ivannorbi Elküldve Június29, 2007 Elküldve Június29, 2007 Sziasztok! Hogy ne legyen olyan szép az élet, most elkezdett szarakodni az önindítóm :rolleyes: Indításkor kerreg egy kicsit, és csak utána indít. Ez javítható, vagy cserére számítsak? <_<
J0hnny Elküldve Június29, 2007 Elküldve Június29, 2007 Sziasztok! Hogy ne legyen olyan szép az élet, most elkezdett szarakodni az önindítóm :rolleyes: Indításkor kerreg egy kicsit, és csak utána indít. Ez javítható, vagy cserére számítsak? <_< A tiéd isuzu? Ha német dízel,akkor a tiédben azt hiszem bosch önindító van. Szét kell szedni,keféket cserélni,bolygómű részét hőálló zsírral összerakni,de persze előtte kimosni brigivel szép tisztára. Elég nagy szopi leszedni,aknából célszerű. A kerregés lehet a behúzó hibája,de lehet hogy csont száraz és azért nem húz be.
ivannorbi Elküldve Június29, 2007 Elküldve Június29, 2007 A tiéd isuzu? Ha német dízel,akkor a tiédben azt hiszem bosch önindító van. Szét kell szedni,keféket cserélni,bolygómű részét hőálló zsírral összerakni,de persze előtte kimosni brigivel szép tisztára. Elég nagy szopi leszedni,aknából célszerű. A kerregés lehet a behúzó hibája,de lehet hogy csont száraz és azért nem húz be. Az enyém Isuzu Ezzel gondolom autóvillamossági-szerelőhöz kellene menni (merthogy én nem fogok nekiállni :rolleyes: )
J0hnny Elküldve Június29, 2007 Elküldve Június29, 2007 Az enyém Isuzu Ezzel gondolom autóvillamossági-szerelőhöz kellene menni (merthogy én nem fogok nekiállni :rolleyes: ) Igen,de ha van egy jó szerelőd vetesd le vele és úgy vidd el valami olyan szakihoz,akiben meg is bízol,nehogy úgy jár mint Joee,akinek a bolygómű része háromba volt törve és mégis úgy rakta össze a szaki.
ivannorbi Elküldve Június29, 2007 Elküldve Június29, 2007 Igen,de ha van egy jó szerelőd vetesd le vele és úgy vidd el valami olyan szakihoz,akiben meg is bízol,nehogy úgy jár mint Joee,akinek a bolygómű része háromba volt törve és mégis úgy rakta össze a szaki. Köszi a tippet <_< Hát, sok szerelő ismerősöm nincs, de bennük próbálok majd megbízni :rolleyes:
J0hnny Elküldve Június29, 2007 Elküldve Június29, 2007 Köszi a tippet ;) Hát, sok szerelő ismerősöm nincs, de bennük próbálok majd megbízni <_< Kár,hogy nem kecsón lax!Már kész lenne! :rolleyes:
ivannorbi Elküldve Június29, 2007 Elküldve Június29, 2007 Kár,hogy nem kecsón lax!Már kész lenne! :rolleyes: Már megfordult a fejemben párszor, hogy költözzek-e <_< ;)
Silver79 Elküldve Július3, 2007 Elküldve Július3, 2007 Érdeklődnék hogy F Astrába illetve B vectrába mi módon lehet utólag klimát rakni (rakatni).És mennyi kb a költsége? :rolleyes:
FPepe Elküldve Július3, 2007 Elküldve Július3, 2007 Érdeklődnék hogy F Astrába illetve B vectrába mi módon lehet utólag klimát rakni (rakatni).És mennyi kb a költsége? :rolleyes: Nemrég szó volt róla valamelyik topicban, lehetni éppen lehet, de iszonyat nagy átalakításokkal jár (komplett fűtéskonzol csere, a hűtőt is valszeg cserélni kellene a zárhíddal meg az alatta levő lemezzel együtt (a plusz hűtő és venti miatt), kivágások a tűzfalon a csöveknek...), használt cuccokból is sztem 200k minimum lenne a vége. Sztem nem éri meg a dolog, inkább csere klímás autóra, ha ez a lényeg.
