Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Kicseréztem a döglött AGR-t, és miközben szenvedtem a csavarjaival, észrevettem némi kábelkidörzsölődést, ami a korábbi leállásomat okozhatta.Valszeg ott lett zárlatos, és az okozhatta annak a bizonyos 20A-es biztinek a halálát is.Szal ez a kidörzsölődés a toronymerevítőnek köszönhető, mert a motor tetején futó kábelcsatornából, az alsó kábelcsatornába futó 3db vezeték együttesen kidörzsölődött.Kicsit közel van, szal v.mit majd ki kell találni rá.egyenlőre beszigszalagoztam, de holnap elviszem villanyászhoz, és majd Ő megcsinázza nekem szaxerűen.

Háát ennyi.

Elküldve
Kérném a szakemberek segítségét: ma reggel munkából hazajövet azt csinálta a kocsi, hogy kb. 1500 fordulaszámtól lefelé ha lassultam rángatni kezdett az autó. Ha ilyenkor gázt adtam, akkor kis tétovázás után gyorsult szépen, de ha lassítottam, megint csinálta. Az egyik lámpánál megállás közben kivillant a motorkontroll lámpa is, de hazaérve kivillogtattam, és csak 12-ket villog :lol: Meg indítás után az alapjárat ingadozik, majdnem lefullad, aztán felpörög, pár másodpercig jó, aztán megint eljátsza.

Mi lehet az oka a dolognak? :huh:

Szia,a faterom A Corsája csinált hasonló jelenséget a héten (C 12 NZ)az övé ráadásul még marha nehezen is indult be,neki a hűtőviz hőjeladó gomba ment ki("vagy valami ilyesmi"), az csinált ilyet.Azért irtam idézőjelbe,mert én nem tudtam a szerelővel beszélni az öreg meg nem nagyon ért hozzá.

Elküldve
Szia,a faterom A Corsája csinált hasonló jelenséget a héten (C 12 NZ)az övé ráadásul még marha nehezen is indult be,neki a hűtőviz hőjeladó gomba ment ki("vagy valami ilyesmi"), az csinált ilyet.Azért irtam idézőjelbe,mert én nem tudtam a szerelővel beszélni az öreg meg nem nagyon ért hozzá.

Köszi a tippeket srácok!

Azóta nem csinálta a gép a rángatást, bár az alapjárat nem teljsen stabil, úgyhogy az alapjárati motor tisztítva lesz, csak találnom kell hozzá csavarhúzót (ami nekem van, túl hosszú, nem fér el az alapjárati motor és a hfej között). Próbáltam mozgatni, végignézni a vákuumcsöveket, de nem találtam rajtuk gyanús repedést, lyukat. Erre hallottam egy tippet: benzines ecsettel vagy ronggyal végigtörölni a vákuumcsöveket, és ahol hirtelen megnő a fordulatszám, ott lyukas a vákuumcső. Ezt még kipróbálom :lol:

Ja, ami még gyanús, hogy alapjáraton ketyegő motornál (amikor a vákuumcsöveket néztem végig) azt tapasztaltam, hogy a gyújtótrafó felől olyan hang hallható, mintha áthúzna valahol a nagyfesz. Nem tudom, másnál is hallható-e, lehet, hogy ez a trafó természetes hangja, de én eddig nem hallottam. Néztem a kábeleket, az elosztóra menő gyújtókábelt megmozgattam, lehúzva megmértem az ellenállását, 6kOhm-ot mértem :huh:

Elküldve
Én a visszavezetett gáz hőmérsékletének a jótékony hatására gondoltam. :)

De pontosabban tényleg nem emlékszem. :huh:

- még kevesebb zoxigén...

- jóval kevesebb előgyújtási lehetőség...

Ezek lennének a jótékony hatások? :lol:

Elküldve

Redi, kéziféked hogy áll?

A távirányítót is el kéne onnan tenni nehogy az legyen zárlatos, és amiatt melegedjen. :huh:

Egyébként elvileg ott csak a kézifék, visszajelzőhöz menő vezetékének kellene lennie.

Elküldve

A kéziféken van egy érintkező,a visszajelzőé,ha behúzod,záródik az áramkör és világít a visszajelző.Ezzel lehet a gond,és melegszik..

