Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Csakis gyárira.... ezt itt tanultam. Olcsó is volt, remélhetőleg jobban is megy majd a motor.

Gyertya kicserélve, rángatás ugy tünik jórészt eltünt, de nem mentem csak egy pár kilométert. Holnap majd autóval megyek melóba, azalatt a 70 km alatt eldöl, hogy mennyire javult a helyzet. Ami a változó szivócsőhosszat illeti, van egy kis kar, ami elmozditható, ott abban a zónában. Táplálás is van hozzá, de nem láttam mozogni müködő motornál, bárhogy is gázoltam. Valószinüleg terhelés is kell hozzá.

Mackósajt, esetleg megnézed te is, hogy van-e ilyen nálad?

Elküldve
István, a képen is látható C14NZ-d is megvan még? Gondolom nem abba tettél X18XE mocit <_<

Hehe.... nem, pedig állati Astra lenne :rolleyes: . Szóval most akarom lecserélni erre az X18XE-s Vectra B-re. Ugyhogy szeptemberben megválnék tőle mert akkor lesz az enyém a Veki. Kicsit sajnálom, mert jó autó, nem hagyott sohasem cserben. Csak nincsen klimája és az a fránya rozsda... Na persze Opelnél maradok, ezért lesz a Vectra...

Ja, és az Astra topikot nem fogom hanyagolni, mert itt vagyunk talán a legtöbben.... (lélekben Astrás maradok)

Elküldve

Le vagyok törve. Gyertyacsere, folytószelepháztisztitás megejtve, hőmérsékletjeladó, gyertyakábel és falslevegő leelenörizve és még mindig dadog a motor egy komolyab gázolásra. Főleg ha városban araszolgatva jól kimelegedik. Olyankor roppant szar érzés, hogy hármasban odalépnék s nem megy sőt rángat ha nincsen legalább 2000 felett a motor. szóval nincsen már ötletem.... sajnáljatok :rolleyes: <_< ;)

Elküldve
ugye nincsen direktszűrőd?

légszűrő lett mostanában cserélve?

Hm.... kipróbáltam ugy is, hogy kivettem a levegőszürőt.... az sem segitett. Kész X atka... s nincsen már ötletem.....

valami a szívó oldallal lesz. Nem jársz mostanában esetleg felém? 1-2 dolgot tudnánk próba erejéig cserélni.

Lehet, hogy a kései nyaralásunk a környéketeken lesz (Hajduszoboszló) valamilyenkor szeptemberben (addig nem mehetünk, mert a napokban kell érkezzen a gyerkőc :rolleyes: ). Ha addig sem fogom tudni megoldani (lévén, hogy már egy éve igy megy), akkor megkereslek egy délután egypár csere erejéig.... Talán összejön valami.

Elküldve

Hidd el mindent beleadok!!!! Lehet elmegyek majd egy tesztre vele. Van egy gyerek, aki állítólag nagyon ért hozzá és hátha Tech2-vel fog látni valamit. Remélhetőleg.... habár szivóoldalon mit is láthatna?

Elküldve

levegő hőmérséklet szenzort, légtömegmérőt, folytószelep potit, meg passz, hirtelen ezek jutnak eszembe.

De láthat még mást is, nem csak szívó oldalt. :rolleyes:

Elküldve

Na azt hiszem, hogy untattalak már eleget az X18XE-s moci melegen való rángatásával. Most derült ki, hogy talán a multkori tesztelésnél azt mondták, hogy gyenge a lambdaszonda. Hm... szerintetek ez okozhat rángatást? Ki lehet valahogyan mérni a lambdaszondát? Ha jól emlékszem, Gábor régebb irt valami olyat, hogy oszcilószkóppal talán mérhető... na de tudom, hogy ez már a fantasztikumhoz tartozik.... csak Tech2 lesz belőle.....