tgabika76 Elküldve Július3, 2007 Elküldve Július3, 2007 Nemrég szó volt róla valamelyik topicban, lehetni éppen lehet, de iszonyat nagy átalakításokkal jár (komplett fűtéskonzol csere, a hűtőt is valszeg cserélni kellene a zárhíddal meg az alatta levő lemezzel együtt (a plusz hűtő és venti miatt), kivágások a tűzfalon a csöveknek...), használt cuccokból is sztem 200k minimum lenne a vége. Sztem nem éri meg a dolog, inkább csere klímás autóra, ha ez a lényeg. Calibránál volt részem ilyen utólagos klímásításban, az összeg amit írtál nagyjából stimmel (bontott cuccokról van szó), bár ott a vezérlést is át kellett alakítani mert a klíma egy fiatalabb feszítőgörgős vezérlésű autóból volt, ez meg hozott magával olyan problémákat hogy a végén többek között az olajpumpát és az egyik motortartó bakot is cserélni kellett a vezérlésen kívül. Amúgy ha az embernek van egy kis rutinja autószerelésben (leginkább szedte már szét párszor a sajátját) és néha akad segítsége is, akkor nem kivitelezhetetlen, mi anno a ház előtt az utcán (akna nélkül ugye) 1 hét alatt végeztünk vele, úgy hogy közben jöttek ezek a nem várt problémák amiket fentebb említettem.
epk947 Elküldve Július5, 2007 Elküldve Július5, 2007 IDÉZET(Silver79 @ 2007-07-03 - 12:12) Érdeklődnék hogy F Astrába illetve B vectrába mi módon lehet utólag klimát rakni (rakatni).És mennyi kb a költsége? Nemrég szó volt róla valamelyik topicban, lehetni éppen lehet, de iszonyat nagy átalakításokkal jár (komplett fűtéskonzol csere, a hűtőt is valszeg cserélni kellene a zárhíddal meg az alatta levő lemezzel együtt (a plusz hűtő és venti miatt), kivágások a tűzfalon a csöveknek...), használt cuccokból is sztem 200k minimum lenne a vége. Sztem nem éri meg a dolog, inkább csere klímás autóra, ha ez a lényeg. Egyetértek az előttem szólóval.... Lányomék tettek bele, gyári újat szervízben, 300ér, de csak elől fúj! Én ha összejön a rávaló akkor jövöre kicserélem egy gyárilag ilyennel szereltre! De maradok a 2 literesnél mert az már bírja. A korábbi 90 lovas G Astrámban előzésnél (3.-ban) mindíg ki kellett kapcsolnom a a klímát, hogy ne érjen kudarc.
Papa2005 Elküldve Július9, 2007 Elküldve Július9, 2007 sziasztok ,szeretnék segítséget kérni van egy astra f classicom és mikor elindulok kis idő elteltével kigyulad a sárga hibajelző lámpa és csak ujrainódítás után alszik el ,de ugyanugy kis isdö multán megint világít ,olvastam a hibakódkiolvasásról ,hogy ki lehet villogtatni ,össze kell zárni az A B pontot de zet a eljárást a c-vel kezdődő motorszámokhoz írják az enyém meg x14nz ,de lehet csak én vagyok béna :rolleyes:( Valaki segítsen legyenszives.Előre is köszönöm
Tom Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 sziasztok ,szeretnék segítséget kérni van egy astra f classicom és mikor elindulok kis idő elteltével kigyulad a sárga hibajelző lámpa és csak ujrainódítás után alszik el ,de ugyanugy kis isdö multán megint világít ,olvastam a hibakódkiolvasásról ,hogy ki lehet villogtatni ,össze kell zárni az A B pontot de zet a eljárást a c-vel kezdődő motorszámokhoz írják az enyém meg x14nz ,de lehet csak én vagyok béna <_<( Valaki segítsen legyenszives.Előre is köszönöm A motor topicban válaszoltunk. Légyszíves legközelebb csak egy helyre írd be a hozzászólásod, ha tudunk úgyis segítünk. :rolleyes:
Lujdzsi Elküldve Július14, 2007 Elküldve Július14, 2007 Sziasztok! Azzal a tiszteletteljes kérdéssel fordulnék tapasztaltabb barátaim felé, hogy az F asta hűtője javítható-e.A hiba abban áll, hogy kb egy hónapja észrevettem,hogy itt szivárog a víz.Ajánlottak mindenféle hűtőrendszer tömítő vackot de nem mertem beletölteni.Mára megérett az elhatározás,hogy javítani vagy cserélni kell a hűtőt mert nem áll szándékomban megfőzni a mocit. Néztem bolti árakat :) és berszéltem bontósokkal is ami már barátibb ár de még mindig zsákbamacsek mert ugye lehet az a hűtő is xar.És van még a javítás amiről majd Ti megmondjátok lehetséges-e vagy sem. Szóval mit ajánlotok?