Elküldve
A kéziféken van egy érintkező,a visszajelzőé,ha behúzod,záródik az áramkör és világít a visszajelző.Ezzel lehet a gond,és melegszik..

Ezt említettem én is. de ha áll a kocsi, akkor ott feltételezem nincs delej.. de ez csak logikai bik-bak... az én logikám azt diktálja h csak gyújtás ráadásakkor legyen ott fesz.. (akkor pilácsol a lámpion)

Elküldve

A kézifék visszajelző kicsukva... az az áramkör csak földel, ráadásul táp irányba egy 200mA-es fogyasztó

(égő) van csak rajta, ami kizárja az ennél nagyobb áram jelenlétét, ez pedig nem elég "melegítésre".

Viszont lehet ott más kábelköteg is, pl. ha az AC nem a jobb küszöbben megy, akkor ott. Viszont annál

is igaz, hogy csak gyújtáson működik.

Elküldve
A kézifék visszajelző kicsukva... az az áramkör csak földel, ráadásul táp irányba egy 200mA-es fogyasztó

(égő) van csak rajta, ami kizárja az ennél nagyobb áram jelenlétét, ez pedig nem elég "melegítésre".

Viszont lehet ott más kábelköteg is, pl. ha az AC nem a jobb küszöbben megy, akkor ott. Viszont annál

is igaz, hogy csak gyújtáson működik.

Mit agonizáltok már ezen annyit? :lol: Egy kezdő ámátör is kitudja szedni a középkonzolt,szal Redi ne lögyön lusta,szedje ki,oszt kuksizza meg mi van ott a dízel gsi-ben! :huh:

Elküldve
Mit agonizáltok már ezen annyit? :lol: Egy kezdő ámátör is kitudja szedni a középkonzolt,szal Redi ne lögyön lusta,szedje ki,oszt kuksizza meg mi van ott a dízel gsi-ben! :huh:

Én sem tudom mit lehet ezen ennyit görcsölni! Redi! Ha legközelebb összefutunk, és még mindig

nem csináltad meg, istenbiza kirámolom az autódból a középkonzolt, és a kezedbe adom!!! :)

Elküldve

Szasztok! Féltengelyt cseréltem a géjesímen, betettem egy calibra osztott féltengelyét és azóta zörög nekem ott elöl vmi!!! A kettő féltengely 1forma hosszú úgyhogy nemtom mi lehet a gond. please help Opel16v te biztos tudod a választ :huh:

Elküldve
Szasztok! Féltengelyt cseréltem a géjesímen, betettem egy calibra osztott féltengelyét és azóta zörög nekem ott elöl vmi!!! A kettő féltengely 1forma hosszú úgyhogy nemtom mi lehet a gond. please help Opel16v te biztos tudod a választ :huh:

Mikor én a GSi-be a C20NE Veki féltengelyét tettem be, akkor nem elég, hogy picivel hosszabb volt a külső csonk, az ABS "ricnijei" pedig hozzáértek a jeladóhoz, jó kis bemarást csinálva benne.De működött, csak kicsit hangosan! :lol:

Nekem meg olyan gondom van, hogy a leömlőszakaszon a kipuffcsonk után van egy hőterelő lemez, ami végig húzódik a motor alatt, és rajta van a kipuff csövén.Na nekem ez a lemez szabadult fel másodszorra is, és nagyon bután zizeg gázadáskor.Arra gondoltam, hogy esetleg le kellene szedni róla, de korábban v.ki mondta, hogy jobban fog melegedni tőle a motorolaj, meg ilyenek.

Szal ki, mit gondol erről?Leszedjem?Vagy inkább heggesztessem vissza?

Elküldve

Felkerült a gépre a kartervédő pár hete.

Most előjött az a probléma ami Wolfinak is, hogy bizonyos fordulatszámon nekiáll zörögni.

Úgy gondolom a kipufogóval érhet össze, mert alánézve annak az egyik csatlakozása van hozzá a legközelebb.

Volt már ilyen problémája másnak is? Hogy oldotta meg a zajtalanítást?

