Leftwitch Elküldve Április8, 2006 Elküldve Április8, 2006 olajfogyás, vagy pont nem fogyás.. hütöviz tartályba belenéz, tiszta a viz, vagy nyúlós trutyi.. olajos.. vizcsövek puffadnak e nagyon.... asszem ennyi.. esetleg nagyon füstöl, vagy túl sok gőzt nyom a kipuff... szvsz Probléma (remélem) megoldva.:blink: Forró hűtővíznél lecsavartam a tartály tetejét,nagy cuppanás,sok bugyborék,hang eltűnt.Szóval valszeg csak levegős volt a rendszer.Egy biztos,szörcsögés eltűnt.Amúgy a víz tisztának tűnt és nem is fogyott,legalábbis láthatóan nem.B)
aranykard Elküldve Április8, 2006 Elküldve Április8, 2006 Na meg az ablakemelő kar, ha nem elektromos. Egy omega alakú gyűrű fogja. A kar irányából kell letolni, egyszerre mindkét szélénél. Aztán meg keresgélni hova szállt. :blink: Many thanks for everybody! Csak mát óvatos vagyok, mert a héten már kétszer ráb...tam. Az egyik, hogy a kormányba belenyúlva megpróbáltam a jobb kezemmel lenullázni a napi km számlálót, de a bal kezemmel kormányozva hirtelen jobbra kelet húzni a kormányt( magyarán balf...kodtam), úgyhogy letörtem az ablaktörlő-bajuszkapcsolókart. Adott egy kis melót: kiszerelés, pillanatragasztós rögzítés, mini-maróval a merevítőborda kiköszörülés, spéci zsaluzás, műgyantabeöntés, visszaszerelés. A másik szííívás a vízpumpacserém volt: http://www.opelforum.hu/index.php?s=&showt...ndpost&p=182330 A hétre (bár szép napos hétvége van) már elfogyott a türelmem. Karesz
istván Elküldve Április10, 2006 Elküldve Április10, 2006 Dízeleknél lehet hibakódokat villogtatni? Egyáltalán van ECU? Igaziból egy dízel Frontera hibakódjai érdekelnének... .
afonya Elküldve Április10, 2006 Elküldve Április10, 2006 István Az újabbakban már van, de ha jól tudom a G astrában is volt. Ha nincs gázbowden vagy rudazat, akkor nagy valószinüséggel kompúter van benne. Szerintem. A cdti motorokhoz jár.
Gepard Elküldve Április19, 2006 Elküldve Április19, 2006 Néha 2-ből 3-ba váltáskor csinál olyat a kocsi, hogy szinte kidobja a váltót. Ilyenkor ha lazán fogom szinte kiugrik a kezemből a váltógomb. Mitől lehet, nem nyomom be rendesen a kuplungot?
FPepe Elküldve Április19, 2006 Elküldve Április19, 2006 Mitől lehet, nem nyomom be rendesen a kuplungot? Akár attól is, vagy halódik a szinkrongyűrű... :blink:
opel16v Elküldve Április19, 2006 Elküldve Április19, 2006 kuplung nézd meg jól van-e beállítva, kiemel-e rendesen. Meg hogy a szőnyeg nincs-e alágyűrődve... :blink:
loree_gsi16v Elküldve Április19, 2006 Elküldve Április19, 2006 Néha 2-ből 3-ba váltáskor csinál olyat a kocsi, hogy szinte kidobja a váltót. Ilyenkor ha lazán fogom szinte kiugrik a kezemből a váltógomb. Mitől lehet, nem nyomom be rendesen a kuplungot? Szerintem ráférne egy váltórudazat állítás.
Laci4 Elküldve Április19, 2006 Elküldve Április19, 2006 Esetleg motortartó bak.. mikor nekem az egyik el volt már kettyenve, akkor egy egy erősebb gyorsitáskor, mikor elvettem a gázt, akkor dobta ki...
Gepard Elküldve Április20, 2006 Elküldve Április20, 2006 A vízhőfokmérőm általában 92-94 fok között jelez. Az XM1 pedig folyamatosan 84-86 környékén mutat. (venti 97 körül indul) Mit cseréljek? (termosztátot?) A kuplungom nagyon bent fog. Ezen most állítani kell csak, vagy nem árt bowdent is cserélni? Ha cserés, kb: mi pénz?
leslie Elküldve Április20, 2006 Elküldve Április20, 2006 A vízhőfokmérőm általában 92-94 fok között jelez. Az XM1 pedig folyamatosan 84-86 környékén mutat. (venti 97 körül indul) Mit cseréljek? (termosztátot?) Nekem is. Csak dugóban indul meg a venti. Szerintem ez normális ennél a pici mocinál. :blink:
Laci4 Elküldve Április20, 2006 Elküldve Április20, 2006 A kuplungom nagyon bent fog. Ezen most állítani kell csak, vagy nem árt bowdent is cserélni? Ha cserés, kb: mi pénz? Elösször sztem meg lehet próbálni állítani... ha cserézed 4 053 Ft volt az enyémbe.. Katt a feliratra, és képes beszámoló a képtárból :blink: B)
powerup Elküldve Április20, 2006 Elküldve Április20, 2006 A vízhőfokmérőm általában 92-94 fok között jelez. Az XM1 pedig folyamatosan 84-86 környékén mutat. (venti 97 körül indul) Mit cseréljek? (termosztátot?) A kuplungom nagyon bent fog. Ezen most állítani kell csak, vagy nem árt bowdent is cserélni? Ha cserés, kb: mi pénz? Hali!Ha nem csúszik még,akkor elég állítani is,bowden csere ajánlott.Cserélni szettben érdemes(mármint kuplungot),harmincvalamennyitől indul márkafüggően.
