Tápiószecső Elküldve Január30, 2007 Elküldve Január30, 2007 A kapcsoló betét az a kis fekete kütyü a slussz végén, abba mennek a kábelek. kis hernyócsavarral oldható a slussz részről. Amikor mókoltál vele, akkor csak kiszedtél kábeleket, vagy némelyiket át is kötözted olyan helyre, amiről úgy gondoltad hogy jó? :unsure: Ezt majd megnézem. Csak igazából ahhoz, hogy mindenhez jól hozzá lehessen férni le kellene bontani az egész műszerfalat. Ha már itt tartunk az a fekete műanyag gyufásdoboz ami alulról van ráerősítve, az ugye az immo? Nem kötöztem semmit. :huh: Leginkább olyan kábelek száműződtek, amik nem voltak bekötve sehova. Egyébként már hónapok óta járkálok vele, az összerakás még valahogy ősszel volt. :lol:
opel16v Elküldve Január30, 2007 Elküldve Január30, 2007 Csak a kormányburkolat alsó felét kell levenni (2+3csavar).
Tápiószecső Elküldve Február3, 2007 Elküldve Február3, 2007 Tegnap mentem elég sokat. Legnagyobb jóindulattal is csak langyos volt több alkalommal is, viszont jóval kevesebbet fűtöttem. Lehet mégis csak itt lesz a titok nyitja.
warwolf Elküldve Február11, 2007 Elküldve Február11, 2007 Jöttünk ma haza felé, és világítani kezdett a motorkontroll lámpa.Kivillogtatva 0-1-3-0.Ergo holnap mehetek lambdaszondát felhajtani.....Igazán remek.
Udi Elküldve Február11, 2007 Elküldve Február11, 2007 Saját tapasztalat alapján gyárit érdemes belerakni...még ha anyagi okok miatt bontóból hozol az is jobb mint egy új utángyártott. :unsure:
warwolf Elküldve Február11, 2007 Elküldve Február11, 2007 Saját tapasztalat alapján gyárit érdemes belerakni...még ha anyagi okok miatt bontóból hozol az is jobb mint egy új utángyártott. :huh: A hobbi/kellék szaküzletemben kezdek! :unsure:
opel16v Elküldve Február11, 2007 Elküldve Február11, 2007 Jöttünk ma haza felé, és világítani kezdett a motorkontroll lámpa.Kivillogtatva 0-1-3-0.Ergo holnap mehetek lambdaszondát felhajtani.....Igazán remek. Látom már megtaláltad a hibakódhoz tartozó definíciót. :unsure: Csakis gyári szondát vegyél! (22-23e)
powerup Elküldve Február12, 2007 Elküldve Február12, 2007 Cserélt már valaki komplett fűtéskonzolt ? Érdekelne,hogy ki lehet-e cserélni az egész műszerfal kiszerelése nélkül.Megfordult a fejemben a klímásítás,ahhoz pedig cserélni kell... :unsure: Talán ha először kiszedem a fűtőradiátort,lesz elég hely hogy kifordítsam....A műszerfalat nem szívesen szerelném le... :huh:
opel16v Elküldve Február12, 2007 Elküldve Február12, 2007 Szerintem mindenképpen ki kell bontani a műszerfalat. Én már szedtem ki, de nem tudom elképzelni a műszerfal uninstall nélkül.
powerup Elküldve Február12, 2007 Elküldve Február12, 2007 Szerintem mindenképpen ki kell bontani a műszerfalat. Én már szedtem ki, de nem tudom elképzelni a műszerfal uninstall nélkül.Sajna ettől tartottam....azért köszi.!
