FPepe Elküldve Július31, 2007 Elküldve Július31, 2007 Én kis kézi multiméterrel mértem anno a kábeleimet és elég szép ellenállása volt a rossz csatlakozók miatt! Mivel a csatlakozók feje csak préselve van a kábel végére,egy idő után oxidálódik a vezeték és az ellenállás szépen megnő. Ahány csatlakozási pont,annyiszor adódik össze és a végére igen szép érték jön ki. Azért a 7-8 Ohm már pár ampernél is sok lenne, nem ekkora áramoknál. Gyakorlatilag nem lenne semmi töltésed. Sztem abban a 7-8 Ohmban benne lehettek a mérőzsinórjaid is, meg a kézimulti hibája. :) De az tény, hogy sokat számít minden csatlakozás, legjobb lenne ezüstözött (vagy aranyozott) huzalokat és csatikat alkalmazni az ilyen helyeken.
J0hnny Elküldve Július31, 2007 Elküldve Július31, 2007 Azért a 7-8 Ohm már pár ampernél is sok lenne, nem ekkora áramoknál. Gyakorlatilag nem lenne semmi töltésed. Sztem abban a 7-8 Ohmban benne lehettek a mérőzsinórjaid is, meg a kézimulti hibája. :) De az tény, hogy sokat számít minden csatlakozás, legjobb lenne ezüstözött (vagy aranyozott) huzalokat és csatikat alkalmazni az ilyen helyeken. Persze a müszer nem pontos,mégiscsak egy ócska 700Ft-os müszer,de a gyári csatlakozások elég kakák!
zocsa Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 Sziasztok! Gyári központizár probléma: Ha a vezetőoldal felöl zárok minden ok, ha ugyanitt nyitok, nem nyitja ki az anyósülés felöli ajtót teljesen. (félig jön fel a gomb) Ha a másik oldalon zárok nem zár be a vezető oldali ajtó, ha ugyanitt nyitok,akkor pedig nem mindig nyílik a vezető oldali ajtó. A hátsó ajtókkal minden rendben. Mi lehet a gond? köszi.
zocsa Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 hmmm valami kisebb gondra számítottam.. köszi.
ttt Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 Szasztok! Remélem tud vki segíteni. 95-ös 1.6 16V-s Astrám hideg motorral nem akaródzik elsőre elindulni: indításnál a fordulat 7-800 között mozog, fulladozik a motor. Csak a 2.-3. próba után tér magához a fordulatszám és megy fel 1500-ra. Mi lehet a gondja? Kösz, TT.
tgabika76 Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 Ebben van olyan hogy alapjárati motor? (Astrásoktól kérdezem, nekem Calim van). Ha igen akkor én azt kipucolnám a helyedben ha fulladozik. Amúgymeg szvsz 1500-as alapjárati fordulatszám k. sok...
FPepe Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 Szasztok! Remélem tud vki segíteni. 95-ös 1.6 16V-s Astrám hideg motorral nem akaródzik elsőre elindulni: indításnál a fordulat 7-800 között mozog, fulladozik a motor. Csak a 2.-3. próba után tér magához a fordulatszám és megy fel 1500-ra. Mi lehet a gondja? Kösz, TT. Sztem elsőre egy alapjárati motor tisztogatás kéne neki, aztán ha nem javul, esetleg a motorhőmérséklet-jeladót is ki lehetne cserélni.
opel16v Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 Én még az alapjárati mocin kívül megnézném a fals levegőt is, nincs-e kiszakadva/eltörve/lecsúszva valamelyik cső.
ttt Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 Ebben van olyan hogy alapjárati motor? (Astrásoktól kérdezem, nekem Calim van). Ha igen akkor én azt kipucolnám a helyedben ha fulladozik. Amúgymeg szvsz 1500-as alapjárati fordulatszám k. sok... 1500 hidegen, ami lemegy 750-re 1-2 perc után. sztem az 1500 normális hidegen. pucolást megpróbáljuk. kösz!
ttt Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 akkor első körben kitisztítom, remélem lesz eredménye.. Kösz a tippeket!
warwolf Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 1500 hidegen, ami lemegy 750-re 1-2 perc után. sztem az 1500 normális hidegen. pucolást megpróbáljuk. kösz! Amíg megy a secunderlevegő kompresszor, addig úgyahogy oks, de ez a melegedéssel együtt csökken 800 környékére.Normális esetben.......
tgabika76 Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 Jah ezt nem tudtam. Nekem Calinál 1100 körül van hidegen, melegen 7-800 között.
Tápiószecső Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 1500 hidegen, ami lemegy 750-re 1-2 perc után. sztem az 1500 normális hidegen. pucolást megpróbáljuk. kösz! 1-2 percig 1500 nagyon sok. Nekem pár másodperc alatt beáll.
Gepard Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 1200 körül hidegen, melegen 870-910. X14XE
J0hnny Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 nekem fixen 1000 :) Mondom én hogy dízel az! B)
Rauros Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 Nem hiszitek el, megvan, miért dadogott le és miért pörgött fel késlelteve a motor.....már majdnem szétszedtem az egész gépet.. Szét volt kicsit csúszva a lambda szonda csatija.. :) Most viszont visszajött a régi hibácska: hideg indításkor kis időre visszaesik a fordulatszám 500 körülire, majd beáll a normális állapot....már mindent kis kütyüt ellenőriztem és tisztítottam. Egyedül a Map-szenzort nem tudom ellenőrizni, mert nemtom hogy kell...
opel16v Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 Az alapjárati motor lassan reagál... pucoltad már? folytószelepházat is? A MAP szenzorod rendben van, ha nem jelzi a check kontrol. Egyébként a lambdát is jeleznie kellett volna... világít egyáltalán (gyújtás ráadásnál, amíg nem indul a motor)?
Rauros Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 Az alapjárati motor lassan reagál... pucoltad már? folytószelepházat is? A MAP szenzorod rendben van, ha nem jelzi a c. Egyébként a lambdát is jeleznie kellett volna... világít egyáltalán (gyújtás ráadásnál, amíg nem indul a motor)? Pucultam az alajárati motort és a fojtószelepházat is.A check kontrol jelzi a map-szenzor hibát, de lehet azért, mert úgy húztam le a csatiját, hogy az akkuról nem vettem le a sarukat... a visszajelző lámpácska működik, igen.
opel16v Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 Még át kéne nézni a vákumcsöveket is, nincs-e fals levegő, mert akkor is jelezhet MAP hibát. Aztán meg meg kéne próbálni bele egy másik map szenzort egy hasonló autóból.
opel16v Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 Pontosan melyik hibakódot villogja egyébként?
Rauros Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 Pontosan melyik hibakódot villogja egyébként? 0105 hol vannak ezek a vákum-csövek? Már egy csomó csövön kicseréltem a bilincseket awab-bilincsre, de szómiszó, elég ramaty állapotban vannak a csövek maguk is.... :)
Rauros Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 pontosaban:mely csövek a vákum-csövek a sok közül?
opel16v Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 pontosaban:mely csövek a vákum-csövek a sok közül? Ami a szívósorból, folytószelepházból illetve a szívócsőből áll kifelé, azok mind azok :) Kivéve kettőt, ami a folytószelepházon van, és hűtővíz megy benne B)
Recommended Posts