Kontárgyerek Elküldve Április7, 2006 Elküldve Április7, 2006 Ha nem tudod mikor volt cerélve, vagy egyáltalán volt-e, érdemes kicserélni a vátó olajat? Silver79 írta: B) 4000Ft az a gumi????????????? :blink: Marad a szigetelőszallag.. :D (enyim is olyan)
opel16v Elküldve Április7, 2006 Elküldve Április7, 2006 Alapjárati motor pucoláshoz: Az még csak félmegoldás, hogy a motor kúpja le van pucolva... a folytószelepházban is a levegőjáratokat ki kell pucolni. Továbbá nem árt az egész folytószelepházat és magát a szelepet áttakarítani, és lőn csoda... :blink:
loree_gsi16v Elküldve Április7, 2006 Elküldve Április7, 2006 Silver79 írta: :D 4000Ft az a gumi????????????? B) Miért mit vártál, hogy 500-ért hozzáddobják :D Újonnan kb. 10-05 között van asszem :blink:
Kontárgyerek Elküldve Április7, 2006 Elküldve Április7, 2006 opel16v írta: Alapjárati motor pucoláshoz: Az még csak félmegoldás, hogy a motor kúpja le van pucolva... a folytószelepházban is a levegőjáratokat ki kell pucolni. Továbbá nem árt az egész folytószelepházat és magát a szelepet áttakarítani, és lőn csoda... :blink: Uhhh........ Aszem erre az egész műveletre is, kéne csinálni valami folyamatleírást képes ilusztrációkkal. No de annélkül, marad csak a kis bizgentyú pucolás... atöbbit már inkább nem válalom be.. Azért köszi.
Silver79 Elküldve Április7, 2006 Elküldve Április7, 2006 opel16v írta: Alapjárati motor pucoláshoz: Az még csak félmegoldás, hogy a motor kúpja le van pucolva... a folytószelepházban is a levegőjáratokat ki kell pucolni. Továbbá nem árt az egész folytószelepházat és magát a szelepet áttakarítani, és lőn csoda... :blink: Már bocs de azért a gumiért horror ár a 4000 is de ez persze saját vélemény.
loree_gsi16v Elküldve Április7, 2006 Elküldve Április7, 2006 Silver79 írta: Már bocs de azért a gumiért horror ár a 4000 is de ez persze saját vélemény. Én is tudom, hogy drága, de ez van sajnos és még jó, hogy lehet bontóba kapni :blink:
Silver79 Elküldve Április7, 2006 Elküldve Április7, 2006 loree_gsi16v írta: Én is tudom, hogy drága, de ez van sajnos és még jó, hogy lehet bontóba kapni B) Meg még jó hogy van szigetelő szallag :D Mondjuk nem nekem van szétrepedve de akkor is ledöbbentem :blink:
Kontárgyerek Elküldve Április7, 2006 Elküldve Április7, 2006 (edited) A váltó ólajat, célszerü lecserélni időnként ? Módosítva Április7, 2006 : Kontárgyerek
Silver79 Elküldve Április7, 2006 Elküldve Április7, 2006 Kontárgyerek írta: A váltó ólajat, célszerü lecserélni időnként ? Kuksizd meg EZT!
Tápiószecső Elküldve Április7, 2006 Elküldve Április7, 2006 Kontárgyerek írta: Uhhh........ Aszem erre az egész műveletre is, kéne csinálni valami folyamatleírást képes ilusztrációkkal. No de annélkül, marad csak a kis bizgentyú pucolás... atöbbit már inkább nem válalom be.. Azért köszi. Tényleg olvass vissza. Necsak pár oldalt, és necsak ebben a topikban. Keresés funkció is hasznos tud lenni. Az alapjárati probléma minden nyűgjével rengetegszer ki lett már tárgyalva. És még nagyon sok más is. :blink:
Kontárgyerek Elküldve Április7, 2006 Elküldve Április7, 2006 Kontárgyerek írta: A váltó ólajat, célszerü lecserélni időnként ? Köszi... De igazából nem lettem okosabb, még mindig nem tudom hogy jót tesz neki vagy sem. 13 éves a verda, ha még mindig a gyári van benne az miért jó? Nem használodik? Enyi idő alatt el is párolog...... :blink: Vagy csak utántölteni? --- ha esetleg hiányozna.
