Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Én kis kézi multiméterrel mértem anno a kábeleimet és elég szép ellenállása volt a rossz csatlakozók miatt!

Mivel a csatlakozók feje csak préselve van a kábel végére,egy idő után oxidálódik a vezeték és az ellenállás szépen megnő.

Ahány csatlakozási pont,annyiszor adódik össze és a végére igen szép érték jön ki.

Azért a 7-8 Ohm már pár ampernél is sok lenne, nem ekkora áramoknál. Gyakorlatilag nem lenne semmi töltésed. Sztem abban a 7-8 Ohmban benne lehettek a mérőzsinórjaid is, meg a kézimulti hibája. :) De az tény, hogy sokat számít minden csatlakozás, legjobb lenne ezüstözött (vagy aranyozott) huzalokat és csatikat alkalmazni az ilyen helyeken.

Elküldve
Azért a 7-8 Ohm már pár ampernél is sok lenne, nem ekkora áramoknál. Gyakorlatilag nem lenne semmi töltésed. Sztem abban a 7-8 Ohmban benne lehettek a mérőzsinórjaid is, meg a kézimulti hibája. :) De az tény, hogy sokat számít minden csatlakozás, legjobb lenne ezüstözött (vagy aranyozott) huzalokat és csatikat alkalmazni az ilyen helyeken.

Persze a müszer nem pontos,mégiscsak egy ócska 700Ft-os müszer,de a gyári csatlakozások elég kakák!

Elküldve

Sziasztok!

Gyári központizár probléma:

Ha a vezetőoldal felöl zárok minden ok,

ha ugyanitt nyitok, nem nyitja ki az anyósülés felöli ajtót teljesen. (félig jön fel a gomb)

Ha a másik oldalon zárok nem zár be a vezető oldali ajtó,

ha ugyanitt nyitok,akkor pedig nem mindig nyílik a vezető oldali ajtó.

A hátsó ajtókkal minden rendben.

Mi lehet a gond?

köszi.

Elküldve

Szasztok!

Remélem tud vki segíteni. 95-ös 1.6 16V-s Astrám hideg motorral nem akaródzik elsőre elindulni: indításnál a fordulat 7-800 között mozog, fulladozik a motor. Csak a 2.-3. próba után tér magához a fordulatszám és megy fel 1500-ra. Mi lehet a gondja?

Kösz,

TT.

Elküldve

Ebben van olyan hogy alapjárati motor? (Astrásoktól kérdezem, nekem Calim van). Ha igen akkor én azt kipucolnám a helyedben ha fulladozik. Amúgymeg szvsz 1500-as alapjárati fordulatszám k. sok...

Elküldve
Szasztok!

Remélem tud vki segíteni. 95-ös 1.6 16V-s Astrám hideg motorral nem akaródzik elsőre elindulni: indításnál a fordulat 7-800 között mozog, fulladozik a motor. Csak a 2.-3. próba után tér magához a fordulatszám és megy fel 1500-ra. Mi lehet a gondja?

Kösz,

TT.

Sztem elsőre egy alapjárati motor tisztogatás kéne neki, aztán ha nem javul, esetleg a motorhőmérséklet-jeladót is ki lehetne cserélni.

Elküldve
Ebben van olyan hogy alapjárati motor? (Astrásoktól kérdezem, nekem Calim van). Ha igen akkor én azt kipucolnám a helyedben ha fulladozik. Amúgymeg szvsz 1500-as alapjárati fordulatszám k. sok...

1500 hidegen, ami lemegy 750-re 1-2 perc után. sztem az 1500 normális hidegen. pucolást megpróbáljuk. kösz!

Elküldve
1500 hidegen, ami lemegy 750-re 1-2 perc után. sztem az 1500 normális hidegen. pucolást megpróbáljuk. kösz!

Amíg megy a secunderlevegő kompresszor, addig úgyahogy oks, de ez a melegedéssel együtt csökken 800 környékére.Normális esetben.......

Elküldve

Nem hiszitek el, megvan, miért dadogott le és miért pörgött fel késlelteve a motor.....már majdnem szétszedtem az egész gépet..

Szét volt kicsit csúszva a lambda szonda csatija.. :)

Most viszont visszajött a régi hibácska: hideg indításkor kis időre visszaesik a fordulatszám 500 körülire, majd beáll a normális állapot....már mindent kis kütyüt ellenőriztem és tisztítottam. Egyedül a Map-szenzort nem tudom ellenőrizni, mert nemtom hogy kell...

Elküldve

Az alapjárati motor lassan reagál... pucoltad már? folytószelepházat is?

A MAP szenzorod rendben van, ha nem jelzi a check kontrol. Egyébként a lambdát is

jeleznie kellett volna... világít egyáltalán (gyújtás ráadásnál, amíg nem indul a motor)?

Elküldve
Az alapjárati motor lassan reagál... pucoltad már? folytószelepházat is?

A MAP szenzorod rendben van, ha nem jelzi a c. Egyébként a lambdát is

jeleznie kellett volna... világít egyáltalán (gyújtás ráadásnál, amíg nem indul a motor)?

Pucultam az alajárati motort és a fojtószelepházat is.A check kontrol jelzi a map-szenzor hibát, de lehet azért, mert úgy húztam le a csatiját, hogy az akkuról nem vettem le a sarukat...

a visszajelző lámpácska működik, igen.

Elküldve

Még át kéne nézni a vákumcsöveket is, nincs-e fals levegő, mert akkor is jelezhet MAP hibát.

Aztán meg meg kéne próbálni bele egy másik map szenzort egy hasonló autóból.

Elküldve
Pontosan melyik hibakódot villogja egyébként?

0105

hol vannak ezek a vákum-csövek? Már egy csomó csövön kicseréltem a bilincseket awab-bilincsre, de szómiszó, elég ramaty állapotban vannak a csövek maguk is.... :)

Elküldve
pontosaban:mely csövek a vákum-csövek a sok közül?

Ami a szívósorból, folytószelepházból illetve a szívócsőből áll kifelé, azok mind azok :)

Kivéve kettőt, ami a folytószelepházon van, és hűtővíz megy benne B)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.