Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Kell abba egyáltalán ilyesmi? :huh: Mert én pl. azon gondolkodtam el, hogy úgyis csak fogja a motort! :D

Én például marhára érzem, hogy ha olyan autó mögött kell mennem amiből ki van szedve a kati. Nem állítom, hogy ez az egyetlen ok, szal lehet, hogy a keverékképzésbe is belenyúltak sok olyan gépnél, de az ilyen tyuning masinák jó része mögött szar menni. Kifejezetten büdös, zavaró és ami a legfontosabb: mérgező. Ne felejtsd el, hogy a kat. az emberi egészségre ártalmas gázokat szűri ki... szal szerintem hagyd bent, esetleg vegyél sportkatit.

Másik nagy 'kedvencem' a sok tyuning chiptuningolt diesel ami okádja a füstöt mikor odalépnek neki... (ilyenkor szeretném egy Euro4-es Turbós OPC-vel lealázni az ilyeneket :lol: )

...moderáltam magam, tényleg igaz, hogy kicsit erősre sikeredett...

az indulat oka az, hogy a múltkor városban, dugóban és melegben kerültem egy diesel verda mögé... ugye nekem klíma nincs, belsőkeringetés sokáig nem jó, mert meleg, ha meg ablakot lehúzol akkor bejön az irdatlan mennyiségű korom... és ezt minden indulásnál produkálta egy elég új diesel autó, s a sportkipufogóból ítélve tuti, hogy nem véletlenül...

ezt a konkrét darabot utána megelőztem amúgy :), de kerültem már országúton olyan nagy köbcis füstökádó mögé akit nem lehetett volna ezzel a kis mocival időben kielőzni... na oda kellett volna OPC :D

Link to comment
Megosztás:

Kifejezetten büdös, zavaró és ami a legfontosabb: mérgező. Ne felejtsd el, hogy a kat. az emberi egészségre ártalmas gázokat szűri ki... szal szerintem hagyd bent, esetleg vegyél sportkatit.

S, a karbis verdák?Azokban senincsen kati.Amúgy ez a sportkati megfordult a fejemben, de olyan 33e.ft körül lehet kapni.Szal nemtudom. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Másik nagy 'kedvencem' a sok tyuning chiptuningolt diesel ami okádja a füstöt mikor a .............. odalép neki... (ilyenkor szeretném egy Euro4-es Turbós OPC-vel lealázni a sok ............. :D )

Azért ez szerintem kicsit erős, és nem idevaló ! :huh:

Most az 1x nem veszem magamra..... :lol: :) :D

Kipontoztam amit már moderált a szerző. Gepard

Link to comment
Megosztás:

S, a karbis verdák?Azokban senincsen kati.Amúgy ez a sportkati megfordult a fejemben, de olyan 33e.ft körül lehet kapni.Szal nemtudom. :huh:

A karbis verdákért sem rajongok, de azok koruknál fogva egyre kevesebben vannak, és általában viszonylag keveset használják már őket.

Sportkatihoz nem értek, de tudtommal egy sima kati sem olcsó...

Link to comment
Megosztás:

Kifejezetten büdös, zavaró és ami a legfontosabb: mérgező. Ne felejtsd el, hogy a kat. az emberi egészségre ártalmas gázokat szűri ki... szal szerintem hagyd bent, esetleg vegyél sportkatit.

erre én is reagálnék...

a kipuffgáz így is, úgy is mérgező. A katalizátor arra szolgál, hogy az elégetlen szénhidrogének(üzemanyag) lehetőleg a kipuffrendszert széndioxid és víz formában hagyják el. Nem szűr ki semmi emberi egészségre ártalmasat, sőt, eredendően a környezetvédelem, az üvegházhatás kiküszöbölése miatt vezették be. Aztán rájöttek, hogy inkább a kibocsájtást kéne visszaszorítani(euro 1-2-3-4 stb.) Szóval a katalizátor ha kikerül a kipuffrendszerből, azt a környezetvédelem bánja... idővel meg majd mi... vagy ki tudja. :huh:

OFF vége.