J0hnny Elküldve Július14, 2007 Elküldve Július14, 2007 Sziasztok! Azzal a tiszteletteljes kérdéssel fordulnék tapasztaltabb barátaim felé, hogy az F asta hűtője javítható-e.A hiba abban áll, hogy kb egy hónapja észrevettem,hogy itt szivárog a víz.Ajánlottak mindenféle hűtőrendszer tömítő vackot de nem mertem beletölteni.Mára megérett az elhatározás,hogy javítani vagy cserélni kell a hűtőt mert nem áll szándékomban megfőzni a mocit. Néztem bolti árakat :) és berszéltem bontósokkal is ami már barátibb ár de még mindig zsákbamacsek mert ugye lehet az a hűtő is xar.És van még a javítás amiről majd Ti megmondjátok lehetséges-e vagy sem. Szóval mit ajánlotok? Ha hozzáférhető helyen van esetleg epokittel meglehet ragasztani,de akkor leszedni,megtisztítani és várni min 24 órát a felkenés után!Persze ez csak akkor ha tényleg látható és hozzáférhető a lyuk!
istván Elküldve Július15, 2007 Elküldve Július15, 2007 Jó lenne a bontóst garanciával venni, mert ami régen ki van szedve és szárazon áll, abban állítólag összeszáradnak a tömitések és lehet folyni fog.
Sky69 Elküldve Július15, 2007 Elküldve Július15, 2007 Üdv minden sorstársamnak! Sikerült nemrég beszereznem egy "kamaszodó" astrácskát. Különösebben nincs vele gond, de a gondos tulaja bírt vele 1,2 tized liter olajjal közlekedni... (no comment) :) Nem tudom vajon milyen sérüléseket szenvedett ettől, ezért jó lenne ha egy hozzáértő megvizslatná picit. Márkaszervízekben ugyebár nem bízunk, ismerősöm nincs, marad tehát az érdeklődés. Székesfehérváron lenne jó néhány Opelos fan-t találni, mivel 2 hete ide evett a fene, úgy tűnik véglegesen. Szóval ha tudtok nekem ebben segíteni, nagyon megköszönném! Az se lenne rossz, ha mint kezdő fórumozót a megfelelő helyre irányítanátok...
Sörös Sanyi Elküldve Július15, 2007 Elküldve Július15, 2007 Szeva! Engem is Fehérvárra fújt a szél. De sajna nem tudok javasolni senkit, aki ilyennel (becsületesen) foglalkozna. Mi a régebbi Opeleket buheráljuk. Viszont holnap biztos lesz itt FPepe. Ő a környékről van, és igazán nagy F Astra fan és mágus, biztos tud ajánlani szakembert. Az F Astra az Alba Manta Team-nek túl fiatal autó. :)
Sky69 Elküldve Július15, 2007 Elküldve Július15, 2007 Szeva! Engem is Fehérvárra fújt a szél. De sajna nem tudok javasolni senkit, aki ilyennel (becsületesen) foglalkozna. Mi a régebbi Opeleket buheráljuk. Viszont holnap biztos lesz itt FPepe. Ő a környékről van, és igazán nagy F Astra fan és mágus, biztos tud ajánlani szakembert. Az F Astra az Alba Manta Team-nek túl fiatal autó. :) Na meg nem is manta... B) Apropó! Hol szoktak fehérváron benzingőzös talik lenni? Amolyan nemhivatalos, tudod! :)
Silver79 Elküldve Július16, 2007 Elküldve Július16, 2007 Sziasztok. Szerintetek mi lehet a probléma a vassal, ha motorféknél 5-dikben 120-110-ig , 4dikba 100-90-ig as tempóban érdekes morajlást lehet hallani. Sajnos nem tudom beazonosítani honnan. :) Olyan mintha kipufogó felől valahonnan jönne,de ez nem 100%. Üdv
Tápiószecső Elküldve Július16, 2007 Elküldve Július16, 2007 Szerintetek mi lehet a probléma a vassal, ha motorféknél 5-dikben 120-110-ig , 4dikba 100-90-ig as tempóban érdekes morajlást lehet hallani. Sajnos nem tudom beazonosítani honnan. :) Olyan mintha kipufogó felől valahonnan jönne,de ez nem 100%. Akkor kezd a kipufogóval. :) Nézd/nézesd meg nem-e kifúj valahol. (a végén kívül B) ) De érdekes, ha csak 4-5ben csinálja.