coupe Elküldve Február14, 2007 Elküldve Február14, 2007 Én is úgy tudom hogy a klimásításhoz le kell szedni az egész műszerfalat :unsure: :huh:
coupe Elküldve Február14, 2007 Elküldve Február14, 2007 Látom már megtaláltad a hibakódhoz tartozó definíciót. :huh: Csakis gyári szondát vegyél! (22-23e) Gondolom szeretne új gyárit venni ennyiért,mikor el akarja adni az autót. :unsure:
opel16v Elküldve Február14, 2007 Elküldve Február14, 2007 Gondolom szeretne új gyárit venni ennyiért,mikor el akarja adni az autót. :huh: Akkor jó magyar szokás szerint ki lehet kötni a check lámpát is. :unsure:
warwolf Elküldve Február14, 2007 Elküldve Február14, 2007 Ident lett, és nincs motorkontroll lámpa.Ha már visszaépítem a gyáriságot, legalább ennyire ne busszak ki az új tulajjal.Ugysem olyan megszálott, mint adott esetben ém........voltamvagyok :unsure:
opel16v Elküldve Február14, 2007 Elküldve Február14, 2007 Azzal mondjuk nem sok időre lett megoldva a probléma. :unsure:
warwolf Elküldve Február14, 2007 Elküldve Február14, 2007 Azzal mondjuk nem sok időre lett megoldva a probléma. :unsure: Most jó, és nincs chek control.Amúgy valszeg a gyári is csak megsz@patott. :huh:
steelhand Elküldve Április18, 2007 Elküldve Április18, 2007 Egy váltós kérdés: Ha teletankolom 2 liter olajjal a váltót és elkezd mindkét kardán mellett kifolyni felesleg, akkor ott szimmering probléma van ha jól gondolom, úgye? üdv
opel16v Elküldve Április18, 2007 Elküldve Április18, 2007 Igen, de nem szabad túltölteni nagyon, mert az az új szimmeringeket is tönkre tudja vágni. Egyébként gyári szimmering asszem 1700 körül van a csergőben /db :rolleyes:
FPepe Elküldve Április18, 2007 Elküldve Április18, 2007 Ha jól rémlik, egy liter kell bele, de van egy ellenőrzőnyilás az oldalán, addig kell tölteni hivtalosan. Nekem fent a váltótoronynál engedett, ahol a rudazat belemegy a váltóba, ott kellett a szimmeringet kicserélni. Állítólag tipushiba, hogy ott előbb-utóbb mindegyik elkezd folyni :rolleyes:
opel16v Elküldve Április18, 2007 Elküldve Április18, 2007 1,6-1,8 körül szokott bele kelleni váltótípustól függően.
steelhand Elküldve Április19, 2007 Elküldve Április19, 2007 Köszi a válaszokat, a szimmeringeket megvettem. Akkor cserére fel!:rolleyes:
ivannorbi Elküldve Május3, 2007 Elküldve Május3, 2007 Sziasztok! Azt hiszem kupplungcserém lesz :rolleyes: Anyagilag mennyire fájdalmas ez az akció? Az elmúlt 1-2 hétben azt vettem észre, hogy nem emel ki rendesen, hiába nyomom be teljesen a kupplungot. Egy két napja, mintha reccsent volna valami, mikor tövig nyomtam a pedált. Ma már alig tudom berakni 1-esbe járó motornál. Ahogy elnéztem, állítani már nem sokat lehetne rajta. Kb. két hete vettem első gátlókat, szerintem a szilentek is eléggé odavannak, úgyhogy kezdhetem felújítani a kocsit :mellow:
warwolf Elküldve Május3, 2007 Elküldve Május3, 2007 Sziasztok! Azt hiszem kupplungcserém lesz :rolleyes: Anyagilag mennyire fájdalmas ez az akció? Az elmúlt 1-2 hétben azt vettem észre, hogy nem emel ki rendesen, hiába nyomom be teljesen a kupplungot. Egy két napja, mintha reccsent volna valami, mikor tövig nyomtam a pedált. Ma már alig tudom berakni 1-esbe járó motornál. Ahogy elnéztem, állítani már nem sokat lehetne rajta. Kb. két hete vettem első gátlókat, szerintem a szilentek is eléggé odavannak, úgyhogy kezdhetem felújítani a kocsit :mellow: 35-40e.+munkadíj..............sztem.
mackosajt Elküldve Május3, 2007 Elküldve Május3, 2007 na most... ha recseg, akkor ugye nem emel ki, vagyis nyúlt a bowden, mert ha kopna, akkor a bowden nyúlása még jól is jönne. ergó, kopó(csúszó) kuplung + fix bowden= lazítani kell, recsegős váltás= tessék húzni a bowdenen(feszíteni) ha nem megy, akkor meg bowden csere. azt akartam ezzel írni, hogy ha recseg, és koppra "feszítve" van beállítva, akkor bowden cs. előbb ezt nézd meg, és írd le, mi a helyzet. :rolleyes:
ivannorbi Elküldve Május3, 2007 Elküldve Május3, 2007 na most... ha recseg, akkor ugye nem emel ki, vagyis nyúlt a bowden, mert ha kopna, akkor a bowden nyúlása még jól is jönne. ergó, kopó(csúszó) kuplung + fix bowden= lazítani kell, recsegős váltás= tessék húzni a bowdenen(feszíteni) ha nem megy, akkor meg bowden csere. azt akartam ezzel írni, hogy ha recseg, és koppra "feszítve" van beállítva, akkor bowden cs. előbb ezt nézd meg, és írd le, mi a helyzet. :mellow: Na, ennek a bowden-cserének jobban örülnék, jó lenne ennyivel megúszni! Egyébként kb. mennyi km után válik aktuálissá a kupplungcsere? Úgy általánosságban, ha van ilyen? A kmórában 120ezer van, eszerint még korainak tartanám. Na most, vagy visszatekerték, és akkor :rolleyes: , vagy tényleg csak bowdennyúlás. Köszi a gyors válaszokat! :unsure:
Recommended Posts