Link to comment
Megosztás:

Ma délután kicseréltem a gyertyákat és a légszűrőt,a múlt heti olajcserénél ez kimaradt.Volt még fél adag injektortisztítóm,betöltöttem a fél tank benyámra,ha kihajtom,a szűrőt is cserélem.A gyertyák már nagyon ratyik voltak,mivel a múltkor elfelejtettem cserélni őket.A kocsi már 3 napja hidegen göthösen indult,és az első 100 méteren rángatott is kicsit.Ezért szétkaptam a fojtószelep-házat is:kép1,kép2,kép3

látható hogy jó nagy dzsuva volt ott.. :) Az alapjárati mocit is kipucoltam.A hiba megszűnt.Most könnyebben indul és jobban megy! :lol: Valószínűleg egy hét múlva váltótorony-és főtengely szimmering csere,vezérműszíj ,vízpumpa csere...Már ideje,a vízpumpának kezd hangja lenni.. :huh:

Link to comment
Megosztás:

A tisztításkor brigéciolt és higítót használtam.A vízpumpa ügyében lehet hogy tévedek,mivel a rossz szíjfutás miatt jönnek hangok arról a tájékról(a generátort kell kiljebb tenni még 5 mm-el hogy szintben fusson,ehhez még másik konzolra vadászok)de vmilyen búgást is hallok,ami nem lenne meglepő,mert nálam a vízpumpa még nem volt cserélve... :huh:

Link to comment
Megosztás:

Ma hajnalban beültem a kocsiba és amikor kiengedtem a kéziféket éreztem, hogy vmi nagyon meleg levegő jön föl lentről. Megfogtam a kis műanyag rekesz alját ami a kézifékkar alatt van és nagyon meleg volt. Sokkal-sokkal melegebb mint amilyennek szerintem lennie kellett volna. Amig hazaértem kb semmit nem hűlt. Itton benéztem a kocsi alá de szemmel semmit nem láttam, nem vettem észre, hogy bármi folyt volna belőle.

Ezt most figyelni fogom, de mi lehetett???

Link to comment
Megosztás:

Ma hajnalban beültem a kocsiba és amikor kiengedtem a kéziféket éreztem, hogy vmi nagyon meleg levegő jön föl lentről. Megfogtam a kis műanyag rekesz alját ami a kézifékkar alatt van és nagyon meleg volt. Sokkal-sokkal melegebb mint amilyennek szerintem lennie kellett volna. Amig hazaértem kb semmit nem hűlt. Itton benéztem a kocsi alá de szemmel semmit nem láttam, nem vettem észre, hogy bármi folyt volna belőle.

Ezt most figyelni fogom, de mi lehetett???

Azt a kis műanyag rekeszt, ami a kézifék alatt van ki lehet pattintani. Nem lehet hogy valami elektronika van nálatok alatta?

Link to comment
Megosztás:

Ez most keresztkérdés, de biztos most csinálta először. Ott tartom a távirányítót és mindig azzal kapcsolgatom a zenét már észrevettem volna.

Ok :) Akkor vagy kilukadt a kipuffod és oda fújja a meleg levegőt alulról, vagy valami elektromos dolog van ott a műanyag alatt :lol: Több tippem nincs :huh:

Link to comment
Megosztás:

Én ugyan nem szedtem le azt a burkolatot, de nem hinném hogy bármilyen elektronika legyen ott.

a végében nálam a lufiknak van a vezérlóje.. (legalábbis úgy rémlik azt mondta anno Ákos nekem),de redié úgy tom lufi nélküli..

Kipuff: ha jól értelmeztem redit, akkor "hideg" volt a kocsi, és közvetlen inditás után érezte ezt. Ergo ahoz hogy kipuff legyen, full lukasnak kellene lennie a kasztninak, nem? :lol:

szal ez nekem rejtélynek tünik.. gondoltam még a kézifék visszajelző kapcsolóra.. de nem hinném hogy ott akkora áram legyen, h felforrósodjon.....

szal pasz :huh:

Majd jön vki, aki már kipakolta a kocsiját.. mondjuk Gabi :)

ui: teee!! nem lehet a legegyszerübb, hogy a tüzö napon volt, és felmelegedett? (bár azt irtad, hajnalban volt..de ki tuda mit jelent neked a hajnal?! :) )

Esetleg tüzhányó fölött parkoltál?! :D :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.