leslie Elküldve Június30, 2006 Elküldve Június30, 2006 Ne is reménykedj, ha csak nem garanciális még a dob... :huh: Szerintem kötözd fel addig is valamivel. Egyébként meg 400Ft egy ilyen gumi, minden kipuffosnál lehet kapni. Csergőben volt, 600Ft a gyári. :) De baromira utálnék most így ebben a vacak időben alá feküdni, nincs is nálam semmi szerszám. :lol:
powerup Elküldve Június30, 2006 Elküldve Június30, 2006 Tegnap levetettem a katalizátort,azt remélve,hogy az okozza a kipuff. rendszer berezonálását induláskor.(mikor csúsztatom a kuplungot,akkor csinálja,kib...ott idegesítő és hangos)Aknán alatta állva sem lehet megállapítani,mitől adja ezt a hangot.A katalizátor jónak látszik,rezonancia maradt,és eléggé buffog a rendszer.Arra gondoltam,felrakatok egy univerzális flexicsövet.... :huh: Más ötletem nincs. :lol:
afonya Elküldve Június30, 2006 Elküldve Június30, 2006 A flexi cső sem biztos megoldás. Az enyémen Pl gyárilag van amit már 2x cseréltek, és ugyan ez a jelenség. :) :huh: Csak reménykedni tudok abban, hogy nem a motortartó bakok valamelyikével van gond. :lol:
opel16v Elküldve Június30, 2006 Elküldve Június30, 2006 Nem a középdob van széthullva belül? Az tud elég szar hangot adni... külsőleg nem látszik rajta semmi, de a belseje szétrohad hamar.
powerup Elküldve Június30, 2006 Elküldve Június30, 2006 Nem a középdob van széthullva belül? Az tud elég szar hangot adni... külsőleg nem látszik rajta semmi, de a belseje szétrohad hamar. A középdob volt az első tippem,még gyári volt,kicseréltük.Tényleg nem volt közepe,de a hiba megmaradt.Kicseréltük a gumibakokat is újra,hátha el vannak öregedve.Semmi változás.Utána lett a katalizátor a bűnbak.(Btw:ha belenézek a katalizátor csövébe és fény delé fordítom,csak egy tízes csavar nagyságú lyukat latok a másik oldalon.Ez így jó?)A motortartó bak se lehet,mert szervósításnál kicseréltük újra. :huh:
powerup Elküldve Június30, 2006 Elküldve Június30, 2006 Akkor valamelyik hővédő lemez lesz. Sajnos nem ! :huh: Levettük őket,mentem egy kört és visszaraktuk.Semmi változás.Úgy vizsgáltuk,hogy aknán állva behúzott kézifékkel csúsztatott kuplunggal próbáltam elindulni.A hangot sikerült reprodukálni,de nem tudtuk megállapítani hogy honnan jön.Annyit láttam,hogy a rendszer kicsit mozdul hátrafelé.Lehet hogy b@romság,de a kuplungszerkezet nem okozhatja?Mert nekem csak tárcsa csere volt,más nem..
J0hnny Elküldve Július1, 2006 Elküldve Július1, 2006 Na ma kicseréltem a gumibakokat a középdobnál! Picit csendesebb lett,de még mindig megvan a zörej lassításkor,amikor a moci hirtelen ejt fordulatot! :huh: Lehet a középdobom van széthulva belül? :lol: Pedig nem régi! Kézzel megrángattuk kajakra az aknából a bakcsere után,de nem ér bele sehol! Esküszöm kiékelem valamivel és megnézem úgy!