Silver79 Elküldve Április7, 2006 Elküldve Április7, 2006 Kontárgyerek írta: Köszi... De igazából nem lettem okosabb, még mindig nem tudom hogy jót tesz neki vagy sem. 13 éves a verda, ha még mindig a gyári van benne az miért jó? Nem használodik? Enyi idő alatt el is párolog...... :blink: Vagy csak utántölteni? --- ha esetleg hiányozna. Ha a linkre kattintasz amit beraktam akkor ott ezt olvashatod: Idéz Tán abból kellen kiindulni, hogy azért a váltót sem az örökkévalóságnak tervezték. Az, hogy nem kell olajat cserélni benne az inkább azt takarja, hogy amíg nem kell megbontani a váltót vagy más okból nem vész el a váltóolaj, addig bírja :wink:
Kontárgyerek Elküldve Április7, 2006 Elküldve Április7, 2006 Kicsit nehézkes vagyok.... :blink: Akkor nem kell. De utántölteni sem? ..... B)
Leftwitch Elküldve Április7, 2006 Elküldve Április7, 2006 Leftwitch írta: Olyan problémám lenne hogy a műszerfal mögül fura "szörcsögő" hang hallatszik egy ideje.Fogalmam sincs mi lehet,gázadásnál és magasabb fordulaton intenzívebb,hangosabb.Amúgy nem vettem észre hogy bármi hátrány származna a dologból,de idegesít.Mi lehet ez???Talán a hűtővíz(Nem fogy,ugyanannyi)?Vagy a fűtés radiátor?Vagy mi? Csakazért is mégegyszer.:blink: Hátha valaki okos válaszol.B)
FPepe Elküldve Április7, 2006 Elküldve Április7, 2006 Sztem levegős lehet a hűtőrendszer, gondolom a fűtőradiátorban lehet levegő. Próbáld meg, hogy a hűtőrendszer gumicsöveit összenyomkodod kézzel, nekem ezzel a módszerrel sikerült kipumpálni belőle némi levegőt, miután feltöltöttem fagyállóval. A kiegyenlítőtartály fedelét ha leveszed (hideg motornál!) ott látszik, ha jön belőle levegő.
istván Elküldve Április7, 2006 Elküldve Április7, 2006 Leftwitch írta: Csakazért is mégegyszer.B) Hátha valaki okos válaszol.:D Kell tovább kutatni :blink: Valahogy kell menetközben közelebről fülelni, megfigyelni milyenkor szól, megpróbálni különböző kapcsolókkal kiprovokálni stb. Nekem személy szerint nincs ötletem... de én helyedben nem állnék meg itt a kereséssel... Ha áll az autó és megindítod a motrot és hallatszik, akkor könnyebb megtalálni. De nem hiszem, hogy guruló autóhoz lenne kötve...
powerup Elküldve Április7, 2006 Elküldve Április7, 2006 Silver:az a cső nekem is ki volt szakadva,5000 ft volt kb. fél éve! Leftwitch:én ilyen kotyogást-zubogást egyszer akkor hallottam,mikor folyatott a fűtőradiátorom.A másik esetben akkor,mikor csipegetni kezdte már a vizet,de nem volt még szembetűnő.Kb. két hónapig jártam így,azután egyszerre hengerfejes lett.Javaslom,figyelgesd a vizet.Ha vákumos a rendszer,az már rossz jel!
