Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Alapjárati motor pucoláshoz:

Az még csak félmegoldás, hogy a motor kúpja le van pucolva... a folytószelepházban is

a levegőjáratokat ki kell pucolni. Továbbá nem árt az egész folytószelepházat és magát

a szelepet áttakarítani, és lőn csoda... :blink:

Elküldve
  opel16v írta:
Alapjárati motor pucoláshoz:

Az még csak félmegoldás, hogy a motor kúpja le van pucolva... a folytószelepházban is

a levegőjáratokat ki kell pucolni. Továbbá nem árt az egész folytószelepházat és magát

a szelepet áttakarítani, és lőn csoda... :blink:

Uhhh........

Aszem erre az egész műveletre is, kéne csinálni valami folyamatleírást képes ilusztrációkkal.

No de annélkül, marad csak a kis bizgentyú pucolás... atöbbit már inkább nem válalom be..

Azért köszi.

Elküldve
  opel16v írta:
Alapjárati motor pucoláshoz:

Az még csak félmegoldás, hogy a motor kúpja le van pucolva... a folytószelepházban is

a levegőjáratokat ki kell pucolni. Továbbá nem árt az egész folytószelepházat és magát

a szelepet áttakarítani, és lőn csoda... :blink:

Már bocs de azért a gumiért horror ár a 4000 is de ez persze saját vélemény.

Elküldve
  loree_gsi16v írta:
Én is tudom, hogy drága, de ez van sajnos és még jó, hogy lehet bontóba kapni B)

Meg még jó hogy van szigetelő szallag :D

Mondjuk nem nekem van szétrepedve de akkor is ledöbbentem :blink:

Elküldve
  Kontárgyerek írta:
Uhhh........

Aszem erre az egész műveletre is, kéne csinálni valami folyamatleírást képes ilusztrációkkal.

No de annélkül, marad csak a kis bizgentyú pucolás... atöbbit már inkább nem válalom be..

Azért köszi.

Tényleg olvass vissza. Necsak pár oldalt, és necsak ebben a topikban. Keresés funkció is hasznos tud lenni. Az alapjárati probléma minden nyűgjével rengetegszer ki lett már tárgyalva. És még nagyon sok más is. :blink:

Elküldve
  Kontárgyerek írta:
A váltó ólajat, célszerü lecserélni időnként ?

Köszi...

De igazából nem lettem okosabb, még mindig nem tudom hogy jót tesz neki vagy sem.

13 éves a verda, ha még mindig a gyári van benne az miért jó? Nem használodik?

Enyi idő alatt el is párolog...... :blink:

Vagy csak utántölteni? --- ha esetleg hiányozna.

Elküldve
  Kontárgyerek írta:
Köszi...

De igazából nem lettem okosabb, még mindig nem tudom hogy jót tesz neki vagy sem.

13 éves a verda, ha még mindig a gyári van benne az miért jó? Nem használodik?

Enyi idő alatt el is párolog...... :blink:

Vagy csak utántölteni? --- ha esetleg hiányozna.

Ha a linkre kattintasz amit beraktam akkor ott ezt olvashatod:

  Idéz
Tán abból kellen kiindulni, hogy azért a váltót sem az örökkévalóságnak tervezték.

Az, hogy nem kell olajat cserélni benne az inkább azt takarja, hogy amíg nem kell megbontani a váltót vagy más okból nem vész el a váltóolaj, addig bírja :wink:

Elküldve
  Leftwitch írta:
Olyan problémám lenne hogy a műszerfal mögül fura "szörcsögő" hang hallatszik egy ideje.Fogalmam sincs mi lehet,gázadásnál és magasabb fordulaton intenzívebb,hangosabb.Amúgy nem vettem észre hogy bármi hátrány származna a dologból,de idegesít.Mi lehet ez???Talán a hűtővíz(Nem fogy,ugyanannyi)?Vagy a fűtés radiátor?Vagy mi?

Csakazért is mégegyszer.:blink: Hátha valaki okos válaszol.B)

Elküldve

Sztem levegős lehet a hűtőrendszer, gondolom a fűtőradiátorban lehet levegő. Próbáld meg, hogy a hűtőrendszer gumicsöveit összenyomkodod kézzel, nekem ezzel a módszerrel sikerült kipumpálni belőle némi levegőt, miután feltöltöttem fagyállóval. A kiegyenlítőtartály fedelét ha leveszed (hideg motornál!) ott látszik, ha jön belőle levegő.

