Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ez az autodata2006 engem is érdekelne, de akár régebbi változata is. Megvan valakinek? :rolleyes:

www.isohunt.com

Az autodata-ra rákeres. Torrent leszed. Kliensnek betesz. Otthagy. 2 nap múlva örül. :blink: 2005-ös verziót leltem.

Elküldve

Nem szeretnék ilyen letöltögetős cuccost játszani a melóhelyemen, nem kultiválnák. Úgyhogy

ha esetleg megvan valakinek otthon már, és össze lehet futni a közeljövőben, akkor úgy mindenképpen

érdekelne. :blink:

Ha neked megvan, akkor pl. már megéri átmennem a komputert is megnézni. :rolleyes:

Elküldve
30p kihűlésre várás

15p kiszerelés

60p oldószerben áztatás

15p beszerelés

30p próbaút

30p számla megírás

Így kijön a 3 óra :rolleyes:

nekem is 1.6 16V van de az alapjárati mocihoz ránézésre nem bonyolult (az EGR-hez nehezebb hozzáférni)

Na ma voltam egy másik szerelőnél a XV. ker.-ben (nagyon korrektek voltak, attól függetlenül hogy még nem sikerült megoldani a problémát)

A szerelő először rákötötte a computerre, üzenet: Nincs eltárolt hiba az ECU-ban. RENDSZER O.K.

Közben észrevette hogy nem megy az egyik henger (lehet ez is az állandó motorleállás oka szerinte).

Cserélt gyertyát, ua. a hiba.

Cserélt kábelt, ua. a hiba.

Cserélt gyújtáselosztót, ua. a hiba.

Holnap megyek megint, jöhet az üa. nyomás ellenőrzése.

Majd írok hogy mizu.

Üdv.

Elküldve

Egy jó szerelő nem cserél vaktában komplett gyújtást, ha nem megy egyik henger alapjáraton.

Főleg ha ismeri az Opeleket, ugyanis ez inkább az injektorfuvóka hibájának a jele. Át kell rajta

küldeni töményen protec adalékot, az még talán segít rajta. Ha rendszeresen használod majd

ezt a protecet utána, elképzelhető hogy sokáig nem lesz vele gondod.

Elküldve

Igen, érdemes csinálni, 10000km-ként ajánlják, mondjuk a benyaszűrőt mindig érdemes utána cserélni.

Autodata mostani vagy kicsivel korábbi verzióját még mindig szívesen látnám mondjuk cd-n. :rolleyes:

Nekem jó az angol verzió is. :blink:

Elküldve
Igen, érdemes csinálni, 10000km-ként ajánlják, mondjuk a benyaszűrőt mindig érdemes utána cserélni.

Autodata mostani vagy kicsivel korábbi verzióját még mindig szívesen látnám mondjuk cd-n. :rolleyes:

Nekem jó az angol verzió is. :blink:

Nekem megvan a 2004-s. Valamikor odaadhatom...

Elküldve

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene. 1.6 SI-m van, ami küszködik valami aprósággal. A hibajelenség a következő: Indítást követően tök jól megy a verda, nincs vele semmi baj, nem jelez semmi hibát. Az első motorfékes lassításkor kigyullad a sárga lámpa. Ekkor menet közben simán megy a gép, nem rángat, gyorsul, ahogy kell. Viszont ha megállok, akkor előfordul, hogy a motor leáll. utána pöccre indul, ha nem áll le, akkor az alapjárata csöppet dadogós. Ha újra kell indítani, akkor a sárga lámpa elalszik.

Mi lehet az oka? Remélem valaki tud segíteni.

Előre is köszi.

Elküldve

Ha lehet, ne írd tele a fórumot, mert rád fognak szólni :rolleyes:

Sztem először is, mivel világított a sárga lámpa, jó eséllyel van hibakód az ECU-ban. Ki kellene villogtatni a hibakódokat, ezt Te is megcsinálhatod otthon. Egy kis segítség: http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.uk/i...fault_codes.htm

Itt megtalálod, hogy a diagnosztikai csatlakozó melyik lábait kell összezárni (attól függően, melyik fajta csati van nálad), aztán gyújtást ráadni, és a motortipus alapján megnézed, miket villogott neked :blink:

Elküldve
Még egy kérdésem van. a kontroll lámpát hol találom meg? Vagy azzal kell rövidre zárni a megfelelő lábakat?

Kontroll lámpa a műszerfalban lévő kis sárga lámpa, amin rajta van, a motor piktogramja.A lábakat pedig egy 1Xű irodai gémkapoccsal is össze tudod zárni.

Elküldve

Ma is voltam szervizben.

Nem találják a hibát. Otthagytam.

Az ECU nem tárolt el hibát, de ha a szerelő lehúzgált pár csövet azt utána eltárolta, de a tényleges hibát nem. :rolleyes:

Az injektorokat is kitisztították ultrahangos cuccal.

Holnap vagy holnapután darabokra szedik, elvileg péntekre kész.

Kíváncsi vagyok a végösszegre!

Majd írok hogy mi volt a probléma, hátha jóljön másnak is az én esetem tanulsága.

Üdv.

Elküldve
Ha neked megvan, akkor pl. már megéri átmennem a komputert is megnézni. :rolleyes:

Holnapra lennt van. ;)

Elfér nálam, egyébként a 2005-ös az 2 CD-s verzió. Úgyis kiváncsi voltam rá. :blink:

Elküldve
Ma is voltam szervizben.

Nem találják a hibát. Otthagytam.

Az ECU nem tárolt el hibát, de ha a szerelő lehúzgált pár csövet azt utána eltárolta, de a tényleges hibát nem. :rolleyes:

Az injektorokat is kitisztították ultrahangos cuccal.

Holnap vagy holnapután darabokra szedik, elvileg péntekre kész.

Kíváncsi vagyok a végösszegre!

Majd írok hogy mi volt a probléma, hátha jóljön másnak is az én esetem tanulsága.

Üdv.

Úgy látom 1 cipőben járunk.

Tegnap nekem is elkezdték a motort bontani.

Elküldve
Úgy látom 1 cipőben járunk.

Tegnap nekem is elkezdték a motort bontani.

Nem követtem a történeteket vissza, de tudjátok-e, hogy egy adott hibajel 10 indítás után törlődik? ha nem találnak jelet, ez is lehet az ok. :rolleyes:

Elküldve
Nem követtem a történeteket vissza, de tudjátok-e, hogy egy adott hibajel 10 indítás után törlődik? ha nem találnak jelet, ez is lehet az ok. :rolleyes:

Nem 20?

Elküldve
Nem 20?

Korábban én is úgy tudtam, de a márkasz@rvízben pedig ezt monták minden próbálkozásom ellenére. Szal jobb ha minél előbb szalad vele az embör a tudós szerelőhöz! Aztán lehet, hogy kamu.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.