coupe Elküldve Július2, 2006 Elküldve Július2, 2006 Felkerült a gépre a kartervédő pár hete. Most előjött az a probléma ami Wolfinak is, hogy bizonyos fordulatszámon nekiáll zörögni. Úgy gondolom a kipufogóval érhet össze, mert alánézve annak az egyik csatlakozása van hozzá a legközelebb. Volt már ilyen problémája másnak is? Hogy oldotta meg a zajtalanítást? Nekem is beleér,valószínű hogy a leömlő ér hozzá a kartervédőhöz.A kivágás nekem nem szimpatikus.Arra gondoltam hogy ha gumi alátéteket raknék a felfogatási pontokhoz akkor kicsivel lejjebb lenne és nem érne hozzá.És ezt talán elég csak hátul megcsinálni :huh:
opel16v Elküldve Július3, 2006 Elküldve Július3, 2006 Sajnos nem ! :) Levettük őket,mentem egy kört és visszaraktuk.Semmi változás.Úgy vizsgáltuk,hogy aknán állva behúzott kézifékkel csúsztatott kuplunggal próbáltam elindulni.A hangot sikerült reprodukálni,de nem tudtuk megállapítani hogy honnan jön.Annyit láttam,hogy a rendszer kicsit mozdul hátrafelé.Lehet hogy b@romság,de a kuplungszerkezet nem okozhatja?Mert nekem csak tárcsa csere volt,más nem.. De okozhatja a kuplungszerkezet is... sőt, az új tárcsa is (ha nem jó minőségű, előfordul hogy a rugók zörögnek rajta)... :D Na ma kicseréltem a gumibakokat a középdobnál! Picit csendesebb lett,de még mindig megvan a zörej lassításkor,amikor a moci hirtelen ejt fordulatot! :huh: Lehet a középdobom van széthulva belül? :lol: Pedig nem régi! Lehet... Ha utángyártott a dob, akkor 1-2 év az élettartama, aztán belül széthullik...
warwolf Elküldve Július3, 2006 Elküldve Július3, 2006 Múltkor ugye kép, hang elment kicsiny gépemből, és bizti kivágódott.Ugye sikerült lokalizálnom a hibát, egy kidörzsölődött kábelköteg okozta a zárlatot.Szombaton kimentem Böhöm cartárshoz, és kibontottuk a kábelköteget, helyesebben Ő, aztán aztán meg lett szaxerűen javítva a dolog.Meg mellette még találtunk 2db kábelt, ami szintén "kopottas" volt, úgyhogy az is meg lett javítva. Most jó.Az AGR is műxik.
Gepard Elküldve Július4, 2006 Elküldve Július4, 2006 Nekem is beleér,valószínű hogy a leömlő ér hozzá a kartervédőhöz.A kivágás nekem nem szimpatikus.Arra gondoltam hogy ha gumi alátéteket raknék a felfogatási pontokhoz akkor kicsivel lejjebb lenne és nem érne hozzá.És ezt talán elég csak hátul megcsinálni :huh: Csinálok majd képet arról ami szerintem beleér. Csak bizonyos fordulaton zörög nem mindig, alánézve van 2 centi hely, de ha jár a moci meg a kocsi is megy akkor azért van rezonancia. Másik téma: A múltkor kérdezgettem a kuplungról. A bowdent kicseréltük, de nem az volt a hiba. (a régit még zsírozta is aki összerakta, teflonos bevonatot!!!) Nos a szerelő szerint is szerkezet csere gyanús, mert nagyon bent fog az újjal is. Nem hiányzik ez nekem, megint zsebbe kell nyúlni. Gyuláék vállanak ilyet?
Blitz Elküldve Július4, 2006 Elküldve Július4, 2006 megint zsebbe kell nyúlni. Gyuláék vállanak ilyet? Zsebbe nyúlást ? :huh:
Gepard Elküldve Július4, 2006 Elküldve Július4, 2006 Zsebbe nyúlást ? :) Bevarrtzsebű opeles vagyok én is, azt nehéz lenne. :huh: :lol: A kuplungszerkezet cseréjére gondoltam, konkrétan. Csak még nem tudom mikor járok felétek. Ezért egyelőre csak érdeklődöm.
warwolf Elküldve Július4, 2006 Elküldve Július4, 2006 A múltkor kérdezgettem a kuplungról. Nos a szerelő szerint is szerkezet csere gyanús, mert nagyon bent fog az újjal is. Nem akarok vészkakas lenni, de mint ha említettem volna neked ezt a verziót.............. Ezek már nem azok a nyúlánk bowdenek..............
