Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
olajfogyás, vagy pont nem fogyás..

hütöviz tartályba belenéz, tiszta a viz, vagy nyúlós trutyi.. olajos..

vizcsövek puffadnak e nagyon....

asszem ennyi..

esetleg nagyon füstöl, vagy túl sok gőzt nyom a kipuff...

szvsz

Probléma (remélem) megoldva.:blink: Forró hűtővíznél lecsavartam a tartály tetejét,nagy cuppanás,sok bugyborék,hang eltűnt.Szóval valszeg csak levegős volt a rendszer.Egy biztos,szörcsögés eltűnt.Amúgy a víz tisztának tűnt és nem is fogyott,legalábbis láthatóan nem.B)

Elküldve
Na meg az ablakemelő kar, ha nem elektromos. Egy omega alakú gyűrű fogja. A kar irányából kell letolni, egyszerre mindkét szélénél. Aztán meg keresgélni hova szállt. :blink:

Many thanks for everybody!

Csak mát óvatos vagyok, mert a héten már kétszer ráb...tam.

Az egyik, hogy a kormányba belenyúlva megpróbáltam a jobb kezemmel lenullázni a napi km számlálót, de a bal kezemmel kormányozva hirtelen jobbra kelet húzni a kormányt( magyarán balf...kodtam), úgyhogy letörtem az ablaktörlő-bajuszkapcsolókart. Adott egy kis melót: kiszerelés, pillanatragasztós rögzítés, mini-maróval a merevítőborda kiköszörülés, spéci zsaluzás, műgyantabeöntés, visszaszerelés.

A másik szííívás a vízpumpacserém volt:

http://www.opelforum.hu/index.php?s=&showt...ndpost&p=182330

A hétre (bár szép napos hétvége van) már elfogyott a türelmem.

Karesz

Elküldve

István

Az újabbakban már van, de ha jól tudom a G astrában is volt. Ha nincs gázbowden vagy rudazat, akkor nagy valószinüséggel kompúter van benne. Szerintem. A cdti motorokhoz jár.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Néha 2-ből 3-ba váltáskor csinál olyat a kocsi, hogy szinte kidobja a váltót.

Ilyenkor ha lazán fogom szinte kiugrik a kezemből a váltógomb.

Mitől lehet, nem nyomom be rendesen a kuplungot?

Elküldve
Néha 2-ből 3-ba váltáskor csinál olyat a kocsi, hogy szinte kidobja a váltót.

Ilyenkor ha lazán fogom szinte kiugrik a kezemből a váltógomb.

Mitől lehet, nem nyomom be rendesen a kuplungot?

Szerintem ráférne egy váltórudazat állítás.

Elküldve

Esetleg motortartó bak.. mikor nekem az egyik el volt már kettyenve, akkor egy egy erősebb gyorsitáskor, mikor elvettem a gázt, akkor dobta ki...

Elküldve

A vízhőfokmérőm általában 92-94 fok között jelez.

Az XM1 pedig folyamatosan 84-86 környékén mutat. (venti 97 körül indul)

Mit cseréljek? (termosztátot?)

A kuplungom nagyon bent fog.

Ezen most állítani kell csak, vagy nem árt bowdent is cserélni?

Ha cserés, kb: mi pénz?

Elküldve
A vízhőfokmérőm általában 92-94 fok között jelez.

Az XM1 pedig folyamatosan 84-86 környékén mutat. (venti 97 körül indul)

Mit cseréljek? (termosztátot?)

Nekem is. Csak dugóban indul meg a venti. Szerintem ez normális ennél a pici mocinál. :blink:

Elküldve
A kuplungom nagyon bent fog.

Ezen most állítani kell csak, vagy nem árt bowdent is cserélni?

Ha cserés, kb: mi pénz?

Elösször sztem meg lehet próbálni állítani...

ha cserézed 4 053 Ft volt az enyémbe..

Katt a feliratra, és képes beszámoló a képtárból :blink: B)

Elküldve
A vízhőfokmérőm általában 92-94 fok között jelez.

Az XM1 pedig folyamatosan 84-86 környékén mutat. (venti 97 körül indul)

Mit cseréljek? (termosztátot?)

A kuplungom nagyon bent fog.

Ezen most állítani kell csak, vagy nem árt bowdent is cserélni?

