Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A kapcsoló betét az a kis fekete kütyü a slussz végén, abba mennek a kábelek. kis hernyócsavarral

oldható a slussz részről. Amikor mókoltál vele, akkor csak kiszedtél kábeleket, vagy némelyiket át

is kötözted olyan helyre, amiről úgy gondoltad hogy jó? :unsure:

Ezt majd megnézem. Csak igazából ahhoz, hogy mindenhez jól hozzá lehessen férni le kellene bontani az egész műszerfalat.

Ha már itt tartunk az a fekete műanyag gyufásdoboz ami alulról van ráerősítve, az ugye az immo?

Nem kötöztem semmit. :huh: Leginkább olyan kábelek száműződtek, amik nem voltak bekötve sehova.

Egyébként már hónapok óta járkálok vele, az összerakás még valahogy ősszel volt. :lol:

  • 2 weeks later...
Elküldve

Saját tapasztalat alapján gyárit érdemes belerakni...még ha anyagi okok miatt bontóból hozol az is jobb mint egy új utángyártott. :unsure:

Elküldve
Saját tapasztalat alapján gyárit érdemes belerakni...még ha anyagi okok miatt bontóból hozol az is jobb mint egy új utángyártott. :huh:

A hobbi/kellék szaküzletemben kezdek! :unsure:

Elküldve
Jöttünk ma haza felé, és világítani kezdett a motorkontroll lámpa.Kivillogtatva 0-1-3-0.Ergo holnap mehetek lambdaszondát felhajtani.....Igazán remek.

Látom már megtaláltad a hibakódhoz tartozó definíciót. :unsure:

Csakis gyári szondát vegyél! (22-23e)

Elküldve

Cserélt már valaki komplett fűtéskonzolt ? Érdekelne,hogy ki lehet-e cserélni az egész műszerfal kiszerelése nélkül.Megfordult a fejemben a klímásítás,ahhoz pedig cserélni kell... :unsure: Talán ha először kiszedem a fűtőradiátort,lesz elég hely hogy kifordítsam....A műszerfalat nem szívesen szerelném le... :huh:

Elküldve
Szerintem mindenképpen ki kell bontani a műszerfalat. Én már szedtem ki, de nem tudom elképzelni

a műszerfal uninstall nélkül.

Sajna ettől tartottam....azért köszi.!
Elküldve
Látom már megtaláltad a hibakódhoz tartozó definíciót. :huh:

Csakis gyári szondát vegyél! (22-23e)

Gondolom szeretne új gyárit venni ennyiért,mikor el akarja adni az autót. :unsure:

Elküldve
Gondolom szeretne új gyárit venni ennyiért,mikor el akarja adni az autót. :huh:

Akkor jó magyar szokás szerint ki lehet kötni a check lámpát is. :unsure:

Elküldve

Ident lett, és nincs motorkontroll lámpa.Ha már visszaépítem a gyáriságot, legalább ennyire ne busszak ki az új tulajjal.Ugysem olyan megszálott, mint adott esetben ém........voltamvagyok :unsure:

  • 2 months later...
Elküldve

Egy váltós kérdés: Ha teletankolom 2 liter olajjal a váltót és elkezd mindkét kardán mellett kifolyni felesleg, akkor ott szimmering probléma van ha jól gondolom, úgye?

üdv

Elküldve

Igen, de nem szabad túltölteni nagyon, mert az az új szimmeringeket is tönkre tudja vágni.

Egyébként gyári szimmering asszem 1700 körül van a csergőben /db :rolleyes:

Elküldve

Ha jól rémlik, egy liter kell bele, de van egy ellenőrzőnyilás az oldalán, addig kell tölteni hivtalosan. Nekem fent a váltótoronynál engedett, ahol a rudazat belemegy a váltóba, ott kellett a szimmeringet kicserélni. Állítólag tipushiba, hogy ott előbb-utóbb mindegyik elkezd folyni :rolleyes:

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Azt hiszem kupplungcserém lesz :rolleyes:

Anyagilag mennyire fájdalmas ez az akció?

Az elmúlt 1-2 hétben azt vettem észre, hogy nem emel ki rendesen, hiába nyomom be teljesen a kupplungot. Egy két napja, mintha reccsent volna valami, mikor tövig nyomtam a pedált. Ma már alig tudom berakni 1-esbe járó motornál. Ahogy elnéztem, állítani már nem sokat lehetne rajta.

Kb. két hete vettem első gátlókat, szerintem a szilentek is eléggé odavannak, úgyhogy kezdhetem felújítani a kocsit :mellow:

Elküldve
Sziasztok!

Azt hiszem kupplungcserém lesz :rolleyes:

Anyagilag mennyire fájdalmas ez az akció?

Az elmúlt 1-2 hétben azt vettem észre, hogy nem emel ki rendesen, hiába nyomom be teljesen a kupplungot. Egy két napja, mintha reccsent volna valami, mikor tövig nyomtam a pedált. Ma már alig tudom berakni 1-esbe járó motornál. Ahogy elnéztem, állítani már nem sokat lehetne rajta.

Kb. két hete vettem első gátlókat, szerintem a szilentek is eléggé odavannak, úgyhogy kezdhetem felújítani a kocsit :mellow:

35-40e.+munkadíj..............sztem.

Elküldve

na most... ha recseg, akkor ugye nem emel ki, vagyis nyúlt a bowden, mert ha kopna, akkor a bowden nyúlása még jól is jönne. ergó, kopó(csúszó) kuplung + fix bowden= lazítani kell, recsegős váltás= tessék húzni a bowdenen(feszíteni)

ha nem megy, akkor meg bowden csere.

azt akartam ezzel írni, hogy ha recseg, és koppra "feszítve" van beállítva, akkor bowden cs.

előbb ezt nézd meg, és írd le, mi a helyzet. :rolleyes:

Elküldve
na most... ha recseg, akkor ugye nem emel ki, vagyis nyúlt a bowden, mert ha kopna, akkor a bowden nyúlása még jól is jönne. ergó, kopó(csúszó) kuplung + fix bowden= lazítani kell, recsegős váltás= tessék húzni a bowdenen(feszíteni)

ha nem megy, akkor meg bowden csere.

azt akartam ezzel írni, hogy ha recseg, és koppra "feszítve" van beállítva, akkor bowden cs.

előbb ezt nézd meg, és írd le, mi a helyzet. :mellow:

Na, ennek a bowden-cserének jobban örülnék, jó lenne ennyivel megúszni!

Egyébként kb. mennyi km után válik aktuálissá a kupplungcsere? Úgy általánosságban, ha van ilyen?

A kmórában 120ezer van, eszerint még korainak tartanám. Na most, vagy visszatekerték, és akkor :rolleyes: , vagy tényleg csak bowdennyúlás.

Köszi a gyors válaszokat! :unsure:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.