warwolf Elküldve Április21, 2006 Elküldve Április21, 2006 A vízhőfokmérőm általában 92-94 fok között jelez. Az XM1 pedig folyamatosan 84-86 környékén mutat. (venti 97 körül indul) Mit cseréljek? (termosztátot?) Lehet, hogy érdemes lenne cserézned, nekem is most stabilabb lett a vízhőfokom, lényegesen hamarabb van meg az üzemi hőfok még hideg motornál történő indítás után is, és a fogyim is érzésre kevesebb lehetne, ha normálisan használtam volna pölö tegnap.Pedig egész jónak indult. :blink: Egyébként a Karcsiéknál 7990ft volt a gyári termosztát.Viszont nekem olybá tűnik, hogy ami benne volt, alacsonyabb hőfokon nyitott, mint az, ami jelenleg belekerült.De most jó.
mackosajt Elküldve Április21, 2006 Elküldve Április21, 2006 A vízhőfokmérőm általában 92-94 fok között jelez. Az XM1 pedig folyamatosan 84-86 környékén mutat. (venti 97 körül indul) Mit cseréljek? (termosztátot?) A kuplungom nagyon bent fog. Ezen most állítani kell csak, vagy nem árt bowdent is cserélni? Ha cserés, kb: mi pénz? Vízhőfok: Ha az XM1 szerint 84-86 körül mozog a hőfok, az szerintem még nem gáz. Lényeg, hidegen indítás után a termosztát és a hűtő közötti cső mikor kezd el melegedni? Ha azonnal, akkor gáz. Kuplung: A többiek már mindent elmondtak. :blink:
Gepard Elküldve Április21, 2006 Elküldve Április21, 2006 Thx a válaszokat. Kuplungon állítok, csöveket fogdosom, eredményt leírom.
opel16v Elküldve Április21, 2006 Elküldve Április21, 2006 Utángyártottban van 85 fokon nyitó termosztát is. Lehet az van benne most?
warwolf Elküldve Április21, 2006 Elküldve Április21, 2006 Utángyártottban van 85 fokon nyitó termosztát is. Lehet az van benne most? Sztem nekem volt olyanom, mert most magasabb hőfokon dolgozik a motor az új termosztáttal.
Emi2 Elküldve Április22, 2006 Elküldve Április22, 2006 Sziasztok! Hőmérséglet jeladót házilag ki lehet cserélni?
buazs Elküldve Április22, 2006 Elküldve Április22, 2006 Hali. Nem tudna valaki segíteni? Olyan problémám lenne, hogy mostanában olyat csinál a kocsi, hogy menet közben megáll a motor és alig lehet elindítani. Ha meg elindul akkor meg durrog mint az állat. Mitől lehet? Kb 2 éve volt ugyan ez a jelenség. Elvittem szervizbe. Kicserélték az összes gyertyakábelt. Semmi változás. Kicseréltem a gyertyákat úgyszintén semmi. Visszavittem a szervizbe akkor kicserélték az elektromos gyújtásvezérlőt. Akkor "jó volt" de időközönként csak csak csinálta, de most már megint olyan szinten csinálja, hogy alig lehet vele menni. Pedíg 2 év nem nagy idő és csaknem 50e volt a javítás. És most qrva pipa vagyok mert éppen éjjel csinálta ezt velem :blink: B) . Bosszúból jól meg is rugdostam. Szal szerintetek mi lehet a próbléma? Ja különben 1992-es 1,4-es 44KW-os Astráról lenne szó. A motortípus azonosító kód C14NZ ha ez segít valamit.
Laci4 Elküldve Április23, 2006 Elküldve Április23, 2006 Sziasztok! Hőmérséglet jeladót házilag ki lehet cserélni? Nem nagy dolog.. attól függ melyik hőmérséklet jeladóra gondolsz.... Gyakorlatilag olyan mint egy csavar, csati levesz..kicsavar ..új beteker... csati visszarak és csókolom...
FPepe Elküldve Április23, 2006 Elküldve Április23, 2006 Hali. Nem tudna valaki segíteni? Olyan problémám lenne... Írj lécci motorkódot és évjáratot, úgy többen tudnak segíteni. De leginkább írd be aláírásba :blink: Nem nagy dolog.. attól függ melyik hőmérséklet jeladóra gondolsz.... Gyakorlatilag olyan mint egy csavar, csati levesz..kicsavar ..új beteker... csati visszarak és csókolom... Ha elég gyors vagy, pár csepp víz megy csak el. És ez végülis mindkét jeladóra igaz, csak a kulcsméretük más B)
buazs Elküldve Április23, 2006 Elküldve Április23, 2006 Írj lécci motorkódot és évjáratot, úgy többen tudnak segíteni. De leginkább írd be aláírásba :blink: Mi az, hogy írjam be aláírásba? És hol lehet megnézni a motorkódot?
Recommended Posts