Elküldve
Szasztok! Féltengelyt cseréltem a géjesímen, betettem egy calibra osztott féltengelyét és azóta zörög nekem ott elöl vmi!!! A kettő féltengely 1forma hosszú úgyhogy nemtom mi lehet a gond. please help Opel16v te biztos tudod a választ :huh:

Bizti nem kotyog valamelyik csukló? Vagy milyen zörgés ez?

Nekem meg olyan gondom van, hogy a leömlőszakaszon a kipuffcsonk után van egy hőterelő lemez, ami végig húzódik a motor alatt, és rajta van a kipuff csövén.Na nekem ez a lemez szabadult fel másodszorra is, és nagyon bután zizeg gázadáskor.Arra gondoltam, hogy esetleg le kellene szedni róla, de korábban v.ki mondta, hogy jobban fog melegedni tőle a motorolaj, meg ilyenek.

Szal ki, mit gondol erről?Leszedjem?Vagy inkább heggesztessem vissza?

Nyugodtan le lehet szedni. Semmi haszna nincs. A motorolajhoz meg pláne nincs köze.

Felkerült a gépre a kartervédő pár hete.

Most előjött az a probléma ami Wolfinak is, hogy bizonyos fordulatszámon nekiáll zörögni.

Úgy gondolom a kipufogóval érhet össze, mert alánézve annak az egyik csatlakozása van hozzá a legközelebb.

Volt már ilyen problémája másnak is? Hogy oldotta meg a zajtalanítást?

Nekem is anno a kipuff nagyon közel került hozzá, akkor ék alakban bevágtuk a kartervédő lemezt,

ahol jön ki a cső, és így nem ért hozzá.

Elküldve
Redi, kéziféked hogy áll?

ami eddig volt az most nem tapasztalom, lehet a Gyuláék csináltak valamit amikor náluk volt futóművezésen

viszont az ülésem alatt egyfolytában kattog valami, olyan mintha as kiporgésgátló állandóan dolgozna de az tuti nem lehet :huh:

próbáltam már fél kézzel menet közben lefogni amikhez befért/hozzáfért a kezem de még mindig kattog/pattog vmi

Elküldve

Mor!

Nekem is Cali féltengely került bele...:-)

Nekem nincs vele semmi gondom...legalább evvel nincs...

Szal vagy a kipuff érhet hozzá valamihez, vagy a csukló rossz... :huh:

Elküldve
:lol:

Nincs valami elszánt ellenséged? :) :D :D

Én is erre gondoltam.. csupa X-atkás jelenség.. középbox melegszik,mikor elvileg nincs is ott semmi..

Ülése alatt kattog vmi.. de nem a kipörgésgátló.. de elvileg ott se nagyon van minek kattognia.. max maga az ülés.. szal mókás.... :huh:

Elküldve
Mor!

Nekem is Cali féltengely került bele...:-)

Nekem nincs vele semmi gondom...legalább evvel nincs...

Szal vagy a kipuff érhet hozzá valamihez, vagy a csukló rossz... :huh:

Hát akkor nekilátok szétkapni lehet h a csukló de mikor benne volt as caliban nem vettem észre semmit na majd megorvosoljuk

Elküldve
Ne is foglalkoz vele, csak ha ketyeg. :huh:

Nálunk a motor annyira ketyeg,hogy az ilyen dolgokat nem is halljuk!Igaz cartárs? :lol:

De nem értem én Redit,hisz neki si dízelje van! :)

Elküldve

Azze. Melóhelyre befele félúton vmi rohadt nagy kopogás jött bal hátúlról. Egy fekvoőrendőrnél alá néztem, hát nem elszakadt a hátsó dobot tartó gumi-izé? Most ott fexik a dob a hídon, remélem, hazafele még kibírja a heggesztés...

Elküldve
Azze. Melóhelyre befele félúton vmi rohadt nagy kopogás jött bal hátúlról. Egy fekvoőrendőrnél alá néztem, hát nem elszakadt a hátsó dobot tartó gumi-izé? Most ott fexik a dob a hídon, remélem, hazafele még kibírja a heggesztés...

Ne is reménykedj, ha csak nem garanciális még a dob... :huh:

Szerintem kötözd fel addig is valamivel. Egyébként meg 400Ft egy ilyen gumi, minden kipuffosnál lehet kapni.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.