Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
elvileg nem kéne ilyennek előfordulnia. :)

Akkor most ez azt jelenti; gyakorlatilag lehetséges?

Hogyan lehet ezt megállapítani, kimérni?

Nekem pl nem "gyári" rádióm van.Gondolom ez a vazeték benne van a szabvány csati ajzatában.

Érdemes ott keresni a hibalehetőséget?

Elküldve

Esetleg rámérhetsz arra a vezetékre egy ellenállásmérővel, hogy nem viszi-e testre valami a jelet. Ill. ki kéne vezetni egy vezetékkel azt a jelet a kompi csatlakozójától, és egy segítőtárssal, menet közben oszcilloszkóppal megnézni, milyen ott a jel.

Elküldve
nincs is abban semmi hiba, mert a rádióba azért megy, hogy az olyan készülék, ami képes rá, az a sebesség növelésekor kicsit ráad a hangerőre, a kijelző meg ki tudja írni azt hiszem 55 km/h-ig a sebességet, ha mind a 2 gombot egyszerre, sokáig nyomják. Persze csak 1 értéket ír, nem frissíti.

Üdv!

Érdekel az a kijelzős dolog.

Kipróbáltam nálam működik, de a pillatnyi sebesség előtt kiírt még két dolgot.

Először azt hogy:" F 12 "

és a "12" villogott

Azután megg azt, hogy: " 95 "

Ezután jött az, hogy: " 34 KMH "

Gondolom az utsó az a pillanyatnyi seb volt, de mi volt az első kettő?

Tudja ezt valamejőtök?

Aztán az jutott eszembe ezzel a módszerrel lehetne tesztelni az útszakasz jeladót.

Arra gondolok ha legközelebb hibajelzést kapok (ami nálam ugyebár renszerint 24) nyomom a kijelző gombjait 1000-rel.

Ha megjelenik a pillanatnyi seb, akkor nem az utszakaszjeladóval van a probléma, hanem a jeladó és a ECU közötti kapcsolattal.Ugyabár a kijelzőre menő vezeték közvetlenül a jeladóra van kötve, legalábbis a kapcsrajz szerint.

Mi a véleményetek, működik ez így?

Elküldve

Útszakaszjeladó megy nem megy.

Üdv!

Letelt a két nap a kölcsön órával, autóztam kb 80km-t minden gond nélkül, még most sem hiszem el pedig így van.

Egyértelműen bebizonyosodott a jeladó halt meg. Mivel az én órámból még mindíg nem sikerült kibányásznom a jeladót, keresek " W=1102" tipusú VDO gyártmányú kmórát ami 220-ig van skálázva, ja és az utszakaszjeladója kifogástalanúl műxik.

Ha valaki tud ilyet eladót v címet telszámot ahol baráti áron hozzá lehet jutni üzizzen.

Kössz!

Elküldve

Kaptam is 1 jó ajánlatot kmóra ügyben.

Egész műszercsoportot csrélnék, csak az a gondom az enyém VDO a másik pedig DELCO.

Aki ért hozzá kérem válaszoljon ki lehet-e cserélni így az műszercsoportot.

Kössz!

Elküldve
Kaptam is 1 jó ajánlatot kmóra ügyben.

Egész műszercsoportot csrélnék, csak az a gondom az enyém VDO a másik pedig DELCO.

Aki ért hozzá kérem válaszoljon ki lehet-e cserélni így az műszercsoportot.

Kössz!

A másik topicban válaszoltam. Elég egy helyre is beírnod egy kérdést :)

Elküldve

Sziasztok!

Nemrég lettem Astra (F - 1996-os) tulajdonos, és lenne egy kérdésem:

központi zárat akarok beszerelni, de nem tudom levenni az ablaktekerőket!

Hogy lehet ezeket és az ajtókárpitot levenni?

Nincs ott semmiféle zéger gyűrű vagy ilyesmi, próbáltam lehúzni de nem jön!

És esetleg van interneten vhol szervízkönyv amit le lehetne tölteni?

előre is kössz

Lipi

Elküldve

Ha itt visszakeresel, megtalálod a leírást, hogy lehet levenni azt az omega-gyűrűt, ami

fogja a tekerőt. A tekerő szárával ellentétes irányba kell lehúzni, de célszerszám nem árt hozzá.

Elküldve
Ha itt visszakeresel, megtalálod a leírást, hogy lehet levenni azt az omega-gyűrűt, ami

fogja a tekerőt. A tekerő szárával ellentétes irányba kell lehúzni, de célszerszám nem árt hozzá.

Vagy két vékony csavarhúzó és két ügyes kéz!

Elküldve
Na ezt viszont magyarázd el,kiváncsi vagyok hogyan csinálod! :)

Be lehet akasztani az omega gyűrűbe, és azzal kirántani. :)

Nekem is mesélte valaki, hogy ha ráérzel, egész könnyen lejön B)

Elküldve
Nekem is mesélte valaki, hogy ha ráérzel, egész könnyen lejön B)

Óóó persze,és láttál fényképről olyat,akinek az mesélte aki hallotta! :)

Elküldve

Befűzöd a kárpit és a kar közé,és meghúzod.A gyűrű beleakad,és kibillen az egyik fele,nem repül az sehova.Rongy nélkül le se tudom venni... :)

Elküldve
Befűzöd a kárpit és a kar közé,és meghúzod.A gyűrű beleakad,és kibillen az egyik fele,nem repül az sehova.Rongy nélkül le se tudom venni... :)

Na majd kipróbálom!

Én mindig két kis csavarhúzóval veszem le,de még nem repült el soha!

Elküldve

Hi All!

42-es hibakódos téma.

Opel Szakszervízben dolgozó srác segítségével kiderült a hiba oka, remélem.

Szal a 42-es cucc az gyújtás, az 1992-es 1.6-os Astrannál. Kicserélte a gyújtásnál a hal jeladó mellett azt a barna patkó szerű izét, nevét ne kérdezzétek.

Mindezek melett a generátor testkábele is eltört, szal az akksit nem töltötte, így a hozzá való eljutás is kalandosra sikeredett.

A gyújtáselosztó-ban lévő vezetékeket is kicserélte, hátha.....

Egy újjonan kiderült probléma, elöregedett generátor + kábel, melyen a töltőáram kicsit elveszik.

Elküldve
Egy újjonan kiderült probléma, elöregedett generátor + kábel, melyen a töltőáram kicsit elveszik.

Nem a kábelel van a gond,hanem a rajta lévő csatlakozókkal!

Vagy átkell forrasztani a csatlakozási pontját,ahol a kábel rá van préselve vagy cserélni őket!

Én cseréltem mindet (pl:akksi-kasztni testkábel) és forrasztott kötések kerültek minden csatihoz,azóta télen is könnyebben indul,7-8Ohm ellenállás 12V-on 500A-es indítóáramnál nekem már sokat számítot!

Elküldve
Arra a 7-8 Ohm-ra, annak a tizede is sokat számít ezekben az áramkörökben.

Én kis kézi multiméterrel mértem anno a kábeleimet és elég szép ellenállása volt a rossz csatlakozók miatt!

Mivel a csatlakozók feje csak préselve van a kábel végére,egy idő után oxidálódik a vezeték és az ellenállás szépen megnő.

Ahány csatlakozási pont,annyiszor adódik össze és a végére igen szép érték jön ki.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.