FPepe Elküldve Július16, 2007 Elküldve Július16, 2007 Üdv minden sorstársamnak! Sikerült nemrég beszereznem egy "kamaszodó" astrácskát. Különösebben nincs vele gond, de a gondos tulaja bírt vele 1,2 tized liter olajjal közlekedni... (no comment) B) Nem tudom vajon milyen sérüléseket szenvedett ettől, ezért jó lenne ha egy hozzáértő megvizslatná picit. Márkaszervízekben ugyebár nem bízunk, ismerősöm nincs, marad tehát az érdeklődés. Székesfehérváron lenne jó néhány Opelos fan-t találni, mivel 2 hete ide evett a fene, úgy tűnik véglegesen. Szóval ha tudtok nekem ebben segíteni, nagyon megköszönném! Az se lenne rossz, ha mint kezdő fórumozót a megfelelő helyre irányítanátok... Üdv Sky69! Én Fehérváron nem tudok mondani neked szervízt, én személy szerint Velencére szoktam vinni a gépet egy ismerőshöz szervízelni, max oda tudnálak elvinni, de elég elfoglalt, úgyhogy nem tudok most időpontot mondani. Ha így is érdekel a dolog, jelezd, és próbálok egyeztetni vele. Egyébként írhatnál nekünk pár részletet a kocsiról (motortípus, évjárat, stb...) :o Remélem azóta azért már öntöttél bele valami normális olajat (ezügyben olvasgasd kicsit az olajos topicot). ...Viszont holnap biztos lesz itt FPepe. Ő a környékről van, és igazán nagy F Astra fan és mágus, biztos tud ajánlani szakembert. Az F Astra az Alba Manta Team-nek túl fiatal autó. :) Hehe, Sanyi ez azért kicsit túlzás :) Inkább csak igyekszem :omg:
Silver79 Elküldve Július16, 2007 Elküldve Július16, 2007 Akkor kezd a kipufogóval. :) Nézd/nézesd meg nem-e kifúj valahol. (a végén kívül B) ) De érdekes, ha csak 4-5ben csinálja. Szia Nekem is ez a furcsa. MErt totál olyan hang mintha ki lenne likadva, de csak ezeknél a tempóknál sebességeknél hallom és ott is csak motorféknél. Olyan mintha onnan jönne csak nem találok rá magyarázatot. :)
FPepe Elküldve Július16, 2007 Elküldve Július16, 2007 Szia Nekem is ez a furcsa. MErt totál olyan hang mintha ki lenne likadva, de csak ezeknél a tempóknál sebességeknél hallom és ott is csak motorféknél. Olyan mintha onnan jönne csak nem találok rá magyarázatot. :) Ilyesmit az enyém is csinál időnként, én a kerékcsapágyra gyanakszom az enyém esetében. És sztem azért csak motorféknél hallani, mert gyorsításnál elnyomja a motorhang.
opel16v Elküldve Július16, 2007 Elküldve Július16, 2007 A kerékcsapágy jellegzetes (legtöbb esetben ütemes) morgás, és azt mindig lehet hallani. :)
Recommended Posts