megvan a tartalék, már merek vandálkodni :wacko:

Az úttörő ahol tud.....

Remélem minden komolyabb probléma nélkül megoldódik a helyzet.

Elküldve
Az úttörő ahol tud.....

Remélem minden komolyabb probléma nélkül megoldódik a helyzet.

Igen, ugyanis van trükk: ha eléggé kopottak a betétek (ami jelen esetben ugye adott), akkor a féktárcsa kilazítása után ki lehet venni őket, és le lehet húzni a nyerget. Ezután már a két pőrén álló, azaz jól hozzáférhető csappal kell csak megkűzdeni.

Elküldve

Sziasztok. Olyan gondom van 8 szelepes F astra néha berángat kihagy a motor 1-1 másodpercre. A gyanú a benzinszűrő mert már jó rég nem volt kicserélve. Valaki azt mondja elektromos probléma.. Ki tudja??

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.