wzsolt_1.6_16V Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 Korábban én is úgy tudtam, de a márkasz@rvízben pedig ezt monták minden próbálkozásom ellenére. Szal jobb ha minél előbb szalad vele az embör a tudós szerelőhöz! Aztán lehet, hogy kamu. Vagy tart az ember a kocsiban egy gémkapcsot és kiolvassa maga a hibakódot ráadásul ingyé :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szauter74 Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 Nem követtem a történeteket vissza, de tudjátok-e, hogy egy adott hibajel 10 indítás után törlődik? ha nem találnak jelet, ez is lehet az ok. :rolleyes: Oké-oké! De a hibakód csak hibajel után lesz! Az meg nem volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 Vagy tart az ember a kocsiban egy gémkapcsot és kiolvassa maga a hibakódot ráadásul ingyé :blink: Nekem az túl drága! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 Valaki aki nagyon tudja a dolgot erről a hibakiolvasásról mesélhetne nekem részletesen :rolleyes: a kocsi tipusa az aláírásnál :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szauter74 Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 Valaki aki nagyon tudja a dolgot erről a hibakiolvasásról mesélhetne nekem részletesen :rolleyes: a kocsi tipusa az aláírásnál :blink: Minden típusnál alapvetően egy gémkapoccsal össze kell zárni két lában a Computer csatlakozón. Rátenni a gyújtást. A műszerfalban a motor hibajelző felvillanásait kell megszámolni. Én kétféle számhosszúságot ismerek. 2 és 4 karakterest. Az enyém 4 karakteres. Ha megtalálom a linket, ott pontosan le van írva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 Ha megtalálom a linket, ott pontosan le van írva. Kicsit feljebb már belinkeltem :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 Kicsit feljebb már belinkeltem :blink: JAJA csak i don' veri mács speak angol :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 Egy kis magyarszki Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 Egy kis magyarszki Riszpekt :rolleyes: Az A és B láb ennek megfelelő? http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.uk/i..._codes/s008.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 Riszpekt :blink: Az A és B láb ennek megfelelő? http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.uk/i..._codes/s008.jpg Yes! ;) Egyébként nem tudom, ki szerkeszti a magazin oldalt, de oda is ki lehetne tenni magyarázó ábrát a csatlakozó bekötésére vonatkozóan... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 A napokban vettem észre, hogy apró lyuk van a kipufogó rendszeren, pont a hátsó híd felett. Így felkerestem szerelő havert, hogy menjen már alá és foltozza be a lyukat. Kopácsolás, köszörülés, a kis lyukból nagy lyuk lett, le kellett szedni a középső és a hátsó dobot. Ekkor jött a meglepetés, amikor a hátsó dobból egyszerűen kiszakadt a cső és a dob belseje teljesen össze volt szakadva, pedig kívülről egyáltalán nem volt korrodált.Szerelő haver megjegyezte, hogy jól lefojthatta a motort. Új dobért elszalad, addig cső meghegeszt, fel az új dob. Próbaút. Döbbenet! Legalább 10 LE-t nyertem, vagyis eddig nélkülöztem. Mondjuk eddig csodálkoztam is, hogy jól bírja a kipuff rendszerem, mivel a gyári volt még rajta. Igaz kb. 2 évvel ezelőtt elkezdett a hátsó dobom csörögni, de fél év után abbahagyta. Valószínűleg akkor hullott szét a belseje. Úgyhogy a látszat néha csal! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szauter74 Elküldve Március2, 2006 Megoszt Elküldve Március2, 2006 Majd 1x le akarom cserélni a benzinszűrőmet. Le kell engedni a tankot elötte, vagy nem baj, ha csak úgy leszedem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Március2, 2006 Megoszt Elküldve Március2, 2006 Majd 1x le akarom cserélni a benzinszűrőmet. Le kell engedni a tankot elötte, vagy nem baj, ha csak úgy leszedem? szerintem a féltank már kellően alacson szint. Viszont akkor sem árt, ha gyors tudsz lenni, meg azért fog ott folyni egy kis benya... Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Március2, 2006 Megoszt Elküldve Március2, 2006 Majd 1x le akarom cserélni a benzinszűrőmet. Le kell engedni a tankot elötte, vagy nem baj, ha csak úgy leszedem? Nem kell leengedni.Úgyis csak a csőben lévő tud kifojni,mivel az AC nem tolja. :rolleyes: Leszeded,majd gyorsan felteszed az újat!Ha jól emlékszem,adnak hozzá kis dugókat is,amivel eldugaszolhatod a csövet amíg felteszed! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március2, 2006 Megoszt Elküldve Március2, 2006 Nem kell leengedni.Úgyis csak a csőben lévő tud kifojni,mivel az AC nem tolja. :rolleyes: Leszeded,majd gyorsan felteszed az újat!Ha jól emlékszem,adnak hozzá kis dugókat is,amivel eldugaszolhatod a csövet amíg felteszed!A dugaszok az új szűrőhöz vannak.Egyébként kb. 5 perces meló, ha nincsenek benőve a bilincsek csavarjai. Link to comment Megosztás: More sharing options...