Elküldve
  Leftwitch írta:
Csakazért is mégegyszer.B) Hátha valaki okos válaszol.:D

Kell tovább kutatni :blink:

Valahogy kell menetközben közelebről fülelni, megfigyelni milyenkor szól, megpróbálni különböző kapcsolókkal kiprovokálni stb. Nekem személy szerint nincs ötletem... de én helyedben nem állnék meg itt a kereséssel...

Ha áll az autó és megindítod a motrot és hallatszik, akkor könnyebb megtalálni. De nem hiszem, hogy guruló autóhoz lenne kötve...

Elküldve

Silver:az a cső nekem is ki volt szakadva,5000 ft volt kb. fél éve!

Leftwitch:én ilyen kotyogást-zubogást egyszer akkor hallottam,mikor folyatott a fűtőradiátorom.A másik esetben akkor,mikor csipegetni kezdte már a vizet,de nem volt még szembetűnő.Kb. két hónapig jártam így,azután egyszerre hengerfejes lett.Javaslom,figyelgesd a vizet.Ha vákumos a rendszer,az már rossz jel!

Elküldve
  Silver79 írta:
Már bocs de azért a gumiért horror ár a 4000 is de ez persze saját vélemény.

csak hogy borzoljam a kedélyeket, A 16V-m be meg 6 256Ft volt az origi new.. igaz, ebben van egy hőmérőcske is...

Elküldve
  Laci4 írta:
csak hogy borzoljam a kedélyeket, A 16V-m be meg 6 256Ft volt az origi new.. igaz, ebben van egy hőmérőcske is...

Én meg hőmérőcske nélküli, újat vettem, szintén 6 rókakomáért az avataromban/aláírásomban szereplő verdába :blink:

Üdv. ujjzol

Elküldve
  powerup írta:
Silver:az a cső nekem is ki volt szakadva,5000 ft volt kb. fél éve!

Leftwitch:én ilyen kotyogást-zubogást egyszer akkor hallottam,mikor folyatott a fűtőradiátorom.A másik esetben akkor,mikor csipegetni kezdte már a vizet,de nem volt még szembetűnő.Kb. két hónapig jártam így,azután egyszerre hengerfejes lett.Javaslom,figyelgesd a vizet.Ha vákumos a rendszer,az már rossz jel!

Nem látom hogy fogyna a víz.Valahogy nem lehet légteleníteni?A fűtőradiátorhoz hogy lehet hozzáférni?Szerintem ott lehet a gebasz,ez a szörcsögő hang a műszerfal mögül jön és csak onnan.A motortérben sehol nem hallom.Gondolom ott került levegő valahogy a radiátorba.Mindenesetre remélem nem hengerfejes.:(Azt hogy lehet megállapítani?Mostanában esedékes az olajcsere,ha nem kell szétszedni nagyon,akkor megnézetem.:blink:

Elküldve

olajfogyás, vagy pont nem fogyás..

hütöviz tartályba belenéz, tiszta a viz, vagy nyúlós trutyi.. olajos..

vizcsövek puffadnak e nagyon....

asszem ennyi..

esetleg nagyon füstöl, vagy túl sok gőzt nyom a kipuff...

szvsz

Elküldve

Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni, hogy az ötajtós Fastra ajtókárpitját hogyan kell leszedni?

Meg kell nézzem a központi-zár motorokat(utólag beépített univerzális), mert a lezárt végállásról gyakran(10-ből 5x) visszadobja. Van egy másik szettem, de a kárpit leszedést nem akarom elbaltázni.

A könyöklőben látok 2-3csavit, mert az ajtó alsó szélén szintén. A többit már csak bolha fogja? El szoktak törni? Mennyit tankoljak fel belőle?

Előre is köszi a segítséget

Elküldve

A bolha nem egy nagy összeg, nyugudtan vegyél egy marékkal, bármokor jól jöhet. A kárpitot, a felsoroltakon kívül, még egy csavar fogja, a motoros tükörállító gomb, vagy ennek takarója alatt. Én simánletörtem. :blink:

Elküldve
  afonya írta:
A bolha nem egy nagy összeg, nyugudtan vegyél egy marékkal, bármokor jól jöhet. A kárpitot, a felsoroltakon kívül, még egy csavar fogja, a motoros tükörállító gomb, vagy ennek takarója alatt. Én simánletörtem. :blink:

Na meg az ablakemelő kar, ha nem elektromos. Egy omega alakú gyűrű fogja. A kar irányából kell letolni, egyszerre mindkét szélénél. Aztán meg keresgélni hova szállt. B)

Elküldve
  Silver79 írta:
Már bocs de azért a gumiért horror ár a 4000 is de ez persze saját vélemény.

Én a másik kocsimban (Uno Tie) cseréltem, 13e ft volt.... Ez van.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.