Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

A gyertyákat nem tudom, de jövő hónapban készülök újakat venni!

A szerelő srác azt mondta a alapjárati motor tisztításra hogy 3 órás munka, mert nehezen hozzáférhető helyen van (Opel Astra 1.6i 16V).

Ez alapból 12rugó.

De megcsináltam most az akksi saru lehuzásos módszert majd írok hogy mi lett az eredmény!

Üdv.

Milyen gyertyát ajánlotok az autóhoz?

Én a boombasticban néztem brisk gyertyát 2500/db-ért!

Részemről most cseréltem gyertyát (Nem emlékszem a nevére típusnak a japán változata, mert az tovább bírja, ahogy mondták - 1000/darab), meg kábelt (8800)

most vagy jól csináltam, vagy nem, de megy.

s

Link to comment
Megosztás:

Idővel kiderül.

Bízzunk benne, hogy jó lesz sokáig! :rolleyes:

Hmm. Bízzunk!

Aztán ha nem jön be, akkor majd a boltba mondom a kasszánál, hogy köszönöm, és bízzunk benne, hogy majd hozom a pénzt, mert most nincs sajnos...

Végülis..

Én mondtam, hogy gyárit vegyen, de azt mondta, hogy ez az, vagyis nem, mert olyan nincs is hogy gyári, mert az opel nem gyárt, gyertyát, én meg akkor már túl voltam egy határon autófelújításban, úgyhogy ráhagytam. Most akkor van gyári, vagy nincs?

Link to comment
Megosztás:

Hmm. Bízzunk!

Aztán ha nem jön be, akkor majd a boltba mondom a kasszánál, hogy köszönöm, és bízzunk benne, hogy majd hozom a pénzt, mert most nincs sajnos...

Végülis..

Én mondtam, hogy gyárit vegyen, de azt mondta, hogy ez az, vagyis nem, mert olyan nincs is hogy gyári, mert az opel nem gyárt, gyertyát, én meg akkor már túl voltam egy határon autófelújításban, úgyhogy ráhagytam. Most akkor van gyári, vagy nincs?

Nem akarom reklámozni, de a derék utcán az opeles boltban van "gyári"! opeles v. GM-es dobozban van....

érdemes benézni oda. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Ha végképp nem akarsz szerelni, akkor vedd le pár másodpecre a + aksi sarut, majd tedd vissza, adj rá gyújtást pár másodpercig (de ne indítózz), majd megint vedd le a sarut. Ezt a folyamatot csináld meg egymás után háromszor.

Vazze ezen jót röhögtem először, olyan mintha vuduznál :rolleyes: :blink:

Kezdj közben fél lábon ugrálni körbe-körbe, egyik kezeddel morzsolj egy fél gyíkepét és szórd az akksira, miközben a másikkal a sarut igazgatod, és a nyelveddel megnyalod a bal füled hátulját.

Off vége.

Az is megoldás, ha szerelőhöz viszed ezeket kipucolni, nem nagy tétel, és nem sok idő ha a motor is csak langyos. Enyémnél pl: csak úgy vállalja a szerelő, ha hideg a moci.

Link to comment
Megosztás:

Újabb fejlemények:

Az akksis módszer nem jött be.

A szerelő 3 órás munka kipucolni az alpjáratimotort 3*4000Ft, de szerinte nem biztos hogy ez a baja.

Azt mondta hogy rá kellen kötni a számítógépre, hátha az megmondja mi a baj =5000Ft, de nem biztos hogy a computer megmutatja a hibát.

Ha valaki tud olyan szerelőt a XIV. vagy XVI. kerületben, aki ennél (sokkal) olcsóbban dolgozik, az jelezze akár P.Ü.-ben is!

Előre is köszönöm!

Üdv.

Ja és lehetőleg olyan szerelő legyen akinél nem kell otthagyni a kocsit napokig!

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Újabb fejlemények:

Az akksis módszer nem jött be.

A szerelő 3 órás munka kipucolni az alpjáratimotort 3*4000Ft, de szerinte nem biztos hogy ez a baja.

Azt mondta hogy rá kellen kötni a számítógépre, hátha az megmondja mi a baj =5000Ft, de nem biztos hogy a computer megmutatja a hibát.

Ha valaki tud olyan szerelőt a XIV. vagy XVI. kerületben, aki ennél (sokkal) olcsóbban dolgozik, az jelezze akár P.Ü.-ben is!

Előre is köszönöm!

Üdv.

Ja és lehetőleg olyan szerelő legyen akinél nem kell otthagyni a kocsit napokig!

Üdv.

Nézd meg a motor topikot épp én is érdeklődök az alapjárati motor takarításárol.Nos ahogy leírták nekem max egy órás melónak tűnik de inkább fél. :rolleyes:

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Vazze ezen jót röhögtem először, olyan mintha vuduznál :blink: ;)

Kezdj közben fél lábon ugrálni körbe-körbe, egyik kezeddel morzsolj egy fél gyíkepét és szórd az akksira, miközben a másikkal a sarut igazgatod, és a nyelveddel megnyalod a bal füled hátulját.

Off vége.

Az is megoldás, ha szerelőhöz viszed ezeket kipucolni, nem nagy tétel, és nem sok idő ha a motor is csak langyos. Enyémnél pl: csak úgy vállalja a szerelő, ha hideg a moci.

Kényelmes egy szerelő... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

"mert az tovább bírja, ahogy mondták - 1000/darab), meg kábelt (8800)"

A gyári gyertya bírja ki szinte biztosan a csereintervallumot küszködések nélkül,

többről még nem hallottam, hogy túlzottan jó tapasztalatok lennének vele.

Gyertyakábelről: ha utángyártottat vettél, márpedig az ára alapján ez az, akkor

valszeg fél éven belül jelentkeznek rángatós és alapjárati problémák, mint a

legtöbb embernek, aki ilyet vett. :blink: De bízzunk benne, hogy te leszel a kivétel. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

A szerelő 3 órás munka kipucolni az alpjáratimotort 3*4000Ft, de szerinte nem biztos hogy ez a baja.

30p kihűlésre várás

15p kiszerelés

60p oldószerben áztatás

15p beszerelés

30p próbaút

30p számla megírás

Így kijön a 3 óra :rolleyes:

nekem is 1.6 16V van de az alapjárati mocihoz ránézésre nem bonyolult (az EGR-hez nehezebb hozzáférni)

Link to comment
Megosztás:

Ez milyen progi ez, amiből a kép van ? :rolleyes:
Autofit 2005-a neve.Hétfőn meglesz az AUTODATA 2006 is szintén magyarul,az sokkal jobb! ;) Torrentről lett letöltve.Jobb torrentkeresővel megtalálható és letölthető,csak hát lassan!(ezért utálom a torrentet! :blink: )
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.