Gepard Elküldve Július4, 2006 Elküldve Július4, 2006 Nem akarok vészkakas lenni, de mint ha említettem volna neked ezt a verziót.............. Amikor a csere után nem volt változás, ez volt az első ami eszembe jutott. :huh:
pjoc Elküldve Július12, 2006 Elküldve Július12, 2006 Helló Indexes kérdésem lenne, hátha tud valaki segíteni. Egy pár napja nem ugrik vissza automatikusan az indexkapcsoló karja. Tegnap szétszedtem, és a kormánytengely mellett lévő műanyag van eltörve, ami visszapattintaná a kapcsolót. :huh: Ez a kormányhoz van rögzítve?Vagy a tengelyen van rajta? A hétvégén meg akarnám csinálni, kormánylehúzó lesz, meg a kecskeméti kokllégák ígértek másik kormányt, amiről le tudnám venni, ha a kormányon van, de ha nem akkor holnap meg kellene rendeljem, hogy péntekre itt legyen.
powerup Elküldve Július15, 2006 Elküldve Július15, 2006 Hali!Ma kicseréltem a váltótorony szimmeringet,és alkottam hozzá egy képes-szöveges "Így csináld!"-ot.KLIKK! Gondoltam,valaki még hasznát veheti a cartársak közül! :unsure:
warwolf Elküldve Július15, 2006 Elküldve Július15, 2006 Hali!Ma kicseréltem a váltótorony szimmeringet,és alkottam hozzá egy képes-szöveges "Így csináld!"-ot.KLIKK! Gondoltam,valaki még hasznát veheti a cartársak közül! :unsure: Ez jó meló! :) El lehet vele mojolni! :D
afonya Elküldve Július15, 2006 Elküldve Július15, 2006 Nem vagyok biztos benne hogy a zsírozás jó ötlet lenne, mert összeszedi az összes port-piszkot és hamarabb elkopik. Szrintem. Milyen zsirt használtál?
powerup Elküldve Július15, 2006 Elküldve Július15, 2006 Nem vagyok biztos benne hogy azsírozás jó ötlet lenne, mert összeszedi az összes port-piszkot éa hamarabb elkopik. Szrintem. Milyen zsirt használtál?Zsírozva volt benn,de már koszos volt,lemostam brigeciollal mindent.Sztem be kell zsírozni,mert műanyag és sokat mozog,elkopna anélkül.Egyébként gépzsírt adtam neki.
afonya Elküldve Július15, 2006 Elküldve Július15, 2006 Lehet én tudom rosszul, de a müanyagok olajszármazékok, mint a gépzsir. Ezért a zsír kikezdi a müanyagot és elpuhul, szétmegy. Amennyiben biztosítható lenne a pormentes működési környezet, akkor szilikonzsirral lehetne kenni, de egy ilyen helyen ez nem megoldható. Én biztosan szárazon raktam volna össze.
powerup Elküldve Július15, 2006 Elküldve Július15, 2006 Lehet én tudom rosszul, de a müanyagok olajszármazékok, mint a gépzsir. Ezért a zsír kikezdi a müanyagot és elpuhul, szétmegy. Amennyiben biztosítható lenne a pormentes működési környezet, akkor szilikonzsirral lehetne kenni, de egy ilyen helyen ez nem megoldható. Én biztosan szárazon raktam volna össze. Hmmm .... :unsure: nemtom..Vmi volt rákenve,de nem tudtam megállapítani,mi lehetett.Vmi zsírszerű anyag.Majd megkérdezem az autószerelő spanomat.
warwolf Elküldve Július16, 2006 Elküldve Július16, 2006 Célszerű szírral összrakni.Sztem.Annyira nem vágja haza.
J0hnny Elküldve Július16, 2006 Elküldve Július16, 2006 Ha annyira kopik,gumiharangot rá max és akkor nem szedi össze a zsír a koszt!
Recommended Posts