Ha cserés, kb: mi pénz?

Hali!Ha nem csúszik még,akkor elég állítani is,bowden csere ajánlott.Cserélni szettben érdemes(mármint kuplungot),harmincvalamennyitől indul márkafüggően.

Elküldve
A vízhőfokmérőm általában 92-94 fok között jelez.

Az XM1 pedig folyamatosan 84-86 környékén mutat. (venti 97 körül indul)

Mit cseréljek? (termosztátot?)

Lehet, hogy érdemes lenne cserézned, nekem is most stabilabb lett a vízhőfokom, lényegesen hamarabb van meg az üzemi hőfok még hideg motornál történő indítás után is, és a fogyim is érzésre kevesebb lehetne, ha normálisan használtam volna pölö tegnap.Pedig egész jónak indult. :blink: Egyébként a Karcsiéknál 7990ft volt a gyári termosztát.Viszont nekem olybá tűnik, hogy ami benne volt, alacsonyabb hőfokon nyitott, mint az, ami jelenleg belekerült.De most jó.

Elküldve
A vízhőfokmérőm általában 92-94 fok között jelez.

Az XM1 pedig folyamatosan 84-86 környékén mutat. (venti 97 körül indul)

Mit cseréljek? (termosztátot?)

A kuplungom nagyon bent fog.

Ezen most állítani kell csak, vagy nem árt bowdent is cserélni?

Ha cserés, kb: mi pénz?

Vízhőfok:

Ha az XM1 szerint 84-86 körül mozog a hőfok, az szerintem még nem gáz.

Lényeg, hidegen indítás után a termosztát és a hűtő közötti cső mikor kezd el melegedni? Ha azonnal, akkor gáz.

Kuplung:

A többiek már mindent elmondtak. :blink:

Elküldve
Utángyártottban van 85 fokon nyitó termosztát is. Lehet az van benne most?

Sztem nekem volt olyanom, mert most magasabb hőfokon dolgozik a motor az új termosztáttal.

Elküldve

Hali.

Nem tudna valaki segíteni? Olyan problémám lenne, hogy mostanában olyat csinál a kocsi, hogy menet közben megáll a motor és alig lehet elindítani. Ha meg elindul akkor meg durrog mint az állat. Mitől lehet? Kb 2 éve volt ugyan ez a jelenség. Elvittem szervizbe. Kicserélték az összes gyertyakábelt. Semmi változás. Kicseréltem a gyertyákat úgyszintén semmi. Visszavittem a szervizbe akkor kicserélték az elektromos gyújtásvezérlőt. Akkor "jó volt" de időközönként csak csak csinálta, de most már megint olyan szinten csinálja, hogy alig lehet vele menni. Pedíg 2 év nem nagy idő és csaknem 50e volt a javítás. És most qrva pipa vagyok mert éppen éjjel csinálta ezt velem :blink: B) . Bosszúból jól meg is rugdostam. Szal szerintetek mi lehet a próbléma?

Ja különben 1992-es 1,4-es 44KW-os Astráról lenne szó. A motortípus azonosító kód C14NZ ha ez segít valamit.

Elküldve
Sziasztok!

Hőmérséglet jeladót házilag ki lehet cserélni?

Nem nagy dolog.. attól függ melyik hőmérséklet jeladóra gondolsz....

Gyakorlatilag olyan mint egy csavar, csati levesz..kicsavar ..új beteker... csati visszarak és csókolom...

Elküldve
Hali.

Nem tudna valaki segíteni? Olyan problémám lenne...

Írj lécci motorkódot és évjáratot, úgy többen tudnak segíteni. De leginkább írd be aláírásba :blink:

Nem nagy dolog.. attól függ melyik hőmérséklet jeladóra gondolsz....

Gyakorlatilag olyan mint egy csavar, csati levesz..kicsavar ..új beteker... csati visszarak és csókolom...

Ha elég gyors vagy, pár csepp víz megy csak el. És ez végülis mindkét jeladóra igaz, csak a kulcsméretük más B)

Elküldve
Írj lécci motorkódot és évjáratot, úgy többen tudnak segíteni. De leginkább írd be aláírásba :blink:

Mi az, hogy írjam be aláírásba? És hol lehet megnézni a motorkódot?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.