Laci4 Elküldve Április7, 2006 Elküldve Április7, 2006 Silver79 írta: Már bocs de azért a gumiért horror ár a 4000 is de ez persze saját vélemény. csak hogy borzoljam a kedélyeket, A 16V-m be meg 6 256Ft volt az origi new.. igaz, ebben van egy hőmérőcske is...
ujjzol Elküldve Április7, 2006 Elküldve Április7, 2006 Laci4 írta: csak hogy borzoljam a kedélyeket, A 16V-m be meg 6 256Ft volt az origi new.. igaz, ebben van egy hőmérőcske is... Én meg hőmérőcske nélküli, újat vettem, szintén 6 rókakomáért az avataromban/aláírásomban szereplő verdába :blink: Üdv. ujjzol
Leftwitch Elküldve Április8, 2006 Elküldve Április8, 2006 powerup írta: Silver:az a cső nekem is ki volt szakadva,5000 ft volt kb. fél éve! Leftwitch:én ilyen kotyogást-zubogást egyszer akkor hallottam,mikor folyatott a fűtőradiátorom.A másik esetben akkor,mikor csipegetni kezdte már a vizet,de nem volt még szembetűnő.Kb. két hónapig jártam így,azután egyszerre hengerfejes lett.Javaslom,figyelgesd a vizet.Ha vákumos a rendszer,az már rossz jel! Nem látom hogy fogyna a víz.Valahogy nem lehet légteleníteni?A fűtőradiátorhoz hogy lehet hozzáférni?Szerintem ott lehet a gebasz,ez a szörcsögő hang a műszerfal mögül jön és csak onnan.A motortérben sehol nem hallom.Gondolom ott került levegő valahogy a radiátorba.Mindenesetre remélem nem hengerfejes.:(Azt hogy lehet megállapítani?Mostanában esedékes az olajcsere,ha nem kell szétszedni nagyon,akkor megnézetem.:blink:
Laci4 Elküldve Április8, 2006 Elküldve Április8, 2006 olajfogyás, vagy pont nem fogyás.. hütöviz tartályba belenéz, tiszta a viz, vagy nyúlós trutyi.. olajos.. vizcsövek puffadnak e nagyon.... asszem ennyi.. esetleg nagyon füstöl, vagy túl sok gőzt nyom a kipuff... szvsz
aranykard Elküldve Április8, 2006 Elküldve Április8, 2006 Sziasztok! Tudnátok abban segíteni, hogy az ötajtós Fastra ajtókárpitját hogyan kell leszedni? Meg kell nézzem a központi-zár motorokat(utólag beépített univerzális), mert a lezárt végállásról gyakran(10-ből 5x) visszadobja. Van egy másik szettem, de a kárpit leszedést nem akarom elbaltázni. A könyöklőben látok 2-3csavit, mert az ajtó alsó szélén szintén. A többit már csak bolha fogja? El szoktak törni? Mennyit tankoljak fel belőle? Előre is köszi a segítséget
afonya Elküldve Április8, 2006 Elküldve Április8, 2006 A bolha nem egy nagy összeg, nyugudtan vegyél egy marékkal, bármokor jól jöhet. A kárpitot, a felsoroltakon kívül, még egy csavar fogja, a motoros tükörállító gomb, vagy ennek takarója alatt. Én simánletörtem. :blink:
Tápiószecső Elküldve Április8, 2006 Elküldve Április8, 2006 afonya írta: A bolha nem egy nagy összeg, nyugudtan vegyél egy marékkal, bármokor jól jöhet. A kárpitot, a felsoroltakon kívül, még egy csavar fogja, a motoros tükörállító gomb, vagy ennek takarója alatt. Én simánletörtem. :blink: Na meg az ablakemelő kar, ha nem elektromos. Egy omega alakú gyűrű fogja. A kar irányából kell letolni, egyszerre mindkét szélénél. Aztán meg keresgélni hova szállt. B)
Yahher Elküldve Április8, 2006 Elküldve Április8, 2006 Silver79 írta: Már bocs de azért a gumiért horror ár a 4000 is de ez persze saját vélemény. Én a másik kocsimban (Uno Tie) cseréltem, 13e ft volt.... Ez van.
Recommended Posts