Elküldve

Na igen... és mit is kellene látnom a szkópon? Azt, hogy elég gyors-e a jel a terhelés függvényében? Amugy megnézed légysz. mennyibe is kerülne a Csergőnél egy idevaló lambdaszonda? Képzeld, minél melegebb a motor annál szarabbul megy, néha az az érzésem, hogy már nem is akar húzni.

Elküldve

Hi!

Egy (lehetőleg analóg) voltmérővel is remekül ki lehet mérni a lambda szondát. X18XE - ben fütött van van. Mérd meg azt is, hogy a fűtés meg kapja-e a tápfeszt. Hajrá!

Elküldve

Analóg műszerrel és tech2-vel semmire sem mész lambdánál.

Szkóppal kell megnézni a jel meredekségét. Bosch műhelyekben pl van ilyesmi, meg itt Pesten tudok egy autocomputer

nevű céget is, aki ilyet tud mérni.

Elküldve
...Amugy megnézed légysz. mennyibe is kerülne a Csergőnél egy idevaló lambdaszonda?...

Én néztem meg, ha nem baj :rolleyes: a gyári 45892Ft, az Ident Opel pedig 37235Ft. Ezekből természetesen lejönne a klubkedvezmény, ha lenne <_< .

Elküldve
Én néztem meg, ha nem baj :rolleyes: a gyári 45892Ft, az Ident Opel pedig 37235Ft. Ezekből természetesen lejönne a klubkedvezmény, ha lenne <_< .

Köszi.... Húha, nem semmi.... az ident felér az eredetivel? Vagy muszáj gyárit venni? Mert ugy értettem az utángyártott az gyenge nagyon....

Elküldve
Köszi.... Húha, nem semmi.... az ident felér az eredetivel? Vagy muszáj gyárit venni? Mert ugy értettem az utángyártott az gyenge nagyon....

Javasolt a gyári, bár én úgy tudom, az ident csak nevében és csomagolásában tér el a gyáritól, de ezt lehet rosszul tudom :rolleyes:

Elküldve

én azt mondom, hogy bár van különbség a kettő közt árban, ám ilyen értékben az az 5-7e már nem biztos, hogy megéri az esetleges szívást.

Ha 45 vs 25 lenne, hát akkor igencsak elgondolkoztató lenne, de nem biztos, hogy az olcsóbb tényleg olcsó is lesz. :rolleyes:

Elküldve
Analóg műszerrel és tech2-vel semmire sem mész lambdánál.

Szkóppal kell megnézni a jel meredekségét. Bosch műhelyekben pl van ilyesmi, meg itt Pesten tudok egy autocomputer

nevű céget is, aki ilyet tud mérni.

Azért én csak ráraknám a voltmérőt. Azt, hogy ha egyáltalán nem működik a szonda azon is látni + a fűtését is ki kéne mérni.

István

Azt írtad, hogy kimérted a hőfokjeladót és jó volt. Az oda menő kábel nem volt sérült? X18XE-nél tipushiba, hogy a motorburkolat kidörzsöli alatta a köteget. Láttam ilyet.

Elküldve
Azért én csak ráraknám a voltmérőt. Azt, hogy ha egyáltalán nem működik a szonda azon is látni + a fűtését is ki kéne mérni.

A fűtését tényleg ki lehet mérni.

Viszont ha már nem jók a voltértékek, azt a sárga lámpa és a hibakód is jelzi. :rolleyes:

Elküldve
István

Azt írtad, hogy kimérted a hőfokjeladót és jó volt. Az oda menő kábel nem volt sérült? X18XE-nél tipushiba, hogy a motorburkolat kidörzsöli alatta a köteget. Láttam ilyet.

nem mértem..... de nem volt sárga lámpa.... ha meg lehúztam a jeladórol akkor azonnal megjelent. Azért rámérek alehúzott csatin levő feszültségre, ami a vezérlőtöl jön....

Ami pedig a lambdaszondát illeti... ha Tech 2 -vel sem látható, akkor vajon miből láthatta a szerelő, hogy állitólag már gyengén müködik? :rolleyes:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.