motto Elküldve Március2, 2006 Megoszt Elküldve Március2, 2006 Sziasztok! Egy kis segítség kellene. 1.6 SI-m van, ami küszködik valami aprósággal. A hibajelenség a következő: Indítást követően tök jól megy a verda, nincs vele semmi baj, nem jelez semmi hibát. Az első motorfékes lassításkor kigyullad a sárga lámpa. Ekkor menet közben simán megy a gép, nem rángat, gyorsul, ahogy kell. Viszont ha megállok, akkor előfordul, hogy a motor leáll. utána pöccre indul, ha nem áll le, akkor az alapjárata csöppet dadogós. Ha újra kell indítani, akkor a sárga lámpa elalszik. Mi lehet az oka? Remélem valaki tud segíteni. Előre is köszi. Hello! Nekem is volt ilyen problémám, csak az alapjárati állító motort kellett kitakarítani. Nekem már ha kinyomtam a kuplungot akkor le is állt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Március2, 2006 Megoszt Elküldve Március2, 2006 szerintem a féltank már kellően alacson szint. Viszont akkor sem árt, ha gyors tudsz lenni, meg azért fog ott folyni egy kis benya... Kukucska ide.. amint írták, a tankból nem folyik ki a benya,mert a szivattyún nem jön át.. gondolom van benne visszacsapó.. vagy csak szimplán nem tud átjönni rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Március2, 2006 Megoszt Elküldve Március2, 2006 Szerintem megy egy szorítóval el lehet szorítani a benzincsövet. Illetve 2-vel. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Március2, 2006 Megoszt Elküldve Március2, 2006 Szerintem megy egy szorítóval el lehet szorítani a benzincsövet. Illetve 2-vel. :) jaja.. egy olyannal ami tényleg szorít ;) akkor már csak a benyaszűrőből jöhet egy kis kraft.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szauter74 Elküldve Március3, 2006 Megoszt Elküldve Március3, 2006 Kukucska ide.. amint írták, a tankból nem folyik ki a benya,mert a szivattyún nem jön át.. gondolom van benne visszacsapó.. vagy csak szimplán nem tud átjönni rajta. Thx! Ez tényleg aprólékos leírás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Március9, 2006 Megoszt Elküldve Március9, 2006 Hali!A spanomnak C14NZ-je van,és alapjárat problémákkal küzd.Hidegen beindítva nagyon magas,bemelegedve megálláskor felbőgeti kb. 2-3 másodpercig,utána visszaejti folyamatosan!Melegen a hibát nem mindíg produkálja,van hogy jól működik.Az alapjárati mocit kiszedtük,de tiszta.Falsot nem szív,a csövek hibátlanok.Töltöttünk bele Liqui Molly féle üzemanyagrendszer -tisztítót.A sárga lámpa még nem jelzett,gondolom akkor hibajelet sem tárol.Gyanakszunk a hűtővíz hőmérséklet szenzorra,és a sebességjeladóra.Lehet,hogy vmelyik sz@rakodik ,de annyira nem hogy hibajelet adjon.Vélemények? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március9, 2006 Megoszt Elküldve Március9, 2006 Hali!A spanomnak C14NZ-je van,és alapjárat problémákkal küzd.Hidegen beindítva nagyon magas,bemelegedve megálláskor felbőgeti kb. 2-3 másodpercig,utána visszaejti folyamatosan!Melegen a hibát nem mindíg produkálja,van hogy jól működik.Az alapjárati mocit kiszedtük,de tiszta.Falsot nem szív,a csövek hibátlanok.Töltöttünk bele Liqui Molly féle üzemanyagrendszer -tisztítót.A sárga lámpa még nem jelzett,gondolom akkor hibajelet sem tárol.Gyanakszunk a hűtővíz hőmérséklet szenzorra,és a sebességjeladóra.Lehet,hogy vmelyik sz@rakodik ,de annyira nem hogy hibajelet adjon.Vélemények? Sztem ott valami tömítetlenség lesz, vagy a szívósornál, vagy a vákuumrendszerben. A sebességjeladó hibája adna hibajelet, égne a sárga lámpa. Hőmérséklet szenzor csere nem nagy kiadás, és egyszerű is, érdemes megcsinálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsm88 Elküldve Március10, 2006 Megoszt Elküldve Március10, 2006 Hali! Hétfőn kész lett az autó (cirka 53e Ft) Elvileg a probléma: A 3. henger a hengerfej tömítésnél vizet szívott, ami letestelte a gyertyát, ezért nem ment a henger. Emiatt volt a folyamatos motorleállás is! Meg áttakarították a motort, felcsiszolták a szelepeket, stb. Az egész mutatvány 3 napba telt. De most sokkal jobban megy az autó mint előtte! Tehát nem alapjárati motor volt a probléma (bár azt is kitakarították). Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március10, 2006 Megoszt Elküldve Március10, 2006 Azt nem említetted, hogy fogy a vized. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsm88 Elküldve Március10, 2006 Megoszt Elküldve Március10, 2006 Azt nem említetted, hogy fogy a vized. :) Mert fel sem tűnt ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts